بهترین هتل‌ها در طبیعت کدامند؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات جمعه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین هتل‌ها در طبیعت کدامند؟

رای برخی از مسافران هتل خوب یعنی یک هتل لوکس و مدرن که در بهترین نقطه شهر قرار گرفته باشد. برخی دیگر از مسافران اگرچه به امکانات و تجهیزات هتل اهمیت می‌دهند؛ اما ترجیحشان این است که به‌جای اقامت در یک هتل داخل شهر در هتلی دور از هیاهوی شهر و در دل طبیعت اقامت داشته باشند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که هتل‌های بیرون از شهر و در کوه و جنگل را به هتل‌های داخل شهر ترجیح می‌دهند، در ادامه این مطلب با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل بام سبز رامسر

برای کسانی که عاشق طبیعت و جنگل‌های انبوه و سرسبز شمال کشور هستند هتل بام سبز رامسر بهترین انتخاب است. این هتل چهار ستاره در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا ساخته شده و مسافران برای رفت‌وآمد به آن از تله‌کابین استفاده می‌کنند.

 از آنجایی که هتل بام سبز در ارتفاع بالایی ساخته شده، چشم‌انداز بسیار خوبی به جنگل‌های سرسبز رامسر و دریای خزر دارد. این هتل دو بخش دارد:  دهکده جنگلی و سوئیت‌های VIP. کلبه‌های جنگلی هتل بام سبز مثل سوئیت‌هایش امکانات و تجهیزات کاملی دارند. هزینه رزرو کلبه جنگلی دو نفره، ۳۶۱ هزار تومان است.البته دقت داشته باشید که در هتل بام سبز رامسر فقط رزروهای بیشتر از یک‌ شب امکان‌پذیر است.

هتل صخره‌ای لاله کندوان تبریز

کندوان

یکی از دیدنی‌ترین جاهای تبریز، روستای صخره‌ای کندوان است. روستایی زیبا و عجیب که تمام خانه‌هایش در دل کوهی سنگی ساخته شده‌اند.

هتل صخره‌ای لاله کندوان نیز به سبک خانه‌های اهالی روستای کندوان ساخته شده است و همگی اتاق‌هایش در دل کوهی سنگی تراشیده شده‌اند. این هتل نیز برای طبیعت‌گردان انتخاب مناسبی است چون در دل طبیعت و با سبکی متفاوت و خاص ساخته شده. البته اگرچه این هتل پنج ستاره در کوه و با سبک خانه‌های روستایی ساخته شده اما اتاق‌هایش امکانات و تجهیزات کاملی دارند. هزینه رزرو اتاق در هتل لاله کندوان از ۲۶۵ هزار تومان شروع می‌شود.

با رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. برای رزرو هتل در تبریز به صفحه هتل های تبریز با قیمت مناسب مراجعه کنید.

هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن

هتل چالدره تنکابن یکی دیگر از زیباترین هتل‌های شمال ایران است. هتلی چهار ستاره در دل جنگل‌های مازندران و با چشم‌اندازی فوق‌العاده که گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند چند روزی را در جنگل بگذرانند. هتل چالدره ۷۰ کلبه جنگلی دارد که تراس‌هایی مشرف به رودخانه دو هزار دارند. امکانات این کلبه‌ها خوب و کامل است ولی خبری از سیستم‌های صوتی و تصویری و اینترنت نیست زیرا قرار است در این هتل از هیاهوی شهر و دنیای مجازی دور باشید و در آرامش جنگل غرق شوید.

هتل جهانگردی شمشک تهران

هتل جهانگردی شمشک هتلی سه ستاره است که در میان کوه‌های البرز و شمیرانات واقع شده است. هتل شمشک در زمستان محل اقامت اسکی‌بازانی می‌شود که برای اسکی به پیست دیزین یا دربندسر می‌آیند. به‌دلیل اینکه هتل شمشک در میان کوه‌ها و ارتفاعات قرار گرفته تابستان‌ها نیز خنک است. امکانات هتل جهانگردی شمشک نسبت به سه ستاره بودنش در سطح مطلوب و خوبی است هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۱۸۵ تا ۷۱۸ هزار تومان است.

برای رزرو هتل در تهران، می‌توانید به صفحه هتل های تخفیف دار تهران بروید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه