بهترین هتل پنج ستاره و سه ستاره کیش کدام هتل است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین هتل پنج ستاره و سه ستاره کیش کدام هتل است؟

کیش یکی از قطب‌های مهم گردشگری در ایران است و به همین دلیل تعداد هتل‌هایش بسیار زیاد است.

تعداد بالای هتل‌های کیش ممکن است شما را برای انتخاب هتل دلخواهتان سردرگرم کند. به همین دلیل بهتر است پیش از انتخاب درباره هتل‌های کیش تحقیق کنید، نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کنید و پس از آن هتلی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است. اسنپ تریپ در این مطلب ویژگی‌های دو تا از هتل‌های کیش را بررسی کرده است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش معروف‌ترین هتل کیش و یکی از هتل‌های پنج ستاره جزیره است. معماری هتل داریوش از معماری تخت جمشید الهام گرفته و به همین دلیل بنای هتل برای خیلی‌ها جذاب و دیدنی است.

 اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مجهز به کلیه امکانات و تجهیزاتی هستند که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود. کیفیت غذا و صبحانه این هتل نیز بالاست و اغلب مسافران از آن راضی هستند. همچنین هتل داریوش امکانات تفریحی متعددی مثل دریاچه اختصاصی، چندین زمین ورزش، باغ پرندگان، کشتی تفریحی، فضای ورزش‌های آبی، سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری دارد. همچنین اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه در این هتل واقع شده. هتل داریوش به ساحل شرقی جزیره نزدیک است و به برخی جاهای دیدنی و مراکز خرید مهم کیش مثل شهر زیرزمینی کاریز، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام دسترسی آسان و خوبی دارد. در کنار این نکات مثبت باید بگوییم هتل داریوش کیش یکی از گران‌قیمت‌ترین هتل‌های کشور است و هزینه رزرو اتاق‌هایش بالاست. هزینه رزرو ارزان‌ترین اتاق در این هتل ۷۱۲ هزار تومان است و به ۲ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان هم می‌رسد. 

هتل جام جم کیش

هتل های کیش

به‌طور کلی سفر به کیش جزو سفرهای گران‌قیمت محسوب می‌شود و هزینه بالایی دارد. خیلی‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای اقامت در هتل‌های خیلی لوکس و گران‌قیمت پنج ستاره یا چهار ستاره در هتل‌هایی با قیمت پایین‌تر اقامت داشته باشند. به این ترتیب در هزینه‌‌ای که بابت هتل می‌پردازند صرفه‌جویی می‌کنند و در عوض می‌توانند بیشتر تفریح کنند.

چنین افرادی باید به‌دنبال هتل‌های سه ستاره یا دوستاره‌ای باشند که هم قیمتشان مناسب باشد و هم امکاناتشان. هتل جام جم یکی از هتل‌های سه ستاره کیش است که اگرچه امکاناتش  با هتل‌های پنج ستاره مثل هتل داریوش قابل قیاس نیست اما به هر حال نسبت به سه ستاره بودنش در سطح خوبی است.

این هتل در مجاورت دانشگاه کیش و مراکز خریدی مثل  بازارهای مرجان، ونوس و مروارید قرار دارد. اسکله تفریحی کیش هم به هتل جام جم نزدیک است. از مزایای هتل جام جم ترانسفر خوبش است که بیشتر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از آن راضی هستند. هتل جام جم سرویس ترانسفر فرودگاهی و سرویس رایگان به پلاژ است. از معایب هتل هم می‌توان به صبحانه آن اشاره کرد که تنوع ندارد و کیفیتش بالا نیست.

درمجموع هتل جام جم کیش برای افرادی که می‌خواهند سفری ارزان به کیش داشته باشند گزینه مناسبی است. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل سه ستاره از ۲۸۰ هزار تومان شروع می‌شود. گران‌ترین اتاق هتل جام جم، اتاق چهار تخته آن است که هزنه رزروش ۴۳۰ هزار تومان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه