سرگیجه نگیرید! بررسی تفاوت بهترین سدان های آئودی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
سرگیجه نگیرید! بررسی تفاوت بهترین سدان های آئودی

اکثر مدل‌های آئودی به‌اندازه کافی خوب هستند. اما می‌خواهیم بدانیم در بین سدان‌های این برند خودروسازی معتبر، کدام خودروها از اعتبار، کیفیت و قیمت بهتری برخوردار هستند.

در ادامه این مطلب لیستی تهیه کردیم تا در آن بر اساس امتیازاتی که وب‌سایت usnews به این خودروها داده بهترین‌های آن‌ها را بررسی کنیم. این امتیازدهی بر اساس طراحی داخلی و خارجی و نیز سنجش قیمتی انجام شده است. به این معنی که خودروهایی که قیمت بهتری نسبت به کیفیت خود دارند، نمره بالاتری دریافت کرده‌اند. در این لیست به‌ترتیب از بهترین به خوب می‌رسیم و سدان‌های با کیفیت و مقرون به‌صرفه آئودی را معرفی خواهیم کرد.

آئودی A7 2018

آئودی A7 2018

در بین سدان های لوکس و با کیفیت آئودی این خودرو در رتبه اول قرار می‌گیرد. آئودی A7 که یک سدان 5 نفره است در بخش طراحی خارجی امتیاز ۹ و در بخش طراحی داخلی امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را دریافت کرده است. موتور قدرتمند از اما کم مصرف آن و همچنین آپشن های بسیاری که دارد توانسته توجه بسیاری از مشتریان را به خرید آئودیA7 جلب کند. موتور پایه این مدل یک موتور سه لیتری V6 سوپرشارژ با قدرت 340 اسب بخار است. در داخل کابین آئودی A7 5 نفر به‌راحتی جا می‌گیرند و فضا به‌اندازه کافی برای همه سرنشین ها فراهم شده است. امکانات دیگری که در داخل کابین این خودرو قرار دارد شامل، سیستم اطلاعاتی با صفحه نمایش 8 اینچی، سیستم تشخیص دست خط و صدا، اپل کارپلی و اندروید اتو، دوربین دید عقب، سانروف و بسیاری از امکانات امنیتی هستند که رانندگی با این خودرو را قابل اعتمادتر و راحت‌تر کرده است.

آئودی

آئودی

آئودی A4 2018

آئودی A4 با توجه به لطف تجربه رانندگی خوبی که در اختیار رانندگان قرار می‌دهد و نیز کابین بسیار با کیفیت و خوبی که دارد، توانسته در لیست بهترین سدان های آئودی قرار گیرد. امتیاز این خودرو در طراحی خارجی 8.8 و طراحی داخلی 9 از 10 است. آئودی A4 نسبت به امکاناتی که دارد با قیمت بسیار مناسبی ارائه می‌شود. این مدل از آئودی با 2 نوع موتور 2لیتری و 4 سیلندر توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود که توانایی تولید نیروی 190 تا 252 اسب بخار را دارند. سیستم 4 چرخ متحرک در آئودی A4 انتخابی است. همین موضوع باعث شده تا ارزش خرید آئودی A4 در نگاه حرفه‌ای‌ها بالاتر برود.

در داخل کابین 5 نفره این ماشین، 4 نفر بزرگسال به‌راحتی جا می‌گیرند. این خودرو تمام امکانات ذکر شده برای مدل قبلی را دارد. با این تفاوت که نمایشگر این خودرو 7 اینچی است. علاوه بر این‌ها تمام لوازم داخلی آئودی A4 از چرم تهیه شده و صندلی های جلو نیز گرمکن دارند.

آئودی

آئودی

آئودی A6 2018

آئودی A6 در بین ماشین‌های سایز متوسط آئودی رتبه سوم را دریافت می‌کند. این خودرو همچنین به‌عنوان یک سدان خانوادگی نیز موفق به دریافت جوایز بهترین خودرو لوکس خانوادگی شده است. دلیل این موفقیت‌ها گردآوری خوب این ماشین، قدرتمند بودن آن و در عین حال کارایی بالای آئودی A6 است. که در بدو ورود خود به بازار خودرو خانواده‌های زیادی برای خرید آئودی A6 اشتیاق فراوانی داشتند. امتیاز طراحی خارجی آئودی A6، 8.7 و امتیاز طراحی داخلی آن 8.6 از 10 است.

موتور 2 لیتری V6توربوشارژ 4 سیلندر این خودرو توانایی تولید نیروی 252 اسب بخار را دارد. اما این موتور قابلیت ارتقاء به یک موتور 3 لیتری V8سوپرشارژ با 340 اسب بخار نیرو یا یک موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ با قدرت 450 اسب بخار را دارد. کابین 5 نفره این خودرو صندلی‌های بسیار جا دار و راحتی دارد. در این کابین لوکس و زیبا یک نمایشگر 8.3 اینچی، رادیو ماهواره‌ای، سنسورهای پارکینگ جلو و عقب و پکیج ایمنی آئودی قرار دارد و رانندگی بسیار ایمنی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

آئودی

آئودی

آئودی A8 2018

آئودی A8 یک ماشین فوق‌العاده لوکس است که در کلاس خود یکی از بهترین سدان هاست. این خودرو سطح بسیار پیشرفته‌ای در تکنولوژی دارد و در عین حال رانندگی با آن بسیار آسان و راحت است. امتیاز طراحی خارجی این خودرو 8.6 و طراحی داخلی آن 8.7 از 10 است. هر چند در داخل کابین رقبای آئودی A8 فضای بیشتری را برای حمل بار و سرنشین‌ها ارائه می‌دهند. اما با این حال این ماشین باز هم از سطح کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است. همین موضوع سبب شده تا خریدوفروش آئودی A8 نسبت به رقبای آن از برندهای دیگر بیشتر باشد. موتور این ماشین یک موتور 3 لیتری V6 سوپرشارژ است که با قدرت 333 اسب بخار طراحی شده و قابلیت ارتقاء به موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ با 450 اسب بخار نیرو را دارد.

داخل کابین آئودی A8 فضای بیشتری را در قسمت بالای سر و همچنین جلوی زانو برای راحتی بیشتر سرنشینان ارائه می‌دهد. علاوه بر این صندلی‌های جلو برقی با 18 جهت قابل تغییر، لوازم چرم، دوربین دید عقب و سنسور پارک جلو و عقب از امکانات دیگری است که در داخل کابین این خودرو قرار دارد.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه