مسابقه تور های گردشگری ترکیه با جوایز ارزنده دلارام سیر آغاز شد

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
مسابقه تور های گردشگری ترکیه با جوایز ارزنده دلارام سیر آغاز شد

دلارام سیر چارتر کننده سالانه پرواز اطلس و از بزرگترین آژانس‌های گردشگری حوزه تور استانبول و تور آنتالیا در ایران است. دلارام سیر آسمان با هدف جذب علاقه‌مندان به سفر اخیرا مسابقه‌ای بین کاربران اینترنتی برای آشنایی شرکت‌کنندگان با مکان‌های گردشگری ترکیه برگزار کرده است.

مسابقه گردشگری دلارام سیر با جوایز ارزنده

برای شرکت در مسابقه گردشگری ترکیه دلارام سیر، با پاسخ به سوالاتی که مربوط به جاذبه‌های گردشگری استانبول و جاذبه‌های گردشگری آنتالیا برگزار می‌شود، به‌راحتی می‌توانید برنده خوش شانس مسابقه دلارام سیر شوید.

برای پاسخ به این سوالات مربوط به مسابقه گردشگری کافی است ابتدا وارد سایت www.dtour.ir شوید در صفحه نخست این سایت فرم شرکت در مسابقه گردشگری ترکیه دلارام سیر قرار گرفته است.

برای پاسخ به سوالات مسابقه و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر مربوط به جاذبه‌های گردشگری استانبول و آنتالیا، شرکت کنندگان با مطالعه بخش جاذبه‌های گردشگری سایت dtour.ir اطلاعات جامعی از جاذبه‌های گردشگری ترکیه را به‌دست می‌آورند و پس از آشنایی با مکان‌های گردشگری ترکیه در این مسابقه شرکت کنند.

مطمئنا با مطالعه مقالات جاذبه‌های گردشگری در وب‌سایت دلارام سیر با اغلب مکان‌های گردشگری ترکیه آشنا می‌شوید و پس از آن شرکت در مسابقه جذاب‌تر خواهد بود.

دلارام سیر

با شرکت در مسابقات هفتگی دلارام سیر شانس خود را برای تور‌های گردشگری ترکیه بیشتر کنید، توجه داشته باشید که مسابقات بزرگ گردشگری هر هفته در وب‌سایت رسمی دلارام سیر ارائه می‌شود. شما می‌توانید هر هفته با حضور در وب‌سایت در جدیدترین مسابقات هفته دلارام سیر شرکت کنید و جوایز ارزنده این مسابقات را از آن خود کنید.

درباره دلارام سیر

دلارام سیر چارتر کننده پرواز اطلس گلوبال و از کارگزاران رسمی تور استانبول و تور آنتالیا است، دلارام سیر با تجربه چندین ساله خود در حوزه تور‌های گردشگری ترکیه می‌تواند بهترین خاطرات را در این حوزه در ذهن شما ثبت کند، اگر به‌دنبال انتخاب یک تور مسافرتی به کشور ترکیه در تعطیلات نوروزی هستید، و همچنین می‌توانید پیشنهادها جذاب دلارام سیر در مورد تور نوروزی استانبول در سال 98 را از وب‌سایت این مجموعه دنبال کنید. دلارام سیر قدیمی ترین کارگزار رسمی تور‌های ترکیه در ایران است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه