مثل یک سفر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مثل یک سفر

خرید مانند سفر است و نیاز به اطلاعات کافی دارد. شما در این‌سو که فروشگاه کالاهای ایرانی است، می‌توانید سفر مجازی طی کنید.

ما معمولن برای سفرهای‌مان برنامه‌ریزی می‌کنیم. «کجا برویم؟» «چه‌گونه برویم؟» «چه چیز‌هایی بخوریم؟» «از کدام امکانات استفاده کنیم؟» و «چه کارهایی انجام دهیم؟» تمام این سوال‌ها به این دلیل است که همیشه به‌دنبال بهترین‌ها هستیم. جست‌وجو می‌کنیم، گزینه‌های مختلف را پیش روی خود قرار می‌دهیم، و با توجه به علایق و خواسته‌های‌مان از میان آن‌ها دست به انتخابی حساب شده و دقیق می‌زنیم. انتخابی که بیشترین لذت و فایده را برای‌مان داشته باشد.

خرید نیز مانند سفر است و البته رابطه‌ی تنگاتنگی با آن دارد. از خرید ملزومات سفر گرفته، تا گشت‌وگذار میان بازار شهرهای مختلف و سوغاتی که می‌خریم، ما را با گزینه‌های گوناگون و متفاوتی روبه‌رو می‌کند. اما انتخاب از میان این گزینه‌ها نیازمند داشتن شناخت و اطلاعات کافی است و همین نکته کار را سخت می‌کند و خریدار را از لذت خرید محروم می‌کند.

اما شما می‌توانید در فروشگاه محصولات ایرانی این‌سو این سفر را به‌صورت مجازی طی کنید. گزینه‌های پیش رو را بررسی کنید، قیمت‌ها و کیفیت‌های کالای ایرانی را از نظر بگذرانید، لیستی از  بیشترین تخفیف ها را بررسی کنید، پس از کسب اطلاعات و انتخاب، تنها با سه کلیک سفر خود را به پایان برسانید و به مقصد برسید!

این یک سفر این‌سویی است؛ یک خرید دقیق و حساب شده!

این سو

این سو اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه و بانک جامع معرفی برندها، فروشگاه‌ها و کالاهای ایرانی است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه