جامع ترین راهنمای سرمایه گذاری و اقامت در گرجستان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
جامع ترین راهنمای سرمایه گذاری و اقامت در گرجستان

گرجستان یکی از کشورهای بسیار زیبا در منطقه اوراسیا است که به‌دلیل موقعیت استراتژیک منطقه‌ای توسط اروپا و آسیا برای فعالیت‌های اقتصادی پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر یکی از کشورهای در حال رشد به شمار می‌رود. افراد بسیاری تصمیم به اخذ انواع ویزا و اخذ اقامت گرجستان دارند؛ اما عدم اطلاعات کافی در این زمینه باعث می‌شود هیچ‌گاه نتوانند برای این هدف خود قدم صحیحی بردارند.

گرجستان یکی از کشورهای بسیار زیبا در منطقه اوراسیا است که مرز بین آسیای غربی و اروپای شرقی قلمداد می‌شود. گرجستان به‌دلیل موقعیت استراتژیک منطقه‌ای توسط اروپا و آسیا برای فعالیت‌های اقتصادی پشتیبانی می‌شود و در حال حاضر یکی از کشورهای مناسب جهت سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. افراد بسیاری تصمیم به دریافت انواع ویزا و اخذ اقامت گرجستان دارند؛ اما عدم اطلاعات کافی در این زمینه باعث می‌شود هیچ‌گاه نتوانند برای این هدف خود قدم صحیحی بردارند. اگر شما نیز قصد اخذ اقامت گرجستان را دارید خواندن این مطلب می‌تواند تا حد بسیار زیادی شما را به هدفتان نزدیک کند.

انواع اقامت گرجستان

 برای اخذ اقامت گرجستان مانند هر کشور دیگر می‌توانید از راه‌های مختلف اقدام به درخواست ویزا کنید. می‌توانید خواستار دریافت ویزای تحصیلی و اخذ اقامت تحصیلی در گرجستان باشید. برای این کار کافی است برای یکی از دانشگاه‌ها، کالج، آموزشگاه و حتی مدارس گرجستان رزومه خود را ارسال کرده و برای پذیرش تحصیلی درخواست دهید.

با داشتن طرح‌های کارآفرینی و ثبت شرکت‌های کوچک نیز می‌توانید برای اخذ اقامت گرجستان اقدام کنید. در ابتدا طرح و ایده شما توسط کارشناسان در گرجستان امکان سنجی می‌شود و در صورت موافقت به شما اقامت شش ماهه یا یک ساله داده می‌شود تا طی مدت کار میزان بازدهی شرکت و عملی بودن طرحتان را بررسی کنند.

اقامت گرجستان به‌وسیله تقاضای استخدام به‌عنوان کارمند یکی دیگر از راه‌های اخذ اقامت گرجستان است که می‌توانید از طریق شرکت‌های کارگزاری در این کشور به ادارات و شرکت‌های معتبر رزومه فرستاده و معرفی شوید. در صورت استخدام در یکی از ادارات یا شرکت‌های رسمی می‌توانید اقامت کارمندی گرجستان را دریافت کنید.

خرید ملک با حداقل قیمت ۳۵ هزار دلار نیز یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت گرجستان است که به‌مدت یکسال اعتبار قابل تمدید دارد. لازم به ذکر است اقامت گرجستان از طریق خرید ملک می‌تواند بعد از ۶ ماه با شرایطی خاص منجر به اخذ پاسپورت گرجستان شود.

اقامت خانوادگی نیز شامل افرادی می‌شود که اقوام درجه یک آن‌ها از جمله والدین، فرزند، همسر آن‌ها اقامت گرجستان را داشته و می‌توانند به واسطه آن‌ها به‌دنبال اخذ اقامت گرجستان باشند.

اقامت از طریق ازدواج، اقامت افراد بدون ملیت، اقامت از طریق ورزشی، اقامت پزشکی و غیره از دیگر روش‌های دریافت اقامت گرجستان است که می‌توانید از طریق آن‌ها برای اخذ ویزا و دریافت اقامت اقدام کنید. شرکت آناجورجیا https://anageorgia.com/ یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه اخذ انواع ویزا است که می‌تواند قدم به قدم شما را برای رسیدن به هدف و اخذ ویزای مورد نظرتان کمک کند.

اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در گرجستان

سرمایه‌گذاری در گرجستان نیز یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت مانند هر کشور دیگری است. افراد زیادی داشتن سرمایه و پول در حساب بانکی خود را برای اخذ اقامت سرمایه‌گذاری کافی می‌دانند، در حالی که این طرز فکر کاملا اشتباه است. شما باید مبلغ مورد نظر خود را به‌طور کاملا واقعی در یکی از فعالیت‌ها و شرکت‌های گرجستان سرمایه‌گذاری کنید و از تمام مواردی که برای آن هزینه پرداخت می‌کنید رسید تهیه کنید. باید پرونده خود را به‌طور کامل و دقیق تکمیل کنید تا بتوانید کارشناسان مبارزه با پولشویی را برای اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری قانع کنید. توجه داشته باشید خرید ملک تنها در صورتی شامل سرمایه‌گذاری خواهد شد که یک ملک مخروبه یا نیمه تمام را خریداری کرده و اقدام به ساخت یا نوسازی آن کنید یا فعالیت تجاری خاصی روی آن انجام دهید. طبق برآوردهای جدید برای سرمایه‌گذاری در گرجستان باید حداقل ۱۴۰ هزار دلار سرمایه داشته باشید تا شامل قانون سرمایه‌گذاری در این کشور شوید. از آنجا که از سال ۲۰۰۰ گرجستان به عضویت سازمان تجارت جهانی در آمده است و هیچ محدودیتی برای تجارت با هیچ کشوری ندارد، سرمایه‌گذاری در گرجستان می‌تواند یکی از راه‌های موفق برای اخذ اقامت گرجستان باشد. با سرمایه‌گذاری در این کشور می‌توانید از امکاناتی مانند دریافت کارت اقامت پنج ساله، واگذاری اقامت دائم، دسترسی به اطلاعات اتاق بازرگانی، بررسی مشارکت و میزان همکاری برخی از بانک‌ها در پروژه‌های سرمایه‌گذاری و غیره بهره‌مند شوید.

اخذ اقامت گرجستان

سرمایه‌گذاری در گرجستان و اخذ اقامت این کشور مانند هر کشور دیگری ضوابط بسیار دقیق و خاص دارد و در صورت عدم توجه حتی به کوچک‌ترین نکات ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه شما شود. شرکت آناجورجیا www.anageorgia.com با سال‌ها سابقه بین‌المللی در زمینه اخذ ویزا و اقامت می‌تواند بهترین مشاور و راهنما برای شما عزیزان باشد. شرکت آناجورجیا در اداره ثبت شرکت‌های گرجستان و دادگستری دارای مجوز رسمی و تایید شده است. می‌توانید با تماس با کارشناسان مجرب آناجورجیا مناسب‌ترین و بهترین روش برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت گرجستان یا ثبت شرکت، خرید ملک و غیره را انتخاب کرده و در زمان بسیار کوتاهی به آرزوها و اهداف چند ساله خود برسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های آناجورجیا، +۹۵۵-۵۷۴۹۰۴۰۰۷ و +۹۹۵-۳۲۲۱۰۲۰۰۶ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه