چک رنت؛ چرا اجاره خودرو در ترکیه به صرفه تر است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
چک رنت؛ چرا اجاره خودرو در ترکیه به صرفه تر است؟

اگر تابه‌حال به ترکیه سفر کرده و با معظل حمل‌و‌نقل مواجه شده اید، پس ما به‌عنوان شرکت کرایه خودروی «چک رنت» توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را تا آخر دنبال کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ما با راه‌حل آسان کرایه خودرو به شیوه ای جدید، مشکل شما را به‌راحتی برطرف ساخته ایم.

حتما شما نیز در اولین سفرتان به ترکیه متوجه هزینه بالای حمل‌و‌نقل در این کشور شده اید. علاوه بر بحث هزینه، سفر به نقاط خاص و جدید در ترکیه از طریق وسایل حمل‌و‌نقل عمومی، بسیار سخت و طاقت فرسا است؛ ازاین‌رو، اجاره خودرو در ترکیه برای سفرهای درون‌شهری و بین‌شهری می‌تواند گزینه بسیار مناسب‌تری باشد.

همین علت باعث شده، اکثر سفرهای ترکیه به مقاصد تکراری مانند: استانبول و آنتالیا و...، ختم شود؛ این در حالی است که کشور ترکیه با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی ممتاز، طبیعت و جاده‌های بسیار زیبایی دارد که رانندگی و گذراندن اوقات فراغت در این مکان ها لطف دیگری دارد.

اکثر مکان های دیدنی و شهرهای زیبای ترکیه مانند: فتحیه، کایسری، دالامان و...، برای ما ایرانی ها ناشناخته است؛ چراکه هزینه‌های سفر به این نقاط توسط تاکسی یا ...، بسیار گزاف و هزینه‌ای نامعقول است.

اجاره ماشین در ترکیه برای سفرهای درون و بین‌شهری، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد؛ چراکه به‌عنوان مثال، در شهری مانند استانبول هزینه تاکسی از فرودگاه تا هتل در مسافت های معمولی چیزی حدود 100 الی 150 لیر است. این در حالی است که با صرف همین هزینه یا کمتر، می‌توانید یک روز کامل خودروی شخصی در اختیار داشته باشید.

در سفرهای بین‌شهری نیز با توجه به نرخ بلیط‌های هوایی و زمینی، باز هم کرایه خودرو به‌صرفه تر خواهد بود و مهم‌تر از آن، به‌دلیل آنکه درمورد انتخاب مقصد یا توقف های بین راه گزینه‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت، بنابراین با آسودگی و لذت به گشت و گذارتان می‌پردازید.

دفتر چک رنت در ترکیه

چگونه می‌توان در ترکیه خودرو اجاره کرد؟

مشکلی بزرگی که مانع اجاره خودرو برای ایرانیان می‌شود، درخواست کارت اعتباری برای پرداخت هزینه اجاره خودرو است. از سوی دیگر، اجاره خودرو از رنتال های ایران به‌دلیل فرایند پیچیده: دریافت وثیقه، دپازیت، چک بالای 10 میلیون تومان و مراحل دیگر، بسیار خسته کننده و زمان بر است؛ همچنین بسیاری از ایرانیان ساکن ترکیه نیز، نمی‌توانند برای کارهای حضوریِ رنت خودرو به دفاتر رنتال ها در ایران مراجعه و خودرویی را کرایه کنند.

«چک رنت» مشکل درخواست کارت اعتباری برای اجاره خودرو را حل کرد!

چک رنت با ارائه سیستم نوین رزرواسیون آنلاین خودرو در ترکیه، مشکل تأمین اعتبار ایرانیان را حل کرده است. بدین ترتیب که با ثبت رزرو در سایت چک رنت، اعتبار شما از طریق این مؤسسه تأمین و بدون نیاز به کارت اعتباری با پرداخت از طریق کارت‌های عضو شتاب ایران، می‌توانید خودرو درخواستی خود را به‌راحتی و به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

اجاره خودرو از طریق سایت چک رنت بسیار آسان بوده و کافی است با وارد کردن شهر و بازه تاریخی، درخواست خودرو مورد نظرتان را بدون نیاز به هیچ‌گونه: وثیقه، دپازیت، تضمین بانکی و ارائه مدرک کاغذی، کاملا به‌صورت آنلاین رزرو و ثبت کنید. پس از پرداخت از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب نیز ووچر رسمی برای شما صادر خواهد شد.

مطابق قانون جهانی و بین‌المللی کرایه خودرو، مدل تمام خودروهای چک رنت حداکثر یک یا دو ساله بوده و خودرو پس از معاینه فنی و شست‌و‌شو کامل، به مشتری تحویل داده می‌شود.

نکته مهمی که در این زمینه می‌تواند سفر شما را لذتبخش تر کند، این است که شما می‌توانید ماشین مورد نظرتان را در هر شهر ترکیه به دفاتر شرکت تحویل بدهید. این به شما کمک می‌کند در صورت تمایل، به چند شهر سفر کرده و نگران تحویل خودرو در شهر اول نباشید.

نحوه پرداخت در چک رنت به چه صورت است؟

در جهت رفاه و کسب رضایت مندی مشتریانِ چک رنت، 2 نوع روش پرداخت برای اجاره خودرو در نظر گرفته شده است: روش اول، پرداخت کل مبلغ هنگام رزرو است که هزینه به‌صورت تومان دریافت و هنگام تحویل خودرو نیز نیازی به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای به‌صورت ارزی نیست.

روش دوم، اجاره خودرو با پرداخت بیعانه است؛ شما می‌توانید با پرداخت مبلغ بسیار کمی (مبلغ بیعانه نسبت به هزینه رزرو تعیین می‌شود)، خودرو مورد نظرتان را رزرو و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن خودرو به‌صورت ارزی (یورو، دلار و لیر)، پرداخت کنید.

توجه داشته باشید که دریافت بیعانه بابت قطعی کردن رزرو است تا خودرو درخواستی تان برای شما به‌صورت 100 درصدی ثبت و نگه‌داری شود.

 مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو از چک رنت:

 1- عکس پاسپورت 2- عکس گواهینامه بین‌المللی 3- شماره موبایل 4- آدرس منزل 5- بلیط پرواز رفت (در صورت سفر هوایی)

چگونه گواهینامه بین‌المللی دریافت کنیم؟

برای بین‌المللی کردن گواهینامه، کافی است با در دست داشتن: اصل گواهینامه، شناسنامه، کارت ملی و دو قطعه عکس، به آژانس‌های مسافرتی رسمی مراجعه کنید تا گواهینامه بین‌المللی شما در کمتر از 2 ساعت آماده شود.

آیا خودروهای چک رنت بیمه شده‌اند؟

تمامی خودروها دارای بیمه بدنه و سرقت بوده و می‌توانید با آرامش خاطر و بدون هیچ‌گونه نگرانی، فقط به فکر سفرتان باشید و با پشتیبانی 24 ساعته فارسی، هیچ دغدغه ای بابت مشکلات احتمالی نداشته باشید. در صورت تمایل، می‌توانید بیمه خسارات جزئی نیز برای رزروتان لحاظ کنید. بیمه خسارات جزئی یا همان «Mini Hasar Sigortası» برای مواقعی است که خسارت وارد شده هنگام عدم حضور راننده اتفاق افتاده است (به‌عنوان مثال، وقوع حادثه برای خودرو در پارکینگ). این بیمه تا سقف 500 لیر خودرو را پوشش داده و توصیه ما استفاده از این بیمه برای رزروهای کمتر از ده روز است.

مدت زمان اجاره خودرو چگونه محاسبه می‌شود؟

مدت اجاره ماشین در ترکیه ( در شهرهای مهم ترکیه مثل استانبول ، آنکارا ، ازمیر و... ) معمولا کمتر از 48 ساعت نیست؛ ازاین‌رو، زمان کرایه خودرو درست از ساعتی که آن را تحویل می گیرید محاسبه خواهد شد.

آیا امکان کنسل کردن رزرو به هر دلیلی امکان‌پذیر است؟

بله؛ می‌توانید با مراجعه به بخش پروفایل، نسبت به کنسل کردن رزرو ثبت و پرداخت شده اقدام کنید.

مبالغ استرداد رزرو مربوط به کنسل اجاره ماشین در ترکیه، از طریق حواله بین بانکی «سحاب» طی 72 ساعت کاری به کارت بانکی شما واریز خواهد شد.

از زمان صدرو تا ۲۴ ساعت مانده به زمان تحویل خودرو، کنسل رزرو رایگان است و جریمه ای به شما تعلق نخواهد گرفت. از 24 ساعت مانده به زمان تحویل خودرو نیز، 20% از مبلغ کل رزرو کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.

 در صورت بروز تصادف چگونه باید عمل کنم؟

لطفا در صورت بروز هرگونه حادثه، به‌ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا شرکت چک رنت را از موضوع باخبر سازید، سپس با پلیس (155)، تماس گرفته و یک کپی از گزارش تایید شده پلیس را به‌همراه مدارک خودرویی که با شما تصادف کرده و نیز کپی کارت شناسایی، گواهینامه و بیمه فرد مقابل را دریافت کنید.

 اگر خودرو در میانه راه خراب شود چکار باید کرد؟

اگر خودرو شما به هر علتی خراب شد، کافی است با پشتیبانی چک رنت تماس گرفته و محل دقیق خود را اعلام کنید؛ ظرف کمتر از دو ساعت، خودرو جدید به شما تحویل و خودرو معیوب از شما تحویل گرفته خواهد شد.

* این سرویس هزینه اضافی دربرنداشته و جزو خدمات اجاره خودرو محسوب می‌شود.

از آن جایی که ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است، اجاره خودرو در این کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چک رنت

معمولا ایرانیان به‌دلیل نداشتن Credit Card (کارت اعتباری) نمی‌توانند در خارج از کشور خودرو اجاره کنند. در این زمینه  CheckRent.IR با راه‌اندازی و گسترش سیستم رزرواسیون خودرو شرایطی فراهم کرده است که مشتریان ایرانی بتوانند بدون داشتن کارت اعتباری و تنها با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب شخصا خودرو درخواستی شان را رزرو کنند.

شرکت چک رنت به‌عنوان یکی از زیرمجموعه های ایپک یولی آراز فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرده است. سیاست اصلی چک رنت سهولت روند اجاره خودرو بوده و بر همین مبنا نیازی به دریافت دپازیت و وثیقه نیست.

چک رنت در تمامی شهرهای مهم ترکیه آماده ارائه خدمات بوده و ضمن تضمین کیفیت و خدمات با پشتیبانی فارسی 24 ساعته مشتریان خود را حمایت می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع CheckRent

دیدگاه