مراکز خرید صوفیه، پایتخت بلغارستان

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید صوفیه، پایتخت بلغارستان

صوفیه، پایتخت بلغارستان و یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای این کشور است. صوفیه، مراکز خرید مدرن و بزرگی دارد که در آن‌ها بهترین محصولات از برندهای برتر دنیا به فروش می‌رسد.

در صوفیه، پایتخت بلغارستان، فرصت‌های زیادی برای خرید کردن خواهید داشت. این شهر، از آنجایی که پایتخت و یکی از شهرهای توریستی بلغارستان است، بازارچه‌ها، بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تجاری زیادی دارد که در آن‌ها انواع محصولات جذاب و متنوع از بهترین برندهای داخلی و خارجی و انواع سوغات و صنایع دستی، به فروش می‌رسد. در تور بلغارستان می‌توانید سری به این مراکز خرید بزنید.

اگر دنبال خرید از برندهای مشهور بین‌المللی هستید، نباید در بازارچه‌ها و بوتیک‌های کوچک به دنبال محصول مورد نظر خود بگردید. این محصولات را می‌توانید در مراکز خرید بزرگ شهر به راحتی پیدا کنید. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید صوفیه را معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید پارادایز سنتر (PARADISE CENTER)

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

مرکز خرید پارادایز سنتر، بزرگترین مرکز خرید در کل بلغارستان است. این مجموعه‌ی تجاری بزرگ، ۲۰۸ هزار مترمربع وسعت دارد و مساحت بخش فروشگاهی آن ۸۰ هزار مترمربع است. در مرکز خرید پارادایز سنتر، بیش از ۳۰۰ فروشگاه وجود دارد. مجموعه‌ی سینمایی با ۱۴ پرده شامل تالار ۴ بعدی با ۱۰۰ صندلی، یک پارک تفریحی بر بام مجموعه، یک باشگاه پینگ پنگ، سالن باله و یک مرکز تناسب اندام، تنها چند نمونه از امکانات متعدد این مرکز تجاری است. در این مرکز تجاری برندهای مشهوری نمایندگی دارند که از بین آن‌ها می‌توان به زارا، اچ‌اندام  و مارک و اسپنسر اشاره کرد.

مرکز خرید پارادایز سنتر، بزرگترین مرکز خرید در کل بلغارستان است

این مرکز خرید فست‌فود و رستوران‌های میان‌رده‌ی فراوانی دارد. یک شعبه‌ی بزرگ استارباکس در طبقه‌ی اول این مجموعه قرار گرفته است.

تعداد فروشگاه‌های این مرکز بیش از ۳۰۰ فروشگاه است. برندهای نام آشنایی در این مرکز محصولات خود را عرضه می‌کنند که در زمینه‌ی مد و پوشاک، وسایل ورزشی، محصولات زیبایی و لوازم آرایش، اسباب بازی و اکسسوری فعالیت می‌کنند. از دیگر برندهای محبوب این مرکز می‌توان به این موارد اشاره کرد: آدیداس، زارا، برشکا، اچ اند ام، ماسیمو دوتی، فولی فولی، نیو یورکر، ریزرود، لا پرلا، ورساچه، سفورا، پوما، نایکی، لی کوپر، لیوایز، سواروسکی، سواچ، سلیو، اویشو و...

دسترسی به پارادایز سنتر

در اطراف این مرکز خرید پروژه‌های ساخت و ساز زیادی در حال انجام شدن است بنابراین دسترسی به آن از طریق وسایل حمل و نقل عمومی، راحت نیست. ولی اگر به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی اصرار دارید، خط دو مترو را سوار شوید و در ایستگاه James Bourchier پیاده شوید. از این ایستگاه، منتظر خط اتوبوس T10   بمانید تا بقیه‌ی ایستگاه‌ها را با اتوبوس طی کنید. یک ایستگاه اختصاصی مترو برای دسترسی مستقیم به این مرکز وجود دارد که قرار بوده در سال ۲۰۱۶ افتتاح شود.

اگر قصد دارید با تاکسی به این مرکز سر بزنید، خودتان را برای ترافیک آماده کنید و البته مراقب مسافرکش‌های غیر خطی باشید که در بیرون از مرکز خرید دنبال مسافر می‌گردند. ممکن است قیمتی بسیار بیشتر از تاکسی از شما بگیرند. این مرکز یک پارکینگ رایگان هم برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

مرکز خرید سردیکا سنتر (SERDIKA CENTER)

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

مرکز خرید سردیکا سنتر، جزو مراکز تجاری بزرگ شهر نیست، ولی محصولات باکیفیت و خوبی دارد و برای کسانی که قصد خرید از برندهای خاص را دارند مناسب است. گشت‌وگذار در این مرکز خرید، بسیار راحت است. هر طرف که نگاه کنید، فروشگاه‌های برندهای برتر را خواهید دید. در این مرکز، خبری از سینما، پیست اسکیت و اتاق بازی نیست و فقط و فقط برای خرید در نظر گرفته شده است. در ماه‌های تابستانی، بر بالای بام، کافی‌شاپی دایر می‌شود که جای مناسبی برای لذت بردن از یک لیوان نوشیدنی خنک است.

مرکز خرید سردیکا سنتر، یک مرکز تجاری نسبتا کوچک است

از بین برندهای مشهوری که در این مرکز خرید، محصولات خود را عرضه کرده‌اند می‌توان موارد زیر را نام برد:

دزیگوآل، کمپر، سلیو، فورلا، آدیداس، بریکس، یونایتد کالرز، ماسیمو دوتی، نیو یورکر، پورش دیزاین، کانورس، دیزل، ایست لودر، گس، کارن میلن، لاش، لی کوپر، زارا، برشکا، پالمرز، سیسلی، سواروسکی، مادرکر، اویشو، تام تیلور، نورث فیس، ریپلی، تیمبرلند، اورسای و ترانووا.

دسترسی به سردیکا سنتر

با تراموا از نزدیکی ایستگاه متروی سردیکا می‌توانید به این مرکز برسید. همچنین از مرکز شهر، تاکسی برای این مرکز وجود دارد.

این مجموعه پارکینگ دارد که تا ۴ ساعت، رایگان است.

مرکز خرید THE MALL

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

مرکز خرید THE MALL یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی بزرگ است که مجموعه‌ای ایده‌آل از فروشگاه‌های مختلف و امکانات تفریحی را در کنار هم زیر یک سقف، جمع کرده است. این مرکز تجاری، بیش از ۱۵۰ فروشگاه، سینما، اتاق بازی و پیست اسکیت برای فصل زمستان دارد. یک شعبه از دپارتمان استور Peek & Cloppenburg در این مرکز قرار دارد.

مرکز خرید THE MALL یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی بزرگ است

از بین برندهای مشهوری که در این مرکز تجاری، محصولات آن‌ها را می‌توانید خریداری کنید، به موارد زیر می‌‌توان اشاره کرد:

آدیداس، یونایتد کالرز، سلیو، برشکا، اسپریت، فرلا، گس، لی کوپر، لاش، مک، منگو، ماسیمو دوتی، مادرکر، اویشو، پل اند بیر، پلی‌لایف، نیو یورکر، ریفل، سامسونیت، زارا، تام تیلور، تامی هایلفیگر، نورث فیس، اسپرینگ‌فیلد، سفورا، ترانووا و...

دسترسی به مرکز خرید

برای دسترسی به این مرکز خرید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید از اتوبوس‌های خط ۱۷۶، ۸۴، ۲۰۴، ۲۱۳، ۲۱۴، ۲۸۴، ۳۰۵، ۳۰۶، ۳۱۳ یا ۶۰۴ استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس برای برگشتن به مرکز شهر درست در مقابل ورودی مرکز تجاری قرار دارد. برای رفت و آمد از این مرکز خرید به مرکز شهر و برعکس، تاکسی هم در نظر گرفته شده است.

استفاده از پارکینگ این مجموعه، تا ۴ ساعت رایگان است.

مرکز خرید صوفیه (MALL OF SOFIA)

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

قدیمی‌ترین مرکز تجاری در پایتخت بلغارستان، یعنی مرکز خرید صوفیه، شکوه و زرق و برق روزهای ابتدایی خود را از دست داده است و دیگر مانند سابق، یکی از مهم‌ترین و باشکوه‌ترین مراکز تجاری شهر نیست. ولی هنوز هم به دلیل موقعیت جغرافیایی مرکزی، سینمای آیمکس ۱۲ پرده و سایر امکانات تفریحی، بین اهالی شهر محبوب است و به عنوان مرجعی برای خریدهای روتین و هفتگی، شناخته می‌شود.

مرکز خرید صوفیه، قدیمی‌ترین مرکز تجاری در پایتخت بلغارستان است

در این مرکز تجاری نیز، می‌توانید نام‌های برندهای مشهور دنیا را ببینید از جمله آدیداس، یونایتد کالرز، سلیو، اسپریت، لی کوپر، مکس موتیوی، نایکی، اورسای، سواچ، ترانووا، تام تیلور و...

دسترسی به مرکز خرید صوفیه

دسترسی به این مجموعه‌ی تجاری، راحت است. از میدان St Nedelya تا مرکز خرید، ۷ دقیقه پیاده راه است. یا می‌توانید از خط ۱ مترو استفاده کنید و در ایستگاه Opalchenska پیاده شوید و ادامه‌ی مسیر را که ۳ دقیقه بیشتر نیست، پیاده طی کنید. این مرکز، یک پارکینگ هم دارد که استفاده از آن تا ۲۰ دقیقه رایگان و بعد از ۲۰ دقیقه، باید بابت هر ساعت، هزینه‌ای بپردازید.

مرکز خرید صوفیه رینگ مال (SOFIA RING MALL)

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

مرکز خرید Sofia Ring Mall یکی از جدیدترین مراکز تجاری شهر است که در مجاورت یکی از نمایندگی‌های ایکیا قرار دارد و تعدادی رستوران روباز دارد که در آن‌ها می‌توانید هم‌زمان با تماشای چشم‌اندازی از کوهستان، از غذا خوردن لذت ببرید. سالن سینما، استیج فضای باز و یک پارک کوچک، از دیگر امکانات این مرکز تجاری است.

در این مرکز، یک شعبه از فروگاه زنجیره‌ای Notos Galleries وجود دارد و از فروشگاه‌های متعدد آن می‌توانید محصولاتی از برندهای مشهور خریداری کنید که عبارت‌اند از: آدیداس، بریکس، دزیگوآل، فولی فولی، فرنچ کانکشن، لی کوپر، منگو، نیو یورکر، نکست، نایکی، ترانووا، پتی بتو، پوما، تام تیلور، یونایتد کالرز و...

دسترسی به این مرکز تجاری

این مرکز خرید، سرویس اتوبوس رایگان از ایستگاه متروی GM Dimitrov دارد. این اتوبوس هر نیم ساعت از ۹ صبح تا ۱۰ و نیم شب کار می‌کند. اتوبوس‌های خط ۱۱۱، ۱۲۳، ۶۹ و ۷۰ نیز در مقابل این مرکز، ایستگاه دارند.

مرکز خرید بلغارستان (BULGARIA MALL)

مراکز خرید صوفیه، بلغارستان

مرکز خرید بلغارستان، یک مرکز تجاری شیک و لوکس است و برندهای لوکس و مشهوری را زیر یک سقف جمع کرده است. رستوران‌های عالی و کافه‌های جذابی دارد که چشم‌اندازی رو‌به کوهستان دارند. یک سینما، بخشی از امکانات این مرکز تجاری است.

یک شعبه از فروشگاه زنجیره‌ای Debenhams در این مرکز وجود دارد. محصولاتی از برندهای مشهور دنیا را می‌توانید از این مرکز بخرید که این برندها عبارت‌اند از دزیگوآل، اسپریت، گس، پلی‌لایف، ترانووا، یونایتد کالرز و...

دسترسی به مرکز خرید بلغارستان

از طریق خط ۷ تراموا می‌توانید خود را به ایستگاه خیابان Todor Kableshkov برسانید.

پارکینگ این مرکز، تا دو ساعت، رایگان است.

مطالب مرتبط:

منبع flipfloppeople

دیدگاه