معرفی پرطرفدارترین تورهای بانکوک

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
معرفی پرطرفدارترین تورهای بانکوک

میراث فرهنگی غنی، زندگی شبانه شگفت‌انگیز، نمایش‌های روی استیج و زیبایی طبیعی، همه و همه سفر شما را به تایلند پربار می‌سازد.

با رزرو یک تور بانکوک در ابتدای سفر می‌توانید شر این سوالات را از سر خود کم کنید و دیگر سوالاتی مثل اینکه «چطور برم اونجا؟» و «چه کاری انجام ندم؟» را از خود نمی‌پرسید، در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید و زمان بیشتری را برای دیدنی‌های شگفت‌انگیز بانکوک صرف می‌کنید. تورهای ما، از نیم روزه شروع می‌شوند تا چندین روزه، و حتی با کمترین زمان هم می‌توانید از شگفتی‌های تایلند لذت ببرید. برای کشف این سرزمین شگفت‌انگیز با گالیور همسفر شوید.

این ۱۰ تور بانکوک بهترین تجربه را در پایتخت اسرارآمیز تایلند برایتان رقم می زند.

۱. بانکوک سیتی، تمپلز اند گرند پالس

تور بانکوک

بانکوک صدها معبد دارد، اما این تور ویژه الزامی است چون وات پو، معبد بودای خوابیده، و وات فرا کائورا را به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این معبد بودای زمردین را هم می‌بینید که از یشم تراشیده شده و از تمامی معابد دیگر مقدس‌تر است. این تور دیگر چه دارد؟ این تور شما را به سرزمین تاریخی و فرهنگی تایلند، یعنی گرند پالس می‌برد.

۲. دامئون سادوک فلوتینگ مارکت

تور بانکوک

دامئون سادوک که بر تمام بازارهای شناورارجحیت دارد، هرروز توریست‌های بیشتری را جذب خود می‌کند و تجربه شادی برایتان می‌سازد. کانال‌های باریک را تصور کنید با قایق‌های بزرگ پر از محصولات تازه، هرکدام مناسب کاری هستند و توسط خانمی هدایت می‌شوند که آماده توقف و معامله در یک لحظه است. این جلوه بصری، بسیار پرطرفدار است و جایگاهی سنتی و نمادین دارد.

۳. آپسارا دینر کروز بای بانیان تری

تور بانکوک

دیدن معابد شگفت‌انگیز بانکوک در شب هنگام رانندگی در طول رودخانه چائو فرایا را نمی‌توان از دست داد. هتل بانیان تری تور مجلل آپسارا را اجرا می‌کند و شبی بسیار به‌یادماندنی را می سازد. مسافرها در جاهای معروف استراحت می‌کنند، شام تایلندی خوشمزه صرف می‌کنند و هم‌زمان از مناظرلذت می‌برند. این تور که شامل بازدید از معبد وات آرون هم می‌شود، ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

۴. کالیپسو کاباره شو

کالیپسو کاباره یک شوی تياتری در بانکوک است که در آن می‌توانید از آهنگ‌های شوی کلاسیک و تفریحات به سبک برادوی لذت ببرید. این نمایش بسیار جذاب و تماشایی است و ترانه‌هایی که در آن اجرا می‌شود، آثاری از تینا ترنر تا کی پاپ و کریستینا آگوئیلرا هستند. این جنگ شبانه مناسب برای خانواده‌ها است و به هر بلیط یه نوشیدنی رایگان تعلق می‌گیرد. میزبانان اینجا همواره و در همه‌جا آماده سرویس‌دهی به میهمانان هستند.

۵. تونبوری کلانگز اند گرند پالس

تور بانکوک

کلانگ‌ها (کانال‌ها) بانکوک تنها بقایایی از گذشته نیستند بلکه هنوز شریان های حمل و نقل هستند و نقش مهمی در زندگی شهری بازی می‌کنند. این تور صبحگاهی بر آبراه‌های تونبوری تمرکز دارد. قبل از اینکه پا به خشکی بگذارید و مناطق معروف تایلند و جایگاه قبلی شاه یعنی گرند پالس را ببینید، با قایق‌سواری طولانی از مقابل آشپزخانه‌های شناور، معابد درخشان و تمام مناظر رنگی رودخانه به‌آرامی عبور می‌کنید.

۶. آیوتایا تور ریور کروز

تور بانکوک

در سفر یک روزه به پایتخت باستانی آیوتایا، از جنب‌و‌جوش و شلوغی بانکوک خبری نیست، و این تور یک روزه این امکان را برایتان فراهم می‌کند که ویرانه‌های باشکوه شهر را در کنار رودخانه کروز ببینید. این تور تمام روزه با ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه سفر و سواری به این شهر آرام و صلح‌آمیز شروع می‌شود، سپس معابد را می‌بینید و همه چیز را در مورد این دوره پرافتخار تاریخی گذشته تایلند یاد می‌گیرید.

۷. سیام نیرامیت

تور بانکوک

پوشش دادن به شکوه و عظمت سرزمین لبخندها در یک نمایش ۸۰ دقیقه‌ای کار ساده‌ای نیست. اما سیام نیرامیت در این کار بسیار موفق است. چطور بفهمیم؟ بزرگترین استیج جهان را با صدها بازیگر و اجرای هنر تایلندی تجربه کنید. اولین اجرا نشان می‌دهد که چگونه سیام محل تقاطع فرهنگ‌ها شده است، دومین اجرا نشان می‌دهد چگونه تقدیر با زندگی مردم تایلند پیوند خورده است و آخرین اجرا مراسم مذهبی  تایلند را معرفی می‌کند. از شام بوفه تایلندی هم لذت ببرید.

۸. سی لایف بانکوک اوشن ورلد

تور بانکوک

این تور آکواریوم دنیای اقیانوس، یک گشت یک روزه عالی برای خانواده‌ها است. سی لایف اوشن ورلد یکی از بزرگترین آکواریوم‌های زیرزمینی در جنوب شرقی آسیا است و با  نمایش نوآورانه بیش از ۳۰ هزار آبزی از اعماق و نواحی مختلف از سراسر جهان شما را  مبهوت خود می‌کند.

۹. ریور کوآی تور

تور بانکوک

این تور که شامل قایق‌سواری هم می‌شود، بیشتر اطراف رودخانه کوای است تا مناظر تاریخی جنگ جهانی دوم، و تا اطراف کانچانابوری ایالتی نزدیک مرز برمه ادامه دارد. بازدید از راه‌آهن مرگ، پل روی رودخانه کوای و موزه یادبود به‌طرز شگفت‌انگیزی با مناظر کوهستانی زیبا، گردش طولانی  در امتداد رودخانه مائه کلانگ و همین طور فعالیت‌هایی مثل فیل‌سواری همراه شده است. این تور تمام روزه شامل ناهار تایلندی و رفت و برگشت به هتل است.

۱۰. دریم ورلد

تور بانکوک

با یک روز گشت در دریم ورلد، شما و بچه‌ها فضایی تماشایی را در این پارک وسیع تجربه می‌کنید و شوهای هیجان‌انگیزی می‌بینید و در چهار زمین رویایی آن رانندگی می‌کنید. این باغ زیبا استخر، قلعه‌های افسانه‌ای و بیش از ۱۵ سواری هیجان‌انگیز دارد که هرکسی می‌تواند از آن‌ها لذت ببرد. بعلاوه با رفت و برگشت از هتل‌تان، سفری سریع و بی‌دردسر خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه