شرکت هواپیمایی ویستارا اولین گروه خدمه مرد خود را معرفی کرد

بهاره غنچه
بهاره غنچه یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
شرکت هواپیمایی ویستارا اولین گروه خدمه مرد خود را معرفی کرد

شرکت حمل و نقل هوایی ویستارا، از برترین شرکت‌های هوایی هندی اولین خدمه تمام مرد کابین خود را معرفی  کرد.

ویستارا یکی از شرکت‌های حمل و نقل هوایی کشور هند، اولین خدمه مرد کابین هواپیمای خود را معرفی کرد. این خدمه، یک تیم باتجربه و جدید هستند که در طی یک برنامه سه ماهه ایمنی و خدمات هوایی را به طور کامل آموزش دیده‌اند.

خدمه هواپیما هند

سانجیو کاپور، رئیس بخش استراتژی و بازاریابی ویستارا می‌گوید:

ما در حال گسترش فعالیت‌های خود به صورت جهانی و بین‌المللی هستیم. از امروز خدمه مرد کابین پروازهای انتخاب شده را معرفی می‌کنیم. ما از فرصت‌های برابر استقبال می‌کنیم و هدف ما همواره استخدام خدمه مرد کابینی بوده است که براساس مقیاس‌های معین عملکردی به بالاترین عملکرد دست یافته باشند. همانند خدمه زن، خدمه مرد کابین نیز با خدمت‌رسانی منحصر به فرد اهداف ویستارا را به مشتریان انتقال خواهند داد. برتری و شایستگی اهداف ویستارا براساس تجربیات خاص، دقیق و شخصی شکل گرفته که همگی این‌ها متاثر از استانداردهای سخت خطوط هوایی تاتا و سنگاپور بوده است.

خدمه هواپیما هند

این شرکت همچنین طراحی لباس خدمه خود را به برند مشهور همنت (Hemant) سپرده است. همانطور که در عکس مشخص است لباس خدمه از رنگ‌های متنوع و به صورت کلاسیک طراحی شده است. طبق گفته شرکت ویستارا، این لباس جدید منحصر به فرد و خاص است و به ویژه لباس زنان ظرافت مناسبی دارد.

گروه دوم و سوم خدمه مرد در حال حاضر دوره‌های آموزشی خود را می‌گذرانند و به زودی معرفی خواهند شد و به گروه اول ملحق می‌شوند.

ویستارا محبوب‌ترین شرکت هواپیمایی کشور هند است که جایزه بهترین هواپیمایی را در روابط دوستانه با مشتریان دریافت کرده است. این شرکت همچنین توسط انجمن مسافرتی اقیانوس آرام (PATWA) در سال ۲۰۱۸ عنوان بهترین هواپیمایی براساس استانداردهای خدماتی را کسب کرد.

مطالب مرتبط:

منبع Lonelyplanet

دیدگاه