ویژگی جدید ایر نیوزیلند: آسایش بیشتر برای والدینی که با کودکان سفر می‌کنند

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱
ویژگی جدید ایر نیوزیلند: آسایش بیشتر برای والدینی که با کودکان سفر می‌کنند

اسکای کوچ، ویژگی جدید شرکت هواپیمایی نیوزیلند، قطعا نظر والدینی که با کودکان کوچک سفر میکنند را به خود جلب خواهد کرد.

مسافرت هوایی با کودکان کار سخت و پر دردسری است، مخصوصا در سفرهای طولانی که والدین به شدت دنبال راهی می‌گردند که فرزندان کوچک خود را برای چند لحظه بخوابانند.

از این به بعد، مادرها و پدرهایی که با شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند (Air New Zealand) مسافرت میکنند، به لطف اضافه شدن ویژگی جدید اسکای کوچ (SkyCouch) میتوانند آسایش بیشتری را در حین پرواز تجربه کنند. این ویژگی که در ابتدا در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، صندلیهای انعطافپذیر و قابل تغییری هستند که به شکل تخت کوچکی در میآیند که افراد بتوانند در آنها دراز بکشند.

سفر با کودکان

اکنون، این شرکت هواپیمایی سرویس مهم دیگری را هم معرفی کرده است که مخصوصا برای مسافرانی مفید خواهد بود که با کودکان کوچک مسافرت میکنند. ویژگی جدید اسکای کوچ، یک کمربند و مهار ویژهی نوزادان برای دراز کشیدن آنها در حین پرواز است که شرایطی برای استراحت و راحتی خیال والدین مهیا میکند.

همچنین، این شرکت هواپیمایی متعلق به نیوزیلند، یک سبد خواب مخصوص نوزاد تعبیه کرده است که بیشتر شبیه به یک گهوارهی سبدی نوازد است که در گذشته، تنها دو بزرگسال یا یک بزرگسال و یک کودک میتوانستند به طور همزمان از آن استفاده کنند. در نسخهی جدید این صندلیها، دو کودک میتوانند در کنار هم دراز بکشند.

سفر با کودکان

با این که اسکای کوچ به طور قطع می‌تواند فضای راحتی را برای کسانی که میخواهند در حین پرواز بخوابند فراهم کند، اما باز هم مانند تختخوابی که در کلاس اقتصادی وجود دارد، نخواهد بود. با این حال، بهتر از آن است که کودکان کوچک را تمام شب بیدار نگه دارید یا این که آنها را وادارید که نشسته بخوابند.

اسکای کوچ، به همراه همه‌ی گزینه‌هایی که به تازگی به آن افزوده شده است، در سه اندازه و در پروازهای طولانی مدت هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ و ۹-۷۸۷، با قیمت ۳۰۰ تا ۸۰۰ دلار، قابل استفاده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه