تور نمایشگاهی بازی تاج و تخت به ایرلند شمالی رسید

زینب موحدی
زینب موحدی جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰
تور نمایشگاهی بازی تاج و تخت به ایرلند شمالی رسید

نمایشگاه بازی تاج و تخت، فرصتی برای علاقه‌مندان این سریال فراهم کرده است که پا به دنیای وستروس و ماجراهای آن بگذارند و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای، در کنار اژدهای آن ژست بگیرند. 

بسیاری از مسافران، ایرلند شمالی را مترادف با بازی تاج و تخت می‌دانند، چرا که اینجا پس‌زمینه‌ی خیلی از لوکیشن‌های مشهور سریال‌های HBO است. بنابراین، منطقی به نظر می‌رسد که بزرگ‌ترین نمایشگاه عمومی بازی تاج و تخت در این کشور و همزمان با فصل نهایی سریال در سال ۲۰۱۹ شروع به کار کند.

«تور نمایشگاهی بازی تاج و تخت» در آوریل ۲۰۱۹ در بلفاست افتتاح می‌شود و همان ماه نیز فصل هشتم این سریال روی آنتن خواهد رفت. پخش فصل آخر سریال تا یک سپتامبر ادامه خواهد داشت. آن زمان بهترین زمان برای طرفداران پروپاقرص وستروس است که به بازدید این نمایشگاه بیایند؛ سازمان‌دهندگان آن معتقد هستند که نمایشگاه مذکور، بخشی مهم از میراث باور نکردنی این سریال در منطقه است.

بازی تاج و تخت

طرفداران سریال بازی تاج و تخت در این نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا به سرزمین‌های خیالی این سریال تلویزیونی سفر کنند و از کسل بلک، کینگز رود، شهر میرین و سرزمین‌های مرموز و یخ‌زده‌ی آن سوی دیوار دیدن کنند. مهم‌ترین بخش این نمایشگاه، اتاق تخت آهنین خواهد بود که هر هفت پادشاهی، آرزوی تملک آن را در سر می‌پرورانند.

بازدیدکنندگان علاوه بر بازدید از اتاق‌هایی که هر کدام بر اساس یک موضوع طراحی شده‌اند، این فرصت را هم دارند که از نزدیک، لباس‌های افسانه‌ای که بازیگران سریال به تن می‌کردند را ببینند. همچنین، خانه‌های اشرافی که در حال جنگ بودند و مردم عادی که باید عواقب این جنگ‌ها را متحمل می‌شدند، بازدیدکنندگان را به یاد جنگ‌های خونین و طاقت فرسایی می‌اندازد که جزئیاتش در داستان بیان شده است.

بازی تاج و تخت

نمایشگاه بلفاست، اولین برپایی این نمایشگاه در انگلستان یا ایرلند است و همزمانی آن با زمان پیش‌بینی شده برای انتشار فصل نهایی سریال اتفاقی نیست. رابین استاپلی، مسئول برگذاری این تور، گفت:

بازدیدکنندگان می‌توانند آثار زیبا و هنرمندانه‌ی هنرمندان، طراحان و صنعتگران بااستعدادی که خیلی‌هاشان اهل ایرلند شمالی هستند را ببینند؛ این آثار با توجه به هفت فصل گذشته‌ی این سریال ساخته شده‌اند.

مردم در اینجا با دنیای وستروس آشنا هستند، ولی این نمایشگاه این قابلیت را دارد که طرفداران سریال را به سطح دیگری از هیجان ببرد.

پس از پایان یافتن نمایشگاه در سپتامبر سال بعد، طرفداران این سریال زمان زیادی را تا برگزاری رویداد دیگری با محوریت این سریال تلویزیونی منتظر نخواهند ماند. در ابتدای امسال، HBO تایید کرد که می‌خواهد برخی از معروف‌ترین صحنه‌های این سریال را در محلی دائمی در ایرلند شمالی مستقر سازد که این مکان به طور رسمی در سال ۲۰۱۹ افتتاح می‌شود.

«تور نمایشگاهی بازی تاج و تخت» که در حال حاضر در اوبرهاوزن در آلمان در حال برپایی است، فعالیت خود را در TEC بلفاست از ۱۱ آوریل آغاز خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه