تور کیش از تهران و پنج دلیل که نباید آن را از دست داد

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
تور کیش از تهران و پنج دلیل که نباید آن را از دست داد

تور کیش مقصدی جذاب برای سفر در تمام ماه‌های سال است. سالانه جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش راهی جزیره کیش می‌شوند و به دور از‌ های و هوی شهری شلوغ، چند روزی را با آرامش سپری می‌کنند.

تور کیش از تهران محبوبیت دو چندانی دارد البته تمام این استقبال مربوط به جمعیت شهر تهران نبوده و دلایلی همچون موقعیت جغرافیایی و سیاسی و بودجه شهری باعث شده که سفر از مبدا تهران به کیش و بسیاری از کشورها و شهرهای دیگر ارزان‌تر تمام شود.

ایرلاین‌های متنوع

تور کیش و انتخاب آن از شهر تهران مزیتی همچون انتخاب ایرلاین مورد نظر گردشگر را به‌همراه دارد. این در حالی است که برای خرید بلیط هواپیما از شهری دیگر تنوع ایرلاین ها بسیار کمتر است و به همین نسبت رقابت برای جذب سرنشین کمتر می‌شود؛ اما در شهری شلوغ همچون تهران، تور کیش پرطرفدار بوده و ایرلاین‌های زیادی برای جابه‌جایی گردشگران در این مبدا در حال فعالیت و رقابت هستند.

هتل‌های ارزان‌تر

تور کیش از تهران حتی می‌تواند گاهی برای اقامت در هتل به نفع گردشگر تمام شود. به‌دلیل آمار بالای گردشگرانی که از تهران به جزیره کیش سفر می‌کنند، اغلب آژانس‌های مسافرتی اتاق‌های زیادی را در هتل‌های پرطرفدار خریداری یا اجاره می‌کنند تا مسافرانشان را در ایام شلوغ راضی کنند. ازاین‌رو گاهی قیمت این اتاق‌ها با مبلغی کمتر از چیزی که هتل ارائه می‌کنند، به گردشگر ارائه می‌شود.

تور کیش

محیطی آرام

تور کیش از تهران بهترین فرصت برای استراحت در محیطی خلوت و آرام و به دور از ترافیک شهری است. این مقصد گردشگری از تهران بسیار محبوب شهروندان تهرانی بوده و به‌دلیل پروازهای چارتری که اغلب در روزهای پایانی قیمتی کمتر دارند، مورد توجه جوانان واقع شده است. در واقع آن‌ها می‌توانند با هزینه‌ای اندک آخر هفته‌ای رویایی را در کشورشان تجربه کنند.

تور کیش

تابستانی شاد در زمستان

تور کیش از تهران آن هم در فصل زمستان جذابیتی دو چندان داشته و برای افرادی که از سرما گریزان هستند، نعمت بزرگی محسوب می‌شود. تصور اینکه صبحی زود در سرمای زمستان زیر برف و باران صدای تیرک تیرک دندان‌هایتان به گوش برسد و برای فرار از آن ساعتی بعد در نقطه مقابل و جزیره کیش با آستین کوتاه در شهر جولان بدهید، بسیار دلپذیر است.

تور کیش

تفریحات آبی امن

تور کیش از تهران یا هر شهر دیگری موجبات تفریحات آبی مهیج و امن را فراهم می‌کند. آن‌قدر که سالانه از تلفات تفریحات آبی دریای شمال ایران گزارش به گوش می‌رسد از ریای جنوب و جزیره کیش تلفات و مرگ و میر گزارش نشده است. در واقع اقیانوس گرمسیری آرام جزیره کیش با حضور کادری مجرب به گردشگر این اطمینان را می‌دهد که اوقات خوشی را پری خواهد کرد.

تور کیش از تهران بیشترین مسافر را بین سایر مقاصد داخلی کشور داشته و البته بعد از این تور، تور مشهد نیز جای آن را گرفته است.

تور کیش از تهران علاوه بر جابه‌جایی گردشگران داخلی در کشور سالانه توریست‌های زیادی را از پایتخت ایران به نقطه‌ای شبیه به جزایر قناری در دنیا جابه‌جا می‌کند. دیدن جزایری زیبا همچون هرمزگان، خارک، هندورابی و آبهای سبز آبی آن در کشوری همچون ایران برای اغلب گردشگران خارجی دشوار به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه