راه اندازی پرواز کرمان به تهران و بالعکس

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
راه اندازی پرواز کرمان به تهران و بالعکس

خط جدید پروازی مسیر کرمان به تهران و بالعکس، با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس راه‌اندازی شد.

با راه‌اندازی خط جدید هواپیمایی مسیر کرمان به تهران و بالعکس، غلامرضا فرخی، مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان در دیدار با مدیران ارشد ایرلاین هواپیمایی زاگرس اعلام کرد:

در حال حاضر استان کرمان دارای ۵ فرودگاه فعال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم و جیرفت است، و زمینه برای افزایش خطوط پروازی نیز در این استان وجود دارد. خط پروازی جدید کرمان به تهران و بالعکس نیز همه‌روزه به‌صورت رفت و برگشت، آماده خدمت‌رسانی به مسافران خطه کرمان است.

او همچنین افزود:

به‌دلیل نبود پروازهای خارجی به مقصد کشورهای مختلف جهان از مبدا فرودگاه‌های استان کرمان، بسیاری از هم‌استانی‌ها برای انجام سفرهای خارجی از طریق فرودگاه‌های سایر مناطق کشور اقدام می‌کنند. باید با افزایش تعداد پروازها و ایجاد خطوط پورازی جدید، زمینه برای رفت و آمد مسافران و گردشگران به این نقطه از کشور تسهیل شود.

نصرالله منصوری شیرازی، معاون خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی زاگرس نیز از راه‌اندازی این شرکت در کرمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت:

با افزایش تعداد پروازهای هواپیمایی زاگرس، حضور این ایرلاین در استان کرمان دائمی می‌شود. همچنین خط پروازی هفت روزه تهران به کرمان و بالعکس، با یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۱۹ با ظرفیت ۱۳۸ نفر مسافر، دایر شده است. قیمت بلیط هواپیما در این خط شناور بوده و حداقل و حداکثر نرخ آن از ۱۷۰ هزار تومان تا ۴۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

عکس: خبرگزاری میراث آریا

مطالب مرتبط:

دیدگاه