تماشای شفق های قطبی از درون یک هتل سونای شناور

زینب موحدی
زینب موحدی یکشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
تماشای شفق های قطبی از درون یک هتل سونای شناور

تماشای شفق‌های قطبی، شاهکار طبیعت شمالگان، تجربه‌ای بسیار آرامش‌بخش و فراموش‌نشدنی است که خیلی از گردشگران را به قطب شمال می‌کشاند.

مقاله‌ی مرتبط:

هتل «Arctic Bath» که اواخر سال ۲۰۱۸ افتتاح خواهد شد، تجربه‌ی منحصربه‌فردی را برای مهمانان خود تدارک دیده است تا از درون یک حمام شناور در وسط رودخانه‌ای در قطب شمال، از منظره‌ی شفق‌های قطبی لذت ببرند.

این هتل در رودخانه‌ی «Lule» در شمال سوئد واقع شده و دارای سونا، سالن بدن‌سازی، اتاق استراحت، فروشگاه، کافه و رستوران است. حمام شناور اصلی که شکل آن یادآور یک لانه‌ی پرنده است، از وسط طوری شکافته می‌شود که مستقیم به‌سمت رودخانه‌ای باز شود که در حال حاضر، متاسفانه به‌خاطر سرمای زمستان یخ بسته است. اما شاید تابستان‌ها منظره‌ی لذت‌بخش‌تری داشته باشد. دمای خود استخر در چهار درجه‌ی سلسیوس (۳۹ درجه‌ی فارنهایت) ثابت نگه داشته شده است.

سونای قطبی

سونای قطبی

سونای قطبی

سونای قطبی

البته، شما می‌توانید خودتان را در سونا، حمام آب گرم یا یکی از شش اتاق مهمانی که در نظر گرفته شده‌اند، گرم کنید. هر اتاق مهمان هم مثل حمام اصلی، در زمستان در مکانی پوشیده از یخ و برف قرار دارند و در تابستان، روی آب شناور هستند. همچنین، هر اتاق، پنجره‌های بزرگی دارد که می‌توان چشم‌انداز شگفت‌انگیز آسمان شب قطبی را از آن‌ها نگاه کرد.

رزرو حمام قطبی هنوز شروع نشده است. اما، می‌توانید وب‌سایت هتل و صفحه فیس‌بوک آن را چک کنید تا اولین کسی باشید که در آن هتل ثبت نام می‌کنید.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط:

دیدگاه