هتل های مطرح ترین طراحان مد جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

پویان میهن‌پرست
پویان میهن‌پرست جمعه، ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
هتل های مطرح ترین طراحان مد جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

برندهای مختلف و صاحبان شرکت‌های بزرگ آن‌ها در بسیاری از کشورها هتل یا سوئیتی را با نام خود ساخته‌اند تا گویای سطح و کیفیت برندشان باشد. با کجارو همراه ما باشید تا نگاهی به این هتل‌های لوکس بیاندازیم.

از هتل «آرمانی» در دبی گرفته تا اقامتگاه «دیانا فون فورستنبرگ» در لندن، باید گفت که برخی صاحبان ثروتمند برندهای مطرح جهان، تصمیم گرفته‌اند تا سرمایه خود را به ساختن هتل اختصاص دهند و باید اعتراف کرد که خیلی هم خوب از پس این کار برآمده‌اند. به اتفاق مروری خواهیم داشت به این اقامتگاه‌های چند میلیارد دلاری!

 سوئیت‌های شخصی فندی، رم

سوئیت های فندی

هرکدام از این سوئیت‌ها، نشان و امضایی از برند «فندی» است. طراحی این سوئیت‌ها بر عهده طراح خلاق فندی، کارل لیگرفلد بوده و مبلمان و دکوراسیون این سوئیت‌های شیک و گران‌قیمت، همگی توسط این شخص انتخاب شده است. کسانی که به طراحی داخلی علاقه‌مند هستند، باید نگاهی به پلکان سنتی «فریتز هانسن» و آینه‌های «جیو پونتی» و همچنین نورپردازی زیبا توسط «لیندزی آدلمن» بیاندازند.

اقامتگاه شوال بلانک، مالدیو

شوال بلانک

اقامتگاه شوال بلانک مجموعه‌ای از هتل‌ها است که توسط مجموعه مدیریت اداره می‌شود. این سوئیت‌های جمع و جور که پراکنده و دنج‌ هستند، تعریفی جدید از طراحی داخلی لوکس هستند و تبدیل به مقصدی برای ثروتمندترین مسافران و گردشگران شده‌اند.

این مجموعه در بین اقامتگاه‌های مالدیو، لقب «اولترا لاکچریوس» را به دوش می‌کشد و به‌کلی حساب خود را از دیگر اقامتگاه‌ها جدا کرده است.

دلیل این برتری نیز غذاخوری‌های آن و دکوراسیون آن است که توسط «جین مایکل گتی» طراحی شده است و باعث می‌شود تا اشخاص ندانند که باید در آن اقامت کنند یا همواره در حال عکس گرفتن از آن باشند.

هتل دکریون، پاریس

هتل دکریون پاریس

این هتل طی چهار سال تحت بازسازی بوده است. هتل دکریون که توسط «رزوود» اداره می‌شود، ۲ سوئیت مخصوص دارد که توسط «کارل لیگرفلد» طراحی شده است. این مجموعه لقب «لگراند آپارتمانتز» را گرفته و معنای نو و جدیدی به سبک فرانسوی و طراحی‌های شیک و لوکس آن بخشیده است.

هتل سنت رجیس، نیویورک

هتل سنت رجیس نیویورک

دکوراسیون و مبلمان شیک فرانسوی وقتی با چشم‌انداز «سنترال پارک» نیویورک مخلوط شود، نتیجه آن ساخته شدن یکی از بهترین سوئیت‌های هتلی در نیویورک می‌شود.

در این هتل سوئیتی به نام سوئیت «دیور» وجود دارد که سلیقه و سبک برند دیور را به نمایش گذاشته است. در این سوئیت از نقره استفاده فراوانی شده است و پذیرایی دل‌باز آن، اقامت در آن را جذاب‌تر می‌کند.

هتل آرمانی، دبی

هتل آرمانی دبی

این سوئیت در بلندترین برج جهان، یعنی برج خلیفه دبی بنا شده است. این مقر فرماندهی که آرمانی در بلندترین برج جهان ساخته است، به‌نوعی معرف شاخص بودن این برند در جهان و قدرت‌نمایی ایتالیایی‌ها در زمینه پوشاک است. طرفداران برند آرمانی، می‌توانند هتل دیگر آرمانی در شهر میلان را به‌عنوان یکی از گزینه‌های اقامتی خود در یاد داشته باشند.

هتل اشلوس، برلین

هتل اشلوس

در حومه شهر برلین در منطقه زیبای «گرونوالد»، عمارتی زیبا ساخته شده است که قدمت آن به سال ۱۹۱۴ میلادی برمی‌گردد. این عمارت در دهه ۱۹۹۰ توسط کارل لیگرفلد دوباره بازسازی و بازطراحی شد. اگرچه که دکوراسیون و مبلمان و طراحی داخلی این عمارت آلمانی‌ساز دچار کمی تغییر و تحول شده، اما همچنان سطح و سبک آلمانی خودش را حفظ کرده است.

سرویس بهداشتی و حمام آن شبیه به یک دکور آلمانی است و کاشی‌های آن همگی فرانسوی و دست‌ساز است. همچنین این عمارت یک بالکن زیبا با چشم‌انداز باغ هتل دارد.

هتل خلیج تورتوگا در مجموعه پونتاکانا، جمهوری دومینیک

خلیج تورتوگا

این هتل که توسط «اسکار دلارنتا» طراحی شده است، حال و هوایی کلاسیک و استوایی به سبک کارائیبی دارد که نمایانگر خلاقیت معمار محلی‌اش است. گل سرسبد کارهای او، ویلاهای دو طبقه‌ای است که در مقابل ساحل ساخته شده‌اند که بنای آن زرد رنگ و داخل آن به رنگ سفید و قهوه‌ای مبلمان شده است.

ریتز پاریس

ریتز پاریس

این واحد به‌مدت ۳۵ سال منزل شخصی «کوکو شنل»، صاحب برند «شنل» بوده است. این واحد بعد از ۴ سال بازسازی، در سال ۲۰۱۶ میلادی دوباره بازگشایی شد. حالا این واحد دو اتاق خواب دارد.

دکور آن همگی نفیس، آینه‌های آن باروک و مبلمان آن همگی سایز بزرگ هستند.

پالازو ورساچ، استرالیا

پالازو ورساچ استرالیا

این هتل در ساحل گلد استرالیا بنا شده است و نشانگر سبک ایتالیایی است.این هتل ۲۰۰ اتاق دارد که همگی لوکس هستند و سقف‌های بلندی نیز دارند. ستون‌های سبک رومی و لوگوی «ورساچ» چیزهایی هستند که در این هتل به‌وفور دیده می‌شود.

پالازو ورساچ، دبی

پالازو ورساچ دبی

هتل ورساچ در استرالیا، بعد از نسخه امارات آن ساخته شده است و به‌نوعی از آن الهام گرفته است. طراحی لابی همچنان به برجستگی نسخه استرالیایی آن است، اما شخصیتی جداگانه نسبت به آن دارد.

هتل و ویلاهای راندویل، جامائیکا

هتل راندویل

این ویلاها توسط «رالف لورن» طراحی و ساخته شده که خلاقیت و سلیقه آمریکایی‌اش را با معماری و فرهنگ استعماری جامائیکا ترکیب و این مجموعه را خلق کرده است.

در خلیج مونتگو در جامائیکا، این ویلاها به رنگ‌های سفید، آبی کم‌رنگ و سبز رنگ شده‌اند و هر ویلا ساحل شخصی و سکوی یوگا مخصوص خودش را دارد.

هتل سمفونی استایل، کویت

هتل سمفونی استایل

این هتل که سابقا «هتل میسونی» نام داشت، همچنان اصالت خود را حفظ کرده است. امروزه این هتل سبک و حال و هوایی دهه ۶۰ میلادی دارد که با رنگ‌های شاد و اشکالی شبیه به برند میسونی طراحی و دکور شده‌اند.

کلاریجز، لندن

کلاریجز لندن

این هتل زیبا در لندن واقع شده است که دکوراسیون و طراحی داخلی آن در نوع خود بی‌نظیر است؛ اما کسانی که به مد علاقه‌مند هستند، بهترین سوئیت این هتل را سوئیت گرند پیانوی آن می‌دانند که توسط «دیانا فون فورستنبرگ» طراحی و ساخته شده و تمامی رنگ و مبلمان آن، همگی به انتخاب او بوده است. این سوئیت همچنین یک شومینه مرمری نیز دارد.

هتل لونگارنو، فلورانس

هتل لونگارنو

این هتل تحت مالکیت خانواده «فراگامو» قرار دارد و در آن به‌وفور از آثار هنری که شبیه به کارهای «پیکاسو» است، استفاده شده است.

در طراحی داخلی آن از رنگ آبی و سفید و برای مبلمان آن از چرم استفاده شده که بیانگر ارتباط این ملک با مد لباس است. اما از همه مهم‌تر این است که این هتل بالکنی با چشم‌اندازی به رود باستانی «آرنو» دارد.

مطالب مرتبط:

منبع Telegraph

دیدگاه