نمایشگاه +TTM چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری

مینا رهبری
مینا رهبری دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
نمایشگاه +TTM  چیانگ مای تایلند، فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری +TTM امسال از ۱۴ الی ۱۶ ژوئن در چیانگ مای تایلند برگزار خواهد شد. برای آشنایی با این نمایشگاه با کجارو همراه باشید.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری +TTM چندین سال متوالی در شهر بانکوک برگزار شده است. امسال اما برای دومین بار، این نمایشگاه در شهر چیانگ مای تایلند برگزار می‌شود. دلیل این تغییر این است که شهر چیانگ مای را بیشتر از قبل به گردشگران سراسر جهان معرفی کرده و از آنها دعوت کنند تا از جاذبه‌های بسیار زیبای این شهر دیدن کنند. در این نمایشگاه بین‌المللی، کشورهای زیادی از سراسر جهان شرکت خواهند کرد و هر یک به معرفی پتانسیل‌های خود در زمینه‌ی گردشگری خواهند پرداخت.

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

برگزاری این نمایشگاه فرصت می‌تواند مناسبی برای توسعه‌ی صنعت گردشگری و معرفی ظرفیت‌های موجود کشورمان در این زمینه باشد. نمایشگاه  بین‌المللی گردشگری +TTM از ۱۴ الی ۱۶ ژوئن در نمایشگاه بین‌المللی و مرکز کنوانسیون شهر چیانگ مای (Chiang Mai International Exhibition and Convention Centre or CMECC) برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

چیانگ مای دومین شهر تایلند است و گردشگری آن بسیار رونق دارد. نمایشگاه بین‌المللی چیانگ مای یکی از بزرگترین مجمع و مرکز نمایشگاهی تایلند است. این نمایشگاه با ۶۰ هزار متر مربع وسعت، فضایی مناسب برای برگزاری هر نوع رویداد بزرگ، چه در سطح ملی و چه در سطح بین‌المللی فراهم کرده است.

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

این نمایشگاه در ۲ طبقه ساخته شده که شامل سالن اصلی نمایشگاه، سالن‌های کنوانسیون و سالن جلسات می‌شود. سه سالن هم با ۸ هزار متر مربع وسعت، به این نمایشگاه متصل است که به سبک تئاتر، ۱۰ هزار نفر ظرفیت دارد. بیش از ۴۵۰ غرفه می‌تواند در سالن برپا شود. 

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

فاصله‌ی این نمایشگاه از شهر با ماشین فقط ۱۰ دقیقه است و از فرودگاه بین‌المللی چیانگ مای نیز فقط ۱۵ دقیقه با ماشین طول می‌کشد که به نمایشگاه برسید. در اطراف این نمایشگاه چندین هتل ۲ الی ۵ ستاره ، مراکز خرید بزرگ و رستوران وجود دارد.

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

 CMECC سالن همایشی به وسعت ۱۷۰۰ متر مربع، ۲۹ اتاق نشست متنوع با طراحی‌های مدرن و مجهز به صفحه نمایش خودکار، پروژکتور و سیستم‌ صوتی و دیگر امکانات دیگر فراهم کرده است. در بیرون نمایشگاه نیز زمینی به وسعت ۷۴۴۳ متر مربع برای کاربردهای مختلف ایجاد شده تا در آن بتوان رویدادهای مختلف و فعالیت‌هایی که باید در فضای باز انجام شود، برگزار کرد. 

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه   2016 TTM+ تایلند

نمایشگاه +TTM بانکوک (سال ۲۰۱۶)

چیانگ‌ مای بزرگترین و مهم‌ترین شهر تاریخی شمال تایلند است و آن را «رز شمال کشور» می‌نامند.  این شهر  سرزمین عجایب فرهنگی و طبیعی است و تنوع قومیتی زیادی دارد و جاذبه‌های بسیار آن، همه ساله گردشگران زیادی را به این کشور می‌کشاند. چیانگ مای با این که در سال ۱۹۹۶، هفتصدمین سالگرد خود را جشن گرفت، اما به معنای واقعی کلمه «شهری جدید» است. 

چیانگ مای تایلند

چیانگ مای از معدود شهرهای تایلند است که در آن می‌توانید فرهنگ تاریخی و مدرن تایلند را کنار هم تجربه کنید. در این شهر معابدی که چندین قرن قدمت دارند، در کنار فروشگاه‌ها و هتل‌های مدرن قرار دارند. این دوگانگی بیشتر در قسمت قدیمی شهر به چشم می‌خورد که هنوز هم از دیوار مستحکمی که زمانی از مرکز شهر محافظت می‌کرد، به خوبی حفاظت می‌شود. همچنین از دروازه‌هایی که دسترسی به پایتخت یعنی لانا را ممکن می‌کرد، به خوبی حفاظت شده است.

چیانگ مای تایلند

با تمامی این‌ها، گردشگران سال‌های زیادی، به اشتباه چیانگ مای را فقط شهری برای پیاده‌روی در طبیعت، کوه‌پیمایی، قایق‌سواری و سفر به روستاهای قبیله‌ای می‌دانستند و از واقعیت وجود بناهای تاریخی بسیار، همچون معابد متعدد تاریخی و چیزهای بسیار زیادی که در این شهر برای کشف وجود دارد،  بی‌خبر بودند. این حقیقت تمامی گردشگران را شگفت‌زده کرد. 

چیانگ مای تایلند

تنوع جذاب میان قبایل قومی، چند کمپ فبل، چندین مدرسه‌ی آشپزی و ماساژ، فعالیت‌های متنوع و انواع کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مناظر شگفت‌انگیز، چیانگ مای را به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری آسیا تبدیل کرده است. عبارت «یک روز برای بازدید از چیانگ مای و مناطق اطراف آن کافی است» در گذشته چیزی منطقی و معمول بود. اما امروزه با کشف جاذبه‌های تاریخی و دیدنی داخل چیانگ مای، شاید دو هفته هم برای تجربه‌ی هر آنچه که در این شهر و مناطق اطرافش وجود دارد، برای گردشگران کافی نباشد. 

چیانگ مای تایلند

منتظر گزارش‌های اختصاصی و مستقیم کجارو از این نمایشگاه باشید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه