بهترین استخرهای تهران

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
بهترین استخرهای تهران

در این مقاله شما با برخی از بهترین استخرهای تهران آشنا می‌شوید که برای تهیه بلیط می‌توانید به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنید.

با بالا رفتن دمای هوا در تابستان تهران، هیچ تفریحی هیجان‌انگیزتر و پرنشاط تر از گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی در استخر نیست. اگر طرفدار استخرهای روباز و آفتاب گرفتن در اطراف آن باشید یا اگر ترجیح می‌دهید برای ساعتی از آفتاب گرم تابستان فرار کنید، در شهر تهران گزینه‌های متنوع و مناسبی برای شما وجود دارد. در این مطلب برای شما لیستی از بهترین استخرها را جمع‌آوری کرده‌ایم. پس حوله را بردارید و روانه یکی از این مکان‌ها شوید و حس طراوت را تجربه کنید!

۱. استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

استخر چهارفصل باشگاه انقلاب

قابلیت استفاده از استخر در همه فصول سال، فضایی منحصربه‌فرد، کیفیت بالای آب استخر و سرویس‌دهی عالی استخر چهار فصل روباز باشگاه انقلاب، این مجموعه را به یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای ایران تبدیل كرده است. سیستم تصفیه استخر چهار فصل باشگاه انقلاب مجهز به گاز كلر و ازون است و تست کیفیت توسط تیم مربوطه، چندین مرحله در هر سانس انجام می‌شود.

از مزایای دیگر این استخر اینست که علاوه بر شنا می‌توانید از امکانات دیگر مجموعه ورزشی انقلاب مانند جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و... هم استفاده کنید.

۲. استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری

استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری

یکی از استانداردترین و مجهزترین استخرهای تهران، استخر شهید کشوری است که در خیابان میرداماد تهران واقع شده است. این مجموعه علاوه بر استخر اصلی، دارای دو حوضچه جکوزی، سونای خشک ‌و بخار، استخرکودکان، دو مجموعه رختکن، سالن بدن‌سازی و تراس آفتاب است. اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا هستید، استخر مجموعه شهید کشوری را تجربه کنید!

۳. دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس

این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های آبی سرپوشیده کشور است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استاندارهای بین‌المللی در فضایی ۱۴هزار متر مربعی ساخته شده است. در این پارک می‌توانید اوج هیجان و شادی را تجربه کنید! از امکانات این پارک آبی علاوه بر استخر می‌توان به سرسره‌های «پیچشی، یو، سرعتی، مسابقه‌ای و سقوط آزاد ساده و لوپدار»،سیاه چال،چاله فضایی،رودخانه وحشی، دریاچه موج و محل بازی کودکان اشاره کرد. این پارک در کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران-کرج واقع شده است.

۴. مجموعه ورزشی شهید چمران (بولینگ عبدو)

مجموعه ورزشی شهید چمران (بولینگ عبدو)

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های تفریحی تهران بدون شک مجموعه ورزشی چمران است که نام پیشین آن بولینگ عبدو است. این مجموعه از بخش‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و تجاری تشکیل شده است. به همین دلیل بعد از یک آب تنی آرامش بخش می‌توانید از فودکورت، سینما و دیگر مراکز این مجموعه استفاده کنید و تفریح آخر هفته خود را کامل کنید. از امکانات استخر بولینگ عبدو می‌توان به این موارد اشاره کرد: استخر به ابعاد  ۲۵*۱۲، سونا خشک و بخار،بیلیارد، فوتبال‌دستی، تونل مه، حوضچه آبسرد و...

این استخر را در خیابان شریعتی تهران بالاتر از پل صدر می‌توانید پیدا کنید.

 ۵. استخر نارسیس

استخر نارسیس

در شرق تهران پیدا کردن استخر مجهز و شیک چندان آسان نیست اما یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین استخرهای تهران که در تهرانپارس واقع شده است، استخر نارسیس است. یکی از امکانات ویژه این استخر، غار نمکی است که در هر استخری نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. از فواید غار نمکی می‌توان از بین بردن باکتری ها و میکروب های بدن، درمان بیماری های پوستی و بهبود برخی بیماری های روانی را ذکر کرد. پس هم‌زمان با تفریح و ورزش به فعالیت درمانی هم بپردازید!

استخر نارسیس در تهرانپارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین واقع است.

برای خرید با تخفیف بلیط این استخرهای روباز و سرپوشیده می‌توانید به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه