عکاسباشی سری ۴۳: از تیرک تا متحف

عمو عکاسباشی
عمو عکاسباشی دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
عکاسباشی سری ۴۳: از تیرک تا متحف

این‌روزها دوربین عکاسی یا موبایل‌های دوربین‌دار از لازمه‌های سفر ما هستند. ما را در ثبت لحظه‌هایی از سفر نوروزی ۹۶ همراه کنید. در ادامه با عکس‌های زیبای این هفته همراه کجارو باشید.

جناب آقای شاهین ماکویی با عکس «نیک منظر» تبریک ما را به‌عنوان عکس برگزیده‌ی سری چهل و دوم عکاسباشی پذیرا باشید.

نیک منظر

  • عکاس: شاهین ماکویی

    مکان: اینالی کلیبر از توابع تبریز

عکاسیاشی

تصمیم گرفتیم در عکاسباشی سه عکس برگزیده را با رای شما همراهان دوست داشتنی اعلام کنیم. در این سری از عکاسباشی نیز به پاس حمایت و همراهی شما دوستان به نفر اول فراخوان عکاسباشی از طرف اینستاچاپ یک پکیج ۵۰ تایی مستطیل خاطرات تقدیم خواهد شد.

اینستا چاپ اولین سرویس آنلاین ایرانی چاپ تصاویر مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که تلاش دارد بهترین همراه شما در نگهداری خاطراتتان باشد. لازم به ذکر است که این جایزه صرفا برای عکس‌های اینستاگرام نیست و شما می‌توانید عکس‌های دیگر خودتان را نیز چاپ کنید.

دو عکس انتخابی دیگر در مقالات کجارو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید همراه با عکس و ایمیل ارسالی در صورت تمایل نام کاربری اینستاگرام خود را نیز برای ما ارسال کنید تا در کنار عکستان منتشر شود. با کجارو همراه باشید تا در این عکاسباشی، به معرفی چند هنر زیبا از نگاه لنز دوربین شما بپردازیم.

تیرک

عکاس : نگین حقانی

مکان : اصفهان، چهلستون

عکاسباشی

مسیر رویا

عکاس: بابک مهدوی

مکان: دریاچه ارومیه

دریاچه ارومیه

متحف

عکاس: المیرا شقاقی

مکان: موزه زمان، تهران، زعفرانیه

عکاسباشی

یکی از علاقه‌مندی های اغلب گردشگران عکاسی در سفر است. هدف ثبت عکس‌هایی خاطره‌انگیز است که حس بودن در آن لحظه را به مخاطب منتقل کند. می‌شود گفت عکس و عکاسی این‌روزا به عضو جدایی ناپذیر سفر ما تبدیل شده‌اند.

بدون ‌شک اکثر ما در تعطیلات نوروزی پیش رو عکس‌هایی با گوشی‌هایمان خواهیم گرفت و در پیج اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی‌مان به نمایش می‌گذاریم.

اگر جایی فراتر از صفحه‌ی اینستاگرام را برای انتشار عکس‌هایتان در نطر دارید بهتر است به مسابقه‌ی عکاسباشی کجارو بپیوندید.

دوستان من در تحریریه کجارو عکس‌هایی را برای نشر انتخاب می‌کنند که علاوه بر زیبایی بصری (رنگ‌بندی، قاب‌بندی، میزان نور)، به بهترین شکل ممکن جاذبه مورد نظر را معرفی کند. سعی کنید از عکس‌های منتخب ما در سری‌های پیشین الگو بگیرید. عکس مورد نظر را حتما در یک خط توصیف کرده و در صورت تمایل آدرس اینستاگرام خود را نیز ذکر کنید تا در مجله ما به اشتراک گذاشته شود.

تا حد امکان سعی کنید از تمیز بودن لنز دوربین‌تان مطمئن شوید و زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید تا عکس‌هایی باکیفیت‌تر ثبت شود. همچنین اگر نمی‌دانید برای عکاسباشی از کجا شروع کنید،‌ حتما مقالات راهنمای عکاسی با موبایل ما را مطالعه کنید.

هنر خودتان را به آدرس ایمیل akasbash@gmail.com یا تلگرام عکاسباشی https://telegram.me/Akassbash  ارسال کنید.

همراهی شما در این راه برایمان افتخار بزرگی است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه