برگزاری جشنواره اندونزی شگفت انگیز در ویتنام

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
برگزاری جشنواره اندونزی شگفت انگیز در ویتنام

جشنواره اندونزی شگفت انگیز در ویتنام برگزار خواهد شد

وزارت گردشگری اندونزی قصد دارد جشنواره «اندونزی شگفت‌انگیز» را تا انتهای سال ۲۰۱۷ در مجتمع تجاری AEON برگزار کند.

ویتنام یک بازار بالقوه برای گردشگری اندونزی به حساب می‌آید، زیرا هر دو در جنوب شرقی آسیا واقع شده‌اند، فاصله‌شان با هم کمتر از  ۱۰ ساعت است و گردشگران برای جابجایی میان دو کشور نیازی به اخذ ویزا ندارند.

محل برگزاری این مراسم در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شمال ویتنام خواهد بود. تمرکز این مراسم بر روی برندینگ منطقه و جذب گردشگران به اندونزی و جنوب شرق آسیا است.

جشنواره اندونزی

وزارت گردشگری برای این مراسم قصد دارد یک کنفرانس رسانه‌ای مشترک با ویتنام برگزار کند.

ریزکی هندایانی، معاون توسعه گردشگری جنوب شرق آسیای وزارت گردشگری درباره این جشنواره توضیح داد:

پیش از اجرای جشنواره «اندونزی شگفت‌انگیز» قرار است، در تاریخ ۶ دسامبر یک همایش مطبوعاتی با رسانه‌های ویتنام داشته باشیم. ما همچنین قصد داریم در این جشنواره مناطق «بتم و بینتان» (Batam and Bintan) را معرفی کنیم.

ویتنام با جمعیتی معادل ۹۴٫۳ میلیون نفر، دارای ۴۷٫۳ میلیون کاربر اینترنت فعال است.

وزارت گردشگری همچنین باجه‌هایی برای انتشار اطلاعاتی در ارتباط با فرهنگ اندونزی، جاذبه‌های گردشگری و غذاهای این منطقه فراهم کرده است.

یکی از خواننده‌های مطرح ویتنام نیز برای اجرای برنامه به این مراسم دعوت شده است.

جشنواره اندونزی شگفت انگیز در ویتنام

عارف یحیا، وزیر گردشگری اندونزی معتقد است سرمایه‌گذاری بر روی بازار ویتنام یک تصمیم راهبردی است، زیرا این کشور بنا به اطلاعات سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) یکی از هفت مقصد گردشگری جهان است که رشد سریعی را در زمینه تعداد گردشگر تجربه می‌کند.

یحیا هچنین ادامه داد:

در اندونزی جاذبه‌های زیادی وجود دارد؛ مکان‌هایی مانند بالی، بندونگ، جاکارتا و سورابایا. این چهار شهر میان گردشگران ویتنامی بسیار محبوب هستند. شهر جوگلوسمار را نیز برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا معبدی که در یکی از افسانه‌های معروف ویتنامی از آن نام برده شده، در این شهر واقع شده است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه