بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
بازگشایی سواحل تورکس و کایکوس بعد از طوفان ایرما

سواحل تورکس و کایکوس پس از پشت سر گذاشتن بازسازی‌های لازم، بار دیگر درهای خود را به سوی گردشگران باز کرده است. این سواحل به دلیل طوفان ایرما و خرابی‌های پس از آن، برای مدتی قابل بازدید نبودند.

سواحل تورکس و کایکوس مجددا آماده بازدید شده‌اند. این منطقه در کارائیب، به دلیل طوفان ایرما دچار خساراتی شده بود و حالا پس از بازسازی، امکانات جدیدی از جمله رستوران، اسنک بار و امکانات مربوط به ورزش‌های آبی به آن اضافه شده است.

دوستداران تجربه‌های خوشمزه قطعا عاشق این منطقه خواهند شد؛ مخصوصا حالا که بوفه‌های مستر مک با انواع ماکارونی و اسنک‌های خوشمزه در این سواحل پیدا می‌شود. از ون‌های فولکس واگن قدیمی حاضر در این منطقه، می‌توانید شیک و بستنی‌های خوشمزه بخرید.

سواحل تورکس و کایکوس چهارشنبه‌ها مراسمی دارد که در آن از مهمانان با خوراک‌های محلی پذیرایی می‌شود و سراسر شب موسیقی کارائیبی به صورت زنده در حال اجرا است.

با رستوران‌های جدیدی که پس از طوفان ایرما در این منطقه ایجاد شده است، تعداد رستوران‌های سواحل تورکس و کایکوس به بیست و یک رسیده است.

جزایر تورکس اند کایکوس تورکس و کایکوس

طی بازسازی این منطقه، تمام اقامتگاه‌های آن هم تجهیز شده‌اند. خانواده‌هایی که به این منطقه می‌آیند، می‌توانند از تفریحاتی در کلاس جهانی برخوردار شوند.

در طول هفته، چندین نمایش کلاسیک نیز در این سواحل اجرا می‌شود که در این بین می‌توان به آلیس در سرزمین عجایب، کتاب جنگل و جزیره گنج اشاره کرد.

در کنار اجراهای زنده، این منطقه دارای مکانی برای اجرای سیرک، آکروبات و حرکات موزون است تا هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب باشد. هر کدام از این نمایش‌ها و اجراها می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه