کافه گردی: قهوه فروشی ریو، بهشت علاقه مندان به قهوه و نوشیدنی

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا چهار شنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کافه گردی: قهوه فروشی ریو، بهشت علاقه مندان به قهوه و نوشیدنی

در اولین مطلب «کافه‌گردی» این هفته به جای کافه، به یک قهوه‌فروشی معروف و قدیمی سر زده‌ایم. به شما توصیه می‌کنیم اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به تهران را دارید، حتما این گزارش را بخوانید و به این قهوه‌فروشی سر بزنید. با کجارو همراه باشید.

معرفی

«قهوه ریو» نام یک قهوه فروشی در خیابان جمهوری تهران است که در نهمین دهه از فعالیتش همچنان مانند روزهای اول راه‌اندازی خود به فروش انواع قهوه و البته محصولات مرتبط با نوشیدنی‌های گرم می‌پردازد. اگر از محدوده چهارراه استانبول عبور کرده باشید حتما بوی خوش قهوه این کافه به مشام شما خواهد رسید. در این قهوه‌فروشی قهوه با بهترین کیفیت ممکن به دست مشتریان می‌رسد و به غیر از قهوه و محصولات مرتبط با نوشیدنی، وسایل آماده‌سازی قهوه، مثل قهوه‌ساب (آسیاب قهوه) و قهوه‌جوش هم به فروش می‌رسد.

قهوه فروشی ریو

سردر قهوه‌فروشی ریو

قهوه فروشی ریو

قهوه‌فروشی ریو کجاست؟

قهوه‌فروشی ریو در خیابان جمهوری، ضلع جنوب غربی چهارراه استانبول، روبروی سفارت انگلستان قرار دارد.

موقعیت «قهوه ریو» بر روی نقشه

قهوه فروشی ریو - خیابان جمهوری

چی بخریم؟

اگر به «قهوه‌فروشی ریو» سر بزنید، مطمئن باشید که دست خالی برنخواهید گشت. در این فروشگاه انواع قهوه مانند اسپرسو، فرانسه، عربی و ترک به فروش می‌رسد. علاوه بر قهوه انواع چای، شکلات و کاکائو و همچنین لوازم آماده‌سازی این نوشیدنی‌ها مثل قهوه‌جوش به فروش می‌رسد. همه این محصولات با بهترین کیفیت ممکن تهیه می‌شوند و به فروش می‌رسند.

قهوه فروشی ریو

جمع‌بندی

اگر به محدوده چهارراه استانبول می‌روید یا به دنبال تهیه بهترین قهوه‌های تهران هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما به «قهوه‌فروشی ریو» سر بزنید. اگر شما هم قهوه‌فروشی یا کافه‌ای را می‌شناسید که دوست دارید آن را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه