کافه گردی: کافه دار، کافه‌ ای با محیط رنگارنگ و آرام

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا پنجشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۰
کافه گردی: کافه دار، کافه‌ ای با محیط رنگارنگ و آرام

در قسمت پنجم از گزارش‌های «کافه‌گردی» به «کافه‌ی کافه‌دار» سری زده‌ایم تا با منوی این کافه‌رستوران و راه‌های دسترسی به آن آشنا شویم. این کافه در محدوده خیابان توانیر قرار دارد. با کجارو همراه باشید.

معرفی

«کافه‌دار» نام یکی از کافه های خوب تهران در خیابان ولیعصر است که دارای فضایی دنج و زیبا است. دکوراسیون این کافه ترکیبی از رنگ‌ها و چوب است و از نظر ما همین دکور دلنشین و زیبا و البته برخورد خوب کارکنان این کافه با مشتریان مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه هستند.

کافه دار

در این کافه‌رستوران انواع غذا و نوشیدنی ارائه می‌شود. این کافه دارای ظرفیت ۴۵ نفر است. رده قیمتی این کافه میان‌رده است.

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه‌دار کجاست؟

کافه‌دار در خیابان ولیعصر، نرسیده به توانیر، جنب پله هشتم، پلاک ۲۴۸۸ قرار دارد.

موقعیت کافه‌دار روی نقشه

برای رسیدن به «کافه‌دار» می‌توانید از بی‌آرتی‌های خط راه‌آهن - تجریش و راه‌آهن - پارک‌وی استفاده کنید و در ایستگاه بیمارستان دی پیاده شده و با دو دقیقه قدم‌زدن به‌سمت جنوب به «کافه‌دار» برسید.

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

چی بخوریم؟

از جمله خوردنی‌های این کافه می‌توان به انواع قهوه، نوشیدنی گرم، دم‌نوش، کیک، قهوه سرد، میلک‌شیک، فرسکاتو،‌ کوکتل، نوشیدنی خنک، غذا، میان‌وعده و صبحانه اشاره کرد. در ادامه می‌توانید منوی این کافه‌رستوران را ببینید.

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

کافه دار

امکانات

کافه‌دار دارای امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، جای‌ پارک، صبحانه، پارکینگ، دسترسی به حمل و نقل عمومی، امکان رزرو، امکان برگزاری جشن و میهمانی است. کافه‌دار از ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰ پذیرای شما است و روزهای جمعه هم تعطیل است.

جمع‌بندی

این کافه با فضایی آرام و رنگارنگ و کارکنان خوش‌برخورد پذیرای شما خواهد بود. آیا شما هم می‌خواهید کافه یا رستورانی را به دیگران پیشنهاد کنید؟ نام و محدوده آن‌ها را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید. 

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه