۵۰ هتل برتر ایتالیا (قسمت دوم)

امیرعلی محمودی
امیرعلی محمودی سه شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
۵۰ هتل برتر ایتالیا (قسمت دوم)

در ادامه‌ی مقاله «۵۰ هتل برتر ایتالیا»، به معرفی هتل‌هایی که در شهرها و مناطق روستایی ایتالیا واقع شده‌اند، خواهیم پرداخت. با کجارو همراه باشید.

ونیز

کاخ گریتی (The Gritti Palace)

هتل ایتالیا

مقاله‌های مرتبط:

این هتل دارای کاخی‌ است که از سال ۱۴۷۵ بر جای مانده است که متعلق به دوک ونیز، آندره گریتی در بین سال‌های ۱۵۲۳ تا ۱۵۳۸ بوده است (نکته: «دوک» لقب روسای جمهور و فرمانروایان در ایتالیا بود). این هتل پس از ۱۵ ماه تلاش برای بازسازی که شامل نوسازی کامل ساختمان، اتاق‌ها، بازسازی تمامی نقاشی‌های ارزشمند هتل و دیگر کارهای هنری و نیز بازسازی تفریحگاه زیبای آکوا دی پارما می‌شد، مجددا شروع به کار کرد. رستوران « کلاب د دوج» یکی از زیباترین مکان‌ها برای غذا خوردن در این شهر و شهرهای دیگر محسوب می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۲۵ یورو شروع می‌شود.

هتل بزرگ آمین (Aman Canal Grande,)

هتل ایتالیا

مهمانان می‌توانند با استفاده از قایق وارد هتل شوند که دارای ورودی بزرگ با کف‌پوش مرمر و دیوارنگاری‌های بسیار زیبا است. پلکان بزرگ این هتل به پیانوی نوبیل (مهندس و کاوشگر ایتالیایی) منتهی می‌شود. سالن رقص این هتل آینه‌کاری، طلاکوبی، دیوارنگاری، شمعدانی‌های مورانو، کف موزائیکی و پنجره‌هایی مشرف به آبراه بیرون دارد. رستوران این هتل دارای دیوارهای منقش با پارچه‌های گران‌قیمت، نقاشی‌های رنگ روغن، اجاق‌های سنگیِ حکاکی‌شده و نیز گل نرگس روی میز غذا است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۹۳۵ یورو شروع می‌شود.

هتل بلموند کیپریانی (Belmond Hotel Cipriani)

هتل ایتالیا

محیط این هتل، بیشتر جَوی لوکس، شیک، نوین و در عین حال کلاسیک را با حال‌و‌هوای ونیز به شما القا خواهد کرد تا جو عمارتی بزرگ و مجلل. در ساختمان اصلی هتل، ۷۹ اتاق و سوئیت وجود دارد که همگی دارای بالکن جداگانه، ساختاری زیبا، نورگیر مناسب و حمام‌های مجهز هستند. رستوران «کیپ کلاب» در تالاب «گودکا»، مکانی‌ است برای کسانی که می‌خواهند در محیطی غیررسمی و صمیمی غذا بخورند. اگر دنبال جایی شیک‌تر هستید، رستورانی بنام «اورو» در داخل هتل وجود دارد. یک تفریحگاه، بوتیک‌های منحصر به‌فرد، باغچه‌های وسیع و یک استخر بزرگ از جمله امکانات این هتل است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۲۵ یورو شروع می‌شود.

فلورانس

هتل چهار فصل فلورانس (Four Seasons Florence)

هتل ایتالیا

همین‌ که وارد لابی می‌شوید، سرسرایی به سبک رنسانس با گچ‌بری‌های زیبا خودنمایی می‌کند؛ به همین دلیل متوجه خواهید شد این هتل، هتلی عادی نیست. این هتل از ساختمان اصلی، یعنی «پلازا دلا گراردسکا» که متعلق به قرن پانزدهم است، یک صومعه‌ که قدمتش به قرن شانزدهم بازمی‌گردد و در نهایت یک پارک ۴/۵ هکتاری که بزرگ‌ترین پارک خصوصی فلورانس نیز محسوب می‌شود، تشکیل شده است. این هتل با داشتن نقاشی‌های رنگ روغن، عتیقه‌جات و دکوراسیون به سبک پاریس، مکانی مجلل و اشرافی تلقی می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۹۰ یورو شروع می‌شود.

کاخ J.K فرینز (J. K. Place Firenze)

هتل ایتالیا

نتیجه ذائقه‌ی فکری هتل‌دار ایتالیایی، «اوری کافری» و طراح دکوراسیون محلی، «میشل بونان» نماد زیبایی فلورانس و دکوراسیون کلاسیک-معاصر را در این هتل به نمایش گذاشته است. حال و هوای این هتل بیشتر شبیه به این است که وارد خانه‌ی یک کلکسیونرِ باکلاس شده‌اید؛ در واقع خانه‌ی یک فرد اهل فلورانس که بسیار پولدار بوده و دوست دارد عتیقه‌جات فرانسوی و ایتالیایی را در کنار چلچراغ‌های مراکشی و میزهای تمیز و جلاخورده‌ی چینی، یک‌جا داشته باشد. رستورانِ هتل، یعنی «استراحتگاه J.K» مکانی مابین رسمی و غیررسمی‌ست. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۶۵ یورو شروع می‌شود.

هتل کورا (Villa Cora)

هتل ایتالیا

ویلای اصلی هتل که در مرکز ساختمان قرار دارد، منظره‌ای چشم‌نواز با دیوارنگاری، گچ‌بری، آینه‌های بزرگ، کف‌پوش‌های صیغلی و نیز شمعدانی‌های زیبا به‌همراه چندین اتاق مهمانی است که ترکیبی از سبک هنر نوین و سبک موری (شمال آفریقا) است. مهمان‌سراهای کوچک‌تر با یک تونل به ساختمان اصلی متصل شده‌اند که در کنار تفریحگاهِ مجهز به سالن اُپرا، یک‌سوم از ۴۶ اتاق هتل را تشکیل می‌دهند. پارک بزرگی که دورتادور کل هتل را در بر گرفته، بیش از ۱۰۰ نوع گل رز دارد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۵۰ یورو شروع می‌شود.

رم

هتل بابینو ۱۸۱ (Babuino 181)

هتل ایتالیا

خانه‌ی دیگری به دور از خانه و مکانی برای آسایش؛ هتل «بابینو ۱۸۱» با دکوراسیونی که در فیلم «بازگشت به آینده» شاهد آن بودیم، دقیقا همان مکانی‌ است که حس خانه را به ما القا می‌کند. جزئیات آذین‌بندی مانند پلکان مرمریِ مرمت‌ شده به سبک خانه‌های روستایی، نرده‌های چدنی و ترکیب سبک هنری «آرت دکو» با عکس‌های هنریِ معاصر در این هتل به چشم می‌خورد؛ در حالی‌ که رنگ‌بندیِ خاکفامِ (رنگ‌های متمایل به قهوه‌ای و بژ) هتل، نشان از محیط صمیمی و خودمانی‌اش دارد. ۱۴ اتاق و سوئیتی که در این هتل وجود دارد، مکانی دنج با تخت‌های بزرگ، کاناپه‌های راحت، پنجره‌های دل‌باز و نمایی به‌سوی جنگل‌های طبیعی است که همگی در کنار رنگ‌بندی قهوه‌ای مانندش، این هتل را به جایی بسیار دلنشین مبدل می‌کند. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۹۰ یورو شروع می‌شود.

هتل اسپالتی تریولی (Villa Spalletti Trivelli)

هتل ایتالیا

تصور کنید صاحب یک هتل پر از تزیینات هنری و عتیقه‌جات به‌همراه یک باغچه‌ی زیبا هستید که به‌مدت یک قرن در اختیار خانواده و خاندان شما بوده است؛ مکانی مملو از آثار هنری و تاریخی که در سازمان میراث فرهنگی ایتالیا به ثبت رسیده‌اند. در این هتل، می‌توانید به‌ جای تصور کردن چنین مکانی، تجربه‌اش کنید. از دیدن اتاق‌های موزه‌گونه‌ی این هتل تعجب نکنید. اتاق‌ها گرم، دلنشین، دارای تزیینات غنی، دیوارهایی با رنگ‌های ملایم، روتختی برای تخت‌ها، ملافه‌های «فیندرا لینن» و کاناپه‌هایی از جنس پارچه‌ی آلکاپا و پشم کشمیر هستند. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۲۰ یورو شروع می‌شود.

هتل استراحتگاه ناپلئون سوم (Residenza Napoleone III)

هتل ایتالیا

بعضی از هتل‌ها سعی بر این دارند که دکوراسیون خود را مانند خانه‌های اعیانی و مجلل بچینند؛ «استراحتگاه ناپلئون سوم» یکی از این هتل‌هاست. نقاشی اربابان قدیم که روی دیوار آویزان هستند، مجسمه‌ی امپراتورهای رومی که در پلکان ورودی هتل صف بسته‌اند، عتیقه‌جاتی که هتل را مزین کرده‌اند، همه و همه به‌مدت چندین نسل در خاندان «راسپولی» دست به دست شده‌اند. اما این هتل، برخلاف حسی که شما منتقل می‌کند، قلعه‌ی بادخیزی نیست؛ بلکه مکانی گرم و دلنشین برای گذران تعطیلات است. صبحانه‌ی تازه و اُرگانیک (طبیعی) رستوران این هتل در ظروف نقره‌ی برند بولگاری و نیز در ساعات دلخواه شما سرو می‌شود. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۷۰۰ یورو شروع می‌شود.

کاخ J.K. رم (J.K. Place Rome)

هتل ایتالیا

طراحی و دکوراسیون این هتل، در کنار ظاهر کلاسیک و اتاق‌های زیبایش، نمایی فوق‌العاده از این مکان جلوه می‌دهد. طبقه‌ی همکف، بیشتر شبیه به یک باشگاه تفریحی نوین و شیک است. دکوراسیون این هتل شبیه به چیدمان مشرق‌زمین است؛ ولی غذاهایش بیشتر غربی هستند که متشکل از انواع همبرگر، ساندویچ، سالاد و نیز غذاهای ایتالیایی است. نوشیدنی‌های این هتل بسیار زبانزد است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۰۰ یورو شروع می‌شود.

میلان

هتل حیاط خلوت (The Yard)

هتل ایتالیا

دکوراسیون شیک این هتل متشکل از اقلامی‌ است که صاحبش، طی چندین سال از بازار کهنه‌فروشان اروپا خریداری و جمع‌آوری کرده است. هر اتاق با شکل و شمایل یک ورزش خاص طراحی شده است؛ از شکار گرفته تا موتورسواری. همچنین آلات تزئینی و اثاثیه‌ای که با چوب ماهون ساخته و پرداخته شده‌اند. بیشتر اتاق‌ها بالکن جداگانه دارند. تفریحگاه هتل نیز مکان مناسبی برای خوش‌گذرانی است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۱۹۵ یورو شروع می‌شود.

هتل ماندریان شرقی (Mandarin Oriental)

هتل ایتالیا

این هتل دارای چهار ساختمان متعلق به قرن هجدهم است. از این ساختمان‌ها سابقا به‌عنوان بانک مرکزی استفاده می‌شد. دکوراسیون داخلی شبیه به خانه‌های میلانی قرن بیستم با رنگ‌آمیزی روشن و ملایم است. اجاق این هتل با الهام از معماری شرقی ساخته شده که منعکس‌کننده‌ی میراث صاحبان هتل به‌ نام «خاور دور» است. رنگ غالب در اتاق‌های این هتل، ارغوانی و بژ است؛ صندلی‌های راحتی به رنگ قرمز، ملافه‌ها از جنس مخمل و پرده‌ها نیز از جنس پارچه‌ی کتانی هستند. کافه ماندارین در این هتل که دارای کف‌پوشی با موزائیک‌های سیاه و سفید است، مکانی ایدئال برای صرف غذا و نوشیدنی‌ است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۲۰ یورو شروع می‌شود.

هتل پارک هیئت (Park Hyatt)

هتل ایتالیا

هیچ جایی بهتر از اینجا برای هتل پیدا نمی‌شود. این هتل در قلب شهر میلان قرار گرفته که نمایی زیبا به بازار سرپوشیده‌ی «گالریا ویتوریو امانوئل دوم» دارد؛ این هتل در پلازای زیبایی واقع شده که قدمتش به سال ۱۸۷۰ بازمی‌گردد. دکوراسیون داخلی دارای تزیینات کلاسیک و پیچیده‌ای‌ است که سرتاسرش با سنگ‌های تراورتنِ کِرِم‌رنگ و مرمرهای سیاه آذین‌بندی شده. تمامی ۱۰۶ اتاق و سوئیت این هتل، با سنگ‌های مرمر و تراورتن، مُنبت‌کاری سیاه و گچ‌بری‌های ونیزی تزیین شده است. تمامی اتاق‌ها تخت بزرگ و برخی فانوس‌های مورانویی دارند که به‌صورت دستی روشن و خاموش می‌شوند. رستوران این هتل که نامش «VUN» است، دارای ستاره‌ی میشلن بوده و غذاهای فوق‌العاده‌ی ایتالیایی را برای مشتریانش سرو می‌کند. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۹۰ یورو شروع می‌شود.

هتل بولگاری (Bulgari)

هتل ایتالیا

این هتل در مکانی بسیار آرام و باغی سرسبز واقع شده که محلی دنج برای استقرار هنرمندان میلانی‌ است. دکوراسیون داخلی شیک و در عین حال به سبک معاصر است که با سنگ مرمر و گرانیت سیاه، فلز برنز، چوب درختان ساج و بلوط و نیز اثاثیه‌ی ایتالیایی تزیین شده است. ته‌مایه‌ی رنگ‌های سیاه و قهوه‌ای در اتاق‌ها به چشم می‌خورد. چوب بلوط رنگ‌پریده، به‌خوبی با کاغذدیواری کرم‌رنگ و ملافه‌های رنگ‌روشن ترکیب شده است. تفریحگاه این هتل یک استخر با موزائیک‌های طلایی و حمام‌هایی با دیواره‌ی شیشه‌ای و صندلی‌های سنگی دارد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۰۰ یورو شروع می‌شود.

مناطق روستایی

هتل رزا آلپ، دولومیت (Rosa Alpine, Dolomites)

هتل ایتالیا

کسانی که در تابستان به این مکان می‌آیند، می‌توانند از پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و کوهنوردی لذت ببرند؛ اما برای کسانی که در زمستان راهی این مناطق می‌شوند، مسیری سراشیبی برای سُر خوردن به مسافت ۱۳۰ کیلومتر در دسترس است. قدمت ساختمان اصلی این هتل به سال ۱۸۵۰ بازمی‌گردد. عتیقه‌جات محلی، حکاکی‌های روی چوب و عکس‌های قدیمی در کنار سقف چوبی و دیوارهای گچ‌بری شده‌ی دیوارها، دکوراسیون این هتل را تکمیل می‌کند. اتاق‌ها دارای طراحی سبک معاصر، اجاق‌های زیبا و اثاثیه‌ی چوبیِ صیغلی است؛ اما با این‌ وجود، این هتل با سقف چوبی، سبدهای چوب و اجاق‌های سرامیکی‌اش حال و هوای سنتی خود را حفظ کرده است. رستوران «سنت هابرتوس» این هتل که دارای دو ستاره‌ی میشلن نیز هست، بی‌شک یکی از بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۵۸۰ یورو شروع می‌شود.

هتل بورگو سانتو پترو، توسکانی

هتل ایتالیا

این مِلکِ دوست‌داشتنی که شبیه پیله‌ی کرم ابریشم هم هست، بیشتر مانند خانه‌ی یک کلکسیونر با طراحی زیبا است تا یک هتل. تمامی اتاق‌ها منحصربه‌فرد و دارای فضای زیادی هستند. دکوراسیون داخلی متشکل از عتیقه‌جات بوده، اما فناوری داخل هتل پیشرفته است. به هر مسافر هنگام ورود، یک آی‌پاد (iPod) داده می‌شود. رستوران «میو مودو»ی این هتل به‌تازگی توانسته یک ستاره‌ی میشلن کسب کند و کافه «خانه‌ی درختی» در نزدیکی استخر، سالاد، گوشت یا ماهی سوخاری و پیتزاهایی سرو می‌کند که در اجاق چوبی پخته می‌شوند. درون تفریحگاهِ هتلِ بورگو، یک خانه‌ی روستایی دوست‌داشتنی وجود دارد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۴۰۰ یورو شروع می‌شود.

هتل لا بندیت، توسکانی (La Bandita, Tuscany)

هتل ایتالیا

اینجا یک هتل مینیمال عالی توسکانی است. ساختمان اصلی، یک خانه‌ی روستایی بازسازی شده متعلق به قرن بیستم است؛ مکانی که محدودیت‌های خانه‌های روستایی توسکان مانند سقف‌های کوتاه را ندارد. نتیجه‌ی این بازسازی، مکانی نورگیر، دل‌باز با یک تفریحگاه بزرگ، محلی باز و گسترده برای صرف شام و برگزاری مهمانی به‌علاوه‌ی ۸ اتاق‌خواب بسیار عالی است. استخر نیز دارای نمایی فوق‌العاده است. استانداردهای رستوران این هتل در سطح بالایی قرار دارند. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۱۸۵ یورو شروع می‌شود.

هتل ویلا بوردونی، توسکانی (Villa Bordoni, Tuscany)

هتل ایتالیا

سقف‌ها به‌جای اینکه به سبک خانه‌های روستایی توسکانی نقاشی شده باشد، بیشتر به رنگ کِرِم کار شده است؛ دیوارها به رنگ لیمویی و دارای کاشی‌های خوش‌رنگ، اثاثیه‌ی ساده و روستایی با عتیقه‌جات است که سبک و استایل مراکشی، ناپلی و پاریسی را به توسکانی آورده است که همگی در کنار هم، این مکان دلنشین و زیبا را تشکیل داده‌اند. غذای رستوران این هتل نیز مانند اتاق‌هایش ساده و بی‌تکلف است؛ غذاهای فصلی و غذاهای سنتی توسکانی برای مشتریان در دسترس است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۲۶۵ یورو شروع می‌شود.

هتل کاستلو دی کاسل، توسکانی (Castello di Casole, Tuscany)

هتل ایتالیا

این هتل که در بالای یک تپه و نزدیک شهر «کاسل وال د السا» واقع شده، با گستره‌ی ۱۷ هکتاری خود محاصره شده است. مهمانان می‌توانند بدون خارج شدن از هتل در فواصل چندین مایلی به دوچرخه‌سواری و کوهنوردی بپردازند. سطح امکانات رفاهی در این هتل بسیار بالا بوده و فضایی خاص و ویژه بر این مکان حاکم است. تفریحگاهی بزرگ که به سبک حمام‌های روم باستان است، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۸۵ یورو شروع می‌شود.

هتل پلازا سنکا، آمبریا (Palazzo Seneca, Umbria)

هتل ایتالیا

این هتل در یک کاخ بازسازی‌شده‌ی متعلق به قرن شانزدهم قرار دارد که به‌مدت سال‌ها نامش هتل پوستا بوده است. این مکان توسط خانواده‌ی «بیانکانی» که نسل اندر نسل هتلدار بوده‌اند، تبدیل به مکان کنونی شده است که نتیجه‌اش یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های حال حاضر ایتالیا است. این کاخ امکانات بسیاری دارد؛ سنگ‌های کفپوش بسیار زیبا که مزین به کاشی‌های سفالی شده‌اند، نور مخفی در سقف‌ها، یک اجاق بسیار بزرگ که با آخرین فناوری‌ها به‌روز شده، اثاثیه‌ی زیبا و تزیینات هنری عالی از جمله سطوح چرمی و کتان و دیوارهایی با چوب درخت بلوط، تنها بخشی از جلوه‌های بصری این هتل است. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۱۲۵ یورو شروع می‌شود.

هتل ویلا کوردویگو، ونتو (Villa Cordevigo, Veneto)

هتل ایتالیا

قدمت ساختمان اصلی این هتل به قرن شانزدهم باز می‌گردد. قسمت جنوبی این ساختمان، خانه‌ی یک آسیابِ متعلق به قرن هجدهم است، در حالی که قسمت شمالی ساختمان زمانی اصطبل و نیز انبار بوده است. اتاق‌های این هتل دارای شکل و شمایل کلاسیک و نیز تخت‌خواب‌های بزرگ و حمام‌هایی با سنگ مرمر هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای اجاق‌های سنگی و سقف‌هایی با نور مخفی نیز هستند. رستوران این هتل که نامش «اوسلتا» است، توانسته یک ستاره‌ی میشلن به خود اختصاص دهد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۱۷۵ یورو شروع می‌شود.

هتل کاخ مرانو هنری شنوت، تیرول جنوبی (Palace Merano Espace Henri Chenot, South Tyrol)

هتل ایتالیا

اینجا کاخی پرزرق‌وبرق و مکانی‌ است که می‌توانید در آن به پادشاه ایتالیایی، هنری شنوت، ادای احترام کنید. در تفریحگاه و استخر این هتل می‌توانید از غذاهای لذیذ و خوشمزه در یکی از دو رستوران رژیمی لذت ببرید. رستوران این هتل بسیار فریبنده و جذاب است؛ ممکن است فقط برای صرف سوپ به اینجا بیایید، اما لباس‌های شیک و مشکی کارکنان، محسورتان خواهد کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۲۰ یورو شروع می‌شود.

هتل قلعه فرگزبرگ، تیرول جنوبی (Castel Fragsburg, South Tyrol)

هتل ایتالیا

این مکان که در محلی تاریخی واقع شده، قدمتش به قرن هفدهم باز می‌گردد و کوچک‌ترین هتل پنج‌ستاره در تیرول جنوبی است. این هتل فقط ۲۰ سوئیت دارد. این مکان امکانات بیش از حد نداشته و پر مدعا هم نیست؛ بلکه بیشتر شبیه به خانه‌های آلپی با زیبایی‌های خاص خودش است. دکوراسیون داخلی دارای یک هماهنگی و هارمونی خاصی از ترکیب چیدمان آلپی و مدیترانه‌ای، به‌همراه اثاثیه‌ی عتیقه، وسایل جدید و نیز چاشنی سبک هنری آرت دکو است. این هتل که توسط خانواده‌ی «اورتنر» اداره می‌شود، حس خوب یک مکان خانوادگی را به شما القا خواهد کرد. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۱۷۵ یورو شروع می‌شود.

هتل پلیکان ۲، توسکانی (Hotel Il Pellicano, Tuscany)

هتل ایتالیا

هتل پلیکان ۲، در میان درختان کاج و سرو با نمایی فوق‌العاده از غروب خورشید در انتهای ساحل واقع شده است. اینجا مکانی شیک و به سبک قدیمی است و دکوراسیون داخلی‌اش از زیباترین تزیینات توسکانی به شمار می‌رود. این هتل شبیه به مهمانسراهای ساحلی اسپانیایی و خانه‌های روستاییِ فرانسوی است. پلیکان ۲ بیشتر شبیه به خانه است تا هتل. دو رستوران در این هتل وجود دارد؛ رستوران شیک، رسمی و دارای ستاره‌ی میشلن پلیکان ۲ و رستوران معمولی پلیگریل. هزینه اقامت در اتاق‌های دو تخته از شبی ۳۰۰ یورو شروع می‌شود.

این مقاله ادامه دارد...

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه