تعیین اعضای هیئت‌مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوش

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
تعیین اعضای هیئت‌مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوش

در هفتمین دوره از انتخابات هیئت مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوش، هیئت‌مدیره جدید این سازمان مردم نهاد برای مدت دو سال تعیین شدند.

  هفتمین مجمع عمومی انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوش با حضور اعضای انجمن، نمایندگان اداره میراث فرهنگی، جمعی از مسئولان و نمایندگانی از ادارات دولتی و تشکل‌های مردمی و فرهنگی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مجمع عمومی پس از انتخاب هیئت رئیسه موقت مجمع و ارائه گزارش از سوی اعضای هیئت مدیره فعلی، نامزدهای دوره هفتم هیئت مدیره و بازرسی انجمن به معرفی خود و برنامه‌های پیشنهادی خویش پرداختند.

پس از اخذ رای و شمارش آرا منصوره فروغی راد، علی چنانی، مهدی حیدری، عفت انعام، سیروس درویشی و عظیم کثیر به عنوان اعضای اصلی هيئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین احمد دیناروند، سهراب سکوندی و مهدی شوهانی به عنوان اعضای علی‌البدل و محسن دیناروند به عنوان بازرس انجمن دوستداران میراث فرهنگی شوش برای مدت دو سال به ترتیب با اکثریت آرا انتخاب شدند.

این انجمن با هدف پاسداشت و اعتلای ارزش آثار فرهنگی، تاریخی و کمک به شناساندن و گسترش نگرش به این آثار و پژوهش و مطالعه در زمینه‌های گوناگون میراث فرهنگی ایران زمین به ویژه کهن شهر «شوش»، فعالیت‌های خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۹ آغاز كرده است.

این انجمن مردم نهاد (N.G.O) غیرانتفاعی، غیرتجاری و غیرسیاسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه