تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به ۵ روز در هفته افزایش یافت

تیم  کجارو
تیم کجارو شنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
تعداد پروازهای تهران و دبی به لارستان به ۵ روز در هفته افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از افزایش تعداد پروازهای مسیر تهران و دبی به لارستان به ۵ پرواز در هفته خبر داد.

«امین‌الله صولتی» مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان خبر داد و گفت:

از دهم اردیبهشت پروازهای این شرکت پس از ۱۷ ماه وقفه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر تهران-لار-دبی و برعکس برقرار می‌شود.

وی افزود که پیش از این پروازهای آسمان فقط در مسیر دبی-لار-دبی و اغلب با هواپیمای فوکر ۱۰۰ صورت می‌پذیرفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مبنی بر افزایش توام پروازهای داخلی و خارجی، از این پس در مسیر تهران نیز پروازهای جدیدی برقرار می‌شود.

پروازهای لارستان-دبی

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با بیان اینکه پروازهای ذکر شده با هواپیمای پیشرفته بوئینگ ۷۳۷ انجام می‌شود، بیان کرد که بدین ترتیب شمار پروازهای مسیر تهران-لار-تهران از ۳ به ۵ پرواز درهفته می‌رسد که توسط شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و آسمان انجام می‌شود.

وی گفت که پروازهای دبی-لار-دبی نیز از ۳ به ۵ پرواز در هفته می‌رسد که توسط شرکت‌های هواپیمایی فلای دبی و آسمان انجام می‌شود.

صولتی بیان کرد امید است تا با ایجاد فضای رقابتی، این پروازها مورد استقبال و استفاده مردم قرار گیرد و شرکت هواپیمایی آسمان که از سابقه دیرینی در فرودگاه لارستان برخوردار است، بتواند در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین گام‌های موثری بردارد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان افزود:

در حال حاضر پروازهای مختلفی توسط شرکت‌های ایران ایر، العربیه، فلای دبی به مقصدهای شارجه، دبی، کویت، قطر و تهران از فرودگاه لارستان برقرار است.

مطالب مرتبط:

منبع کن نیوز

دیدگاه