کنترل‌ سفرهای نوروزی با نظارت در دفاتر مسافرتی

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کنترل‌ سفرهای نوروزی با نظارت در دفاتر مسافرتی

کنترل‌ سفرهای نوروزی دردفاترخدمات مسافرتی در قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس از طرف ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی انجام میشود.

این ستاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در راستای احقاق حقوق هموطنان عزیز و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند، علاوه بر نظارت‌های معمول، به تشدید کنترل‌ها در قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس اقدام کرده است.

برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت‌ها اکیپ‌های بازرسی در قالب تیم‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها اعزام شده است. بدین ترتیب با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

ستاد مرکزی از هموطنان عزیز تقاضادارد ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کرده و دقت داشته باشند که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرارداد ذکر شده باشد.

هموطنان گرامی می‌توانند در استان‌ها و شهرستان‌ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات سفر مستقر در ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تماس بگیرند. 

سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی و شماره تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ۶۶۵۸۲۲۴۸ به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه