توضیحات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تاخیر دو پرواز لندن و دبی

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
توضیحات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تاخیر دو پرواز لندن و دبی

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در خصوص تاخیر دو پرواز لندن و دبی عذرخواهی کرد و توضیحاتی را دراین‌باره ارائه داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی «هما» هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، ضمن عذرخواهی از مسافران پروازهای شماره ۷۱۰ لندن و ۶۵۹ دبی به اطلاع می‌رساند که پرواز شماره ۷۱۰ از لندن به مقصد فرودگاه حضرت امام (ره) در روز هشتم اسفندماه سال جاری پس از پرواز در ساعت ۱۶ (به وقت محلی) از فرودگاه هیترو لندن ، به‌دلیل بروز مشکل فنی به این فرودگاه باز می‌گردد.

در بررسی‌های اولیه توسط متخصصان فنی مشخص می‌شود برطرف کردن مشکل نیازمند تعویض قطعه است؛ بنابراین طی برنامه‌ریزی انجام شده ، قطعه مورد نیاز با پرواز شماره ۱۵۲ هواپیمایی بریتیش ایرویز درساعت ۹:۰۰ روز نهم اسفند به لندن ارسال شد. با توجه به طولانی شدن مراحل تعمیرات از تعداد ۹۰ مسافر که بلیط پرواز را داشتند، بیش از ۴۵ مسافر تا زمان تعویض قطعه و برطرف شدن مشکل برای استراحت به هتل اعزام شده و مابقی مسافران نیز به منازل خود مراجعت کردند.

همچنین پرواز ۶۵۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مقصد دبی که در روز نهم اسفند ماه سال جاری به‌دلیل مشکل فنی در سیستم ناوبری هواپیما به فرودگاه حضرت امام (ره) مراجعت کرده بود در ساعت ۱۴:۰۰ فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد فرودگاه دبی ترک کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه