قرارداد نماد مشترک بین ایران ایر و لوفتهانزا امضا شد

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
قرارداد نماد مشترک بین ایران ایر و لوفتهانزا امضا شد

قرارداد نماد مشترک (Code Sharing) بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما و شرکت هواپیمایی لوفتهانزا (شرکت هواپیمایی آلمان) منعقد شد.

با توجه به قرارداد نماد مشترک (Code Sharing) که برای پروازهای از تاریخ اول فوریه ۲۰۱۷ اجرایی می‌شود، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفتهانزا اقدام به افزودن شماره پروازهای هما با عنوان نماد مشترک از مقاصد فرانکفورت و مونیخ به تهران و بالعکس خواهد کرد.

لوفتهانزا

معاون بازرگانی و عملیات شعب هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما و مدیر ارشد فروش گروه لوفتهانزا در منطقه خاورمیانه، افغانستان و پاکستان در این خصوص گفتند:

ما برای مشتریان خود در ایران و سایر نقاط جهان فرصت های بیشتری فراهم نموده ایم تا بتوانند از خدمات ویژه شرکت هواپیمایی لوفتهانزا توسط هما برخوردار شوند.

این پروازهای نماد مشترک در مسیر تهران-فرانکفورت-تهران (شماره پرواز IR1601/IR1600) و در مسیر تهران-مونیخ-تهران (شماره پرواز IR1603/IR1602) از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۷ (چهارشنبه ۹۵/۱۰/۲۹) در سیستم نگهداری جا برای رزرویشن و فروش بلیت قابل دسترس خواهد بود.

پیش از این، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما با شرکت هواپیمایی اتریشی (یکی از شرکت‌های هوایی گروه لوفتهانزا) قرارداد نماد مشترک را تنظیم و با موفقیت اجرا کردند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه