خیره‌ کننده ‌ترین هتل‌ های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه‌ ها (قسمت دوم)

حمیده کریمی
حمیده کریمی جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
خیره‌ کننده ‌ترین هتل‌ های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه‌ ها (قسمت دوم)

یکی از جذاب‌ترین مناظر طبیعی، منظره‌ی کوهستان‌ها با قله‌های سربه‌فلک کشیده و جنگل‌های همیشه سبز در دامنه‌ی کوه‌ها است. برای تجربه‌ی یک سفر منحصر به فرد، می‌توانید اقامت بر فراز کوهستان را انتخاب کنید. در ادامه فهرست تعدادی از بهترین هتل‌هایی که در کوهستان واقع شده‌‌اند را خواهید دید. با کجارو همراه باشید.

در قسمت قبلی مقاله، تعدادی از بهترین هتل‌های ساخته شده در کوهستان را معرفی کردیم. هتل‌هایی که ویژگی مشترک همه‌ی آنها، چشم‌اندازهای زیبا و نفس‌گیر کوهستانی است. در ادامه با تعدادی دیگر از این هتل‌های دیدنی آشنا می‌شویم.

هتل Badrutts Palace

مکان: سنت موریتز (St. Moritz)، سوئیس

هتل کوهستانی

این هتل، درست مشرف به دریاچه‌ی سنت موریتز قرار گرفته است. تزیینات داخلی و دکوراسیون مجلل و چشم‌اندازهای طبیعی نفس‌گیر آلپ سوئیس، این مکان را به یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای قهرمانان ورزش‌های زمستانی، خانواده‌های سلطنتی و افراد مشهور سراسر دنیا تبدیل کرده ‌است.

هتل کوهستانی

گردشگران می‌توانند از اتاق‌های لوکس و مجلل این اقامتگاه تفریحی، مناظر قله‌های برفی را تماشا کنند یا با پای پیاده در این طبیعت بکر و زیبا قدم بزنند. این هتل، شش رستوران دارد.

سنت موریتز یک منطقه‌ی اسکی در کشور سوئیس است که به خاطر میزبانی دو دوره المپیک زمستانی یعنی دوره‌های بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۲۸ و بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۴۸، به خوبی در جهان شناخته‌شده است.

فرمونت ترامبلان (Fairmont Tremblant)

مکان: مون ترامبلان (Mont Tremblant)، کبک

هتل کوهستانی

این تفرجگاه در دامنه‌های رشته‌کوه Laurentian در کبک واقع شده است. این هتل چشم‌اندازهای زیبایی از مون ترامبلان را به نمایش می‌گذارد که در فصول مختلف سال، متفاوت است و در هر فصلی زیبایی منحصربه‌فردی دارد.

هتل کوهستانی

در تابستان، گردشگران می‌توانند در جنگل‌های سرسبز اطراف قدم بزنند یا در فصل پاییز از تماشای برگ‌ریزان و منظره‌های هزار رنگ لذت ببرند. در زمستان نیز تفریحاتی چون سورتمه‌سواری وجود دارد. برای لذت بردن از صنایع دستی و خرید آنها و همچنین چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی کبک، سری به شهرهای مون ترامبلان و St. Jovite بزنید.

کِبـِک یکی از استان‌های کانادا است. پایتخت این استان، شهر کبک و بزرگ‌ترین شهر آن، مونترال است. کبک تنها استان این کشور است که تنها زبان رسمی آن در سطح استانی فرانسوی است.

هتل Jerome

مکان: اسپن (Aspen)، کلرادو

هتل کوهستانی

این هتل که در دهه‌ی ۱۸۸۰ پایه‌گذاری شده‌ است، درست در مرکز اسپن، شهری کوهپایه‌ای در کلرادو، قرار دارد. این شهر با وجود این که جمعیتی کمی بیشتر از ۵۰۰۰ نفر دارد، یکی از مشهورترین مراکز تفریحی زمستانی در آمریکا است. ثروتمندان زیادی در این شهر رفت‌وآمد دارند یا خانه‌های گران‌قیمتی در آن خریده‌اند.

هتل کوهستانی

چشم‌اندازهای زیبا و دکوراسیون داخلی منحصربه‌فرد این هتل، باعث شده که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کوهستانی در دنیا باشد. این هتل میزبان اسکی‌بازان حرفه‌ای از سراسر دنیا است.

کلرادو یکی از ایالت‌های جنوبی غربی آمریکا است. دنور، پایتخت و مهم‌ترین شهر کلرادو است. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه، می‌توان به پارک‌های ملی متعدد آن از جمله پارک ملی توده‌های شنی بزرگ، پارک ملی کوه راکی، پارک ملی میزا ورده و ۱۱ جنگل ملی اشاره کرد. 

تفرجگاه آلیسکا (Alyeska)

مکان: گیروود (Girdwood)، آلاسکا

هتل کوهستانی

در این منطقه‌ی تفریحی که در شهر کوهستانی گیروود واقع شده، از طبیعت بکر و زیبا لذت ببرید. این شهر فقط یک ساعت تا جنوب انکوریج (Anchorage) فاصله دارد. این منطقه‌ی تفریحی با قله‌های باشکوه، یخچال‌ها و مناظری از اقیانوس، احاطه شده است.

هتل کوهستانی

گردشگران برای لذت بردن از مناظر طبیعی می‌توانند از تله‌کابین استفاده کنند. مسیرهای پیاده‌روی نیز وجود دارد که گردشگران می‌توانند پیاده از مناظر لذت ببرند. برای رسیدن به رستوران معروف این اقامتگاه یعنی Seven Glaciers باید از تله‌کابین استفاده کنید. در این رستوران علاوه بر تماشای مناظر زیبا از خوردن غذای لذیذی که با محصولات محلی و تازه تهیه شده، لذت می‌برید.

این شهر علاوه بر اینکه به خاطر تفریحات و ورزش‌های زمستانی شهرت دارد در تابستان نیز مقصد محبوبی برای تفریحاتی چون پیاده‌روی، ماهیگیری و رودگردی است. نمایشگاه جنگل گیروود که هر سال در ماه جولای برگزار می‌شود، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است.

هتل کیمامایا (Kimamaya)

مکان: هوکایدو (Hokkaido)، ژاپن

هتل کوهستانی

این هتل در یکی از شناخته‌شده‌ترین مناطق اسکی ژاپن یعنی هوکایدو واقع شده است. این هتل فقط ۹ اتاق دارد بنابراین گردشگران در طی اقامت در این هتل، محیطی آرام و شخصی را تجربه می‌کنند.

هتل کوهستانی

 فضای آرام و جالب این هتل، مکانی فوق‌العاده برای یک استراحت چند روزه و دور شدن از دردسرهای زندگی روزمره و شهری است.

هوکایدو دومین جزیره‌ی بزرگ کشور ژاپن است. این جزیره مانند بسیاری از بخش‌های ژاپن، زلزله‌خیز است. چندین پارک ملی در هوکایدو قرار دارد. المپیک زمستانی سال ۱۹۷۲ در ساپورو (Sapporo)، بزرگ‌ترین شهر هوکایدو، برگزار شد.

اقامتگاه تفریحی Zhero Ischgl

مکان: ایالت تیرول (Tirol)، اتریش

هتل کوهستانی

هتل کوهستانی

این هتل ترکیبی از فرهنگ و مهمان‌نوازی اهالی تیرول و معماری مدرن و امروزی است. این هتل تنها چند قدم با منطقه‌ی اسکی Ischgl، یکی از پیست‌های اسکی محبوب اتریش، فاصله دارد. مسیرهای کوهستانی متعددی در این منطقه وجود دارد که گردشگران می‌توانند از قدم زدن در آنها لذت ببرند.

تفرجگاه آلپینا

مکان: Gstaad، سوئیس

هتل کوهستانی

این هتل جدیدترین هتل لوکس این منطقه است که در دهکده‌ی اسکی کوچک Gstaad واقع شده است. برای تزیینات داخلی این هتل از سنگ‌های مناطق اطراف و انواع چوب خانه‌های روستایی استفاده شده است.

هتل کوهستانی

گردشگران بعد از گذراندن یک روز طولانی در دامنه‌ها در کنار شومینه‌های گرم می‌نشینند و از فضای آرام هتل لذت می‌برند. در این منطقه از تماشای مناظر کوهستانی، قله‌های مرتفع و متعدد و یخچال‌های طبیعی لذت خواهید برد.   

شهر Gstaad از نظر گردشگری اهمیت زیادی دارد. علاوه بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های اسکی کوهستان آلپ در آن واقع شده است، گردشگاه‌های مختلف به همراه رستوران‌های لوکس، فروشگاه‌های برندهای مشهور دنیا و گالری‌های هنری، از دیگر عواملی هستند که سبب جذب گردشگران به این منطقه می‌شوند.

مطالب مرتبط:

منبع fodors

دیدگاه