فراری چهارمین شهربازی خود را در آمریکا می سازد

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۱
 فراری چهارمین شهربازی خود را در آمریکا می سازد

شرکت فراری سعی دارد تا ضمن حفظ جایگاه خود در عرصه مسابقه‌های فرمول یک و ورزش‌های موتوری، سرمایه‌گذاران بیشتری را برای فعالیت در سایر عرصه‌ها جذب کند. از این رو، در سال‌های گذشته پروژه جدیدی به نام ساخت شهربازی‌های فراری را در اقصی نقاط جهان آغاز کرده است. با کجارو همراه باشید تا در مورد پروژه جدید فراری بیشتر بدانید.

پس از ساخت شهربازی‌هایی در اسپانیا، ابوظبی و چین، شرکت فراری قصد دارد تا چهارمین شهربازی خود را در منطقه آمریکای شمالی احداث کند.

ساخت چهارمین شهربازی فراری در آمریکا

در سال‌های گذشته شرکت فراری مجوز استفاده از نام تجاری خود را در عرصه‌هایی مانند تولید پوشاک، رایانه و لوازم سفر گرفته است. این فعالیت تا جایی پیش رفته است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای لباس برای نوزادان و کودکان نیز در شهر شانگهای کشور چین با نام شرکت فراری آغاز به کار کرده‌اند. به تازگی نیز شرکت فراری حوزه فعالیت‌های جنبی خود را در زمینه تأسیس شهربازی‌ها نیز گسترش داده است. در این راستا نخستین شهربازی با نام «دنیای فراری» در ابوظبی آغاز به کار کرده و طبق برنامه دومین پارک نیز سال آینده در کشور اسپانیا به بهره‌برداری می‌رسد. ماه گذشته نیز شرکت فراری اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای با شرکت BAIC مبنی بر ساخت شهربازی جدیدی در کشور چین امضا کرده است.

طبق اعلام Bloomberg، شرکت فراری قصد دارد تا چهارمین شهربازی خود را در منطقه آمریکای شمالی احداث کند. طبق برنامه‌ها این پارک در کشور آمریکا احداث خواهد شد و از لحاظ ابعاد و موقعیت بازاریابی از اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت برخوردار است. هنوز جزئیات جدیدی از این پروژه اعلام نشده است، ولی شنیده‌ها حاکی از آن است که سرجیو مارکیونه به سمت مدیرعاملی شرکت فراری انتخاب شده و استراتژی جدید شرکت را برای سال آتی اعلام خواهد کرد. طبق پیش‌بینی‌ها، هدف استراتژی جدید توسعه ابعاد نام تجاری فراری به جایگاهی فراتر از خودروهای لوکس مسابقه‌ای است. به همین منظور سهامداران شرکت برای تعیین اعضای جدید هیئت مدیره در آمستردام حضور بهم رساندند. نام‌های جدید هیئت مدیره شامل دلفین آرنولت (مدیر شرکت لوئی ویتون) و آدام کسویک (مدیر ارشد گروه هتل‌های زنجیره‌ای Mandarin Oriental) هستند.

مطالب مرتبط:

منبع motorauthority

دیدگاه