برای داشتن ماه عسل رویایی در این هتل ها اقامت کنید

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۵
برای داشتن ماه عسل رویایی در این هتل ها اقامت کنید

برخی از هتل های ایران با طراحی خاص اتاق‌ها و ارائه امکانات و خدمات ویژه، روزهای به‌یادماندنی و خاطرات دلنشینی در ماه عسل زوج‌های جوان ثبت می‌کنند.

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل، هتل‌هایی هستند که اتاق‌های مخصوص با امکانات و طراحی‌های ویژه را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند و روزهای به‌یادماندنی و خاطرات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زنند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل، ویژگی اتاق‌ها، هزینه اقامت و سهولت دسترسی هتل به جاهای دیدنی شهر از مهم‌ترین نکاتی است که پیش از سفر باید از آن‌ها مطلع شوید. این مقاله شما را با بهترین هتل های ایران برای ماه عسل آشنا می‌کند تا سفری رویایی و خاطره‌انگیز را در خاص‌ترین روزهای زندگی خود تجربه کنید. 

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل: 

هتل اسپیناس پالاس تهران

  • آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان بهرود، بلوار عابدی، خیابان ۳۳، پلاک ۲۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۵۶۷۵ ۰۲۱
  • وب‌سایت: espinashotels.com
  • صفحه اینستاگرام: hotelespinas@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دبل در طبقات چهار تا ۹ (سال ۱۴۰۲): ۶,۶۵۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه پایه در اتاق دبل با پکیج ویژه ازدواج در طبقات چهار تا ۹ (سال ۱۴۰۲): ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

«هتل اسپیناس پالاس» به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل تهران در سال ۱۳۹۴ خورشیدی در شمال شهر افتتاح شد. این هتل که در گروه هتل‌های اسپیناس قرار دارد، با معماری برگرفته از نمادهای معماری ایران به‌سبک مدرن معاصر ساخته شده است و از بهترین هتل‌های ایران با معماری خاص به شمار می‌رود.

«اسپیناس» واژه‌ای فارسی به‌معنای اقامت‌ در منطقه خوش‌آب‌وهوای دامنه کوه، همچنین نام قله‌ای در سلسله جبال البرز و کلمه «پالاس» به‌معنای کاخ است. هتل اسپیناس پالاس تهران شامل یک لابی بزرگ و باشکوه، فضاهای عمومی و همچنین سالن‌های متنوع برای برگزاری مراسم جشن‌، رویداد، کنسرت و همایش می‌شود و با وجود اتاق‌های مجهز، تجربه اقامتی راحت را برای گردشگران شهر تهران فراهم می‌کند. این هتل در فاصله نزدیکی از جاهای دیدنی تهران نظیر پارک پرواز، آدرنالین پارک و مرکز خرید اپال قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس تهران؛ منبع عکس: espinashotels.com؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: espinashotels.com؛ عکاس: نامشخص

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس شامل ۲۰ طبقه و بیش از ۴۰۰ اتاق و سوئیت در مساحت‌های ۳۵ تا ۲۵۰ متر مربع است و شامل انواع اتاق‌ (سینگل، دبل استاندارد، تویین استاندارد، سه‌تخته استاندارد، خانوادگی رویال، بالکن‌دار رویال خانوادگی) و سوئیت‌ (جونیور، سیگنچر، رویال و سیگنچر پالاس) می‌شود. همچنین سوئیت اسکای در مرتفع‌ترین نقطه هتل و به‌صورت مستقل در طبقه ۲۱ قرار دارد و با وجود امکانات رفاهی عالی یکی از جذاب‌ترین فضاهای اقامتی شهر تهران است.

هریک از اتاق‌های اسپیناس پالاس از امکاناتی نظیر تختخواب‌های راحت، تشک‌های نرم، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلویزیون ال‌سی‌دی، مبلمان، چای‌ساز، سیستم کنترل دما، صندوق امانات، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، اتاق چمدان، اینترنت وای‌فای پرسرعت و بوفه صبحانه رایگان برخوردار است. 

از امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس می‌توان به کافه سان‌ست (دارای فضای باز، فضای سرپوشیده و لانژ اختصاصی سیگار؛ واقع در لابی)، رستوران ایرانی دیبا، رستوران لاتون (با غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی؛ واقع در طبقه سوم) و رستوران اسکای لانژ (دارای بوفه برانچ، غذاهای ایرانی و بین‌المللی و سوشی بار؛ واقع در طبقه ۲۱) اشاره کرد. همچنین این هتل از امکاناتی نظیر تالارهای عروسی، سالن همایش، آمفی‌تئاتر، سالن کنسرت، فان سنتر، مرکز سلامت (با خدمات زیبایی بانوان و آقایان)، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن‌‎‌های ورزشی و سالن بولینگ برخوردار است.

هتل پرشین پلازا تهران

  • آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، پایین‌تر از خیابان بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۸۴۳۴۶۹۷ ۰۲۱
  • وب‌سایت: persianplazahotel.com
  • صفحه اینستاگرام: persianplazahotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۴,۶۹۵,۰۰۰ تومان

«هتل پرشین پلازا» از مجهزترین هتل‌های پنج ستاره تهران است که از سال ۱۳۹۸ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۱۸ طبقه زیربنایی در حدود ۱۳,۰۰۰ متر مربع دارد و با بیش از ۱۰۰ اتاق و سوئیت در ۱۱ طبقه اقامتی، مناسب افراد مختلف و خانواده‌های کم‌جمعیت و پرجمعیت ساخته شده است.

هتل پرشین پلازا با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب، اقامتی دلنشین را برای میهمانان خود به‌ویژه عروس و دامادها و زوج‌های جوان فراهم می‌کند. برای تردد به این هتل و بازدید از جاهای دیدنی تهران، می‌توان از «ایستگاه متروی سهروردی» (در فاصله ۷۵۰ متری هتل) و «ایستگاه متروی شهید قدوسی» (در فاصله ۹۰۰ متری هتل) در خط سه متروی تهران استفاده کرد. 

لابی هتل پرشین پلازا تهران؛ منبع عکس: persianplazahotel.com؛ عکاس: نامشخص

هتل پرشین پلازا تهران؛ منبع عکس: persianplazahotel.com؛ عکاس: نامشخص

اتاق‌های هتل پرشین پلازا شامل اتاق‌های سینگل، دوتخته تویین و دبل، دوتخته تویین و دبل بالکنی، سه‌تخته (تریپل) و سوئیت دوخوابه ویژه می‌شود. این اتاق‌ها از امکاناتی نظیر تختخواب‌های طبی با روکش‌هایی از الیاف کتان، حمام، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، میز کار، اینترنت وای‌فای پرسرعت، مینی‌بار رایگان و بوفه صبحانه رایگان برخوردار است. 

از امکانات رفاهی هتل پرشین پلازا می‌توان به رستوران رویال گالکسی (دارای بوفه صبحانه و انواع غذاهای بین‌المللی؛ واقع در روف گاردن)، کافه رستوران VIP رویال گالکسی (شامل انواع غذاهای ایتالیایی، قهوه و نوشیدنی؛ دارای فضای سرپوشیده و روباز) و کافه پرشین پلازا (واقع در لابی هتل و در مجاورت گیم سنتر) اشاره کرد. 

از امکانات هتل پرشین پلازا تهران می‌توان از مجموعه تالارها (با ظرفیت ۵۴۰ نفر به‌همراه سالن عقد؛ واقع در طبقات اول و دوم)، مجموعه ورزشی (سالن بدن‌سازی، حمام سنتی، ماساژ، استخر، سونا خشک و بخار؛ واقع در طبقات زیرین پنجم و چهارم)، سالن همایش و آمفی‌تئاتر (ظرفیت ۱۸۰ نفر؛ واقع در طبقه بالای لابی) و گیم سنتر (دارای دستگاه بازی پلی‌استیشن PS5، فوتبال‌دستی و میز بیلیارد حرفه‌ای؛ واقع در لابی هتل) نام برد. دیگر امکانات این هتل شامل غرفه‌های صنایع دستی، خدمات بهداشتی و زیبایی، آرایشگاه مردانه‌، صرافی، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی و پارکینگ دو طبقه است.

هتل عباسی اصفهان

  • آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، بلوار باغ گلدسته، خیابان آمادگاه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۹-۳۲۲۲۶۰۱۱ ۰۳۱
  • وب‌سایت: abbasihotel.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل یا تویین (سال ۱۴۰۲): ۳,۴۱۸,۲۰۰ تومان

«هتل عباسی اصفهان» که در گذشته هتل شاه عباس نیز نامیده می‌شد، از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان با قدمت بیش از ۳۰۰ سال است. بنای هتل در دوره صفوی به‌دستور شاه «سلطان حسین صفوی» به‌عنوان کاروانسرا ساخته شد؛ در سال ۱۳۳۶ خورشیدی به هتل تشریفاتی، مدرن و باشکوهی تغییر کاربری یافت و لقب یکی از زیباترین مهمانسراهای جهان را به خود اختصاص داد.

هتل عباسی سالانه پذیرای هزاران میهمان و گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل زوج‌های جوان به شمار می‌رود. این هتل دسترسی آسانی به کاخ هشت بهشت، مسجد شیخ لطف‌ الله و دیگر جاهای دیدنی اصفهان دارد.

هتل عباسی اصفهان؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: Forozan

 منبع عکس: google maps؛ عکاس: Forozan

مهمانسرای عباسی دارای ۲۲۵ واحد اقامتی است که شامل انواع اتاق‌ (استاندارد یک تخته، استاندارد دوتخته، چشم‌انداز و پردیس)، سوئیت‌ (استاندارد، قاجار، صفوی و سبز) و آپارتمان‌ (دوخوابه و سه خوابه) می‌شود. سوئیت دونفره قاجار با چشم‌اندازی زیبا از باغ، از بهترین گزینه‌های انتخابی زوج‌های جوان برای ماه عسل به شمار می‌رود. تمام واحدهای این هتل قدیمی ایران از امکاناتی نظیر تختخواب، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون ال‌سی‌دی، سرویس چای و قهوه، صندوق امانات، سیستم‌ اعلان حریق و اینترنت وای‌فای پرسرعت برخوردار است.

از امکانات هتل عباسی اصفهان می‌توان از رستوران‌ چهل‌ستون (ظرفیت ۳۰۰ نفر)، سالن صبحانه (ظرفیت ۸۰ نفر)، کافه‌ تریا نقش جهان (ظرفیت ۸۰ نفر) و چای‌خانه سنتی (ظرفیت ۵۵ نفر) نام برد. استخر سرپوشیده، مرکز خرید (دارای فروشگاه‌های عرضه فرش‌ دست‌بافت، تابلوی نقاشی، صنایع دستی، طلا و جواهر، لباس،عطر و ادوکلن)، کافی‌نت در لابی هتل و آرایشگاه مردانه از دیگر امکانات هتل است. 

تالارهای باشکوه هتل عباسی با سبک دوره صفوی و قاجار میزبان بسیاری از جشن‌ها، همایش‌ها و همچنین رویدادهای مهم کشوری و جهانی بوده‌اند و قطعه‌ای از هویت معماری ایرانی به شمار می‌روند؛ از این تالارها می‌توان از «تالار عباسی» (ظرفیت ۵۵۰ نفر)، «تالار آینه» (ظرفیت ۲۰۰ نفر)، «تالار فیروزه» (ظرفیت ۴۰۰ نفر)، «تالار نقش جهان» (ظرفیت ۱۲۰ نفر)، «تالار عالی قاپو» (ظرفیت ۲۰ نفر) و «تالار زرین» (ظرفیت ۸۰ نفر) نام برد. «تالار مرمر» (ظرفیت ۱۲۰ نفر)، «تالار سیمین» (ظرفیت ۲۶ نفر) و «تالار سیما» (ظرفیت ۸۰ نفر) با سادگی و زیبایی، فضای مناسبی برای برگزاری جلسات رسمی، همایش و کنفرانس فراهم کرده است.

هتل سنتی عتیق اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه ۳۷ (میر علاالدین) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۴۷۰۷۲۲۲ ۰۳۱ - ۷۴۴۴۴۸۱ ۰۹۱۲
  • وب‌سایت:  atightraditionalhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: atighhotel@
  • درجه هتل: سه ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

«هتل سنتی عتیق» با قدمتی حدود ۲۰۰ سال، بازمانده‌ای از معماری دوره قاجار است که در محله قدیمی شهشهان اصفهان قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۲ خورشیدی در فهرست آثار ملی به ثبت رسید و در سال‌های ۱۳۸۳ و ۱۳۹۰ در دو مرحله مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت؛ اتاق‌های بنا با تلفیقی از معماری گذشته و مطابق با اصول و استانداردهای روز دنیا طراحی و تجهیز شد. 

برای دسترسی به هتل سنتی عتیق و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر مانند مسجد جامع اصفهان و بازار قیصریه می‌توان از «ایستگاه متروی شهدا» در خط یک متروی اصفهان استفاده کرد.

هتل سنتی عتیق اصفهان؛ منبع عکس: atightraditionalhotel.com؛ عکاس: نامشخص 

منبع عکس: atightraditionalhotel.com؛ عکاس: نامشخص 

هتل عتیق اصفهان با مساحت تقریبی ۱,۲۰۰ متر مربع، ظرفیت پذیرش ۷۰ نفر را دارد. این هتل گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی و سفر ماه عسل به شمار می‌رود؛ چراکه معماری زیبای هتل با سقف بلند اتاق‌ها، قاب‌های آینه‌کاری‌‌شده، پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگی و تزیینات گچ‌بری‌ در طاقچه‌ اتاق‌ها، میهمانان را به اعماق تاریخ می‌برد.

واحدهای اقامتی هتل سنتی عتیق شامل اتاق‌های استاندارد دوتخته تویین و دبل، اتاق‌های استاندارد سه‌تخته، اتاق‌های استاندارد چهارتخته، سوئیت قاجار (مساحت ۷۰ متر مربع) و اتاق‌ شاه‌نشین (مساحت ۵۰ متر مربع) می‌شود.

از دیگر واحدهای اقامتی هتل عتیق می‌توان از اتاق خاطره (واقع در سردابه قدیمی و زیر اتاق شاه‌نشین)، اتاق رویا (واقع در سردابه قدیمی و زیر اتاق قاجار)، اتاق‌‌های بهارخواب (دارای تراس اختصاصی؛ واقع در اطراف سوئیت قاجار) و اتاق‌های گوشواره (واقع در دو طرف اتاق شاه‌نشین) نام برد. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها از امکاناتی مانند یخچال، مینی‌بار غیررایگان، تلویزیون، تلفن، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات برخوردار است. 

هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان

  • آدرس: اصفهان، باغ زرشک، بلوار ملت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹-۳۶۲۴۰۲۳۰ ۰۳۱ - ۳۵۰۴۵۰ ۰۳۱
  • وب‌سایت: hotelkowsar.com
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل در ساختمان فیروزه (سال ۱۴۰۲): ۳,۹۳۷,۰۰۰ تومان

«هتل بین‌المللی پارسیان کوثر» در زمینی به مساحت ۱۱,۰۰۰ متر مربع، در حاشیه زاینده‌رود اصفهان و در جوار سی و سه پل، از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان، ساخته شده است. این هتل هفت طبقه از سال ۱۳۵۰ خورشیدی زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد و پس از انقلاب، تحت نظر گروه هتل‌های پارسیان، به هتل بین‌المللی پارسیان کوثر تغییر نام داد.

هتل پارسیان کوثر با ۲۲۵ واحد اقامتی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شهر اصفهان، گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران داخلی و خارجی و همچنین ماه عسل زوج‌های جوان است.

هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان؛ منبع عکس: pih.ir؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: pih.ir؛ عکاس: نامشخص

واحدهای اقامتی هتل پارسیان کوثر در دو «ساختمان اصلی» و «ساختمان فیروزه» قرار دارد. ساختمان اصلی شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های نرمال، سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های دوبلکس است. ساختمان فیروزه نیز شامل اتاق‌های استاندارد، سوئیت‌های نرمال  و سوئیت‌های رویال می‌شود. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، کمد، مبل، میز، تلویزیون ال‌ای‌دی (LED)، کتری برقی، تلفن، صندوق امانات، مینی‌بار، سیستم تهویه هوا و روم‌سرویس ۲۴ ساعته برخوردار است.

از امکانات رفاهی هتل پارسیان کوثر می‌توان به رستوران پارسه سیمین (دارای صبحانه بوفه و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی؛ واقع در لابی طبقه همکف)، رستوران فصلی آبشار (دارای انواع کباب به‌همراه نان داغ؛ در مجاورت استخر هتل)، رستوران سنتی سرو (با اجرای موسیقی زنده؛ واقع در باغ هتل)، رستوران زرین (واقع در لابی)، لابی لانژ فیروزه یا کافه فیل مریت (واقع در لابی) و رستوران ایتالیایی پارمین سبز (واقع در محوطه باغ هتل) اشاره کرد.

از سالن‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان برای برگزاری مراسم جشن، ضیافت، سمینار و همایش نیز می‌توان از سالن چشم‌انداز (واقع در طبقه هفتم ساختمان اصلی)، سالن میخک (واقع در نیم‌طبقه ساختمان اصلی)، سالن ترنج (واقع در نیم‌طبقه ساختمان اصلی) و سالن فیروزه (واقع در طبقه ششم ساختمان فیروزه) نام برد. این هتل همچنین از امکاناتی مانند کلوپ ورزشی (شامل سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی؛ واقع در طبقه دوم ساختمان فیروزه)، نان و شیرینی پارسوآ، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، کلینیک دندان‌پزشکی و پارکینگ با ظرفیت ۹۰ خودرو برخوردار است.

هتل مجلل درویشی مشهد

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار امام رضا، بین خیابان امام رضا ۲۲ و خیابان رفیعی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۰۸۰ ۰۵۱
  • وب‌سایت: darvishihotel.com
  • صفحه اینستاگرام: darvishiroyalhotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل اکونومی (سال ۱۴۰۲): ۳,۶۰۰,۵۰۰ تومان
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل استاندارد (سال ۱۴۰۲): ۳,۷۹۰,۵۰۰ تومان
  • هزینه اتاق کویین (سال ۱۴۰۲): ۶,۱۶۵,۵۰۰ تومان

«هتل مجلل درویشی مشهد» از بهترین هتل‌های مشهد برای ماه عسل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) به شمار می‌رود که عنوان اولین هتل آتریوم شرق کشور را دارا است؛ هتلی که از لابی آن می‌توان کل ساختمان هتل را مشاهده کرد. این هتل در سال ۱۳۹۰ خورشیدی احداث شد و با معماری و طراحی داخلی شیک و مجلل، نورپردازی‌های چشم‌نواز، رستوران‌های لوکس و امکانات رفاهی مدرن، اقامتی آرام و دلنشین برای زائران و مسافران مشهد فراهم می‌کند.

هتل مجلل درویشی مشهد؛‌ منبع عکس: rajanews.com؛ عکاس: نامشخص

 هتل مجلل درویشی مشهد؛‌ منبع عکس: rajanews.com؛ عکاس: نامشخص

هتل درویشی مشهد شامل ۲۳ طبقه با بیش از ۸۸۰ متر مربع فضای سبز سرپوشیده و روباز و ۲۲۳ واحد اقامتی است. این واحدها شامل اتاق‌های فصل (دبل، تویین، سه‌تخته و چهارتخته از نوع استاندارد و اکونومی؛ واقع در طبقات یک تا ۱۲)، اتاق‌های وی‌آی‌‌پی (اتاق‌های کویین و سوئیت‌های امپریال؛ واقع در طبقات ۱۵ و ۱۶)، اتاق‌های دوبلکس ملل (پرزیدنتال، عرب، چین، مصر، ایران باستان و ایران اسلام؛ واقع در طبقات ۱۳ تا ۲۳) و اتاق‌های رویال (اتاق آینده و پنت‌هاوس اسپا) می‌شود.

اتاق کویین، از سری اتاق‌های وی‌آی‌‌پی، پیشنهاد ویژه هتل برای گذران برای ماه عسل است؛ اتاقی که با طراحی رمانتیک و امکانات ویژه (جکوزی، صبحانه روم‌سرویس و بوفه میان‌وعده شبانه رایگان)، سفری رمانتیک برای عروس و دامادها و زوج‌های جوان به ارمغان می‌آورد. 

از امکانات هتل مجلل درویشی مشهد می‌توان از رستوران آتریوم با سقفی بلند و شیشه‌ای، فست‌فود فیروزه، کافی‌شاپ، رستوران گاردن، صبحانه‌خوری ارغوان، چای‌خانه سنتی روباز برکه، تالار دیپلمات، تالار آینه (برای برگزاری جشن؛ واقع در طبقه هفدهم) و مجموعه آبی (با خدمات تخصصی اسپا، سونا، جکوزی، بدن‌سازی، حمام ترکی و ماساژ) نام برد. این هتل همچنین از امکاناتی نظیر سالن بیلیارد، شهربازی کودک، آتلیه عکاسی کودک و عکاسی سنتی، بازارچه سوغات با کالاهای متنوع و با کیفیت و آرایشگاه بانوان و آقایان برخوردار است.

هتل بین‌المللی قصر مشهد 

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۰۹۰ ۰۵۱
  • وب‌سایت: hotelghasr.com
  • صفحه اینستاگرام: ghasr_international_hotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲):  ۳,۵۱۹,۰۰۰ تومان
  • هزینه اتاق هانی مون (سال ۱۴۰۲): ۵,۳۶۷,۰۰۰ تومان 
  • هزینه اتاق هانی مون رمانتیک (سال ۱۴۰۲): ۷,۰۳۹,۰۰۰ تومان

«هتل بین‌ المللی قصر مشهد» در فاصله کمتر از ۸۰۰ متری از حرم امام رضا (ع) قرار دارد؛ معماری زیبای هتل به‌محض ورود به خیابان امام رضا، چشم‌ها را خیره می‌کند و نورپردازی آن در شب از چندین کیلومتر دورتر قابل تشخیص است. این هتل پنج ستاره توسط فردی به نام «محمود سزاواربندی» ساخته شد.

هتل بین‌ المللی قصر مشهد؛ منبع عکس: googlemaps؛ عکاس: ᴢᴜʟꜰɪQᴀʀ

 منبع عکس: googlemaps؛ عکاس: ZULFIQAR

هتل بین‌المللی قصر مشهد دارای ۱۲ طبقه و ۲۱۹ واحد اقامتی مجهز است و شامل اتاق‌های سینگل، انواع اتاق‌های دبل (معمولی، بیزینس، پانوراما، ویژه، کلاسیک، هخامنش، قاجار و رویال لاکچری)، آپارتمان و سوئیت (یک‌خوابه، یک‌خوابه رویال، دوخوابه و دوخوابه امپریال)، اتاق‌های ویژه (لاو روم، هانی مون، هانی مون رمانتیک، کیدز روم، پرنسس روم و کانکت) و اتاق‌های پرزیدنت (ویژه، ویژه مدرن و رویال) می‌شود؛ برخی از این اتاق‌ها مجهز به وان و جکوزی است.

اتاق‌های هانی مون (ماه عسل) و هانی مون رمانتیک، از سری اتاق‌های ویژه، با امکاناتی مانند تخت دبل، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، وان جکوزی، میز آرایشی، سرویس چای‌خوری، یخچال و مینی‌بار، تلویزیون، سیستم IPTV، سیستم کارت الکترونیکی درب‌ها، تلفن سانترال، صندوق امانات رایگان و دسترسی رایگان به اینترنت، اقامتی رویایی را برای ماه عسل زوج‌های جوان رقم می‌زند.

از امکانات رفاهی هتل قصر مشهد می‌توان از رستوران رویال مرسده، رستوران قصر، رستوران سنتی رز، رستوران خاطره، تریا و کافی‌شاپ ملودی، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته قصر، مجموعه آبی (استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، اسپا و ماساژ)، سالن بیلیارد و اسنوکر،  شهربازی کودکان، کافه بازی، سالن همایش و کنفرانس، سالن آرایش بانوان، صرافی، دفتر خدمات مسافرتی، فروشگاه، قنادی و پارکینگ سرپوشیده شبانه‌روزی نام برد.

هتل قصرالضیافه قدس مشهد

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، حرم مطهر رضوی، ابتدای خیابان آیت‌الله شیرازی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۸۸۸۴ ۰۵۱
  • وب‌سایت: qasralziafathotel.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۵,۰۴۴,۰۰۰ تومان
  • هزینه اتاق ماه عسل (سال ۱۴۰۲): ۱۰,۱۰۶,۰۰۰ تومان

«هتل قصرالضیافه قدس» یکی از برترین و جدیدترین هتل‌های ایران است که جنب حرم مطهر رضوی، مشرف به صحن شیخ طوس و در فاصله نزدیکی از جاهای دیدنی مشهد قرار دارد. این هتل با بهترین مصالح ساختمانی و امکانات اقامتی ساخته شد و در سال ۱۴۰۱ خورشیدی با برند گروه هتل‎‌های بین‌المللی رکسان هلدینگ سمگا (گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران) به بهره‌برداری رسید. 

هتل قصرالضیافه قدس مشهد؛ منبع عکس: rexanhotels.com؛ عکاس: نامشخص

 منبع عکس: rexanhotels.com؛ عکاس: نامشخص

هتل قصرالضیافه قدس در زمینی به مساحت ۹,۳۷۰ متر مربع، با زیربنای تقریبی ۶۸,۰۰۰ متر مربع و در ۱۱ طبقه ساخته شده است. موقعیت قرارگیری هتل، امکان دید مستقیم به مجموعه حرم و صحن‌های آن را از پنجره‌ها و تراس‌های شرقی فراهم می‌کند. این هتل شامل ۲۲۴ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دونفره تویین، اتاق‎‌های دونفره دبل، اتاق‎‌های دونفره رویال، اتاق‌های ماه عسل، اتاق‌های دونفره توان‌یابان، اتاق‌های چهارنفره کانکت، اتاق‌های ۶ نفره پرزیدنت، اتاق‌های هشت نفره اگزکیوتیو و سوئیت‌های دوخوابه می‌شود.

اتاق‌های ماه عسل با مساحت تقریبی ۴۵ متر مربع از بهترین گزینه‌ها برای عروس و دامادهایی است که قصد دارند طلوع زندگی خود را در هتل قصرالضیافه قدس جشن بگیرند. این اتاق‌ها از امکاناتی نظیر تخت دبل، سرویس بهداشتی، دوش و وان، سشوار، یخچال و مینی‌بار، کتری برقی، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، چشم‌انداز زیبا به حرم رضوی، سیستم IPTV، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و صبحانه رایگان برخوردار است.

از امکانات رفاهی هتل قصرالضیافه قدس می‌توان به رستوران رکسان (با انواع غذاهای ایرانی، عربی، فرنگی و دریایی؛ واقع در طبقه اول)، رستوران مدیترانه‌ای زیتون، کافه رستوران ایتالیایی میلانو (واقع در طبقه اول)، کافی‌شاپ روف گاردن (واقع بر فراز هتل)، اتاق کنفرانس، سالن‌های متعدد برای برگزاری جشن و جلسات کاری، باشگاه ورزشی و پارکینگ با ظرفیت ۴۲۴ خودرو اشاره کرد.

هتل ترنج کیش

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، ساحل ترنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۴۴۴۹۶۶۰۰ ۰۷۶
  • وب‌سایت: toranj-hotel.com
  • صفحه اینستاگرام: toranj_marine_hotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته رو به ترنج (سال ۱۴۰۲): ۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان 

«هتل ترنج کیش» در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی قرار دارد. مجموعه گردشگری ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است؛ فاز اول، شامل هتل دریایی روی آب‌های خلیج فارس، رستوران‌ها و امکانات تفریحی می‌شود و فاز دوم، شامل هتل ساحلی طبقاتی (در حال احداث) است. با اقامت در هتل ترنج می‌توان از جاهای دیدنی کیش مانند کشتی یونانی کیش و همچنین شهر باستانی حریره بازدید کرد.

هتل ترنج کیش؛ منبع عکس: toranj-hotel.com؛ عکاس: نامشخص

 هتل ترنج کیش؛ منبع عکس: toranj-hotel.com؛ عکاس: نامشخص

هتل دریایی ترنج از ۱۰۰ اتاق و سوئیت مجزا با تراس اختصاصی تشکیل شده است که تمام آن‌ها روی دریا قرار دارد و با اسکله چوبی تقریبا یک کیلومتری به یکدیگر متصل شده‌ است. این مجموعه از بالا تصویر یک بته‌جقه را بر خلیج فارس حک می‌کند. کف‌پوش شیشه‌ای سوئیت‌ها امکان مشاهده موجودات دریایی و ماهی‌ها را به میهمانان می‌دهد. 

واحدهای اقامتی هتل ترنج رو به دریا،‌ رو به غروب یا رو به ترنج قرار گرفته است و شامل اتاق‌های دوتخته، سوئیت یک‌خوابه رویال و سوئیت دوخوابه رویال امپریال می‌شود که به‌ترتیب مساحت‌هایی برابر ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر مربع دارد. این واحدها از خدمات رایگان نظیر صبحانه بوفه، ناهار، ترانسفر رفت‌‌وبرگشت فرودگاهی، مینی‌بار (شارژ اولیه)، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی و سالن بدن‌سازی برخوردار است.

در هتل ترنج کیش، دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی ایجاد شده است. از امکانات این هتل می‌توان از رستوران و کافی‌شاپ ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف، رستوران‌ خورشید (روی دریا با چشم‌اندازی زیبا از آب‌های آزاد خلیج فارس)، سالن اسپا و ماساژ، سالن ورزشی روی آب، استخر، سونا بخار، جکوزی، خانه بازی کودک، سالن بازی ساحلی (بیلیارد، ایرهاکی و فوتبال‌دستی)، اورژانس، آتلیه عکاسی و خشک‌شویی نام برد. 

هتل داریوش کیش

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان داریوش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۴۴۹۰۰ ۰۷۶
  • وب‌سایت: dariushgrandhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: dariushgrandhotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دونفره استاندارد رو به باغ (سال ۱۴۰۲): ۴,۲۷۸,۰۰۰ تومان

«هتل بزرگ داریوش کیش»، واقع در شمال شرق جزیره و نزدیک به ساحل شرقی کیش، یکی از مجلل‌ترین هتل‌ های ساحلی ایران به شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۲ خورشیدی و با الهام از تخت جمشید احداث شده است. تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های برگرفته از کاخ‌های آپادانا و تچر در محوطه و داخل عمارت هتل، همانند موزه مورد بازدید میهمانان قرار می‌گیرد. این هتل دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری کیش از جمله باغ پرندگان کیش، شهر زیرزمینی کاریز و آکواریوم کیش دارد. 

هتل بزرگ داریوش کیش؛ منبع عکس: dariushgrandhotel.com؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: dariushgrandhotel.com؛ عکاس: نامشخص

هتل داریوش کیش در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار قرار دارد و متشکل از ساختمانی چهار طبقه با ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل است؛ واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دونفره استاندارد (رو به باغ و رو به دریا)، اتاق‌های دونفره لوکس (رو به باغ و رو به دریا)، سوئیت استودیو لوکس، سوئیت آتوسا لوکس (رو به باغ و رو به دریا)، سوئیت رویال لوکس چهارنفره (رو به باغ و رو به دریا)، کابانا دونفره، کابانا رو به دریا و کابانا حمام سانروف در محوطه باغ می‌شود. این هتل، با چشم‌اندازی زیبا و تماشایی از دریا و باغ و امکانات رفاهی مناسب، یکی از گزینه‌های انتخابی عروس و دامادها برای گذران ماه عسل است.

از امکانات هتل بزرگ داریوش کیش می‌توان به رستوران آپادانا (واقع در قسمت مرکزی طبقه همکف)، رستوران پاسارگاد (در انتهای راهروی طبقه همکف)، کافی‌شاپ لابی، کافی‌شاپ استخر (کنار استخر محوطه)، کافه لانچ (واقع در طبقه همکف)، استخر روباز، سالن بیلیارد، پینت‌بال، زمین تنیس، باشگاه بدن‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، آرایشگاه، غواصی، ماساژ تایلندی، آتلیه عکاسی و خدمات رایگان (صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت) اشاره کرد.

هتل آراکتا قشم

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، شهرک سام و زال غربی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۸۸۰۰۰ ۰۷۶
  • صفحه اینستاگرام: arakta.hotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۵,۰۱۴,۰۰۰ تومان

«هتل آراکتا قشم» یکی از هتل‌های لوکس و زیبای جزیره قشم است که در سال ۱۴۰۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید. این هتل با اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن، امکانات رفاهی مناسب، مدیریت مجرب و کارکنان خوش‌برخورد، از نخستین گزینه‌های انتخابی گردشگران برای اقامت در قشم است؛ آراکتا با دسترسی آسان به تاکسی‌های شهری، بازدید از جاهای دیدنی قشم نظیر  قلعه پرتغالی‌ها، بام قشم، دره ستارگان و سیتی سنتر قشم‌ را فراهم می‌کند.

هتل آراکتا قشم؛ منبع عکس: اینستاگرام arakta.hotel؛ عکاس: نامشخص

 هتل آراکتا قشم؛ منبع عکس: اینستاگرام arakta.hotel؛ عکاس: نامشخص

هتل آراکتا دارای ساختمانی سه طبقه با ۹۵ اتاق و سوئیت مجهز است. واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های سینگل، اتاق‌های دوتخته (تویین، دبل، دبل تراس‌دار، دبل کینگ، دبل کینگ تراس‌دار)، اتاق سه‌تخته (تریپل) و سوئیت‌های یک‌خوابه (دونفره و رویال سه نفره) می‌شود. تمام این واحدها از امکاناتی نظیر تختخواب،‌ حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، یخچال، مبلمان، تلویزیون، چای‌ساز، کمد لباس، تلفن، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است.

از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آراکتا قشم می‌توان از رستوران (با ظرفیت ۱۸۰ نفر)، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس (با ظرفیت ۵۰ نفر)، سالن ورزشی، استخر روباز، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن آرایشی و زیبایی، اینترنت وای‌فای رایگان، روم‌سرویس و پارکینگ (با ظرفیت ۷۰ خودرو) نام برد.

هتل بوتیک فولتون قشم

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸-۳۵۳۴۴۲۶۵ ۰۷۶
  • وب‌سایت: hotelfulton.com
  • صفحه اینستاگرام: fulton_qeshm@
  • درجه هتل: سه ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۲,۱۹۹,۰۰۰ تومان

«بوتیک هتل فولتون» که در سواحل زیبای خلیج فارس در جزیره قشم قرار دارد، در سال ۱۳۹۴ خورشیدی توسط مدیران شرکت بین‌المللی «یاتز» (FOLTON YATS) احداث شد. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی قشم نظیر ژئوپارک قشم، بازار قدیم قشم، غار خربس و پارک کروکودیل قشم بازدید کنید.

بوتیک هتل فولتون قشم؛ منبع عکس: hotelfulton.com، عکاس: نامشخص

بوتیک هتل فولتون قشم؛ منبع عکس: hotelfulton.com، عکاس: نامشخص

مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتی فولتون در سه تیپ ساختمانی هتل، آپارتمان و ویلا از میهمانان پذیرایی می‌کند. تمام واحدهای اقامتی هتل فولتون از امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون و میز ناهارخوری برخوردار است.

ساختمان هتل فولتون شامل ۱۶ اتاق دوتخته (۱۰ اتاق دبل و ۶ اتاق تویین) و ۶ سوئیت یک‌ خوابه (مناسب برای سه تا پنج نفر) می‌شود. بخش آپارتمانی هتل نیز دارای یک واحد آپارتمان‌ دوخوابه (چهارتخته؛ با قابلیت دو نفر اضافه) و یک واحد آپارتمان چهارخوابه (هشت‌تخته؛ با قابلیت پنج نفر اضافه) است.

همچنین دو ویلای چهارخوابه و هفت خوابه در بهترین نقطه جزیره، در زمینی ساحلی به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع به چشم می‌خورد. این ویلاها امکاناتی نظیر تراس رو به دریا، اتاق نشیمن، اتاق تلویزیون، سرویس کامل (حمام و سرویس بهداشتی مستقل) در اتاق‌ها و اسکله اختصاصی دارد و برای علاقه‌مندان به سفر دسته‌جمعی، شرایط ایدئالی فراهم کرده است.

از امکانات رفاهی هتل فولتون می‌توان از ساحل اختصاصی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ سنتی، کافی‌شاپ ساحلی، تالارهای لوکس و مجلل برای برگزاری مراسم (ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر)، استخر روباز و زمین والیبال ساحلی نام برد.

هتل زندیه شیراز

  • آدرس: استان فارس، شیراز، بلوار هجرت (شمال به جنوب)، قبل از ارگ كريم خان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۳۴۲۳۴ ۰۷۱
  • وب‌سایت: zandiyehhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: zandiyeh.hotel.shz@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۲,۹۴۳,۰۰۰ تومان
  • هزینه سوئیت ماه عسل (سال ۱۴۰۲): ۳,۰۸۰,۰۰۰ تومان

«هتل زندیه شیراز» در سال ۱۳۹۴ خورشیدی، با الهام از هنر معماری اصیل شیراز در حریم مجموعه ارزشمند زندیه ساخته شد و با نمایی منحصربه‌فرد، فضاهای چشم‌نوازی همراه با آرامش برای میهمانان فراهم می‌کند. این هتل در نزدیکی جاهای دیدنی شیراز از جمله ارگ کریم‌خان، بازار و حمام وکیل و مسجد نصیرالملک قرار دارد. طراحی حمام سنتی هتل، یادآور حمام وکیل شیراز است. این حمام با معماری جذاب، محلی برای فرح‌بخشی جسم و روان میهمانان و برگزاری مراسم سنتی نظیر حنابندان، حمام زایمان و دیگر سنت‌های قومی و محلی به شمار می‌رود.

هتل زندیه شیراز؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: E Gramifar

منبع عکس: google maps؛ عکاس: E Gramifar

هتل زندیه شیراز دارای ۶ طبقه و ۷۲ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دوتخته استاندارد (تویین و دبل) و سوئیت‌ها (ماه عسل، بیزینس، لوکس و زندیه) می‌شود. سوئیت‌های ماه عسل به‌همراه تزیینات میوه و گل، اقامتی دلپذیر را برای عروس و دامادها رقم می‌زند. این تزیینات برای زوج‌های جوانی که مراسم جشن ازدواج خود را در هتل برگزار کرده‌اند، به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

هتل زندیه شیراز در رستوران کلاسیک زندیه، رستوران سنتی (با طراحی اصیل ایرانی و انواع غذاهای سنتی)، لابی لانژ و کافی‌شاپ لابی از میهمانان پذیرایی می‌کند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل می‌توان به حیاط باغ زندیه با نورپردازی و آب‌نمای ایرانی، حمام سنتی ایرانی، سالن سمینار، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی (استخر، سونا و جکوزی)، گالری صنایع دستی در بازارچه هتل و آژانس مسافرتی اشاره کرد.

هتل بزرگ شیراز 

  • آدرس: استان فارس، شیراز، دروازه قرآن (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۶۶۰۰۰۰ ۰۷۱
  • وب‌سایت: shiraz-hotel.com
  • صفحه اینستاگرام: shiraz.hotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۳,۱۲۴,۰۰۰ تومان

«هتل بزرگ شیراز» بر فراز شهر و در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شیراز مانند دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، حرم شاهچراغ و حافظیه قرار دارد؛ هتلی که از یک‌سو به طبیعت بکر و زیبای کوه و از سوی دیگر به چشم‌انداز زیبای شیراز مشرف است. این هتل با زیربنای بیش از ۴۰,۰۰۰ متر مربع با ۱۴ طبقه یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌رود. 

هتل شیراز؛ منبع عکس: shiraz-hotel.com؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: shiraz-hotel.com؛ عکاس: نامشخص

واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق‌های دوتخته تویین، اتاق‌های دوتخته دبل و سوئیت‌های کانکت (شامل دو اتاق تودرتو با حمام مجزا و یک تراس با میز و صندلی؛ دارای یک تخت‌ دونفره در یک اتاق و دو تخت‌ یک‌نفره در اتاق دیگر) می‌شود. این واحدها از امکاناتی مانند تختخواب، حمام و سرویس بهداشتی (مجهز به وان، دوش، سشوار و ست حوله)، مبلمان، میز آرایش، تلویزیون ال‌ای‌دی، یخچال و مینی‌بار، کمد لباس، تلفن، چای‌ساز، سرویس چای، صندوق امانات الکترونیکی و اینترنت وای‌فای رایگان برخوردار است. 

هتل شیراز دارای چند کافه و رستوران است که از آن‌ها می‌توان به رستوران ایرانی (با ظرفیت ۳۰۰ تا ۴۵۰ نفر و اجرای موسیقی زنده؛ واقع در طبقه چهارم)، رستوران ایتالیایی (باظرفیت ۱۷۰ نفر؛ واقع در طبقه چهارم)، کافی‌شاپ لابی ورودی (واقع در طبقه اول و در کنار فرانت آفیس)، کافی‌شاپ لابی اصلی (ظزفیت ۲۰۰ نفر؛ واقع در طبقه ششم) و کافی‌شاپ شیراز اسکای (دارای تراس؛ واقع در طبقه ۱۴) اشاره کرد.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل بزرگ شیراز می‌توان از سالن‌های همایش با ظرفیت‌های مختلف ۲۲ تا ۷۰۰ نفر (وصال شیرازی، شوریده، همای شیرازی، فرصت شیرازی و قانی شیرازی)، فروشگاه‌های تجاری (در کنار لابی طبقه ششم)، مجموعه ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان (دارای زیربنای ۵,۰۰۰ متر مربع و شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی،‌ باشگاه بدن‌سازی و اتاق ماساژ؛ واقع در طبقه سوم)، آرایشگاه زنانه و مردانه و همچنین چهار پارکینگ سرپوشیده طبقاتی (با زیربنای ۱۴,۰۰۰ متر مربع و گنجایش ۶۰۰ خودرو) نام برد.

هتل لاله پارک تبریز

  • آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، بزرگراه پاسداران، ضلع جنوب شرقی میدان شهید فهمیده (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۶۰۰۰۰۰ ۰۴۱ 
  • وب‌سایت: hotellalehpark.com
  • صفحه اینستاگرام: lalehparkhotelofficial@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۳,۶۶۰,۰۰۰ تومان

«هتل لاله پارک تبریز» به‌عنوان دهمین شعبه از شعبه‌های گروه هتل‌های زنجیره‌ای «کایا» (Kaya) در ترکیه، از هتل‌های لوکس شهر تبریز است که در سال ۱۳۹۵ خورشیدی توسط شرکت «لاله پارک ناب» افتتاح شد. پروژه لاله پارک شامل مرکز تجاری، تفریحی و هتل می‌شود. این هتل دسترسی آسانی به جاهای دیدنی تبریز از جمله پارک جنگلی باغمیشه، بازار تبریز، مسجد کبود و خانه پروین اعتصامی دارد. 

هتل لاله پارک تبریز؛ منبع عکس: اینستاگرام lalehparkhotelofficial؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام lalehparkhotelofficial؛ عکاس: نامشخص

هتل لاله پارک دارای ۱۷ طبقه و زیربنایی به مساحت ۲۷,۲۳۰ متر مربع است و با امکانات رفاهی مدرن و مطابق با استانداردهای روز دنیا، در میان اولین گزینه‌های انتخابی گردشگران تبریز، به‌ویژه زوج‌های جوان قرار دارد.

هتل لاله پارک کایا تبریز با ۲۲۰ اتاق مجهز مشتمل بر ۱۷۳ اتاق استاندارد دلوکس (یک‌نفره، دونفره تویین و دونفره دبل)، ۲۰ اتاق کانکت (دو اتاق مخصوص توان‌یابان)، ۱۰ سوئیت جونیور، ۱۶ سوئیت اگسکیوتیو و یک سوئیت رویال، خدمات اقامتی را برای میهمانان با سلیقه‌های متفاوت فراهم می‌کند. در این هتل نمای متفاوت کوهستان و شهر، چشم‌اندازی زیبا را برای اتاق‌های مشرف به ارمغان می‌آورد. 

از امکانات هتل لاله پارک می‌توان به رستوران اصلی (با لذیذترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی؛ واقع در طبقه دوم)، کافی‌شاپ (واقع در لابی) و کافه تراس (با امکان استفاده از دخانیات) اشاره کرد. این هتل همچنین دارای ۹ سالن کنفرانس و برگزاری جشن (در طبقات اول و دوم)، تالار مجلل (تالاری بدون ستون به مساحت ۱,۰۵۳ متر مربع)، اسپا و مرکز سلامت (شامل سالن بدن‌سازی، ایروبیک، یوگا، استخر، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ و حمام ترکی) و هشت دستگاه آسانسور است.

هتل پارس کرمان

  • آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲-۳۲۱۱۹۳۰۱ ۰۳۴
  • وب‌سایت: pars-hotels.com
  • صفحه اینستاگرام: pars_hotel_kerman@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل معمولی (سال ۱۴۰۲): ۲,۳۷۱,۴۲۴ تومان
  • هزینه سوئیت فستا (سال ۱۴۰۲): ۳,۶۵۶,۴۰۰ تومان

«هتل بین‌المللی پارس کرمان»، از گروه هتل‌های پارس، در سال ۱۳۸۱ خورشیدی در زمینی به مساحت ۳۲,۰۰۰ متر مربع با زیربنایی برابر ۲۴,۰۰۰ متر مربع احداث شد. این هتل با امکانات رفاهی مناسب و سوئیت ویژه عروس و داماد، از گزینه‌های انتخابی گردشگران و زوج‌های جوان برای اقامت در این شهر است. با اقامت در هتل پارس، می‌توان به آسانی از جاهای دیدنی کرمان نظیر باغ موزه هرندی، بازار بزرگ کرمان، موزه سکه و کتابخانه ملی کرمان بازدید کرد.

هتل بین‌المللی پارس کرمان؛ منبع عکس: pars-hotels.com؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: pars-hotels.com؛ عکاس: نامشخص

هتل پارس کرمان از ساختمانی هشت طبقه به‌‌همراه پارکینگ و پیلوت تشکیل شده و دارای ۱۹۶ واحد اقامتی است. این واحدها شامل ۱۶۴ اتاق دوتخته (تویین و دبل؛ معمولی و رو به باغ)، پنج اتاق دونفره پارس، یک سوئیت فستا (هدیه به عروس و دامادهایی که جشن خود را در سالن‌های هتل برگزار می‌کنند.)، ۲۴ سوئیت یک‌خوابه، سوئیت لوکس یک‌خوابه آریا و سوئیت لوکس دوخوابه پارس می‌شود.

از امکانات هتل پارس کرمان می‌توان از رستوران ستاره، رستوران آینه، کافی‌شاپ لابی، کافه کتاب کارمانیا، سالن‌ ضیافت آریا، سالن ضیافت آپادانا، سالن چندمنظوره ارگ، سالن کنفرانس مشتاق و سالن‌های کنفرانس اندیشه یک و دو نام برد. امکانات تفریحی و ورزشی این هتل شامل سالن بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و زمین تنیس است.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پارس می‌توان به سالن سینما، غرفه‌های تجاری (لوازم کادویی، پوشاک مردانه، کتاب‌فروشی، گل‌فروشی، غرفه گردشگری و غرفه سوغات)، آرایشگاه مردانه و زنانه، اتاق کودک، صرافی، خشکشویی، کافی‌نت، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس ۲۴ ساعته و پارکینگ با ظرفیت ۵۰ خودرو اشاره کرد.

هتل پارسیان صفائیه یزد

  • آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار تمسار فلاحی، میدان امام حسن، خیابان کریمی یزدی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۵-۳۸۲۶۰۲۱۱ ۰۳۵
  • وب‌سایت: safaiyeh.pih.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل باغ (سال ۱۴۰۲): ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل جدید (سال ۱۴۰۲): ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

«هتل پارسیان صفائیه» یکی از اعضای مجموعه هتل‌های پارسیان است که در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق یزد قرار گرفته است. این هتل دسترسی آسانی به موزه قصر آینه، آب‌ انبار مجموعه امیر چخماق، موزه مارکار و دیگر جاهای دیدنی یزد دارد.

هتل پارسیان صفائیه یزد؛ منبع عکس: booking.ir؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: booking.ir؛ عکاس: نامشخص

هتل پارسیان صفائیه در زمینی به مساحت تقریبی ۵۵,۰۰۰ متر مربع، از سه بخش هتل قدیم، هتل آپارتمان (فاز یک و دو) و هتل جدید تشکیل شده است. هتل قدیم که به آن هتل باغ نیز گفته می‌شود، از سال ۱۳۳۵ خورشیدی فعالیت می‌کند و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۲ انجام گرفته است. احداث فاز یک و دو هتل در سال ۱۳۷۸ صورت گرفت؛ این بخش بین هتل باغ و هتل جدید قرار دارد. هتل جدید در سال ۱۳۸۶ با تلفیقی از معماری مدرن و سنتی در قسمت ورودی مجموعه در سه طبقه بنا شد.

هتل پارسیان صفائیه شامل ۴۶ واحد اقامتی (اتاق سینگل، اتاق دوتخته تویین، اتاق دوتخته دبل و سوئیت یک‌خوابه چهارتخته) می‌شود. هر یک از فازهای یک و دو دارای دو طبقه و ۲۲ اتاق (دوتخته و سه‌تخته) است. هتل جدید نیز از ۱۰۵ واحد اقامتی (اتاق سینگل، اتاق دوتخته تویین، اتاق دوتخته دبل و سوئیت یک‌خوابه سه‌تخته رویال) تشکیل می‌شود. اتاق‌های دبل هتل صفائیه به‌ویژه اتاق‌های دبل بخش جدید از گزینه‌های موردپسند عروس و دامادها برای گذران ماه عسل است.

هتل پارسیان صفائیه دارای سه سالن‌ کنفرانس و تشریفات (سالن نظامیه در هتل جدید و سالن‌های خیام و حافظ در هتل باغ) است که هر یک از آن‌ها جزو سالن‌های مطرح یزد به شمار می‌روند و با ظرفیتی در حدود ۳۰۰ نفر میزبانی بیشتر مراسم‌ مهم شهری را به عهده دارند. این هتل همچنین از امکاناتی نظیر رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه مردانه، آسانسور، اتاق ویژه توان‌یابان، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، کافی‌نت و پارکینگ روباز برخوردار است.

هتل بام سبز رامسر

  • آدرس: استان مازندران، پنج کیلومتری غرب رامسر، مجموعه تله‌کابین رامسر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۵۲۶۶۵۱۹ ۰۱۱
  • وب‌سایت: telecabinramsar.com
  • صفحه اینستاگرام: hotelbaam_ramsar@
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • هزینه پایه در کلبه جنگلی دونفره (سال ۱۴۰۲): ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
  • هزینه سوئیت ماه عسل یک و دو (سال ۱۴۰۲): ۳,۳۴۹,۰۰۰ تومان

«هتل بام سبز رامسر» در سال ۱۳۸۹ خورشیدی، در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا و در سایت بالای تله‌کابین رامسر احداث شد. ساختمان اصلی هتل از نمای جنوبی به‌صورت ۶ طبقه و از نمای شمالی به‌صورت سه طبقه مشاهده می‌شود و ایستگاه تله‌کابین رامسر در طبقه پنجم این ساختمان قرار دارد؛ تنها وسیله رفت‌وآمد به این هتل، تله‌کابین است. 

سوئیت ماه عسل در هتل بام سبز رامسر؛ منبع عکس: telecabinramsar.com؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: telecabinramsar.com؛ عکاس: نامشخص

هتل بام سبز در سوئیت‌های وی‌آی‌پی (VIP) و دهکده جنگلی از میهمانان پذیرایی می‌کند. سوئیت‌‌های وی‌آی‌پی هتل به‌صورت یک‌خوابه و دوخوابه با چشم‌اندازی از جنگل و کوه و با الهام‌ از سبک معماری کشورهای مختلف طراحی شده است و شامل سوئیت نرگس، سوئیت تایتانیک، سوئیت مگنولیا، سوئیت یاس، سوئیت رز، سوئیت کاملیا، سوئیت کوهستان و سوئيت لیلیوم می‌شود. همچنین سوئیت‌های ماه عسل (یک و دو) با استفاده از رنگ‌بندی شاد در طراحی اتاق، حس شادابی همراه با شور و هیجان شاعرانه‌ای به فضا منتقل می‌کند و اقامتی به‌یادماندنی را برای زوج‌های جوان رقم می‌زند. 

دهکده جنگلی هتل بام سبز رامسر، از ۳۲ کلبه‌ مستقل و با فاصله مناسب از یکدیگر تشکیل شده است که در فاصله نزدیکی از ساختمان اصلی هتل قرار دارد. این دهکده شامل ‌کلبه‌های دونفره، کلبه‌های چهارنفره و کلبه‌های شش‌نفره می‌شود. بین دهکده جنگلی و ساختمان اصلی هتل، مسیر پیاده‌روی سنگ‌فرش‌شده‌ای جهت تردد وجود دارد.

تمام واحدهای اقامتی هتل از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی کولر گازی و میز و صندلی برخوردار است. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل بام سبز می‌توان به رستوران بین‌المللی ایل میلی (با ظرفیت ۲۰۰ نفر)، کافی‌شاپ ایل میلی (دارای خدمات شبانه‌روزی برای میهمانان مقیم هتل)، سالن ماساژ ارکیده (واقع در سوئیت ارکیده بام سبز) و سالن بیلیارد اشاره کرد.

هتل نارنجستان محمود آباد

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر هفت جاده محمود آباد به نور، ایزدشهر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۵۸۱۱۱۱ ۰۱۱
  • وب‌سایت: fa.narenjestan.com
  • صفحه اینستاگرام: hotel.narenjestan@
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل رو به محوطه (سال ۱۴۰۲): ۲,۵۷۵,۰۰۰ تومان
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل رو به دریا (سال ۱۴۰۲): ۳,۰۱۲,۰۰۰ تومان 

«هتل نارنجستان محمود آباد» در مجاورت دریای خزر، در دامنه کوه‌های البرز و در دشت‌های زیبای آن قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۷ خورشیدی، با معماری منحصربه‌فرد و همسو با اصول معماری اصیل ایرانی، در زمینی به‌ مساحت ۷,۰۰۰ متر مربع افتتاح شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی امکانات و خدمات، در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. با اقامت در نارنجستان، می‌توان به بسیاری از جاهای دیدنی محمود آباد نظیر پارک ساحلی ملت، سرای گردشگری سیمرغ و جنگل اهلم دسترسی پیدا کرد.

هتل نارنجستان محمود آباد؛ منبع عکس: narenjestan.com؛ عکاس: نامشخص

 هتل نارنجستان محمود آباد؛ منبع عکس: narenjestan.com؛ عکاس: نامشخص

طراحی مجموعه هتل نارنجستان به‌گونه‌ای است که در بدو ورود، نمای هتل و رستوران گردان آن به چشم می‌خورد؛ خیابان اصلی این مجموعه با سنگ‌فرش‌‌های زیبا به ورودی هتل منتهی می‌شود و چشم‌انداز دریای آبی خزر و جنگل‌های سرسبز مازندران، محیطی آرام و روح‌نواز برای میهمانان هتل فراهم می‌کند. 

هتل نارنجستان نور دارای پنج طبقه و ۱۱۹ واحد اقامتی است که شامل انواع واحدهای رو به محوطه و رو به دریا (اتاق‌های دوتخته، اتاق‌‌های سه‌تخته، سوئیت‌های یک‌خوابه و سوئیت‌های رویال) و همچنین سوئیت‌های دوبلکس A و B و ویلاهای دوبلکس C می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، مبلمان، تلویزیون، سیستم صوتی و تصویری مرکزی و اینترنت رایگان برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل می‌توان به رستوران گردان (واقع در طبقه پنجم)، کافی‌شاپ و فست‌فود نارنجستان (واقع در ساحل هتل)، رستوران سنتی بهارستان (واقع در ضلع غربی ورودی هتل)، رستوران صدف و مروارید (در دو بخش شرقی و غربی لابی)، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ ساحلی راستیک و کافه کلبه اشاره کرد. همچنین این هتل از امکاناتی نظیر کلوپ ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، ایرهاکی، آمفی‌تئاتر، مرکز تجاری، سالن آرایش و زیبایی، نمازخانه، روم‌سرویس، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس و پارکینگ برخوردار است. 

هتل پارسیان خزر چالوس

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس به رامسر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹-۵۲۱۸۲۰۰۱ ۰۱۱
  • وب‌سایت: parsiankhazar.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره 
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۴,۲۵۳,۰۰۰ تومان

«هتل پارسیان خزر»، یا هتل هایت خزر، در سال ۱۳۵۵ خورشیدی در کنار دریای خزر و حاشیه شمالی جنگل‌های سرسبز البرز احداث شد. این هتل در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار قرار دارد و به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارسیان خزر به‌دلیل قرارگیری در میان دریا و جنگل، در شرایط آب‌وهوایی بسیار مطلوبی واقع شده است و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی چالوس دارد.  

هتل پارسیان خزر چالوس؛ منبع عکس: safaraneh.com؛ عکاس: نامشخص

هتل پارسیان خزر چالوس؛ منبع عکس: safaraneh.com؛ عکاس: نامشخص

هتل پارسیان آزادی خزر که از بهترین هتل‌ های شمال به شمار می‌رود، از دو بال شرقی و غربی و ۱۶۴ واحد اقامتی در پنج طبقه تشکیل می‌شود. تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های بال‌‌های شرقی و غربی دارای تراس است و نمایی زیبا از دریا یا جنگل‌های هیرکانی دارد. بال شرقی و بال غربی هتل شامل اتاق‌‌های دوتخته (دریا و جنگل)، سه‌تخته (دریا و جنگل) و سوئیت جونیور (جنگل) می‌شود. این اتاق‌ها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلویزیون و تلفن برخوردار است.>

از امکانات هتل پارسیان خزر می‌توان به رستوران پارسه (با ظرفیت ۲۵۰ نفر؛ واقع در طبقه همکف و بخش غربی لابی)، رستوران بنفشه (با ظرفیت ۷۵ نفر)، سالن‌های چندمنظوره، کافه و آلاچیق ساحلی، تفریحات آبی (جت اسکی، قایق موتوری و بنانا) و امکانات ورزشی و تفریحی (استخر روباز، سونا، جکوزی، پیست دوچرخه‌سواری، موتور چهارچرخ، فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ و بازی‌های کامپیوتری) اشاره کرد.

هتل بزرگ کادوس رشت

  • آدرس: استان گیلان، رشت، منظریه، بلوار آزادی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۳۳۳۶۵۰۷۰ ۰۱۳
  • وب‌سایت: kadus-hotel.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۲,۴۲۶,۰۰۰ تومان

«هتل بزرگ کادوس» یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های رشت است که در سال ۱۳۶۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۱ مورد مرمت قرار گرفت. این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی رشت از جمله بازار بزرگ رشت، میدان شهرداری رشت، موزه میراث روستایی گیلان، آرامگاه  میرزا کوچک خان جنگلی و دریاچه سقالکسار، اقامتی دلنشین را برای گردشگران فراهم می‌کند. 

هتل بزرگ کادوس رشت؛ منبع عکس: booking.ir؛ عکاس: نامشخص

منبع عکس: booking.ir؛ عکاس: نامشخص

هتل بزرگ کادوس دارای چهار طبقه و ۹۶ واحد اقامتی است و شامل اتاق‌ یک‌نفره، اتاق دونفره، اتاق سه نفره، سوئیت کوچک (دونفره)، سوئیت بزرگ (چهارنفره)، سوئیت رویال (چهارنفره) و آپارتمان (پنج نفره) می‌شود. این واحدها از امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع برخوردار است.

از امکانات رفاهی و تفریحی هتل کادوس رشت می‌توان از رستوران کادوس (با ظرفیت ۲۰۰ نفر)، کافی‌شاپ روباز، سالن صبحانه‌خوری، سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس، تالار جشن، استخر روباز، زمین ورزشی، زمین تنیس، فروشگاه، کافی‌نت، روم‌سرویس، صندوق امانات، آسانسور و پارکینگ نام برد. این امکانات باعث شده‌اند که هتل کادوس یکی از گزینه‌های اقامتی مناسب در اطراف رشت محسوب شود.

هتل سالار دره ساری

  • آدرس: استان مازندران، ساری، ۱۲ کیلومتری جنوب ساری، جاده سمنان-ساری، روبه‌روی شرکت چوب و کاغذ مازندران (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷-۳۳۴۵۵۱۰۱ ۰۱۱
  • وب‌سایت: salardarehhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: hotel.salardarreh@
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • هزینه پایه در اتاق دوتخته دبل (سال ۱۴۰۲): ۲,۲۵۵,۰۰۰ تومان

«هتل سالار دره ساری» از بهترین هتل‌های جنگلی ایران، در دل جنگل‌های سرسبز شمال و در نزدیکی رودخانه سالاردره قرار دارد. این مجموعه در سال ۱۳۵۲ خورشیدی در زمینی به مساحت ۵,۶۰۰ متر مربع به‌همراه ۲۰,۰۰۰ متر مربع فضای سبز احداث شد و در سال ۱۳۸۸ به‌طور کلی مورد بازسازی قرار گرفت. هتل سالار دره با چشم‌اندازی زیبا از طبیعت بکر جنگل، امکانات و تجهیزات رفاهی کامل، اقامتی آرام و دلنشین برای میهمانان رقم می‌زند. 

نمایی از هتل جنگلی سالاردره ساری؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: Farshid Alimohammadian

 هتل سالاردره ساری؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: Farshid Alimohammadian

هتل سالاردره دارای ساختمانی دو طبقه با ۵۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های سینگل، دوتخته تویین، دوتخته دبل، اتاق‎‌های کانکت، اتاق‌های چهارتخته دوبلکس، سوئیت معمولی، سوئیت رویال، هتل آپارتمان دو‌ خوابه، ویلا معمولی سه‌ خوابه و ویلا دوبلکس سه خوابه می‌شود.

بیشتر اتاق‌های تویین، اتاق‌های دوبلکس و سوئیت‌های هتل رو به جنگل و اتاق‌های دبل رو به ورودی هتل واقع شده‌ است و آپارتمان‌ها نیز پشت هتل و با فاصله ۵۰۰ متری از ساختمان اصلی و ویلاها در دل جنگل قرار دارد. تمام واحدهای اقامتی از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، مبلمان، تلویزیون، سیستم ویدئوی مرکزی، یخچال و مینی‌بار، آینه و میز آرایشی، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، اینترنت و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل سالاردره می‌توان از رستوران (با ظرفیت ۳۰۰ نفر؛ واقع در طبقه همکف)، فست‌فود، سفره‌خانه سنتی (با ظرفیت ۱۰۰ نفر؛ واقع در محوطه هتل)، کافی‌شاپ (با ظرفیت ۸۰ نفر؛ واقع در طبقه همکف)، تالار پذیرایی (با ظرفیت ۴۰۰ نفر)، سالن ارغوان (ویژه مراسمات خصوصی؛ با ظرفیت ۸۰ نفر)، پارک کودکان، زمین تنیس، زمین بسکتبال، مجموعه آبی (استخر، استخر کودک، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ماساژ)، اتاق بازی (بیلیارد، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی، ایرهاکی و میز نقاشی کودک)، فروشگاه، خشک‌شویی، صندوق امانات و پارکینگ نام برد.

هتل سالاردره ساری؛ منبع عکس: google maps؛ عکاس: Mohammad Reza Dabbaghi

منبع عکس: google maps؛ عکاس: Mohammad Reza Dabbaghi (هتل سالاردره)

اگر ماه عسل خود را در یکی از بهترین هتل‌های ایران گذرانده‌اید، نظر خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: google maps؛ عکاس: MeHRan Ho

پرسش‌های متداول

بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل کدامند؟

اسپیناس پالاس تهران، پرشین پلازا تهران، عباسی اصفهان، هتل سنتی عتیق اصفهان، پارسیان کوثر اصفهان، مجلل درویشی مشهد، قصر مشهد، قصرالضیافه قدس مشهد، ترنج کیش، داریوش کیش، آراکتا قشم، فولتون قشم، زندیه شیراز، هتل بزرگ شیراز، لاله پارک تبریز، پارس کرمان، پارسیان صفائیه یزد، بام سبز رامسر، نارنجستان محمود آباد، پارسیان خزر چالوس، کادوس رشت و سالار دره ساری از بهترین هتل‌های ایران برای ماه عسل به شمار می‌روند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه