بهترین هتل های ساحلی در شمال و جنوب ایران

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور شنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین هتل های ساحلی در شمال و جنوب ایران

هتل های ساحلی ایران در مجاورت سواحل آبی دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان، از بهترین گزینه‌های اقامتی در سفر به شمال و جنوب کشور است.

شمال و جنوب کشور با وجود دریا، طبیعت زیبا و جاذبه‎‌های تاریخی و طبیعی فراوان، همه‌ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب می‌کنند؛ از این‌رو برای اقامت مسافران، گزینه‌های متفاوتی از هتل‌های مجلل گرفته تا اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت در این شهرها در نظر گرفته شده است. در این میان بهترین هتل ساحلی ایران در شمال و جنوب کشور با چشم‌اندازی زیبا از دریای خزر در شمال و خلیج فارس در جنوب، طرفداران بسیاری دارد. 

امکانات رفاهی و خدمات هتل، هزینه اقامت و سهولت دسترسی به جاهای دیدنی شهر از مهم‌ترین نکات سفر است که باید از آن‌ها مطلع شوید. این مقاله شما را با بهترین هتل ساحلی ایران آشنا می‌کند تا هنگام سفر، اقامتی به‌یادماندنی را در سواحل زیبای کشور تجربه کنید.

بهترین هتل ساحلی در شمال و جنوب کشور:

هتل پارسیان آزادی خزر 

  • آدرس: استان مازندران، چالوس، نمک آبرود، مقابل تله‌کابین نمک آبرود (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹-۵۲۱۸۲۰۰۱ ۰۱۱
  • آدرس سایت: parsiankhazar.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۴,۱۶۱,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل پارسیان خزر چالوس

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: ناشناس

«هتل پارسیان آزادی خزر»، در سال ۱۳۵۴ خورشیدی توسط گروه هتل‌های هایت، در کنار دریای خزر و حاشیه شمالی جنگل‌های البرز احداث شد و با نام‌های «هتل هایت خزر» و «هتل هایت چالوس» شهرت یافت. این هتل پس از انقلاب به هتل پارسیان آزادی خزر تغییر نام داد و به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارسیان آزادی خزر به‌دلیل قرارگیری در میان دریا و جنگل، در شرایط آب‌وهوایی بسیار مطلوبی واقع شده است و دسترسی آسانی به جاهای دیدنی چالوس دارد.  

ساختمان هتل پارسیان خزر دارای دو بال شرقی و غربی و ۱۶۴ واحد اقامتی در پنج طبقه است. هر یک از ساختمان‌های بال شرقی و بال غربی هتل شامل اتاق‌‌های دو تخته (دریا و جنگل)، دو تخته دیلاکس (دریا و جنگل)، سه تخته (دریا و جنگل)، سه تخته دیلاکس (دریا و جنگل)، سوئیت جونیور (جنگل) و سوئیت جونیور دیلاکس (جنگل) می‌شود. این اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلویزیون و تلفن است.

از امکانات هتل پارسیان خزر می‌توان به رستوران پارسه، رستوران سنتی نازخاتون، کافی‌شاپ چشم‌انداز، سالن‌های چندمنظوره الماس و مروارید، کافی‌شاپ و آلاچیق ساحلی، تفریحات آبی (جت اسکی، قایق موتوری، بنانا و پاراسل) و امکانات ورزشی و تفریحی (استخر روباز، سونا، جکوزی، پیست دوچرخه‌سواری، موتور چهارچرخ، فوتبال‌دستی، پینگ‌پنگ و بازی‌های کامپیوتری) اشاره کرد.

هتل نارنجستان محمودآباد

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر هفت جاده محمود آباد - ایزدشهر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۵۸۱۱۱۱ ۰۱۱
  • آدرس سایت: narenjestan.com
  • صفحه اینستاگرام: hotel.narenjestan@
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته رو به جنگل (بهار ۱۴۰۲): ۳,۲۶۹,۰۰۰ تومان
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته رو به دریا (بهار ۱۴۰۲): ۳,۸۱۵,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل نارنجستان محمود آباد

منبع عکس: narenjestan.com، عکاس: ناشناس

«هتل نارنجستان محمود آباد» در مجاورت دریای خزر، در دامنه کوه‌های البرز و دشت‌های زیبای آن قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۷ خورشیدی، در زمینی به‌وسعت ۷,۰۰۰ متر مربع افتتاح شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی امکانات و خدمات، در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. با اقامت در نارنجستان، می‌توان به بسیاری از جاهای دیدنی محمود آباد نظیر پارک ساحلی ملت، سرای گردشگری سیمرغ و جنگل اهلم دسترسی پیدا کرد.

در بدو ورود به محوطه نارنجستان، نمای هتل و رستوران گردان آن به چشم می‌خورد؛ نمایی که طراحی منحصربه‌فرد آن همسو با اصول معماری اصیل ایرانی است. خیابان اصلی مجموعه با سنگ‌فرش‌های زیبایی به ورودی هتل منتهی می‌شود. چشم‌انداز دریای آبی خزر و جنگل‌های سرسبز مازندران، محیطی آرام و روح‌نواز برای میهمانان هتل فراهم می‌کند. 

 منبع عکس: narenjestan.com، عکاس: ناشناس

هتل نارنجستان نور دارای پنج طبقه و ۱۱۹ واحد اقامتی است و شامل اتاق‌های دو تخته رو به جنگل و رو به دریا (ظرفیت پذیرش تا چهار نفر)، اتاق‌های سه تخته رو به جنگل و رو به دریا (ظرفیت پذیرش تا پنج نفر)، سوئیت‌های یک‌خوابه رو به جنگل و رو به دریا (ظرفیت پذیرش تا ۶ نفر)، سوئیت‌های رویال رو به جنگل و رو به دریا (ظرفیت پذیرش تا هشت نفر)، ویلاهای دوبلکس A و B (ظرفیت پذیرش تا چهار نفر) و ویلاهای دوبلکس C (ظرفیت پذیرش تا هشت نفر) می‌شود.

واحدهای هتل نارنجستان نور از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تراس سرپوشیده با چشم‌انداز جنگل یا دریا، یخچال، مبلمان، تلویزیون، سیستم صوتی و تصویری مرکزی و اینترنت رایگان برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ گردان (واقع در طبقه پنجم؛ دارای انواع غداهای ایرانی و فرنگی)، کافی‌شاپ و فست‌فود نارنجستان (واقع در ساحل هتل)، رستوران سنتی بهارستان (واقع در ضلع غربی ورودی هتل)، رستوران صدف و مروارید (در دو بخش شرقی و غربی واقع در لابی)، سالن صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ ساحلی روستیک، کافه کلبه، کلوپ ورزش‌های آبی، سالن بیلیارد، بازی‌های کامپیوتری، ایرهاکی، آمفی‌تئاتر، مرکز تجاری، سالن آرایش و زیبایی، نمازخانه، خیاط‌خانه، روم سرویس، خدمات خانه‌داری، خشک‌شویی، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل ساحلی میزبان بابلسر 

  • آدرس: استان مازندران، بلوار ساحلی بابلسر، پارکینگ نهم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۲۷۳۶۶۳ ۰۱۱
  • آدرس سایت: mizban-group.com
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در  اتاق دبل ساحلی (بهار ۱۴۰۲): ۴,۹۰۵,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل ساحلی میزبان بابلسر 

منبع عکس: safarbazi.com، عکاس: ناشناس

«هتل ساحلی میزبان» به‌عنوان عضوی از مجموعه هتل‌ها و رستوران‌های میزبان، در ساحل زیبای بابلسر و در مجتمع رفاهی شیلات سابق واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع قرار دارد و امکان دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی بابلسر نظیر پل معلق، باغ‌وحش و برج ساعت را فراهم می‌کند. 

هتل میزبان با هدف ایجاد دسترسی به تفریحات آبی ساحل زیبای دریای خزر و در دو فاز احداث شد؛ فاز اول مجموعه با ۲۳ ویلای چوبی مجهز، رستوران و فودکورت دریایی، کافی‌شاپ، مسیر پیاده‌روی ساحلی، ورزش‌های آبی و تفریحات دریایی، اقامتی دلنشین و آرام را برای میهمانان رقم می‌زند. در فاز دوم مجموعه، احداث اسکله‌ دریایی، رستوران دریایی روی اسکله و پلاژ آقایان و بانوان طراحی شده است.

کلبه‌های هتل ساحلی میزبان شامل ویلا دبل، ویلا دبل رویال، ویلا کانکت چهار نفره، ویلا دوبلکس چهار نفره و ویلا دوبلکس ۶ نفره می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلویزیون با گیرنده دیجیتال، یخچال، چای‌ساز، کف‌پوش پارکت، جالباسی، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع در اتاق‌ها و همچنین رستوران، کافی‌شاپ، بوفه صبحانه رایگان، اینترنت وای‌فای پرسرعت، صندوق امانات، روم سرویس و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد.

هتل ساحلی شهر 

  • آدرس: استان مازندران، ایزد شهر، حد فاصل محمود آباد و هشت کیلومتری مرکز شهر نور، گلسار سه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۵۳۶۲۰۰ ۰۱۱
  • آدرس سایت: shahrhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: shahr.resort.hotel@
  • قیمت پایه در سوئیت ساحلی ویلایی دو نفره رو به باغ (بهار ۱۴۰۲): ۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان
  • قیمت پایه در آپارتمان یک‌خوابه دو نفره رو به باغ (بهار ۱۴۰۲): ۲,۲۴۵,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل ساحلی شهر در ایزدشهر

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: ناشناس

«مجموعه اقامتی و تفریحی شهر» در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، به‌عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ گردشگری کشور، در منطقه گردشگری ایزدشهر در نزدیکی نور مازندران به بهره‌برداری رسید. این مجموعه در فضایی به وسعت ۴٫۵ هکتار در کرانه ساحل دریای خزر، با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب و دسترسی به جاهای دیدنی مازندران، تجربه‌ای به‌یادماندنی از اقامت در کرانه ساحل دریای خزر را برای گردشگران رقم می‌زند. 

هتل ساحلی شهر ایزدشهر، دارای یک هتل آپارتمان هفت طبقه و چندین ویلای ساحلی است و درمجموع ۱۸۸ واحد اقامتی دارد. این واحدها شامل آپارتمان‌های فلت یک‌خوابه (رو به باغ و رو به دریا؛ دو تخته)، آپارتمان فلت دو خوابه (رو به باغ؛ چهار تخته)، آپارتمان دوبلکس دو خوابه (رو به باغ و رو به دریا؛ چهار تخته)، آپارتمان تریپلکس دو خوابه (رو به باغ و رو به دریا؛ پنج تخته) و آپارتمان دوبلکس سه خوابه (رو به باغ؛ ۶ تخته)، ویلا فلت ساحلی (رو به باغ؛ دو تخته) و ویلا دوبلکس یک‌خوابه ساحلی (رو به باغ؛ دو تخته) می‌شود. 

منبع عکس: shahrhotel.com، عکاس: ناشناس

واحدهای اقامتی هتل ساحلی شهر از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، اجاق گاز، میز ناهارخوری، تلویزیون، اسپیلت، بخاری، چای‌ساز، میز آرایشی، مبلمان، کمد و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل ساحلی شهر می‌توان از رستوران سنتی، فست‌فود، کافی‌شاپ ساحلی، سالن سینما، سالن‌های اجتماعات، سالن بیلیارد، آمفی‌تئاتر، سالن بدن‌سازی، استخر روباز آبگرم با قابلیت سولار، سونا، جکوزی، ورزش‌های ساحلی، پینگ‌پنگ، زمین بازی کودکان، زمین‌های ورزشی چندمنظوره، آسانسور، خشک‌شویی، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ روباز نام برد.

هتل دوریکا عباس‌آباد

  • آدرس: استان مازندران، کیلومتر پنج جاده نشتارود (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۳۳۷۴۱ ۰۹۱۲
  • درجه هتل: سه ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل دوریکا عباس آباد

منبع عکس: hotelyar.com، عکاس: ناشناس

«هتل دوریکا» در منطقه گردشگری عباس‌آباد و در ساحل زیبای نشتارود قرار دارد. دسترسی به مرداب نشتارود، جنگل خشکه داران، آبشار کوهسر و دیگر جاهای دیدنی تنکابن از مزایای این هتل به شمار می‌رود.  

هتل ساحلی دوریکا عباس‌آباد دارای پنج طبقه و ۳۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک‌خوابه (دو نفره و سه نفره)، سوئیت دو خوابه (چهار نفره و پنج نفره) و سوئیت سه‌خوابه (۶ نفره) می‌شود. تعدادی از این واحدها بدون دید، برخی مایل به دریا و تعدادی نیز دارای دید رو به دریا است.

از امکانات هتل دوریکا می‌توان از حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلویزیون و تلفن در اتاق‌ها، رستوران، ساحل اختصاصی، اینترنت در لابی و پارکینگ نام برد.

هتل ستاره دریا چمخاله

  • آدرس: استان گیلان، لنگرود، چمخاله، جاده ساحلی، روبه‌روی کلانتری چمخاله، مجتمع توریستی هتل ستاره دریا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۴۲۵۰۳۴۱۱ ۰۱۳
  • آدرس سایت: setarehdarya.com
  • صفحه اینستاگرام: setareh_darya@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در سوئیت دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۲,۲۸۹,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل ستاره دریا چمخاله

منبع عکس: iran-booking.com، عکاس: ناشناس

«هتل ستاره دریا» در شهر گردشگری چمخاله، در مجتمعی فرهنگی، ورزشی، اقامتی و ورزشی قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۰ خورشیدی احداث شد و در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفت. مجتمع ستاره دریا با مساحت بیش از ۲۰ هکتار، با چشم‌انداز زیبایی از دریا و فضای دنج و آرام خود، اقامت دلنشینی برای میهمانان فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی لنگرود از جمله تالاب چاف، روستای گالش کولام و پل خشتی لنگرود بازدید کنید.

هتل ستاره دریا از دو بخش آپارتمانی و ویلایی تشکیل شده است؛ بخش آپارتمانی و سوئیت‌های هتل متشکل از ۳۴ واحد، در ساختمانی پنج طبقه قرار دارد که مساحت آن‌ها از ۸۳ متر مربع تا ۴۰۰ متر مربع متغیر است. این واحدها شامل سوئیت‌ دو تخته دبل (دارای وان)، سوئیت‌ دو تخته تویین، سوئیت سه تخته تیپ یک (دارای وان)، سوئیت سه تخته تیپ دو، سوئیت کوچک نیمه‌وبلکس (سه نفره)، سوئیت بزرگ نیمه‌دوبلکس (چهار نفره)، آپارتمان یک‌خوابه دوبلکس تیپ یک (چهار نفره)، آپارتمان یک‌خوابه دوبلکس تیپ دو (پنج نفره)، آپارتمان دو خوابه (پنج نفره) و آپارتمان سه خوابه (۹ نفره) می‌شود.

دریاچه‌ مصنوعی زیبایی در محوطه هتل ستاره دریا قرار دارد که پرندگان زیبایی مانند قو، اردک و غاز در آن زندگی می‌کنند. بخش ویلایی هتل نیز به دو قسمت ویلاهای مشرف به دریاچه با مساحت ۳۰۰ تا ۶۰۰ متر مربع و ویلاهای بدون دید دریاچه با مساحت ۱۹۰ تا ۳۹۰ متر مربع تقسیم می‌شود.

از امکانات هتل می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، مبلمان و تلفن در اتاق‌‌ها و همچنین رستوران سنتی، کافی‌شاپ، سالن برگزاری مراسم جشن، پیست دوچرخه‌سواری، آلاچیق در محوطه، روم سرویس، خشک‌شویی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

هتل اسپیناس آستارا

  • آدرس: استان گیلان، جاده رشت - آستارا، پنج کیلومتری بندر آستارا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۴۴۸۵۶۸۰۱ ۰۱۳
  • آدرس سایت: espinashotels.com
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته  رو به محوطه (بهار ۱۴۰۲): ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل اسپیناس آستارا

منبع عکس: espinashotels.com، عکاس: ناشناس

«هتل اسپیناس آستارا»، از گروه هتل‌های اسپیناس، با امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در کنار دریاچه و تالاب استیل آستارا از میهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل در سال ۱۳۷۸ خورشیدی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. دسترسی آسان هتل به ساحل صدف، باغ پرندگان و دیگر جاهای دیدنی آستارا از مزایای هتل به شمار می‌رود.

هتل اسپیناس آستارا دارای پنج طبقه و ۱۱۶ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های استاندارد دو تخته (مساحت ۳۰ متر مربع؛ دارای یک تخت دبل یا دو تخت یک نفره)، اتاق استاندارد سه تخته (مساحت ۳۰ متر مربع؛ دارای یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره) و سوئیت چهار تخته (مساحت ۵۵ متر مربع؛ دارای یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره) می‌شود.

منبع عکس: espinashotels.com، عکاس: ناشناس

هنگام رزرو هر یک از واحدهای هتل اسپیناس آستارا می‌توانید چشم‌انداز رو به محوطه هتل یا رو به دریاچه را انتخاب کنید. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، یخچال و مینی‌بار غیررایگان، تلویزیون، میز و صندلی، کمد، صندوق امانات، پنجره دوجداره، آباژور و اینترنت نامحدود برخوردار است. 

از امکانات رفاهی تفریحی و خدمات هتل اسپیناس آستارا می‌توان از رستوران خیام (با ظرفیت ۲۳۰ نفر؛ دارای انواع غذاهای ایرانی و محلی واقع در قسمت شرقی لابی)، رستوران صبحانه‌خوری شقایق (با ظرفیت ۲۰۰ نفر؛ دارای بوفه صبحانه رایگان)، کافی‌شاپ، سالن پذیرایی، روم سرویس تا ساعت ۲۳، خشک‌شویی، اتاق چمدان در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، زمین تنیس اختصاصی، زمین بازی کودکان، قایق‌رانی در محوطه تالاب استیل، سونا و جکوزی اختصاصی، سالن بیلیارد و اسنوکر، سالن کنفرانس و پارکینگ اختصاصی نام برد.

هتل سفید کنار انزلی

  • آدرس: کیلومتر پنج جاده انزلی - آستارا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۵۰۳۰۰۱ ۰۱۳
  • آدرس سایت: sefidkenar.ir
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته همکف (بهار ۱۴۰۲): ۱,۶۲۰,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل سفید کنار انزلی

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: ناشناس

«هتل سفید کنار انزلی» از قدیمی‌ترین هتل‌های بندر انزلی است که در سال ۱۳۵۲ خورشیدی احداث شد و در سال ۱۳۹۷ به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با چشم‌اندازی زیبا از ساحل دریای خزر و جنگل و پرسنل مجرب و خوش‌برخورد، اقامتی رویایی برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. دسترسی آسان به جاهای دیدنی بندر انزلی از جمله بازار کاسپین، پل غازیان، بازار ماهی‌فروشان و موج‌شکن انزلی از مزایای هتل به شمار می‌رود.

هتل سفید کنار دارای ساختمانی سه طبقه و ۱۲۳ واحد اقامتی است و شامل اتاق‌های دو تخته در طبقه همکف، دو تخته رو به دریا و دو تخته رو به محوطه هتل می‌شود. این اتاق‌ها مساحتی در حدود ۳۵ متر مربع دارد و از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، تلویزیون، یخچال، کتری برقی، مبلمان، کمد، میز آرایشی و آینه و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل می‎‌توان به رستوران (با ظرفیت ۱۸۰ نفر؛ واقع در لابی و دارای انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، ساحل اختصاصی، زمین ورزشی فوتبال و والیبال، زمین بازی کودکان، فروشگاه صنایع دستی، آسانسور، صندوق امانات، مسیر دوچرخه‌سواری، آلاچیق در محوطه، خشک‌شویی، اینترنت در لابی و پارکینگ با ظرفیت ۸۰ خودرو اشاره کرد.

هتل دلفین انزلی

  • آدرس: استان گیلان، ساحل قو، خیابان اطبا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴-۴۳۴۴۴۰۰۰ ۰۱۳
  • آدرس سایت: hotel-dolphin.net
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در سوئیت دو تخته رویال (بهار ۱۴۰۲): ۲,۳۳۲,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل دلفین انزلی

منبع عکس: hotel-dolphin.net، عکاس: ناشناس

«هتل دلفین» یکی از هتل‌های بندر انزلی در منطقه ساحل قو است که در سال ۱۳۹۰ خورشیدی به بهره‌برداری رسید. این هتل با بهترین تجهیزات و امکانات رفاهی و پرسنل مجرب و کار‌آزموده، اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را در سواحل دریای خزر برای میهمانان فراهم می‌کند. دسترسی آسان به کاخ موزه بندر انزلی، تالاب، بازار انزلی و دیگر جاهای دیدنی گیلان از مزایای هتل دلفین به شمار می‌رود.

هتل دلفین دارای فضاهای اقامتی متفاوت در ۵۰ واحد اقامتی است و شامل سوئیت رویال (دو تخته با ظرفیت یک نفر اضافه)، سوئیت وی‌آی‌پی عروس و داماد (دو تخته)، سوئیت یک‌خوابه رویال (چهار تخته و پنج تخته) و سوئیت‌ دو خوابه وی‌آی‌پی (چهار تخته با ظرفیت دو نفر اضافه) می‌شود. 

منبع عکس: hotel-dolphin.net، عکاس: ناشناس

واحدهای اقامتی هتل از امکاناتی نظیر تراس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، آشپزخانه بدون امکان پخت‌وپز، یخچال فریزر، چای‌ساز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، شوفاژ، اسپیلت، مبلمان، میز آرایشی و آینه، تلویزیون، ماهواره، پنجره دوجداره، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و اینترنت وای‌فای برخوردار است. تمام واحدها چشم‌اندازی رو به دریا دارد.

ار امکانات رفاهی و خدمات هتل دلفین می‌توان از ساحل اختصاصی، رستوران ساحلی، فست‌فود، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، اتاق ماساژ و سالن بیلیارد نام برد. آسانسور هتل در نیم‌طبقه‌ها تعبیه شده است و تا طبقه مورد نظر باید ۱۵ پله طی شود.

هتل ساحلی آهوان چابکسر

  • آدرس: استان گیلان، کیلومتر هفت جاده چابکسر - رودسر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۲۶۵۷۰۱۳ ۰۱۳
  • درجه هتل: سه ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۱,۹۶۷,۰۰۰ تومان
  • هتل‌ های ساحلی شمال

هتل ساحلی آهوان چابکسر

منبع عکس: jainjas.com، عکاس: ناشناس

«هتل ساحلی آهوان» در شهر زیبای چابکسر، مرز بین استان گیلان و مازندران قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۴۸ خورشیدی به بهره‌برداری رسید، بارها مورد بازسازی قرار گرفت و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام پذیرفت. دسترسی به ساحل دریا، پارک آبی رامسر، تله‌کابین رامسر از مزایای هتل به شمار می‌رود. 

هتل آهوان چابکسر در فضای سبز حدود ۱۸ هکتاری قرار گرفته است. ۲۱۲ واحد اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های آپارتمانی و ویلا در هتل وجود دارد که در سه مجموعه اقامتی گل‌نشان شامل ۱۱ ساختمان سه طبقه، مجموعه گل‌افشان شامل یک ساختمان پنج طبقه و مجموعه ویلایی جای گرفته است. مجموعه گل‌نشان فاقد آسانسور و مجموعه گل‌افشان دارای آسانسور است. 

منبع عکس: jainjas.com، عکاس: ناشناس

واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته گل‌‌نشان، سوئیت یک‌خوابه گل‌نشان (رو به باغ و رو به دریا؛ در انواع دو تا ۶ نفره)، سوئیت یک‌خوابه گل‌‌افشان (رو به باغ و رو به دریا؛ دو نفره)، سوئیت دو خوابه گل‌‌افشان (رو به باغ و رو به دریا؛ چهار نفره)، ویلا یک‌خوابه (چهار نفره) و ویلا دو خوابه (۶ نفره) می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، شوفاژ، اسپیلت، کتری برقی و تلفن برخوردار است. 

از امکانات رفاهی و خدمات هتل ساحلی آهوان می‌توان به رستوران، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سینمای روباز، بوفه، استخر، سالن کنفرانس، آمفی‌تئاتر مجهز به سیستم صوتی و تصویری، سالن ورزشی چندمنظوره، زمین استاندارد والیبال ساحلی، بلوار تندرستی، مسیر دوچرخه‌سواری، پیست موتور چهارچرخ، پارک بازی کودکان، سالن بیلیارد، پیست اسکیت، عکاسی با لباس‌های محلی گیلان، مسجد، خشک‌شویی، صندوق امانات اختصاصی، روم سرویس و پارکینگ اشاره کرد. 

هتل ترنج کیش

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، ساحل ترنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵-۴۴۴۹۶۶۰۰ ۰۷۶
  • آدرس سایت: toranj-hotel.com
  • صفحه اینستاگرام: toranj_marine_hotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته ترنج (بهار ۱۴۰۲): ۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل ترنج کیش

منبع عکس: toranj-hotel.com، عکاس: ناشناس

«هتل ترنج کیش» در شمال غربی جزیره کیش و در منطقه‌ای بکر با اکوسیستم طبیعی قرار دارد. دلیل انتخاب محدوده شمال غربی،  یکدست‌بودن سطح آب دریا از ساحل تا حدود ۱,۰۰۰ متری است. اختلاف سطح شدید پس از یک کیلومتر، موج‌شکن طبیعی ایجاد می‌کند که این امر مانع صدمات موج‌های شدید یا طوفان می‌شود.

مجموعه گردشگری ترنج کیش در دو فاز طراحی شده است؛ فاز اول، از هتل دریایی روی آب‌های خلیج فارس، رستوران‌ها و امکانات تفریحی و فاز دوم، از هتل ساحلی طبقاتی (در حال احداث) تشکیل می‌شود.

هتل دریایی ترنج، شامل ۱۰۰ اتاق و سوئیت مجزا با تراس اختصاصی است که تمام آن‌ها روی دریا قرار دارد و با اسکله چوبی تقریبا یک کیلومتری به یکدیگر متصل شده‌ است. این مجموعه از بالا تصویر یک بته‌جقه را بر خلیج فارس حک می‌کند. کف‌پوش شیشه‌ای سوئیت‌ها این امکان را به میهمانان می‌دهد تا از داخل اتاق، موجودات دریایی و ماهی‌ها را مشاهده کنند. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته (ترنج، رو به دریا و رو به غروب)، سوئیت یک‌خوابه رویال (ترنج، رو به دریا و رو به غروب) و سوئیت دو خوابه وی‌آی‌پی می‌شود که به‌ترتیب مساحت‌هایی برابر ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متر مربع دارد.

در هتل ترنج کیش، دو جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی ایجاد شده است. از امکانات این هتل می‌توان از رستوران‌های کوچک و بزرگ و کافی‌شاپ روی دریا با چشم‌اندازی زیبا از آب‌های آزاد خلیج فارس، رستوران، کافی‌شاپ و فست‌فود ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن ورزشی روی آب، خانه بازی کودک، سالن بازی (بیلیارد، ایرهاکی و فوتبال‌دستی) و خشک‌شویی نام برد. 

هتل مارینا پارک کیش

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۶۵۰۰۰ ۰۷۶
  • آدرس سایت: marinaparkhotel.ir
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل پارک (بهار ۱۴۰۲): ۵,۸۲۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل مارینا پارک کیش

منبع عکس: haftvadi.ir، عکاس: ناشناس

«هتل مارینا پارک» در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۹۰ خورشیدی و در زمینی به مساحت بیش از ۱۰ هکتار به بهره‌برداری رسید. فضای سبز زیبای چند هکتاری در کنار ساحل، گونه‌های گیاهی متنوع، آب‌نماهای جذاب و معماری منحصربه‌فرد، مارینا پارک را از دیگر هتل‌های جزیره متمایز ساخته است. با اقامت در این هتل، می‌توانید از آکواریوم کیش، بازار مرجان و باغ پرندگان کیش بازدید کنید.

هتل مارینا پارک دارای دو طبقه و ۱۹۰ واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت است که شامل اتاق‌های استاندارد (یک تخته)، اتاق دبل پارک و دبل دریا (۳۶ متر مربع؛ دارای یک تخت دو نفره)، تویین پارک و تویین دریا (۳۶ متر مربع؛ دارای دو تخت یک نفره)، سوئیت جونیور یک‌خوابه (۶۴ متر مربع؛ دو نفره)، سوئیت جونیور دو خوابه (۶۴ متر مربع؛ چهار نفره)، سوئیت یک‌خوابه (۹۱ متر مربع؛ دو نفره)، سوئیت دو خوابه (۱۲۵ متر مربع؛ چهار نفره) و سوئیت رویال (۱۴۸ متر مربع؛ ۶ نفره) می‌شود.

منبع عکس: marinaparkhotel.ir، عکاس: ناشناس

تمام واحدهای اقامتی هتل از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلویزیون، ماهواره، سرویس چای و قهوه، یخچال، مینی‌بار غیررایگان و صندوق امانات برخوردار است و در سوئیت‌ها امکاناتی مانند آشپزخانه (بدون امکان پخت‌وپز)، اتاق نشیمن، میزکاری بزرگ و میز غذاخوری نیز وجود دارد.

از امکانات تفریحی و رفاهی هتل مارینا پارک کیش می‌توان از رستوران لوتوس، تی‌بار، کافه‌های مارین (گرین مارین، رد مارین و بلو مارین) کافی‌شاپ (واقع در لابی طبقه اول و دوم)، استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، زمین تنیس، سالن ورزشی، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، کافی‌شاپ، کافه‌های ساحلی (گرین مارین، بلو مارین و رد مارین)، سالن همایش، کلوپ تفریحات آبی در ساحل اختصاصی، مرکز فروش تجهیزات دریایی، مرکز آموزش غواصی و کایت بردینگ، اینترنت پرسرعت، خشک‌شویی، سیستم اعلان و اطفای حریق، آسانسور و پارکینگ نام برد.

هتل بزرگ داریوش کیش 

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان داریوش (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۴۴۹۰۰ ۰۷۶
  • آدرس سایت: dariushgrandhotel.com
  • صفحه اینستاگرام: dariushgrandhotel@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ (بهار ۱۴۰۲): ۵,۳۹۴,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل بزرگ داریوش کیش 

منبع عکس: dariushgrandhotel.com، عکاس: ناشناس

«هتل بزرگ داریوش کیش» در شمال شرق جزیره و نزدیک به ساحل شرقی کیش، یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های ساحلی ایران به شمار می‌رود که با الهام از تخت جمشید و توسط بهترین معماران و پیکرتراشان ایرانی احداث شده است. این هتل، در سال ۱۳۸۲ خورشیدی و در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار به بهره‌برداری رسید. با اقامت در هتل داریوش می‌توانید از شهر باستانی حریره کیش، باغ پرندگان و بولینگ مریم کیش بازدید کنید.

هتل بزرگ داریوش تنها هتل کشور با نمادهای باستانی است که با معماری خاص خود، شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن ایرانیان را آشکار می‌سازد. تندیس‌ها، ستون‌ها و سنگ‌نگاره‌های برگرفته از کاخ‌های آپادانا و تچر در محوطه و داخل عمارت هتل، همانند موزه مورد بازدید میهمانان قرار می‌گیرد.

منبع عکس: dariushgrandhotel.com، عکاس: ناشناس

هتل داریوش کیش دارای ساختمانی چهار طبقه و ۱۸۴ اتاق، سوئیت و کاباناهای مجلل است که با چشم‌اندازی زیبا و تماشایی به دریا و باغ، اقامتی به‌یادماندنی را برای میهمانان فراهم می‌کند. واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو نفره استاندارد (رو به باغ و رو به دریا)، اتاق‌های دو نفره لوکس (رو به باغ و رو به دریا)، سوئیت استودیو لوکس، سوئیت آتوسا لوکس (رو به باغ و رو به دریا)، سوئیت رویال لوکس چهار نفره (رو به باغ و رو به دریا) و کابانا دو نفره، کابانا رو به دریا، کابانا حمام سانروف در محوطه باغ می‌شود.

از امکانات هتل بزرگ داریوش کیش می‌توان به رستوران آپادانا، رستوران پاسارگاد، کافی‌شاپ لابی، کافی‌شاپ استخر، کافه لانچ، پارک دلفین‌ها، استخر روباز، سالن بیلیارد، پینت‌بال، زمین تنیس، باشگاه بدن‌سازی، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، آرایشگاه، غواصی، ماساژ تایلندی، آتلیه عکاسی و خدمات رایگان (صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، تلویزیون IPTV و اینترنت) اشاره کرد.

هتل شایان کیش

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان ساحل (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۴۲۲۷۷۱ ۰۷۶
  • آدرس سایت: shayan-hotel.ir
  • صفحه اینستاگرام: shayan_hotel_kish@
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۲,۹۷۵,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل شایان کیش

منبع عکس: shayan-hotel.ir، عکاس: ناشناس

«هتل شایان کیش» روبه‌روی بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره، با بهترین سازه‌های معماری و پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات احداث شده است. این هتل با قرارگیری در بهترین منطقه جزیره، دسترسی آسان به مراکز تجاری و جاهای دیدنی کیش را فراهم می‌کند.

هتل شایان با زیربنای ۲۵,۷۴۶ متر مربع در زمینی به مساحت ۵۶,۰۰۰ متر مربع قرار دارد و دارای ۱۹۲ واحد اقامتی در ساختمانی ۶ طبقه است. این واحدها شامل اتاق‌های دو تخته (دبل و تویین)، دو تخته لوکس، دو تخته لوکس دبل، سه تخته، اتاق دوبلکس (چهار نفره)، سوئیت معمولی (چهار تخته)، رویال سوئیت یک‌خوابه (چهار تخته)، رویال سوئیت دو خوابه (۶ تخته) و رویال سوئیت دوبلکس (۶ تخته) می‌شود. چشم‌انداز برخی از این اتاق‌ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ است.

منبع عکس: shayan-hotel.ir، عکاس: ناشناس

کاباناها (سوئیت‌های ساحلی) در محوطه هتل قرار دارد. سوئیت‌های ساحلی مانند ساختمان اصلی هتل دارای انواع دو تخته، سه تخته، چهار تخته، یک‌خوابه (پنج نفره) و دو خوابه (۶ نفره) است و امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن و اینترنت وای‌فای دارد. 

از امکانات رفاهی هتل شایان کیش می‌توان از رستوران (با ظرفیت ۲۵۰ نفر)، کافی‌شاپ و فست‌فود ۲۴ ساعته (با ظرفیت ۴۰ نفر در سالن و ۴۰ نفر در تراس)، رستوران سنتی در محوطه روباز، استخر بزرگسالان و کودکان، سونای خشک و بخار، جکوزی آب‌ گرم، حوضچه آب سرد، سالن بدن‌سازی، ماساژ، حمام سنتی، اتاق کنفرانس، سالن آمفی‌تئاتر، پیست دوچرخه‌سواری، روم سرویس و پارکینگ نام برد.

هتل هما بندرعباس

  • آدرس: استان هرمزگان، بندرعباس، حسین آباد، بلوار پاسداران، خیابان معراج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۵۵۳۰۸۰ ۰۷۶
  • درجه هتل: پنج ستاره 
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل و تویین (بهار ۱۴۰۲): ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل هما بندر عباس

منبع عکس: flytoday.ir، عکاس: ناشناس

«هتل هما بندرعباس» به‌عنوان عضوی از گروه هتل‌های هما، در استان هرمزگان و در کنار ساحل نقره‌فام خلیج فارس قرار دارد. این هتل منظره‌ای زیبا از ترکیب آبی دریا و سبزی باغ را به تصویر می‌کشد و با معماری مدرن، امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و پرسنل کارآزموده و مجرب، اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان رقم می‌زند. دسترسی آسان به حمام گپ بندرعباس، عمارت کلاه فرنگی و بازار بزرگ بندرعباس از مزایای هتل هما به شمار می‌رود.

هتل هما دارای ساختمانی هفت طبقه با ۱۷۸ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته (تویین و دبل)، دو تخته رو به دریا (تویین و دبل)، دو تخته هما کلاس (تویین و دبل)، دو تخته هما کلاس رو به دریا (تویین و دبل)، سه تخته، سوئیت رویال هما کلاس (چهار نفره) و ویلای ساحلی دو خوابه (پنج نفره) می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، کف‌پوش موکت، مبلمان، جالباسی، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی و خدمات هتل هما بندرعباس می‌توان از اسکله اختصاصی، استخر روباز، رستوران ستاره دریایی کنار استخر، رستوران مروارید، کافی‌شاپ مرجان، کافی‌شاپ ساحلی، اتاق کنفرانس، کافی‌نت، آسانسور، آرایشگاه، خشک‌شویی، بانک، مرکز خرید، روم سرویس ۲۴ ساعته و پارکینگ اختصاصی نام برد.

هتل هرمز بندرعباس

  • آدرس: استان هرمزگان، بندر عباس، ضلع جنوبی میدان انقلاب (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۱۰ ۰۷۶
  • آدرس سایت: hormozhotel.com
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته جونیور (بهار ۱۴۰۲): ۴,۰۹۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل هرمز بندرعباس

منبع عکس: hormozhotel.com، عکاس: ناشناس

«هتل هرمز» در قلب شهر بندرعباس و در مجاورت سواحل زیبای خلیج فارس واقع شده است.  با اقامت در این هتل می‌‌توانید از معبد هندوها، حمام گله‌داری (موزه مردم‌شناسی استان هرمزگان)، عمارت کلاه‌فرنگی و بسیاری از جاهای دیدنی بندرعباس بازدید کنید.

هتل هرمز بندرعباس در سال ۱۳۸۱ خورشیدی در فضایی به وسعت ۵۰,۰۰۰ متر مربع (پنج هکتار)‌ و با امکانات و تجهیزات مدرن افتتاح شد. این هتل دارای ساختمانی هفت طبقه به‌شکل F متشکل از ۳۶۵ اتاق و ۲۲ سوئیت است و شامل اتاق‌‌های یک تخته، دو تخته جونیور، دو تخته سینیور (دبل و تویین)، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، سوئیت سه نفره (فلت)، سوئیت رویال سه نفره (فلت)، سوئیت چهار نفره و سوئیت ویژه مدیریت سه نفره (فلت) می‌شود. این واحدها از امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، مبلمان، میز آرایشی و آینه، چیلر، دراور، رخت‌آویز و تلفن برخوردار است. 

منبع عکس: hormozhotel.com، عکاس: ناشناس

هتل هرمز دارای رستوران‌های متعددی از جمله رستوران سبز (بزرگ‌ترین رستوران بندرعباس با ظرفیت ۲۵۰ نفر؛ دارای انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی)، تالار پذیرایی و رستوران فیروزه (با ظرفیت ۷۰۰ نفر)، رستوران و دمنوش‌خانه سنتی، تالار پذیرایی و رستوران مرجان (با ظرفیت ۱۰۰ نفر)، کافی‌شاپ (با ظرفیت ۱۵۰ نفر؛ دارای میزهای بیلیارد)، کافی‌شاپ اسموکینگ و رستوران روباز دریا (با ظرفیت ۱,۰۰۰ نفر؛ دارای آب‌نما و استیج برگزاری کنسرت) است.

از دیگر امکانات رفاهی و خدمات هتل می‌توان به فضای سبز، لابی با مساحت ۱,۴۰۰ متر مربع، سالن‌ وی‌آی‌پی صدف، سالن آمفی‌تئاتر، سالن اجتماعات خلیج فارس، مرکز خرید، زمین تنیس، دستگاه خودپرداز و پارکینگ با ظرفیت ۷۰ خودروی سواری و ۱۵ اتوبوس اشاره کرد.

هتل ساحل طلایی قشم

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، دهستان رمچاه، جاده ساحلی جنوبی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۳۴۲۹۱۹ ۰۷۶
  • آدرس سایت: goldenbeachhotel.ir
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل ساحل طلایی قشم؛ نمای دور

منبع عکس: goldenbeachhotel.ir، عکاس: ناشناس

«هتل ساحل طلایی»، در فاصله تقریبی ۱۱ کیلومتری قشم، از بهترین هتل‌های ساحلی جزیره است که در گذشته به ساحل سیمین شهرت داشت. این هتل در فاصله نزدیکی از جاهای دیدنی قشم نظیر دره ستارگان، غار خربس (خربز)، پارک کروکدیل و قلعه پرتغالی‌ها قرار دارد و با امکانات رفاهی و خدمات مناسب، اقامتی خاطره‌انگیز را در کنار سواحل نیلگون خلیج‌فارس برای میهمانان فراهم می‌کند.

هتل ساحل طلایی دارای ۵۸ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، دو تخته وی‌آی‌پی (VIP)، سه تخته VIP، چهار تخته VIP، سوئیت دوبلکس کوچک، سوئیت یک‌خوابه (پنج تخته) و سوئیت دوبلکس بزرگ (۶ تخته) می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، یخچال و مینی‌بار، تلویزیون متصل به ماهواره مرکزی، مبلمان، میز آرایشی، صندوق امانات و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی و تفریحی هتل ساحل طلایی می‌توان از ساحل اختصاصی، رستوران ساحلی دو طبقه با نمای رو به دریا، آلاچیق‌های چوبی کنار ساحل، ماهیگیری در اسکله تفریحی هتل، تالارهای چندمنظوره، خشک‌شویی، تاکسی سرویس، روم سرویس، تور گردشگری منطقه و پارکینگ نام برد.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، میدان علم و صنعت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۳۴۴۱۰۱ ۰۷۶
  • درجه هتل: سه ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته معمولی (بهار ۱۴۰۲): ۷۰۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

منبع عکس: qeshmhotels.org، عکاس: ناشناس

«هتل ساحلی خلیج فارس» واقع در جزیره قشم و در کرانه نیلگون خلیج فارس، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی جزیره است. این هتل در سال ۱۳۹۱ خورشیدی احداث شد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. چشم‌انداز زیبای هتل به دریا و امکانات رفاهی و خدمات آن، اقامتی به‌یادماندنی برای میهمانان رقم می‌زند. هتل خلیج فارس قشم دسترسی آسانی به پارک کروکودیل، سیتی سنتر قشم و قلعه پرتغالی‌ها دارد.

هتل خلیج فارس قشم دارای چهار بلوک و ۱۲۳ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت آپارتمان است و شامل اتاق دو تخته معمولی، اتاق دو تخته دبل و تویین (رو به دریا)، سوئیت یک‌خوابه (رو به جزیره و رو به دریا؛ چهار نفره)، سوئیت دو خوابه (۶ نفره) و سوئیت سه خوابه (هفت نفره) می‌شود. این واحدها دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، تلویزیون، اسپیلت، کتری برقی و تلفن است.  

از امکانات رفاهی و خدمات هتل ساحلی خلیج فارس قشم می‌توان به دو رستوران متفاوت با سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، کافی‌شاپ داخل هتل، کافی‌شاپ ساحلی، چای‌خانه سنتی، ساحل اختصاصی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، فضای مناسب پیاده‌روی، آلاچیق‌های ساحلی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ اشاره کرد.

بوتیک هتل فولتون قشم

  • آدرس: استان هرمزگان، جزیره قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۳۴۴۲۶۸ ۰۷۶
  • آدرس سایت: hotelfulton.com
  • صفحه اینستاگرام: fulton_qeshm@
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۸۲۶,۱۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

بوتیک هتل فولتون قشم

منبع عکس: hotelfulton.com، عکاس: ناشناس

«بوتیک هتل فولتون» که در سواحل زیبای خلیج فارس در جزیره قشم قرار دارد، در سال ۱۳۹۵ خورشیدی توسط مدیران شرکت بین‌المللی یاتز احداث شد. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی قشم نظیر قلعه پرتغالی‌ها، بازار قدیم قشم و غار خربس بازدید کنید.

مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتی فولتون در سه تیپ ساختمانی هتل، آپارتمان و ویلا از میهمانان پذیرایی می‌کند. ساختمان هتل فولتون شامل ۱۶ اتاق دو تخته (۱۰ اتاق دبل و ۶ اتاق تویین) و ۶ سوئیت یک‌خوابه (مناسب برای سه تا پج نفر) می‌شود. ساختمان آپارتمانی هتل نیز دارای یک واحد آپارتمان‌ دو خوابه (چهار تخته؛ با قابلیت دو نفر اضافه) و یک واحد آپارتمان چهار خوابه (هشت تخته؛ با قابلیت پنج نفر اضافه) است.

منبع عکس: hotelfulton.com، عکاس: ناشناس

دو ویلای چهار خوابه و هفت خوابه در بهترین نقطه جزیره و در زمینی ساحلی به مساحت ۳,۰۰۰ متر مربع وجود دارد. این ویلاها دارای با تراس رو به دریا، اتاق نشیمن، اتاق تلویزیون و سرویس کامل (حمام و سرویس بهداشتی مستقل) در اتاق‌ها است. 

تمام واحدهای اقامتی هتل فولتون از امکاناتی مانند حمام، سرویس‌های بهداشتی، یخچال، تلویزیون و میز ناهارخوری برخوردار است. از امکانات رفاهی هتل می‌توان از ساحل اختصاصی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ سنتی، کافی‌شاپ ساحلی شناور، تالارهای لوکس و مجلل برای برگزاری مراسم (ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر)، استخر روباز و زمین والیبال ساحلی نام برد.

هتل لیپار چابهار 

  • آدرس: استان سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۳۱۲۱۰۰ ۰۵۴
  • آدرس سایت: lipar.lamasoo.com
  • درجه هتل: پنج ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل رو به محوطه (بهار ۱۴۰۲): ۲,۹۸۹,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل لیپار چابهار 

منبع عکس: iranhotelonline.com، عکاس: ناشناس

«هتل لیپار»، واقع در منطقه آزاد چابهار، در سال ۱۳۸۶ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با چشم‌اندازی زیبا از طلوع و غروب خورشید در دریای عمان، امکانات و خدمات مدرن و پرسنل کارآزموده و مجرب، اقامتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را برای میهمانان فراهم می‌کند. دسترسی آسان به تالاب لیپار، تلگراف‌خانه انگلیسی‌ها، مسجد جامع تیس، مراکز خرید و دیگر جاهای دیدنی چابهار از مزایای هتل به شمار می‌رود. 

هتل لیپار چابهار دارای ساختمانی سه طبقه با ۱۰۷ واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت است و شامل اتاق‌‌های سینگل (دید به محوطه و دید به دریا)، اتاق‌های دبل (دید به محوطه و دید به دریا)، اتاق‌‌های تویین (دید به محوطه و دید به دریا)، اتاق‌های تریپل (سه تخته؛ دید به محوطه و دید به دریا)، تریپل همکف (دید به محوطه و دارای سرویس بهداشتی ایرانی)، سوئیت یک‌خوابه و سوئیت رویال دو خوابه می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات و تلفن برخوردار است. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می‌توان به رستوران اصلی (در طبقه همکف)، کافی‌شاپ در لابی، رستوران روف گاردن با چشم‌اندازی زیبا از دریا، فست‌فود، کافه رستوران سنتی (در محوطه هتل)، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد، باشگاه بدن‌سازی، استخر، سونا، آسانسور، خشک‌شویی، تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت، روم سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

هتل لاله چابهار 

  • آدرس: استان سیستان و بلوچستان، چابهار، بلوار امام خمینی، روبه‌روی پارک الغدیر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۵۳۲۴۸۵۰ ۰۵۴
  • آدرس سایت: lalehhotels.com
  • درجه هتل: چهار ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۷۴۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل لاله چابهار

منبع عکس: lalehhotels.com، عکاس: ناشناس

«هتل لاله چابهار» به‌عنوان عضوی از گروه هتل‌های لاله، در یکی از جنوبی‌ترین نقاط کشور و در کرانه سواحل زیبای دریای عمان بنا شده است. این هتل در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسید و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل لاله با چشم‌اندازی زیبا از دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاهای دیدنی چابهار نظیر ساختمان تلگراف‌خانه، ساحل صخره‌ ای چابهار، دکه بازار و تالاب لیپار، اقامتی دلنشین و به‌یادماندنی برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. 

هتل لاله چابهار دارای ساختمانی دو طبقه و ۳۸ واحد اقامتی است و شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته (رو به محوطه و رو به دریا)، دو تخته تویین،  سه تخته، سوئیت یک‌خوابه (دو نفره) و سوئیت رویال دو خوابه (چهار نفره) می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، مبلمان، میز آرایشی، جالباسی، اسپیلت، شوفاژ و تلفن برخوردار است.

از امکانات رفاهی هتل لاله می‌توان از رستوران در طبقه همکف، کافی‌شاپ در لابی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس، نمازخانه، خشک‌شویی، روم سرویس و پارکینگ نام برد.

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

  • آدرس: استان بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری، میدان دلیران تنگستان (شهرداری) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۴ ۰۷۷۰۹۱۰
  • آدرس سایت: ittic.com
  • درجه هتل: سه ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته (بهار ۱۴۰۲): ۹۰۲۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

منبع عکس: ittic.com، عکاس: ناشناس

«هتل جهانگردی دلوار» یکی از هتل‌های باسابقه بوشهر است که به‌دلیل نزدیکی به ساحل زیبای بندر دلوار، بازار بوشهر و دیگر جاهای دیدنی شهر، طرفداران بسیاری در میان گردشگران این شهر دارد. این هتل در سال ۱۳۷۲ خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرد و به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات، در سال ۱۳۸۵ مورد بازسازی قرار گرفت. معماری زیبا و نورپردازی خاص هتل دلوار در هنگام شب‌، چشم‌ها را خیره می‌کند. 

هتل جهانگردی دلوار بوشهر دارای ساختمانی پنج طبقه با ۶۵ واحد اقامتی است که شامل ۵۱ اتاق دو تخته، ۶ اتاق سه تخته، پنج سوئیت دو تخته، دو سوئیت یک‌خوابه (دو تخته) و یک سوئیت بزرگ چهار تخته می‌شود. این واحدها از امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، تلویزیون، اسپیلت، شوفاژ، جالباسی، کف‌پوش موکت، صندوق امانات و تلفن برخوردار است.

از امکانات هتل دلوار می‌توان به رستوران (با ظرفیت ۱۰۰ نفر؛ واقع در طبقه همکف)، کافی‌شاپ (با ظرفیت ۳۵ نفر؛ واقع در طبقه اول)، سالن چندمنظوره همایش و کنفرانس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهروی طبقات، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد. 

هتل دریا کنار بوشهر

  • آدرس: استان بوشهر، خیابان ساحلی، سه‌راه انقلاب، روبه‌روی پارک تی‌وی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۲۹۹۷۷ ۰۷۷
  • درجه هتل: دو ستاره
  • قیمت پایه در اتاق دو تخته دبل (بهار ۱۴۰۲): ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان
  • هتل های ساحلی جنوب

هتل دریا کنار بوشهر

منبع عکس: snapptrip.com، عکاس: ناشناس

«هتل دریا کنار بوشهر» در سال ۱۳۹۹ خورشیدی در بافت تاریخی شهر و در مجاورت ساحل زیبای خلیج فارس احداث شد. دسترسی آسان به جاهای دیدنی بوشهر از جمله عمارت دهدشتی، آب‌انبار قوام (رستوران سنتی) و موزه مردم‌شناسی (عمارت طاهری)، از مزایای این هتل به شمار می‌رود. 

هتل دریا کنار بوشهر دارای ساختمانی چهار طبقه با ۱۷ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های دو تخته تویین، اتاق‌های سه تخته رویال، اتاق‌های چهار تخته عادی و اتاق‌های چهار تخته رویال (رو به ساحل) می‌شود. از امکانات رفاهی هتل می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، چای‌ساز، اسپیلت، شوفاژ، مبلمان و تلفن در اتاق‌ها و همچنین رستوران و کافی‌شاپ (واقع در طبقه همکف)، آسانسور، اینترنت در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته و صندوق امانات اشاره کرد. 

هتل ساحلی پارسیان خزر چالوس

منبع عکس: snapptrip.com، عکاس: ناشناس (هتل پارسیان آزادی خزر)

اگر درباره هتل های ساحلی ایران اطلاعاتی دارید یا در یکی از این هتل‌ها اقامت داشته‌اید، نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل ساحلی ایران کجاست؟

مجموعه‌های اقامتی مانند هتل‌ پارسیان آزادی خزر چالوس، نارنجستان محمود آباد، هتل ستاره دریا چمخاله، هتل اسپیناس آستارا، هتل سفیدکنار انزلی، هتل ترنج کیش، هتل مارینا پارک کیش به‌عنوان بهترین هتل ساحلی ایران معرفی می‌شوند.

بهترین هتل های ساحلی گیلان کدامند؟

هتل ستاره دریا چمخاله، هتل اسپیناس آستارا، هتل سفیدکنار انزلی، هتل دلفین انزلی و هتل آهوان چابکسر

بهترین‌ هتل های ساحلی جنوب کدامند؟

هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل داریوش و هتل شایان در کیش، هتل هما بندرعباس، هتل ساحل طلایی قشم، هتل لیپار چابهار و هتل دلوار بوشهر

منبع عکس کاور: dariushgrandhotel.com، عکاس: ناشناس (هتل بزرگ داریوش کیش)

مطالب مرتبط:

دیدگاه