منحصر به‌ فردترین خانه‌های ایربی‌ان‌ابی در سراسر دنیا (قسمت دوم)

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
منحصر به‌ فردترین خانه‌های ایربی‌ان‌ابی در سراسر دنیا (قسمت دوم)

ایربی‌ان‌بی هم‌اکنون حدود سه میلیون اقامتگاه، از خانه‌های کوچک چوبی گرفته تا ویلاهای گران‌قیمت دارد که گردشگران بنابر بودجه‌ی خود می‌توانند اقامتی به‌یادماندنی در آن‌ها داشته باشند.

از زمان تأسیس ایربی‌ان‌بی (Airbnb) در سال ۲۰۰۸، گردشگران از اجاره‌ی خانه‌های ایربی‌ان‌بی در سراسر جهان منتفع شده‌اند؛ اما همه‌ی خانه‌های این شرکت به یک شکل نیستند، برخی از آن‌ها به‌حدی عجیب‌وغریب، جذاب و مهیج هستند که اقامت در آن‌ها خود به مقصد گردشگری عده‌ی زیادی از گردشگران تبدیل شده است.

در این مقاله قصد داریم تعدادی از منحصربه‌فردترین خانه‌های ایربی‌ان‌بی را به شما معرفی کنیم تا در صورت امکان آن‌ها را در برنامه‌ی سفرتان قرار دهید.

۱. پاویون کاخ فلوکیلیری در فرانسه

ایر بی ان بی

پاویون کاخ فلوکیلیری (Pavillion Of Flocelliere Castle) در فرانسه به قرن یازدهم تعلق دارد و به‌همین دلیل با اقامت در این مکان احساس می‌کنید که در قلمروی پادشاهی خود هستید.

ایر بی ان بی

هرچند که برای داشتن چنین تجربه‌ای باید بهای آن را بپردازید،‌ این کاخ برای ۱۰ مهمان مناسب است و حداقل زمان اقامت در آن، دو شب است که برای شما و همراهان‌تان حدود ۲,۰۸۲ دلار تمام می‌شود.

همیشه می‌توانید بهترین آفرهای تور فرانسه را در کجارو پیدا کنید. تنوع فروشنده‌ها و پکیج‌های تور عرضه‌شده، به شما این اطمینان را می‌دهد تا بتوانید سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

۲. مسافرخانه داگ بارک پارک در مونتانا

ایر بی ان بی

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کند که بتواند به‌همراه سه نفر از دوستانش در یک خانه‌ی سگ، اقامتی به‌یادماندنی داشته باشد.

ایر بی ان بی

مالکان مسافرخانه‌ی داگ بارک پارک (Dog Bark Park Inn) مطمئناً می‌دانند که چطور تجربه‌ی منحصربه‌فرد خانه‌های ایربی‌ان‌بی را در ازای پرداخت ۱۹۴ دلار، پیشکش مهمانان خود کنند.

۳. جزیره پرنده در بلیز

ایر بی ان بی

اجاره‌ی یک آپارتمان یا خانه هنگام سفر هیجان‌انگیز است،‌ اما آیا تاکنون به‌فکر اجاره‌ی کل یک جزیره افتاده‌اید؟

ایر بی ان بی

برای اجاره‌ی جزیره‌ی پرنده (Bird Island) در پلاسنسیا بلیز برای خودتان و پنج نفر از همراهان‌تان باید ۱۱۹۰ دلار بپردازید و در جزیره‌ای که غیر از شما و طبیعت زیبای بلیز، چیز دیگری وجود ندارد، نهایت لذت را ببرید.

۴. گنبد خشتی در تگزاس

ایر بی ان بی

گنبد خشتی در صحرا (Adobe Dome in the Desert) در ترلینگ تگزاس، نه‌تنها ظاهر جذابی دارد، بلکه انرژی آن از طریق نور خورشید تأمین می‌شود و درست کنار پارک ملی بیگ بند واقع شده است. هزینه‌ی یک شب اقامت در این خانه‌ی منحصربه‌فرد، ۱۵۸ دلار برای شما و دو نفر از دوستان‌تان تمام می‌شود.

۵. قلعه دی سان فابیانو در ایتالیا

ایر بی ان بی

قلعه دی سان فابیانو (Castello di San Fabiano) در ایتالیا، اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد و حتی با صبحانه‌ای از محصولات محلی از شما پذیرایی می‌کند.

ایر بی ان بی

برای یک شب اقامت در این قلعه برای دو نفر باید هزینه‌ای به مبلغ ۱۸۷ دلار پرداخت کنید.

اگر برای سفر به ایتالیا برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور ایتالیا را در کجارو جست‌وجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی ایتالیا را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری به ایتالیا داشته باشید.

۶. کابانا فلوریپا در برزیل

ایر بی ان بی

کابانا فلوریپا (Cabana Floripa) در فلوریانوپلیس برزیل، خانه‌ای است که به‌نظر می‌رسد روی کوه، آویزان است و دیوارهای شیشه‌ای آن امکان تماشای نمایی ۳۶۰ درجه از منطقه‌ی اطراف را فراهم کرده است.

ایر بی ان بی

این خانه بااهداف زیست‌محیطی و ایده‌ی استفاده‌ی مجدد از مواد بازیافتی ساخته شده است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به بازیافت، طبیعت و هنر علاقه دارید، این خانه ایده‌آل شما است. یک شب اقامت در این خانه‌ی پایدار معادل ۱۹۰ دلار برای پنج نفر است.

۷. زبرا سافاری تنت در آفریقای جنوبی

ایر بی ان بی

زبرا سافاری تنت (Zebra Safari Tent) در خلیج پلتنبرگ، آفریقای جنوبی، خانه‌ای است که ایوان خصوصی، گودال آتش، میز پیک‌نیک، بانوج، دو اتاق خواب مجزا از چوب و سنگ همراه با سرویس بهداشتی مجهز به دوش و همین طور وسایل آماده کردن قهوه و چای دارد. در این خانه می‌توانید آمدورفت آزادانه‌ی حیوانات در طبیعت را به‌نظاره بنشینید. برای یک شب اقامت باید ۲۲۴ دلار هزینه کنید، البته امکان اقامت ۴ نفر در این محل مهیا است.

۸. خانه‌‌ مکعبی در روتردام

ایر بی ان بی

خانه‌ی مکعبی (Cubehouse) در روتردام هلند مطمئناً یک شاهکار معماری به‌شمار می‌رود. این خانه‌ی ایربی‌ان‌بی به شما تجربه‌ی زندگی در خانه‌ای را می‌دهد که درک سنتی رایج از معماری را تغییر داده است. برای اقامت در این محل باید ۲۰۱ دلار پرداخت کنید و امکان اقامت دو نفر در آن وجود دارد.

اگر شما هم مشتاق سفر به هلند و اقامت در این خانه زیبا هستید می‌توانید به کمک کجارو قیمت تور هلند آژانس‌های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور مورد نظرتان را با پایین‌ترین قیمت از آژانس‌های همکار کجارو بخرید.

۹. هواپیمای واقعی در فرانسه

ایر بی ان بی

هواپیمای واقعی در روستای لی هات (Le Haut) فرانسه، امکان اقامت چهار نفر را با هزینه‌ی ۱۱۸ دلار فراهم کرده است.

ایر بی ان بی

در طول فصل گرم، یک استخر شنا نیز مهیا است تا لذت اقامت‌تان را دوچندان کند.

۱۰. کاسا تینی در مکزیک

ایر بی ان بی

کاسا تینی در پورتو اسکوندیدو مکزیک، خانه‌ی منحصربه‌فرد کوچکی است که محلی ایده‌آل برای فرار از دنیای پرجنب‌وجوش به‌حساب می‌آید. به‌گفته‌ی مالک آن، این خانه با الهام از کتاب والدن اثر هنری دیوید ثورو ساخته شده و امکان چند روز زندگی ساده و بی‌آلایش را در محلی کوچک، دنج و پایدار برای مهمانان فراهم کرده است. برای یک شب اقامت دو نفره در این خانه باید ۲۲۱ دلار بپردازید.

۱۱. چادر حبابی رمانتیک در بالی

ایر بی ان بی

چادر حبابی رمانتیک (Romantic Bubble Tent) در تامپاکسیرینگ بالی، قطعاً از خانه‌های رویایی برای اینستاگرام‌بازها است، از شکل حبابی اتاق‌ گرفته تا استخر شنای خصوصی، مکانی عالی برای تعطیلاتی رمانتیک به‌شمار می‌رود. اگر از افراد خوش‌شانسی هستید که می‌خواهید برای تعطیلات به بالی بروید،‌ می‌توانید این خانه‌ی جذاب ایربی‌ان‌بی را با مبلغ ۲۳۲ دلار اجاره کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

اگر می‌خواهید به بالی سفر کنید، کجارو انواع تورهای لحظه آخری بالی را در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید با مقایسه قیمت، امکانات تورها و همچنین آژانس‌های برگزارکننده، تور دلخواهتان را با هزینه کمتری رزرو کنید.

۱۲. اتوبوس دنج مدرسه در ویرجینیای غربی

ایر بی ان بی

اتوبوس دنج مدرسه تغییرکاربری یافته (Cozy School Bus Conversion) در شپهردستوون ویرجینیای غربی، یکی دیگر از خانه‌های ایربی‌ان‌بی است که مجهز به یک کاناپه، میز، اجاق سنگی و تخت دونفره است. در این اتوبوس ۱۹۹۷، به‌اندازه‌ی کافی نور، برق و شمع وجود دارد. علاوه بر این، کف و دیوارهای آن چوبی است و در هوای گرم می‌توان از ایوان متصل به آن برای استراحت استفاده کرد. هزینه‌ی یک شب اقامت سه نفر در این خانه‌ی جالب، ۹۷ دلار است.

۱۳. خانه آینه‌ای در پیتسبرگ

ایر بی ان بی

خانه آینه‌ای آرتیست منحصربه‌فرد (Unique Artist Mirrored House) در پیتسبرگ پنسیلوانیا، خانه و استودیوی بزرگی است که در حومه‌ی آرام منطقه‌ی فاکس چپل قرار دارد.

ایر بی ان بی

فضای بیرونی با آینه پوشیده شده است و فضای داخلی خانه تم آینه دارد و آثار هنری و مبلمان اصل زیادی در آن به‌چشم می‌خورد. متأسفانه، در حال‌ حاضر امکان رزرو این خانه وجود ندارد.

مطالب مرتبط:

منبع boredpanda

دیدگاه