منحصر به‌ فردترین خانه‌های ایربی‌ان‌ابی در سراسر دنیا (قسمت اول)

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی شنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
منحصر به‌ فردترین خانه‌های ایربی‌ان‌ابی در سراسر دنیا (قسمت اول)

گردشگرانی که دوست دارند، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از تعطیلات تابستان داشته باشند، می‌توانند اقامتی جذاب و البته گران را در یکی از خانه‌های رویایی و شیک ایربی‌ان‌ابی در برنامه‌ی خود بگنجانند.

شکی نیست که بسیاری از ما برای رسیدن تابستان روزشماری می‌کنیم، فقط مشکل اینجا است که با آمدن تابستان، همه نگران می‌شوند که آیا در مدت‌زمانی کوتاه می‌توانند از جاذبه‌ها و مکان‌های مورد علاقه‌شان دیدن کنند یا خیر. بنابراین، چنانچه مشغول برنامه‌ریزی برای تعطیلات خود هستید، حتماً خانه‌های ایربی‌ان‌ابی را که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، بررسی کنید، شاید یکی از آن‌ها مقصد بعدی تعطیلات شما باشد، به‌خصوص اگر به‌دنبال تعطیلاتی لوکس هستید.

‍۱. خانه اکو بامبو در بالی

خانه های ایر بی ان بی

زمانی‌که به یک تعطیلات رویایی فکر می‌کنیم، اکثراً جزیره‌ی بالی در ذهن‌مان تداعی می‌شود، جایی‌که تقریباً همه می‌خواهند حداقل یک‌بار در زندگی خود از آن دیدن کنند.

خب این خواسته خیلی هم عجیب نیست، چرا که وقتی جایی مثل خانه‌ی اکو بامبو (Eco Bamboo Home) در بالی وجود دارد، مسلماً همه دوست دارند در اولین فرصت خود را به این جزیره برسانند.

خانه های ایر بی ان بی

یک شب اقامت در این مکان آرامش‌بخش حدود ۲۲۷ دلار برای چهار نفر هزینه برمی‌دارد.

اگر برای سفر به بالی برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور بالی را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی بالی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری به بالی داشته باشید.

۲. کاسا کاراکول در ایسلا موهرس

خانه های ایر بی ان بی

بعید است که بتوانید فهرستی از جذاب‌ترین خانه‌های ایربی‌ان‌ابی در سراسر دنیا تهیه کنید و اسمی از کاسا کاراکول (Casa Caracol) در ایسلا موهرس نبرید. اینجا شبیه به خانه‌ای رویایی است که انگار به ویلی وانکا (شخصیتی خیالی در رمان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی) تعلق دارد. یک شب اقامت در این خانه با معماری منحصربه‌فردش، برای شما و سه همراه‌تان حدود ۳۰۲ دلار می‌شود.

۳. هتل Skylodge Adventure Suites در پرو

خانه های ایر بی ان بی

اگر دوست دارید، واقعاً از همه چیز فرار کنید و به دل طبیعت پناه ببرید،‌ هتل Skylodge Adventure Suites در پرو این موقعیت ایده‌آل را برای شما فراهم کرده است تا لحظاتی را به‌تنهایی سپری کنید.

خانه های ایر بی ان بی

این هتل مجموعه‌ای از سوئیت‌های معلق روی دیواره‌ی سنگی دره با چشم‌اندازی بی‌نظیر و تکان‌دهنده است که حتی پیمودن مسیر دسترسی به آن یک ماجراجوی پرهیجان محسوب می‌شود. هزینه‌ی یک شب اقامت در این ایربی‌ان‌بی حدود ۵۸۱ دلار است.

اگر به پرو سفر می‌کنید، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی پرو را نیز در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید اطلاعات لازم درباره هر جاذبه گردشگری را از جمله آدرس، موقعیت مکانی روی نقشه، ساعات بازدید و... به‌دست آورده و سفر خود را بهتر برنامه‌ریزی کنید.

۴. پالاس فلور بامبو در بالی

خانه های ایر بی ان بی

پالاس فلور بامبو (Floor Bamboo Palace) در Abiansemal بالی، از جمله خانه‌های ایربی‌ان‌بی است که خدمتکار شخصی دارد و گردشگران می‌توانند به‌دلخواه، در مدت‌زمان اقامت‌شان، آشپز نیز داشته باشند.

خانه های ایر بی ان بی

متأسفانه، امکان رزرو این خانه‌ی رویایی بامبو تا چند سال آینده وجود ندارد.

۵. هوگه زیرزمینی در Orondo

خانه های ایر بی ان بی

هوگه زیرزمینی در Orondo واشنگتن، یکی از خانه‌های ایربی‌ان‌بی جادویی و دنج است که برای گذراندن تعطیلات آخر هفته و فراغت از مشغله‌های زندگی ایده‌آل است. این خانه درست کنار دامنه‌ی تنگه‌ی رودخانه کلمبیا قرار دارد.

خانه های ایر بی ان بی

درب فوق‌العاده زیبای گرد این خانه‌ی کوچک، چشم‌اندازی دیدنی و حس آرامشی بی‌نظیر را پیشکش مهمانان می‌کند و سفری فراموش‌نشدنی را برایشان رقم می‌زند. یک شب اقامت در این مکان رویایی برای دو نفر حدود ۵۹۴ دلار تمام می‌شود و برای رزرو آن باید از یک‌سال قبل اقدام کرد.

۶. جزیره خصوصی در نروژ

خانه های ایر بی ان بی

گاهی اوقات برای فرار از شلوغی شهر و مردم، به یک جزیره‌ی خصوصی نیاز دارید. جزیره‌ی خصوصی (Private Island) در Sunny Hvaler نروژ، درست همان جایی است که به‌دنبالش می‌گردید و امکان اقامت هفت نفر در آن وجود دارد.

خانه های ایر بی ان بی

اگر این مکان دنج را برای خود و چهار نفر از دوستان‌تان انتخاب کردید، باید برای یک شب اقامت حدود ۲۹۰ دلار بپردازید.

شما می‌توانید جاهای دیدنی نروژ را در کجارو مشاهده کنید و برای سفرتان به سایر نقاط این کشور برنامه‌ریزی کنید.

۷.  اتاق گنبدی در دره مقدس پرو

خانه های ایر بی ان بی

اتاق گنبدی (Dome Room) در دره‌ی مقدس واقع شده است، فقط ۷ کیلومتر با روستای پیساک پرو فاصله دارد و کوه‌های باشکوهی آن را احاطه کرده‌اند. به‌لطف باغ‌ها، موقعیت و چشم‌انداز اطرافش، کسی نیست که عاشق این خانه‌ها نشود. اینجا محلی آرامش‌بخش برای استراحت در سکوت طبیعت است، هرچند می‌توانید رفاه زندگی مدرن را نیز داشته باشید و به کشف گنجینه‌های تاریخی مخفی فرهنگ آند بپردازید. برای اقامت دونفره در این خانه‌ها باید حدود ۳۳ دلار بپردازید.

۸. خانه درختی دنج اینتاون در آتلانتا

خانه های ایر بی ان بی

اقامت در خانه‌ی درختی دنج اینتاون (Secluded Intown Treehouse) در آتلانتا برای دوسال متوالی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، رتبه‌ی اول پرطرفدارترین جای مورد علاقه‌ی گردشگران را در فهرست ایربی‌ان‌بی از آن خود کرده است.

خانه های ایر بی ان بی

اگر شما نیز می‌خواهید در یکی از بهترین خانه‌های ایربی‌ان‌بی در دنیا اقامت داشته باشید، باید برای خود و همراهتان حدود ۴۵۰ دلار برای یک شب پرداخت کنید.

۹. سفینه فضایی دنج در اسکاتلند

خانه های ایر بی ان بی

سفینه‌فضایی دنج (Secluded Airship) در اسکاتلند یکی از بهترین خانه‌های ایربی‌ان‌بی در سراسر دنیا به‌شمار می‌رود که در ازای پرداخت ۲۲۱ دلار برای یک شب، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را پیشکش مهمانان می‌کند. امکان اقامت دو نفر در این خانه‌ی شبیه به فضاپیما وجود دارد و طبق گفته‌ی صاحبان آن، مهمانان می‌توانند به عرشه‌ی این سفینه بروند، یک پتوی تارتان نرم و لطیف روی خود بیندازند و به آسمان پرستاره و صور فلکی زیبا بنگرند.

خانه های ایر بی ان بی

بخش سفینه‌ی فضایی دو (AirShip 2) از یک غلاف آلومینیومی ساخته شده که طراحی آن را رادریک جیمز برعهده داشته است و امکان تماشای چشم‌انداز دریاچه‌ی Sound of Mull از پنجره‌های سنجاقکی آن وجود دارد.

۱۰. مهمان‌خانه ایلولیسات بلو در گرینلند

خانه های ایر بی ان بی

در میان گردشگران، افرادی هم هستند که دوست ندارند، تعطیلات خود را در جای گرم و زیر نور خورشید سپری کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید و تماشای کوه‌های یخی برایتان جذاب است، مهمان‌خانه ایلولیسات بلو (Ilulissat Blue Guesthouse) در ایلولیسات گرینلند می‌تواند شما را به رویایتان برساند.

خانه های ایر بی ان بی

هزینه یک شب اقامت شما و همراه‌تان در این سرزمین جادویی اسرارآمیز حدود ۱۶۵ دلار است.

۱۱. قلعه ویلتون در ایرلند

خانه های ایر بی ان بی

قلعه ویلتون (Wilton Castle) در بری ایرلند، یک منزل مسکونی قلعه‌مانند متعلق به قرن ۱۹ است که در کرانه‌ی رود بورو قرار دارد و اقامتگاهی لوکس به‌حساب می‌آید که البته برای اقامت در آن باید بهای زیادی معادل ۱,۴۳۴ دلار برای یک شب بپردازید؛ هرچند حداقل مدت‌زمان اقامت در این مکان باشکوه، دو شب است. این خانه یکی از گران‌ترین خانه‌های ایربی‌ان‌بی در دنیا محسوب می‌شود و با توجه به اینکه جای بزرگی است، می‌توانید به‌همراه ۱۳ نفر از دوستان‌تان در آن خوش بگذرانید.

۱۲. ایگلوی برفی در فنلاند

خانه های ایر بی ان بی

آیا تابه‌حال تصور اقامت در یک ایگلوی برفی (کلبه‌ی یخی اسکیموها) به ذهن‌تان خطور کرده است؟ آیا می‌دانستید که داخل ایگلو تا ۱۶ درجه‌ی سانتی‌گراد گرم می‌شود؟

خانه های ایر بی ان بی

شما می‌توانید این تجربه‌ی هیجان‌انگیز را در ایگلوی برفی (Snow Igloo) در Pelkosenniemi فنلاند تجربه کنید و برای اقامت خود و پنج نفر از دوستان‌تان، ۷۹۲ دلار بپردازید.

مطالب مرتبط:

منبع boredpanda

دیدگاه