انتخاب بهترین‌ های صنعت گردشگری سال 2018 در لیسبون

سودا سلیمی
سودا سلیمی دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
انتخاب بهترین‌ های صنعت گردشگری سال 2018 در لیسبون

فعالان صنعت سفر و گردشگری جهان در لیسبون پرتغال گرد هم آمدند و از بهترین‌های این صنعت طی مراسم مجللی قدردانی شد.

بهترین برندهای جهانی مربوط به صنعت گردشگری طی مراسمی زیبا در لیسبون پرتغال معرفی شدند. صنعت گردشگری لوکس جهان با برپایی مراسم فینال بزرگ گالا ۲۰۱۸ (Grand Final Gala Ceremony 2018) در محل تاریخی پاسیو دا گیل و اهدای جوایز جهانی سفر (World Travel Awards) قصد دارد که تاثیرگذارترین‌های جهان را در صنعت گردشگری به مردم معرفی کند.

یکی از برندگان این جوایز کشور جامائیکا بود که در دو دسته‌ی بهترین مقصد گردشگری ساحلی و بهترین مقصد گردشگری در کشتی کروز را به خود اختصاص داد. مکان گردشگری اینکاها در پرو، ماچو پیچو هم جایزه‌ی بهترین مکان گردشگری جهان را از آن خود کرد. جایزه‌ی رمانتیک‌ترین مقصد گردشگری هم به جزایر موریس رسید.

این مراسم برای بیست و پنجمین سالگرد WTA تحت عنوان تور بزرگ سال ۲۰۱۸ و برای معرفی هر چه بیشتر صنعت گردشگری به مردم برپا شد و طی شش مراسم پی در پی از برندگان جوایز در گروه‌های مختلف قدردانی شد.

گراهام کوک (Graha, Cooke)، موسس WTA می‌گوید:

امشب یک شب به یاد ماندنی‌ در شهر زیبای لیسبون بود. ما بهترین هتل‌ها، مقاصد گردشگری، خطوط هوایی و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی گردشگری را معرفی کردیم و من به شخصه این موفقیت را به تک تک آن‌ها تبریک می‌گویم.

هتل آرمانی در دبی (Armani Hotel Dubai) جایزه‌ی بهترین هتل جهان، آتلانتیس پالم دبی (Atlantis the Palm) جایزه‌ی بهترین منظره در هتل، هتل آپارتمان‌های فریزر هاسپیتلی (Fraser Hospitality)، جایزه بهترین خدمات‌دهی به مسافران و هتل‌های فور سیزنال هتل اند ریزورتز (Four Seasons Hotels & Resorts) جایزه‌ی شناخته‌ شده‌ترین شرکت خدماتی را به خود اختصاص دادند.

در گروه شرکت‌ها هوایی، شرکت ایروفلات (Aeroflot) با بیشترین رشد در تعداد مسافرین، جایزه‌ی بهترین شرکت هواپیمایی جهان و بهترین هواپیمای کلاس بیزینس را به خود اختصاص داد. فرودگاه چانگی سنگاپور (Changi) بهترین فرودگاه و فرودگاه بین‌المللی موسکات (Muscat) بهترین فرودگاه نوپای جهان انتخاب شدند.

مراسم WTA

پرتغال بار دیگر قدرت و موفقیت خود را در صنعت گردشگری با کسب عنواین مختلف اثبات کرد. در سال ۲۰۱۸  میلادی، پرتغال به عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری و یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سواحل و همچنین صنعت گردشگری پرتغال به عنوان موفق‌ترین صنعت گردشگری جهان انتخاب شدند.

هنگ کنگ به عنوان بالاترین نرخ سفر کاری، کیپ تاون به عنوان بهترین مقصد گردشگری برای فستیوال‌ها و رویدادها، گوایاکیل (Guayaquil) به عنوان بهترین مقصد گردشگری شهری، ایروپکار (Europcar) به عنوان بهترین وبسایت برای ماشین‌های اجاره‌ای مورد استفاده‌ی مسافران، خطوط کشتی‌های کروز نروژ به عنوان بهترین خطوط کشتی‌های کروز و YAS هم به عنوان بهترین پارک‌های آبی جهان انتخاب شدند.

بیش از صدها شرکت و صنعت فعال در حوضه‌ی صنعت گردشگری از سطح جهان در این مراسم در پاسیو دا گیل لیسبون شرکت داشتند. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه