هتل‌های لوکس مسکو (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل‌های لوکس مسکو (قسمت اول)

 مسکو همیشه با داشتن جاذبه‌های منحصربه‌فردش و با بهترین اقامتگاه‌های آرامش‌بخشش با آغوش باز از مهمانان خود میزبانی کرده است. با کجارو همراه باشید تا با بهترین هتل‌های لوکس مسکو آشنا شوید.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در آسیای شمالی قرار دارد و با اقیانوس آرام شمالی، منجمد شمالی و همچنین دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک هم‌مرز آبی است. روسیه از دیرباز با داشتن جاذبه‌های تاریخی، بناهای باشکوه و طبیعت زیبا یکی از کشورهای مورد توجه گردشگران بوده است. پایتخت این کشور تاریخی، شهر زیبای «مسکو» (Moscow) است که بزرگترین شهر قاره اروپا محسوب می‌شود و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و تاریخی اروپا به حساب می‌آید. مسکو سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با توجه به این خیل عظیم مسافر، هتل های مسکو اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های لوکس مسکو بپردازیم و شما را با امکانات هرکدام آشنا نماییم؛ با ما همراه باشید.

هتل لوکس مسکو

هتل متروپل مسکو ( Metropol Hotel Moscow)

هتل لوکس مسکو- هتل متروپل

این هتل تاریخی در قلب مسکو و در کنار ساختمان تئاتر بولشوی (Bolshoi Theatre) قرار دارد. این هتل که بین سال‌های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ ساخته شده است با پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ تنها ۳ دقیقه فاصله دارد.

هتل لوکس مسکو- هتل متروپل

 اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌های بزرگ و تزیئنات زیبا و همچنین لوسترهای مجلل است و به سبک معماری نو طراحی شده است.

هتل لوکس مسکو- هتل متروپل

تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام، تهویه مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان و کفش‌های راحتی مجهز شده‌اند.

هتل لوکس مسکو- هتل متروپل

 مهمانان از میز صبحانه‌ای که هر روزه در این هتل مهیا می‌شود نهایت لذت را خواهند برد و در رستوران این هتل نوشیدنی، غذا و دسرهای مختلف و لذیذی سرو می‌شود. برای استراحت، سالن ماساژ و سونا از پیشنهاد‌های عالی این هتل است.

هتل لوکس مسکو- هتل متروپل

  • آدرس: Teatralny Proezd 2, Tverskoy, 109012 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم در همه بخش‌های هتل، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، دستگاه خودپرداز، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق‌ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی‌ها، مرکز تجاری، فروشگاه هدیه و سوغات، روزنامه‌ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق‌های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق‌های عایق صدا، سیستم گرمایشی، خدمات ماساژ و سونا، باشگاه ورزشی، پرسنل چند زبانه

بیشتر بخوانید:

هتل هالیدی این مسکو (Holiday Inn Moscow Sokolniki)

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو

این هتل یکی از هتل‌های مجلل مسکو است و در کنار Park Sokolniki قرار دارد و به‌راحتی با ایستگاه مترو قابل دسترسی است.

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو

 اتاق‌های این هتل با طراحی جدید دکور شده است و تمام اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع است. دو رستوران در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای روسی و دیگری غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو

 این هتل با قرار گرفتن در موقعیت مناسب شهری به مکان‌های تاریخی و خیابان‌های اصلی به‌راحتی دسترسی دارد.

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو

  • آدرس: Ulitsa Rusakovskaya 24, Sokolniki, 107014 Moscow
  • این هتل ۴ ستاره است و ۵۲۳ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: سوئیت های لوکس، اتاق های VIP، اتاق‌هایی برای مسافران با نیازمندی‌های خاص، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، مرکز بدن‌سازی، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق‌های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، اجازه ورود حیوانات خانگی، پارکینگ خصوصی (اضافه بها)، اتاق‌های بدون استعمال دخانیات

هتل ریتز کارلتون مسکو (The Ritz-Carlton Hotel Moscow)

هتل ریتز کارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ گوم (GUM) یکی از مراکز خرید مسکو و تئاتر بالشوی، پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و همچنین در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است.

هتل ریتز کارلتون مسکو

امکانات رفاهی این هتل فوق‌العاده است و گزینه‌های بسیاری همچون سالن زیبایی دارد و همچنین منظره پانوراما از میدان سرخ و کرملین از ویژگی‌های خاص این هتل است.

هتل ریتز کارلتون مسکو

اتاق‌های هتل شیک و مجلل است و پرده‌ها و نورپردازی آن در بهترین شکل ممکن طراحی شده است و همچنین پرده‌ها به‌صورت الکتریکی کنترل می‌شوند. اینترنت در تمام بخش‌های هتل موجود است و کافه و رستوران های متنوعی در این هتل وجود دارد که یکی غذاهای ژاپنی و دیگری غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند.

هتل ریتز کارلتون مسکو

  • آدرس: Ulitsa Tverskaya 3, Tverskoy, 125009 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ و آبگرم، شاتل فرودگاهی، اینترنت بیسیم، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز ماساژ، مرکز بدن‌سازی، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، کرایه ماشین، سالن آرایشی، خدمات شست‌و‌شو، منوی غذای کودکان (اضافه بها)، سویئت عروس

هتل رادیسون رویال مسکو (The Radisson Royal Hotel Moscow)

هتل رادیسون رویال مسکو

این هتل، هتلی تاریخی لوکس است که با خدمات متنوع و امکانات رفاهی فوق‌العاده، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ساختمان آن به‌تازگی بازسازی شده است ولی همچنان رنگ و بوی تاریخی خود را حفظ کرده است.

هتل رادیسون رویال مسکو

این هتل از یک سمت در مجاورت رودخانه «مسکوا» (Moskva) قرار دارد و از سوی دیگر در کنار«کاخ سفید» (White House) مقر دولت روسیه قرار گرفته است.

هتل رادیسون رویال مسکو

هتل رادیسون به جاذبه‌های اصلی از جمله میدان سرخ، کاخ کرملین، تئاتر بولشوی، نگارخانه ترتیاکوف (Tretyakov) دسترسی آسانی دارد.

هتل رادیسون رویال مسکو

اتاق‌های هتل رادیسون دارای دکوری زیبا و مبلمانی کلاسیک و زیبا است، بعضی از اتاق‌ها چشم‌اندازی به شهر و برخی دیگر دید به ‏محوطه داخلی دارند. سقف اتاق‌ها بلند است و برخی از اتاق‌ها فضای نشیمن مجزایی دارند و همچنین تمام اتاق‌ها ‏مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند.‏ رستوران‌های متنوعی در این هتل وجود دارد که غذاهای کلاسیک، مدیترانه‌ای و بین‌اللملی سرو می‌کنند.

هتل رادیسون رویال مسکو

  • آدرس: Kutuzovsky Prospekt 2/1 bld.1, Dorogomilovo, 121248 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۰۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: مرکز کنفرانس، استخر آب گرم، جکوزی و استخر سرپوشیده، اینترنت بیسیم، تورهای قایق‌سواری، سالن مهمانی، کتابخانه، خدمات پزشکی، خدمات بهداشتی و بدن‌سازی، امکان سرو غذا در اتاق، فروشگاه و کافه، زمین تنیس در طول تابستان و زمین پاتیناژ در طول زمستان، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق‌های بدون استعمال دخانیات، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی، مرکز ماساژ، شاتل فرودگاهی، کارکنان چند زبانه، اتاق خانوادگی، سویئت عروس، سالن آرایشگاهی، خدمات شست‌و‌شو، اتاقVIP، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه خودپرداز.

هتل کرون پلازا مسکو (Crowne Plaza Hotel Moscow)

هتل کرون پلازا مسکو

این هتل یکی از هتل‌های مشهور مسکو است و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است به‌طوری که می‌توانید به‌راحتی با مترو به بهترین مراکز دیدنی و تجاری مسکو دسترسی داشته باشید.

هتل کرون پلازا مسکو

 تا مرکز نمایشگاهی Expo Center، به‌مدت ۱۰ دقیقه پیاده روی بیشتر فاصله نیست. در تمام بخش‌های هتل اینترنت بیسیم وجود دارد و خدمات سونا و تناسب اندام از امکانات هتل است.

هتل کرون پلازا مسکو

ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار دارد و تا کاخ کرملین ۱۰ دقیقه پیاده روی فاصله است. دو رستوران با منوهای متنوع در این هتل وجود دارد که علاوه بر غذاهای لذیذ اروپایی و غذای مخصوص سرآشپز، غذاهای رژیمی هم سرو می‌کنند.

هتل کرون پلازا مسکو

  • آدرس: Krasnopresnenskaya Naberezhnaya 12, Presnensky, 123610 Moscow
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۷۲۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بیسیم، پارکینگ، استخر، اتاق‌های بدون استعمال دخانیات، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار، تلویزیون، کارمندان چند زبانه، سونا، باشگاه ورزشی، پذیرش ۲۴ ساعته، اجازه ورود حیوانات خانگی (اضافه بها)، خدمات بلیط و تور، صرافی،‌ منوی کودکان (اضافه بها)، مکان مخصوص سیگار، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی (اضافه بها)، دستگاه خودپرداز، سرویس شاتل (اضافه بها)


مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه