هتل های لوکس بمبئی (قسمت دوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل های لوکس بمبئی (قسمت دوم)

بمبئی از شهرهای شناخته شده هند است و با داشتن هر نوع جاذبه‌ای علاقه‌مندان بسیاری را به‌سمت خود می‌کشاند. در این مقاله قصد داریم هتل‌های لوکس بمبئی را معرفی کنیم؛ با کجارو همراه باشید.

هند سرزمین آیین‌ها و جشن‌های زیبایی چون هولی است و شهرهای مهم آن پر از جاذبه‌های مختلف است. بمبئی که شهری مهم در هند است، سالانه میزبان گردشگران بسیاری است و با بهترین امکانات از مهمانان خود میزبانی می‌کند. از آنجایی که بمبئی بهشت واقعی و مقصد ایدئال برای گردشگران است، بنابراین هتل‌های بسیاری در آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم برای هتل های بمبئی به معرفی هتل‌ های لوکس در این شهر رنگارنگ بپردازیم و شما را با آن‌ها و موقعیتی که در شهر دارند و همچنین خدماتی که برای مسافران خود در نظر گرفته‌اند، آشنا کنیم.

هتل ترایدنت نریمان پوینت هند (Trident Nariman Point)

هتل ترایدنت نریمان پوینت بمبئی

یکی از هتل‌های معروف بمبئی به شمار می‌رود که مشرف به دریای عرب است و مورد توجه گردشگران سفر هند قرار دارد. همچنین این هتل از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است، طوریکه فاصله فرودگاه تا هتل نزدیک به ۱۵ دقیقه است.

هتل ترایدنت نریمان پوینت بمبئی

اتاق‌های این هتل استاندارد و بسیار مجلل است که برخی از آن‌ها مشرف به دریا بوده و دارای اندازه‌های متفاوت، دارای مبلمان راحتی و وسایل مدرن است.

هتل ترایدنت نریمان پوینت بمبئی

رنگ‌هایی که برای اتاق‌ها استفاده شده است، از رنگ‌های گرم است تا آرامش مسافر را تامین کند و اقامت دلچسبی را برای آنان ایجاد کند.

هتل ترایدنت نریمان پوینت بمبئی

این هتل دارای رستوران‌های متنوع با غذاهای بین‌المللی است؛ رستوران Frangipani غذاهای جنوب شرقی آسیایی و غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند و کافه‌های بسیاری برای عصرانه و صبحانه وجود دارد. این هتل گزینه مناسبی برای علاقه‌مندان به بخش‌های محلی، تست غذاهای گوناگون و رستوران‌ها است.

هتل ترایدنت نریمان پوینت بمبئی

  • آدرس: Nariman Point, Nariman Point, 400021 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۵۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: خدمات ویژه ی معلولین، انبار ، رستوران ، اینترنت بی‌سیم در مکان‌های عمومی، ماساژ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونای خشک و سونای بخار، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، سرویس نگهداری از کودک، سالن کنفرانس، اجاره اتومبیل، صرافی، مرکز تجاری، سالن زیبایی، ترانسفر فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی ممنوع، تهویه مطبوع، اتاق‌های ضد صدا، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، خشکشویی و لباسشویی

بیشتر بخوانید:

هتل لیلا مومبای (The Leela Mumbai)

هتل لیلا مومبای

این هتل زیبا دارای فضای سبز، درختان نخل و باغ‌های فوق‌العاده است و تا بازار Phoenix حدود ۳ کیلومتر، تا ترمینال داخلی شماره ۱ حدود ۳ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن Andheri حدود ۳/۱ کیلومتر، تا فرودگاه بین‌المللی چچراپاتی شیواجی ۱/۸ کیلومتر فاصله دارد.

هتل لیلا مومبای

این هتل دارای محوطه حمام آفتاب و استخرهای متعددی است و فضای مفرحی را برای مهمانان خود فراهم دیده است.

هتل لیلا مومبای

تمامی اتاق‌ها به سیستم تهویه و طراحی منحصربه‌فرد و دکوراسیونی زیبا دکور شده‌اند و دارای امکاناتی بسیاری از جمله مبلمان و تخت راحت، میز کار، سرویس بهداشتی با سنگ مرمر است.

هتل لیلا مومبای

کارکنان هتل از میهمانان به گرمی پذیرایی می‌کنند و در دفتر گردشگری هتل به برنامه‌ریزی تور برای گردشگران می‌پردازند.

یک رستوران به‌صورت ۲۴ ساعته غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند و در رستوران‌های دیگر این هتل گزینه‌های بسیار عالی برای غذاهای ایتالیایی و غذاهای چینی وجود دارد.

هتل لیلا مومبای

  • آدرس: Sahar Road, 400059 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۳۹۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: ترانسفر فرودگاهی، ماساژ، اتاق‌های سیگار ممنوع، استخر روباز، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، بار و بوفه، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری از کودک، باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ، استخر روباز، سالن کنفرانس، آرایشگاه، صرافی، دستگاه خودپرداز، حمام ترکی و بخار، باغ، لوازم آرایش رایگان، سشوار، اتاق‌های مخصوصی جهت رفاه معلولین

هتل جی وی ماریوت مومبای سحر (JW Marriott Mumbai Sahar)

هتل جی وی ماریوت مومبای سحر

این هتل از هتل‌های معروف بمبئی است در مجاورت ساحل «جوهو» (Juhu) قرار دارد و دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام و امکانات تفریحی بسیاری برای مهمانان خود است. تعدادی از مراکز خرید و رستوران‌های معروف شهر نیز اطراف این اقامتگاه مجلل قرار گرفته است.

هتل جی وی ماریوت مومبای سحر

این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و امکاناتی نظیر خدمات تور و بلیط و همچنین نگهداری از چمدان‌ها را برای مسافران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در رستوران این هتل از غذاهای متنوع هندی، ایتالیایی و بین‌المللی لذت ببرید.

هتل جی وی ماریوت مومبای سحر

هتل تا ترمینال شماره ۱ داخلی بمبئی ۲/۹ کیلومتر، تا دانشگاه بمبئی ۴/۲ کیلومتر، تا دریاچه Powai حدود ۳/۸ کیلومتر، تا تاتر Prithvi حدود ۵/۵ کیلومتر، تا بازار ققنوس ۲/۲ کیلومتر و فاصله هتل تا فرودگاه شیواجی حدود ۵ کیلومتر است.

هتل جی وی ماریوت مومبای سحر

  • آدرس: IA Project Road, Chhatrapati Shivaji International Airport, Andheri East, 400099 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۵۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اجاره خودرو، فروشگاه، اینترنت بی‌سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، بالکن اختصاصی، لوازم بهداشتی باکیفیت، حمامی لوکس مجهز به وان، سشوار، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، ساحل اختصاصی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگه‌داری از کودک، باشگاه ورزشی، جکوزی، سالن کنفرانس، سرویس ترانسفر رایگان فرودگاهی، ۸ رستوران، کافی‌نت، فضای سبز، محوطه حمام آفتاب

هتل سی پرنسس (Hotel Sea Princess)

هتل سی پرنسس بمبئي

هتل سی پرنسس در کنار ساحل دریای جوهو قرار دارد، این هتل ۴ غذاخوری، یک استخر و یک مرکز اسپای مجهز دارد. پارکینگ هتل رایگان است. اتاق‌های آنبا رنگ‌های روشن رنگ شده‌اند و طراحی داخلی مدرن و شیکی دارند.

هتل سی پرنسس بمبئی

داخل اتاق‌ها یک تلویزیون صفحه تخت، محوطه برای نشستن و حمام اختصاصی موجود است. غذاهای بین‌المللی در «پرنسس لانج» (Princess Lounge) سرو می‌شود. میهمانان می‌توانند از خدمات ماساژ «سائورا اسپا» (Saura Spa) استفاده کنند یا در باشگاه ورزشی به بدن‌سازی بپردازند.

هتل سی پرنسس بمبئی

این هتل یک مرکز برای برگزاری کنفرانس‌ها نیز دارد. امکان کرایه ماشین نیز وجود دارد و خدمات تبدیل ارز نیز در هتل انجام می‌شود. هتل سی پرنسس ۱۰ دقیقه تا ایستگاه «شاپرز» (Shoppers) فاصله دارد. فرودگاه‌های بین‌المللی و داخلی بمبئی نیز ۳۰ دقیقه تا این هتل فاصله دارند.

هتل سی پرنسس بمبئی

  • آدرس: 969 Juhu Tara Rd, Juhu Beach, Santacruz East, Juhu, 400049 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۱۱۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، روزنامه، اسپا، صرافی و خشکشویی، سونا، تنیس، ماساژ، باشگاه بدن‌سازی، بیلیارد، دارت، کتابخانه، موج‌سواری، صندوق امانات، کلاب شبانه، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، پارک آبی، غواصی، منوی غذای رژیمی (اضافه بها)، بوفه، رستوران، پارکینگ، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، تبدیل ارز، سالن بازی کودکان، سالن بازی سر پوشیده، فکس، سالن پذیرایی، سالن همایش، فتوکپی، شبکه‌های تلویزیون برای کودکان، محدوده مخصوص سیگار، سرویس اتاق، استخر روباز، اجاره اتومبیل، سیستم گرمایشی، امکانات برای معلولین، آرایشگاه، اتاق بدون سیگار، آسانسور.

هتل حیات ریجنسی مومبای (Hyatt Regency Mumbai)

هتل حیات ریجنسی مومبای

این هتل در شمال شهر و نزدیک به فرودگاه واقع شده است و ۶۵۰ متر با فرودگاه بین‌المللی بمبئی فاصله دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به سالن بدن‌سازی و اسپا آن اشاره کرد و‏ ‏برای راحتی بیشتر مسافران اتاق‌ها با حمام‌های زیبا و وسایل مدرن تجهیز شده است.

هتل حیات ریجنسی مومبای

‏ تمامی اتاق‌ها دارای  روزنامه روزانه رایگان، چای/قهوه‌ساز، اتو و میز اتو، تلویزیون صفحه تخت، صندوق ‏امانات، گاوصندوق و کفپوش چوبی است.

هتل حیات ریجنسی مومبای

مهمانان می‌توانند از استخر روباز رایگان هتل استفاده کنند یا در اتاق بخار، سونا یا سالن اسپا به استراحت بپردازند. خدمه هتل با رفتاری دوستانه ‏نیزآماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند.

هتل حیات ریجنسی مومبای

رستوران ‏Glasshouse‏ به‌صورت تمام وقت آماده ‏خدمات‌رسانی به مهمانان است. مهمانان می‌توانند از قهوه‌ها و شیرینی‌ها در ‏Bakery‏ لذت ببرند. نوشیدنی‌های بعد از غذا و انواع ‏اسنک‌ها نیز در کافی‌شاپ سرو می‌شود. ‏این هتل فقط یک کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی بمبئی و ۴۵ دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی مومبای

  • آدرس: Sahar Airport Road, 400099 Mumbai
  • این هتل ۵ ستاره است و دارای ۴۰۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: ترانسفر فرودگاهی، استخر روباز، جکوزی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و پارکینگ رایگان، سیستم تهویه مرکزی، سشوار، کافی‌شاپ، فروشگاه، خشکشویی، باشگاه بدن‌سازی، نگهداری از کودک (اضافه بها)، صندوق امانات، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، صرافی، ورود حیوانات خانگی ممنوع، اتاق‌های ضد صدا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی.

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ????? - ??? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه