رستوران های بمبئی ؛ از رستوران ساحلی بوردواک تا روف تاپ چهار فصل

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
رستوران های بمبئی ؛ از رستوران ساحلی بوردواک تا روف تاپ چهار فصل

رایحه شیرین گیاهان معطر و رنگ‌های شاد ادویه‌های مختلف، حتما با شبه‌قاره هند در ارتباط هستند. امروزه بمبئی، فراتر از آشپزی سنتی، غذاهای بسیاری را در منوی غذاهای خود قرار داده است. .

فرهنگ غذاهای مختلف بمبئی، تاریخ رنگین این شهر را بازگو می‌کند. طی سال‌ها، این کلان‌شهر شگفت‌انگیز به ظرفی مخلوط از آشپزی‌های سنتی، ادویه‌های معطر عالی، و غذاهای مدرن تبدیل شده است که این امکان را به بازدیدکنندگان خارجی می‌دهد تا با چشیدن طعم هر غذا، صدها سال از تمدن این مردم را در چند لحظه مرور کنند. رستوران های بمبئی تنوع گسترده‌ای دارند که می‌توانید در سفر به هند و شهر بمبئی طعم ناب غذاهای آن‌ها را بچشید. 

رستوران بوردواک بای فلمبوینت (Boardwalk by Flamboyant)

رستوران های بمبئی

رستوران بوردواک بای فلمبوینت (Boardwalk by Flamboyant) هر انسانی را به وجد می‌آورد. گذرگاهی زیبا، غروب خورشید، نسیم که از آغوش دریا آمده، و مرغان دریایی انسان را مسحور می‌کند. گذشته از این فضای بسیار رمانتیک، این رستوران دارای غذاهای آسیایی، شمال هند و ایتالیایی است. طبق نظرات مردم  سرویس‌دهی این مکان نیز بسیار قابل‌قبول است.

ساعت کار: هرروز از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب.

رستوران چهار فصل ایر (Aer – Four Seasons)

رستوران بمبئی

رستوران چهار فصل ایر (Aer – Four Seasons) بر بام هتل فور سیزن یا چهار فصل  قرار دارد و از آنجا می‌توانید نمای بسیار زیبایی از تمام شهر و دریای عرب را ببینید. از ویژگی‌های این رستوران موسیقی زنده، اینترنت بی‌سیم، صرف غذا در هوای آزاد و مورادی دیگر است. منوی این رستوران شامل غذاهای اسپانیایی، ایتالیایی، اروپایی، و لبنانی است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۵ عصر تا ۱:۳۰ شب.

رستوران مایالا لابرری (Masala Library)

رستوران ماسالا بمبئی

رستوران مایالا لابرری (Masala Library) غذاهای شمال و جنوب هند را سرو می‌کند. طبق نظرسنجی مردم غذاهای این مکان بسیار لذیذ است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعدازظهر، ۷ عصر تا ۱۱ شب.

رستوران آنارشی (Anarchy)

رستوران آنارشی بمبئی

فضا، موسیقی و نور رستوران آنارشی (Anarchy) بسیار دلپذیر بوده و رفتار کارکنان بسیار دوستانه است. موسیقی زنده، صرف غذا در فضای باز، پارکینگ و بسیاری موارد دیگر از ویژگی‌های این مکان است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایتالیایی، مکزیکی، چینی، تایلندی، و ژاپنی و فینگر فود است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱:۳۰ شب.

رستوران پاپایا (Pa Pa Ya)

رستوران پاپایا بمبئی

رستوران پاپایا (Pa Pa Ya) به خاطر غذای‌های باکیفیت و فضای خوب بسیار مورد توجه مردم است. در این رستوران سوشی و غذاهای آسیایی سرو می‌شود اما در منو غذاهای گیاهی وجود ندارد.

ساعت کار: هرروز از ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب.

رستوران فیوژن کیچن (Fusion Kitchen)

رستوران فیوژن کیچن بمبئی

رستوران فیوژن کیچن (Fusion Kitchen) که به‌معنای آشپزخانه مرکب است، غذاهای شمال هند، ایتالیایی، چینی و مکزیکی سرو می‌کند. از ویژگی‌های این رستوران غذای بیرون‌بر، و اینترنت بی‌سیم است. غذای گیاهی در این رستوران سرو نمی‌شود. بنا به نظر مشتریان این رستوران از غذا، سرویس‌دهی و فضای بسیار خوب و قابل‌قبولی برخوردار است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳:۳۰ و ۷:۳۰ عصر تا ۱۱:۳۰ شب.

فارزی کافه (Farzi Café)

فارزی کافه بمبئی

غذای لذیذ، دکوراسیون جذاب، فضای دلچسب، سرویس‌دهی خوب، موسیقی زنده و پارکینگ از ویژگی‌های فارزی کافه (Farzi Café) است. در این رستوران غذاهای مدرن هندی سرو می‌شود.

ساعت کار: هرروز از ۱۲ ظهر تا ۱ شب.

رستوران لتل دور (Little Door)

رستوران لیتل دور بمبئی

اگر به‌دنبال رستورانی متمایز، شاد و راحت می‌شد حتما به لیتل دور یا در کوچک بروید. فضا و دکوراسیون این مکان بسیار جذاب است. منوی این رستوران شامل انواع فست‌فود به‌خصوص همبرگر، غذاهای ایتالیایی، و اسپانیایی است. هر هفته یک شب در این مکان جشن برگزار می‌شود و در ماه یک روز مسابقه برگزار می‌کنند و خوش می‌گذرانند. از ویژگی‌های این مکان تحویل غذا به درب منزل، موسیقی زنده، پارکینگ، صرف غذا در فضای باز، و بسیاری امکانات دیگر است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۵ عصر تا ۱ شب.

رستوران جیمیز برگر (Jimis Burgers)

رستوران جیمیز برگر بمبئی

همان طور که از نام این رستوران پیدا است، همبرگرها در این مکان حرف اول را می‌زنند. شما می‌توانید انواع همبرگر را در رستوران جیمیز برگر (Jimis Burgers) سفارش دهید. غذای باکیفیت، فضای دلپذیر، ارسال غذا درب منزل، سرو نکردن غذاهای گیاهی از ویژگی‌های این مکان است.

ساعت کار: هرروز از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب.

رستوران برمه برمه (Burma Burma)

رستوران برمه برمه بمبئی

اگر تابه‌حال غذای برمه‌ای را امتحان نکرده‌اید و به‌دنبال طعمی اصل می‌شد، پیشنهاد می‌شود که شانس خود را در رستوران برمه برمه (Burma Burma) امتحان کنید. فضای این مکان آرام و دلپذیر، و سرویس‌دهی بسیار قابل‌قبول است. کارکنان بسیار خوش‌رو هستند و با شکیبایی غذاها را به‌طور کامل برای شما توضیح می‌دهند. لازم به ذکر است که این رستوران، یک رستوران گیاهی است و مختص گیاه‌خواران است. علاوه بر غذاهای برمه‌ای، غذاهای آسیایی نیز سرو می‌شود.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۴۵ بعدازظهر، ۷ عصر تا ۱۱ شب.

رستوران موارتر هاوس (Quarter House)

رستوران کوارتر هاوس بمبئی

رستوران موارتر هاوس (Quarter House)، محبوبیت بسیاری در بین مشتریان دارد. بهتر است بگوییم کوچک بودن آن بیشتر به خاطر جمعیت زیادی است که به این مکان می‌آیند. فضای دلپسند با موزیک هندی و اروپایی، کارکنان مودب و خوش‌رو، غذاهای لذیذ، تحویل غذا درب منزل، صرف غذا در هوای آزاد، پخش موسیقی زنده، پارکینگ مجانی، اینترنت بی‌سیم، بازی وموراد دیگر از ویژگی‌های این رستوران است. منوی این رستوران شامل غذاهای شمال هند، غذاهای دریایی و غذاهای چینی است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱:۳۰ شب.

رستوران گوستوسو (Gustoso)

رستوران گوستوسو بمبئی

اگر به بمبئی رفتید و هوس پیتزا کردید، شک نکنید که مقصد شما همین جا است، یعنی رستوران گوستوسو. پیتزاهای این رستوران دارای طعمی اصیل و لذیذ هستند. فضا و دکوراسیون این مکان نیز بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. مکانی دنج برای گذران وقت. از ویژگی‌های این مکان تحویل غذا درب منزل، پارکینگ، و مواردی دیگر است. در این مکان غذاهای ایتالیایی، دسر و پیتزا سرو می‌شود.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۱:۳۰ شب.

رستوران دور نامبر وان یا در شماره یک (Door No. 1)

رستوران دور نامبر وان بمبئی

رستوران دور نامبر وان یا در شماره یک (Door No. 1) دارای فضایی بسیار عالی است.  از ویژگی‌های اینجا سرو صبحانه، اینترنت بی‌سیم، موسیقی زنده و بسیاری موارد دیگر است. منوی این رستوران شامل غذاهای آسیایی، اروپایی، و فینگرفود است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ شب.

مطالب مرتبط:

منبع zomato

دیدگاه