راهنمای خرید در لندن

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
راهنمای خرید در لندن

خرید در لندن، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش است. با کجارو همراه باشید تا با بهترین مناطق خرید در این شهر آشنا شویم.

لندن، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است؛ به خصوص برای خرید محصولات مرتبط با مد و پوشاک. ان شهر بزرگ و دیدنی، مناطق و خیابان‌های خرید متعددی دارد و میزبان برترین برندهای دنیا در زمینه‌های مختلف است. خرید در لندن، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت است. در این شهر هر چیزی که فکر کنید پیدا می‌شود از کالاهای لوکس و گران تا اجناس ارزان‌تر.

در لندن، مراکز خرید بزرگ و دپارتمان‌استورهای بسیار مشهوری وجود دارد. علاوه بر این مراکز، در خیابان‌های شهر هزاران بوتیک کوچک و بزرگ دیده می‌شود که در آنها می‌توانید بهترین محصولات و سوغات را خریداری کنید. به راحتی می‌توانید یک روز کامل را برای خرید در لندن وقت بگذارید. بدون اینکه خسته شوید.

بیشتر بخوانید:

برای اینکه تجربه‌ی لذت بخشی از خرید در لندن داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید. در ادامه با بهترین مناطق خرید در لندن آشنا می‌شویم.

خیابان آکسفورد

راهنمای خرید در لندن

قلب مناطق خرید در لندن، خیابان آکسفورد است که بیش از ۳۰۰ فروشگاه، اوت لت برندهای مشهور و بوتیک دارد. در این خیابان می‌توانید بهترین خرید در لندن را تجربه کنید. مشهورترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دپارتمان‌استورهای لندن در این خیابان قرار دارند. در خیابان‌های فرعی‌تر می‌توانید فروشگاه‌های ارزان‌تر هم پیدا کنید و از شلوغی جمعیت گردشگران و اهالی شهر دور بمانید.

خیابان ریجنت (Regent) و خیابان جرمین (Jermyn)

راهنمای خرید در لندن

این دو خیابان از شیک‌ترین و به‌روزترین خیابان‌های خرید در لندن هستند. در خیابان ریجنت می‌توانید فروشگاه‌های مد با قیمت‌های میان رده را ببینید. ضمنا تعدادی از قدیمی‌ترین و مشهورترین فروشگاه‌های شهر در این خیابان واقع شده‌اند. یک فروشگاه اپل و فروشگاه‌های مشهور Hamleys و Liberty در این خیابان قرار دارد.

خیابان تاریخی جرمین در نزدیکی خیابان ریجنت است و بیشتر به خاطر فروشگاه‌های پوشاک آقایان مشهور است. علاوه بر پوشاک، تعدادی فروشگاه کفش هم در این خیابان دیده می‌شود.

خیابان باند (Bond) و منطقه‌ی می‌فر (Mayfair)

راهنمای خرید در لندن

این دو منطقه از بهترین مناطق خرید در لندن هستند که در آنها می‌توانید برندها و فروشگاه‌های لوکس را ببینید. حتی اگر قصد و توانایی خرید پوشاک برند و محصولات لوکس ندارید، قدم زدن در این مناطق و تماشای مغازه‌ها و ویترین‌ها خالی از لطف نیست. این منطقه یکی از بهترین و لوکس‌ترین مناطق خرید در لندن محسوب می‌شود که در آن می‌توانید نام‌های مشهوری چون Burberry، لویی ویتون و Tiffany & Co را ببینید و از آنها خرید کنید.

بیشتر بخوانید:

وست‌فیلد (Westfield)

راهنمای خرید در لندن

وست‌فلید دو مرکز خرید بزرگ در لندن دارد یکی در منطقه‌ی وایت سیتی (White City) و دیگری در استراتفورد (Stratford). وست‌فیلد لندن میزبان برترین برندهای لوکس در زمینه‌ی مد و پوشاک و متعلقات است. در این مراکز خرید علاوه بر فروشگاه، سالن ورزشی، سینما، رستوران، کافه و امکانات تفریحی هم وجود دارد، همگی زیر یک سقف.

اگر از دوستداران مراکز خرید بزرگ هستید، وست‌فیلد استراتفورد را از دست ندهید. این مرکز ۲۵۰ فروشگاه و بیش از ۷۰ رستوران دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا است.

خیابان کرنبی (Carnaby)

راهنمای خرید در لندن

این منطقه بین خیابان‌های ریجنت و آکسفورد قرار دارد و میزبان صدها برند، ده‌ها رستوران، کافه و... است. گذرگاه‌های طاق‌دار نمادین، میزبان بوتیک‌های مستقل، برندهای لوکس و نام‌های جدید در عرصه‌ی مد هستند. خرید در این منطقه خسته‌کننده نیست. هر گوشه‌ای از آن جاذبه‌ای دارد که توجه‌تان را جلب می‌کند. حتی اگر خرید نکنید، تماشای بوتیک‌ها و فروشگاه‌ها و مردمی که با شور و هیجان خرید می‌کنند، تجربه‌ای لذت‌بخش است. اگر از قدم زدن خسته شدید، می‌توانید در یکی از کافه‌ها و رستوران‌ها، استراحت کنید و غذایی نوش جان کنید.

کاونت گاردن (Covent Garden)

راهنمای خرید در لندن

اگر به دنبال پوشاک خاص، هدایای منحصربه‌فرد، شیرینی‌های کمیاب و زیورآلات دست‌ساز هستید، کاونت گاردن بهترین جا برای خرید و گشت و گذار است. در این منطقه هر چیزی که فکر کنید پیدا می‌شود. از کفش و پوشاک گرفته تا صنایع دستی و آثار هنری. خیابان‌های اطراف این ناحیه از محبوب‌ترین مناطق خرید شهر هستند.

بیشتر بخوانید:

کینگز رود (King's Road)

راهنمای خرید در لندن

بوتیک‌های شیک، برندهای خاص، فروشگاه‌های برترین طراحان مد و ده‌ها رستوران و کافه در این منطقه در کنار هم قرار گرفته‌اند و میزبان اهالی شهر و گردشگران‌اند. میدان Duke of York Square در انتهای کینگز رود، میزبان بیش از ۳۰ فروشگاه مد و سبک زندگی است از جمله یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زارا (Zara) در اروپا. یک بازارچه‌ی آنتیک هم در این منطقه وجود دارد که سر زدن به آن برای دوستداران کالاهای آنتیک، خالی از لطف نیست.

نایتسبریج (Knightsbridge)

راهنمای خرید در لندن

گردشگران لندن که از گوشه و کنار دنیا به این شهر سفر کرده‌اند معمولا برای گشت و گذار در این منطقه وقت می‌گذارند. آنها به شوق تماشا و خرید از بهترین فروشگاه‌های این منطقه به آن سر می‌زنند. برندهای برتر و جدیدترین محصولات روز را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. این منطقه بیشتر به خاطر دپارتمان استورهای معروف هرودز (Harrods) و هاروی نیکولز (Harvey Nichols) به شهرت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

ناتینگ هیل (Notting Hill)

این منطقه به لطف فیلمی به همین نام، در دنیا به شهرت رسیده است. فروشگاه‌های کوچک و منحصربه‌فرد این ناحیه، که پوشاک و محصولات خاص عرضه می‌کنند از جذابیت‌های این منطقه برای گردشگران است. اشیای آنتیک کمیاب، هدایای منحصربه‌فرد کتاب و غذاهای ارگانیک از دیگر اجناس و محصولاتی است که در این منطقه پیدا می‌شود. یک بازار محبوب به نام بازار پرتوبلو (Portobello Road Market) در خیابانی ۱/۶ کیلومتری هر روز برپا می‌شود که پر از غرفه‌های جذاب و پرجنب‌وجوش است.

در منطقه‌ی  Westbourne Grove که در نزدیکی ناتینگ هیل قرار دارد، فروشگاه‌های شیک‌تر پیدا می‌شود که بهترین برندها در آن نمایندگی دارند. ضمنا کافه‌ها و گالری‌های هنری، بخش دیگری از جذابیت این منطقه برای گردشگران و اهالی شهر هستند.

بیشتر بخوانید:

اسپیتال‌فیلدز (Spitalfields)

راهنمای خرید در لندن

برای اینکه از بهترین فروشگاه‌های مستقل خریداری کنید، حتما به این منطقه سر بزنید. کسب و کارهای خلاق و برندهای جدید را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. بازار قدیمی اسپیتال‌فیلدز در همین منطقه قرار دارد. غرفه‌های این بازار محصولاتی مانند  اشیای آنتیک، لباس و کفش و غذای خیابانی می‌فروشند. این بازار به سبک ویکتوریایی ساخته شده و طاق‌های زیبایی دارد.

مطالب مرتبط:

منبع visitlondon

دیدگاه