رستوران های کوش آداسی، ترکیه؛ از اوستا کاظم تا آولو

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
رستوران های کوش آداسی، ترکیه؛ از اوستا کاظم تا آولو

کوش آداسی، یکی از شهرها و مقاصد در سفر به ترکیه است که گردشگرانش را به میهمانی رستوران‌ها با منوهای مختلف دعوت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با کجارو همراه باشید.

همان قدر که غذاهای کوش آداسی متنوع هستند رستوران‌هایش نیز از منوها و فضاهای مختلفی دارد. رستوران‌هایی با منوی‌های محلی با رستروان‌هایی با غذاهای بین‌المللی. در ادامه به معرفی رستوران‌های این شهر زیبا می‌پردازیم.

رستوران اوستا کاظم

اوستا کاظم

بعد از ۶۰ سال سابقه، رستوران اوستا کاظم هنوز با قدرت به کار خود ادمه می‌دهد. اگر طرفدار ماهی و غذاهای دریایی هستید این رستوران بهترین گزینه برای شما است. افراد می‌توانند انواع ماهی‌ها را به‌صورت کباب با هر شکل دیگری در این رستوران امتحان کنند. کیفیت غذاها عالی و فضای رستوران بسیار دلپذیر است. نمای این رستوران از مواردی است که نظر هر مشتری را به خود جلب می‌کند. سرویس‌دهی عالی و رفتار کارکنان بسیار صمیمی است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.
موقعیت رستوران اوستا کاظم روی نقشه

بیشتر بخوانید:

رستوران هالیدی این (Holiday Inn)

رستوران هالیدی این

اینجا یکی از بهترین مکان‌هایی است که محلی‌ها برای خوردن انواع کباب و پیتزا ترکی آن را یکی از بهترین گزینه‌ها می‌دانند. یکی از کباب‌های معروف و مخصوص این رستوران کباب والی (Vali) است که ترکیبی از گوشت مرغ، بره و گوساله است. قیمت کباب والی ۳۵ لیره است. صندلی‌های درون پیاده‌روی خیابان را انتخاب کنید لذت فضای باز را با طعم لذیذ غذا ترکیب کنید. اگر هنوز کاملا سیر نشده‌اید حتما از مغازه کناری (که یک مغازه باقلوا فروشی است) باقلوا تهیه کنید.

  • ساعت کار: بیست و چهار ساعت شبانه روز.
موقعیت رستوران هالیدی این روی نقشه

بیشتر بخوانید:

کبابی حسن کولکوقلو (Hasan Kolcouglu)

رستوران حسن

این رستوران شیک واقع در طبقه بالای هتل افه بوتیک (Efe Boutique) بکب ار بهترین کبابی‌های کوش آداسی به شمار می‌رود. این رستوران دارای تراسی با چشم‌انداری کم نظیر است. پیشنهاد می‌کنیم حتما این تراس را برای صرف غذا انتخاب کنید، چراکه نمای قصر لذت صرف غذا را چندین برابر می‌کند. از امکانات این رستوران سرو صبحانه به قیمت ۲۲/۵۰ لیره لوده که قیمت مناسبی است اما بهترین قسمت مربوط به منوی ثابت ۵۰ لیره شامل مزه، کباب، دسر و نوشیدنی است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب.
موقعیت رستوران حسن روی نقشه

بیشتر بخوانید:

رستوران بلک اند وایت (Black and white)

رستوران بلک اند وایت

اگر در نزدیکی بازار ماهی هستید و به‌دنبال یک رستوران خوب می‌شد، رستوران بلک اند وایت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد، البته اگر به طعم ماهی علاقه‌مند باشید. فضای رستوران صمیمی، کارکنان خوش برخورد، قیمت غذاها مناسب و کیفیت آن‌ها بالا است. علاوه بر وعده ناهار،‌ صبحانه را هم می‌توانید در این رستوران میل کنید. از امکانات این رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: فضا برای نشستن، رزرو میز، دسترسی به ویلچیر.

موقعیت تقریبی رستوران بلک اند وایت روی نقشه

بیشتر بخوانید:

رستوران قصر (saray)

زستوران قصر

رستوران بزرگ قصر سعی دارد تا برای هر سلیقه و دائقه‌ای غذا و خدمات ارائه کند. منوی این رستوران شامل غذاهای بین‌المللی مانند غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی، چینی، مکزیکی، غذاهای محلی ترکی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. افراد می‌توانند وعده‌های صبحانه، میان وعده بین صبحانه و ناهار، ناهار، شام و آخر شب را در این رستوران صرف کنند. از امکانات رستوران قصر عبارت‌اند از رزرو میز، نشستن در فضای باز، تلویزیون، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، دسترسی به ویلچیر، اینترنت بی سیم رایگان و موسیقی زنده.

این رستوران برای کودکان، قرارهای کاری و دو نفره، گروه‌های بزرگ و خانواده‌هایی که کودک همراه دارند مناسب است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۳ بامداد.
موقعیت رستوران قصر روی نقشه

رستوران‌های نزدیک بازار ماهی

بازار ماهی ترکیه

بازار ماهی ترکیه مملو از انواع ماهی‌ها است. در ازراف این بازار تعداد بی‌شماری رستوران وجود دارد که قطعات پخته یا کبابی ماهی را با نان و سالاد در اختیار مشتری قرار می‌دهند. افراد می‌توانند ماهی موردعلاقه خود را از بازار ماهی فروشان تهیه کنند و برای پخت به یکی از رستوران‌ها تحویل دهند. رستوران‌ها باید بابت هر کیلو ۱۰ لیره حق سرویس حساب کنند، اما بهتر آن است که از قبل قیمت‌ها را بپرسید تا بعدا مشکلی پیش نیاید.

موقعیت بازار ماهی کوش آداسی روی نقشه

رستوران آولو (Avlu)

رستوران آولو

رستوران آولو

رستوران آولو

اگر هوس غذای محلی ترکی کردید رستوران آولو را جزو انتخال‌های خود قرار دهید. منوی این رستوران شامل غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، غذاهای حلال و غذاهای خاورمیانه است. طعم، کیفیت و قیمت غذاها عالی و قابل قبول است. فضای رستوران تمیز و کارکنان مودب هستند. در این رستوران وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و آخر وقت نیز سرو می‌شود.

امکانات رستوران آولو شامل نشستن در فضای باز، تحویل درب منزل، بیرون بر، رزرو میز، صندلی‌های بلند مخصوص کودکان، دسترسی به ویلچیر، و اینترنت بی سیم رایگان است.

این رستوران برای خانواده‌های با کودکان کم سن و سال و گروه‌های پرجمعیت مناسب است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۷ شب.
موقعیت رستوران آولو روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه