۲۸ تفریح‌گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
۲۸ تفریح‌گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)

ساحل‌ها از دیدنی‌ترین مناظری هستند که افراد بسیاری را به‌سمت خود سوق می‌دهند و شاید هیچ چیزی دلنشین‌تر از شنیدن صدای امواج آبی دریا در منطقه بکر و دست‌نخورده نباشد.

مناظر طبیعی و جاذبه‌های گردشگری در گوشه و کنار دنیا وجود دارد ولی از این میان زیبایی سواحل نیلگون با صدای دلپذیر امواج، جاذبه منحصربه‌فردی برای بسیاری از افراد است. بسیاری از سواحل و جزایر به‌دلیل شرایط جغرافیایی خود، دست‌نخورده و بکر باقی‌مانده اند و ساکنان آن‌ها به مراقبت بیشتری از این جاذبه‌ها پرداخته‌اند.

این مناطق با داشتن محیطی آرام با آب‌های زلال توجه افرادی که به‌دنبال سکوت به دور از هیاهوی شهری هستند را به خود جلب کرده است. اگر به‌دنبال مناظر زیبا با سواحل فوق‌العاده و دریای فیروزه‌ای هستید با ما همراه باشید تا ۲۸ تفریح‌گاه بکر در اروپا را به شما معرفی کنیم.

۱. (Marina di Pisciotta (Italy

پیسچیوتا ایتالیا

«پیسچیوتا» (Pisciotta) یکی از شهرهای ساحلی کوچک در ایتالیا است که زیبایی آن با تصورات ما با دنیای واقعی بسیار متفاوت است.

منظره زیبای ساحل از این شهر که روی تپه قرار دارد بسیار خیره‌کننده است. تفریح‌گاه ساحلی آن که با شهر کمی فاصله دارد بسیار تمیز است و قدم‌زدن در آن با تابش نوازش‌کننده خورشید در سکوت صبحگاهی وصف‌ناپذیر است.

برای سفر به ایتالیا و کسب اطلاعات کامل درباره شرایط دریافت ویزای ایتالیا و ویزای شینگن و همچنین راهنمای گرفتن وقت سفارت و نکات مربوط به ویزا از کجارو کمک بگیرید.

پیسچیوتا ایتالیا

۲. (Budva (Montenegro

بودوا مونته نگرو

خط ساحلی پرپیچ‌وخم شهر «بودوا» (Budva) در کشور «مونته‌نگرو» (Montenegro) با احاطه شدن کوه‌های زیبا، به دریای آرام و بی‌سروصدای «آدریاتیک» (Adriatic Sea) می‌رسد.

این شهر قرون‌وسطایی که توسط یونانیان ساخته شده است دریای درخشان با ساحل شنی دارد. گردشگران در این شهر زیبا به دور از شلوغی می‌توانند به ماهیگیری یا غواصی بپردازند یا به پیاده‌روی مناطق کوهستانی بروند.

بودوا مونته نگرو

بودوا مونته نگرو

بودوا مونته نگرو

۳. (Alacati (Turkey

آلاچاتی ترکیه

شهر آرام «آلاچاتی» (Alaçatı) که در «ازمیر» (İzmir) ترکیه قرار دارد، شهری زیبا با کوچه‌های پرگل و رنگارنگ است.

دیدن منطقه ساحلی آن با برگزاری کنسرت‌های شبانه بسیار دلپذیر است و گردشگران می‌توانند ورزش‌های متنوعی چون موج‌سواری و کایتینگ را انجام دهند.

برای سفر به ترکیه، تور ترکیه مورد نظر خود را از آژانس‌های معتبر همکار کجارو با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

آلاچاتی ترکیه

آلاچاتی ترکیه

۴. (Stoupa (Greece

استوپا یونان

«استوپا» (Stoupa) روستایی در بخش جنوبی شبه‌جزیره «پلوپونز» (Peloponnesus) در یونان است. موقعیت جغرافیایی این منطقه با قرارگرفتن از یک سو به کوهستان و از سمت دیگر با سه خلیج نیلگون آن را به ناحیه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل کرده‌است.

ساحل زیبای آن با کافه‌ها و رستوران‌های عالی تفرجگاه دلپذیری برای گردشگران است. علاقه‌مندان به ورزش‌های ساحلی می‌توانند به بازی‌هایی چون والیبال ساحلی بپردازند یا با قدم زدن در فضای آرام ساحل لذت ببرند.

استوپا یونان

۵. (Gabicce Mare (Italy

Gabicce Mare ایتالیا

سواحل‌ ایتالیا یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور است که در تابستان‌ها با دیدن چترهای رنگی در کنار ساحل به توجه بسیاری از گردشگران به این ناحیه پی می‌بریم.

شهر «گابیچه ماره» (Gabicce Mare) که در کنار دریای آدریاتیک قرار گرفته یکی از استراحتگاه‌های زیبا در این منطقه است. این شهر زیبا با داشتن مناظر زیبا و امکانات تفریحی در محیطی امن پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

Gabicce Mare ایتالیا

Gabicce Mare ایتالیا

Gabicce Mare ایتالیا

۶. (Patara (Turkey

پاتارا ترکیه

ساحل شهر «پاتارا» (Patara) یکی از زیباترین سواحل‌ کشور ترکیه است که در کنار شهر باستانی «لیکیه» (Lycia) قرار دارد.

این شهر ساحلیه زیبا و دست‌نخورده که محل زندگی لاک‌پشت‌های دریایی نیز است مکان مناسبی برای اعضای خانواده، دوستداران طبیعت و باستان‌شناسان است.

پاتارا ترکیه

۷. (Guéthary (France

گوتری فرانسه

«گوتری» (Guéthary) منطقه‌ای ساحلی در جنوب غربی کشور فرانسه است و یکی از مکان‌های خاص برای گذراندن تعطیلات است. گشت‌وگذار در این ساحل بسیار لذت‌بخش است و کودکان می‌توانند به ساخت قلعه‌های شنی بپردازند.

گوتری فرانسه

گوتری فرانسه

۸. (Menorca (Spain

مینورکا اسپانیا

جزیره «مینورکا» ‌(Menorca) که در دریای مدیترانه قرار دارد ، جزیره‌ای در اسپانیا است که یکی از بکرترین و درخشنده‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه است. ساحل زیبای ماسه‌ای، آب شفاف و زلال و سکوت دلپذیر آن بهشت را در ذهن هر کسی تداعی می‌کند.

حمام آفتاب، گردش در خط ساحلی و بازدید از روستاها با خانه‌های سفید از فعالیت‌هایی است که گردشگران در این منطقه انجام می‌دهند.

مینورکا اسپانیا

مینورکا اسپانیا

مینورکا اسپانیا

۹. (Salema (Portugal

سلیما پرتغال

روستای دست‌نخورده «سلیما» (Salema) که در منطقه «آلگاروه» (Algarve) در جنوب کشور پرتغال قرار دارد در گذشته دور منطقه‌ای برای ماهیگیری بود ولی هم‌اکنون به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

این روستای زیبا با خانه‌های سفیدکاری شده همچنان به سبک سنتی خود است و در کنار ساحل بازارچه‌ای برای فروش ماهی وجود دارد. این منطقه برای افرادی که به‌دنبال سکوت و آرامش هستند توصیه می‌شود.

سلیما پرتغال

سلیما پرتغال

سلیما پرتغال

۱۰. (Marettimo (Italy

Marettimo ایتالیا

این جزیزه کوچک در غرب جزیره «سیسیل» (Sicily) و در «دریای مدیترانه» (Mediterranean Sea) قرار دارد. این جزیره که بهشتی در جزایر ایتالیایی است محل بسیار مناسبی برای استراحت است و در این ناحیه تعداد خودرو و هتل بسیار کم است و بیشتر می‌توانید به‌صورت رایگان از مناظر طبیعی آن لذت ببرید.

این مکان بکر و دست‌نخورده برای علاقه‌مندان به غواصی بسیار مناسب است و می‌توانند با دیدن غارهای دریایی که تلالو نور خورشید بر صخره‌های رنگارنگ و زیبا می‌درخشد را نظاره کنند و از این همه زیبایی لذت ببرند.

Marettimo ایتالیا

Marettimo ایتالیا

Marettimo ایتالیا

مطالب مرتبط:

منبع The Telegraph

دیدگاه