سفر و طبیعت گردی به سبک هتل پاپ آپ

فاطمه اسفندیار
فاطمه اسفندیار سه شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۵
سفر و طبیعت گردی به سبک هتل پاپ آپ

سفر به مکان‌های بی‌نظیر و دیدنی ممکن است برای شما هزینه داشته باشد اما با استفاده از محل‌های اسکان پاپ آپ یا همان هتل پاپ آپ می‌توانید سفری در مکانی بی‌نظیر در عین حال ارزان داشته باشید. با کجارو همراه باشید.

سفر به ساحل، دریاچه، کوه یا دیگر مکان‌ها در سفر به طبیعت ممکن است مناظری به‌یادماندنی به ارمغان بیاورد. اما اگر شما توانایی اسکان موقت ندارید، ولی همچنان به دنبال لذت بردن از مناظر و آرامش در این محل‌ها هستید، می‌توانید با هتل پاپ آپ این امکان را تجربه کنید!

بیایید با آن آشنا شویم. اگر شما از قشر کم درآمد هستید، گشت و گذار در فضای باز می‌تواند بدون هیچ زحمتی بسیار لذت‌بخش باشد. خوشبختانه، با این حال، یک طراحی جدید اکولوژیکی در حال اجرا است تا سفر به طبیعت را بسیار بیشتر قابل دسترسی کند.

هتل های پاپ اپ

طراحی Eco، منطقه مجلل این تنتا را با کمک گروه طراحی DROP، که بخشی از مجموعه طراحی‌های کوچک DROP محسوب می‌شوند، ایجاد کرد. این طراحی، سفر به مکان‌های طبیعی را آسان کرده، سفر به مکان‌هایی که تا به حال هرگز سبز و مناسب به نظر نمی‌رسیدند.

مجموعه DROP، یک هتل با طراحی مدولار، خارج از منطقه و ساخته شده از مواد طبیعی و تجدیدپذیر مانند چوب است. طراحی مبتنی بر چوب، نه تنها دوست‌دار محیط زیست و همگام با محیط زیست است، بلکه اجازه می‌دهد از ویژگی‌های عایق‌های حرارتی استفاده کرد. در حالی که ممکن است خارج از مجموعه بیش از حد سرد یا بیش از حد گرم باشد، در داخل مجموعه، هیچ کمبودی وجود ندارد.

هتل های ارزان

طراحی شیک مجموعه DROP بسیار راحت است و اتاق‌هایی بزرگ و مناسب برای استراحت، لم دادن و لذت بردن از زیبایی‌های سفر به طبیعت طراحی کرده است. مجموعه DROP اتاق‌هایی در دو اندازه، برای دو فرد بزرگسال یا یک خانواده چهار نفره، ایجاد کرده است. همچنین دارای دوش‌های زیبا، تراس در فضای باز و پنجره‌هایی بزرگ است که می‌توانید از مناظر و نور طبیعی استفاده کنید. هنگامی که طبیعت با شرایط آب و هوایی نامناسب دست و پنجه نرم می‌کند، مجموعه DROP راهی امن و لذت‌بخش برای استفاده حداکثری از سفر را ایجاد می‌کند.

هتل های همراه

همچنین مجموعه DROP CW که مشابه مجموعه DROP ساخته شده، در دسترس افراد قرار می‌گیرد. این مجموعه از قطعه‌های چوبی و سیمانی مقاوم در برابر بلایای طبیعی ساخته شده است. البته مجموعه‌های DROP و DROP CW در مکان‌هایی واقع شده اند که به محیط زیست آسیب نرسانند و به مسافران اجازه می‌دهد تا به صورت کامل از طبیعت استفاده کنند. به یاد داشته باشید، هیچ رد و نوشته‌ای به عنوان یادگاری ایجاد نکنید، و خاطرات‌تان را به عنوان یادگاری با خود ببرید!

هتل های موقت

طراحی این تنتا در سال ۲۰۱۲ به وسیله مانوئل دور و مارتا گوردیلو، اهل بارسلونا ساخته شده است. طراحی آنها روی طرح‌های جدید، نوآورانه و پایدار متمرکز است. این زوج از سال ۲۰۰۷ با هم شروع به کار کرده و در تلاشند تا روش‌هایی پیشرفته برای طراحی موافق با محیط زیست، مانند DROP و سایر طرح‌های مجموعه معماری‌های کوچک، انجام دهند.

هتل های کوچک همراه

خوردن قهوه در کوه، تنفس در هوای تازه، هیچ وقت به همراه این هتل‌های سیار تا این اندازه خوب به نظر نمی‌رسند!

مطالب مرتبط:

منبع ecophiles

دیدگاه