چمدان هوشمند سامسارا

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
چمدان هوشمند سامسارا

به‌روز باشید و هوشمند سفر کنید با یکی از بهترین چمدان‌های سایز کابین دنیا، چمدانی که هر آنچه برای سفر لازم است در خود جا داده است. 

چمدان سامسارا (Samsara) مانند چمدان‌های فوق لوکس از آلومینیوم طبیعی ساخته شده است. با این حال، قیمت سانسارا صدها دلار کمتر از سایر چمدان‌های آلومینیومی و شیک است. در آلیاژ آلومینیوم ۶۰۶۱ و ۵۰۵۲ از ترکیبات تیتانیوم، منیزیم و روی استفاده شده و ماده‌ای نه تنها سبک بلکه با دوام و مقاوم در برابر آتش ایجاد شده است.

چمدان

این چمدان دارای پوشش آنودی شده است_ یک فرایند الکترولیتی که اکسید طبیعی سطح چمدان را افزایش می‌دهد. این تکنولوژی بدون افزایش وزن چمدان فراهم شده است و چمدان را از خراش و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. این نوع چمدان به دلیل نوع خاص پوشش آنودی تنها در دو رنگ نقره‌ای و سیاه مات عرضه می‌شود.

طراحی ارگونومیک و رویه‌ی مسطح

سطح تخت چمدان به عنوان میز کار برای لپ‌تاپ یا تبلت قابل استفاده است. 

چمدان

طراحی منحصربه‌فرد چرخ‌ها

طراحی چرخ‌ها سبب افزایش فضای داخلی چمدان و جابه‌جایی راحت‌تر آن می‌شود.

چمدان

دریافت نوتیفیکشن در تلفن همراه به محض فاصله گرفتن چمدان

چمدان

قابلیت شارژ تلفن همراه برای بیش از ۱۰ بار و همچنین شارژ لپ‌تاپ

چمدان

وجود لامپ‌های LED درون چمدان در تاریکی و زمانی که نور مناسبی در اختیار نیست بسیار کاربردی است. سنسورهای چمدان قابلیت تشخیص تاریکی دارند و به صورت خودکار روشن می‌شوند.

طراحی منحصربه‌فرد چرخ‌های چمدان حدود ۴ لیتر به فضای داخلی چمدان افزوده است. 

چمدان

چمدان سامسارا هر آنچه در سفر برای بسته‌بندی و جابه‌جایی وسایلتان نیاز دارید را داراست: کیسه‌های مخصوص بسته‌بندی، کیسه‌های لوازم آرایشی، کیسه‌های لباس و حتی یک کیف ورزشی تاشو برای زمانی که به سالن ورزشی می‌روید.

چمدان

از طریق اپلیکیشنی که بر روی گوشی خود نصب می‌کنید می‌توانید همیشه به چمدان متصل و از وضعیت آن مطلع باشید. اگر چمدان از شما دور شود، فورا نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. همچنین، اگر چمدان توسط شخص دیگری باز شود نوتیفیکیشن بر روی گوشی شما به نمایش در می‌آید. به علاوه با استفاده از این برنامه می‌توانید نور LED داخل چمدان را کنترل کنید.

چمدان

اندازه‌های چمدان:

ارتفاع: ۵۳،۳۴ سانتی‌متر        عرض: ۲۲،۸۶ سانتی‌متر         طول: ۳۵،۵۶ سانتی‌متر

چمدان

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع kickstarter

دیدگاه