اسپرسوساز کفلانو؛ قهوه ساز سفری منحصر به فرد

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
اسپرسوساز کفلانو؛ قهوه ساز سفری منحصر به فرد

کفلانو کامپکت اسپرسوسازی قابل حمل و جمع و جور است که تنها با نیروی فشار دست قادر به تولید قهوه اسپرسو است. با کجارو باشید.

کفلانو کامپکت (Cafflano® Kompact) درست مثل اسمش دستگاهی فشرده و بسیار کوچک است که کار اسپرسوسازهای خانگی را به راحتی و تنها با فشار دست انجام می‌دهد. این دستگاه تنها ۲۲۰ گرم وزن دارد، در حالت عادی ۱۲ سانتی‌متر و در حالت فشرده به ۶ سانتی‌متر کاهش اندازه می‌دهد.

اسپرسوساز سفری

کفلاین همراه همیشگی شما در هر مکان و هر زمان است. این دستگاه نه تنها قهوه گرم بلکه قادر به تولید قهوه سرد نیز است. دستگاهی مناسب برای عاشقان قهوه و سفر.

کفلانو دارای یک فیلتر، محفظه فشار و یک درپوش سد کننده ورود هوا است که به تازه نگه داشتن قهوه کمک می‌کند. خیلی آسان، پودر قهوه را در دستگاه قرار دهید، کمی آب اضافه کنید و بقیه کارها را کفلانو روبه‌راه می‌کند. در کمتر از دو تا سه دقیقه، آب و قهوه در هم ترکیب می‌شوند. سپس، کافی است دستگاه را روی فنجان خود قرار دهید و شروع کنید به فشار دادن. علاوه بر این، کفلانو دارای فیلترهایی است که باعث فشرده شدن قهوه و جذب تمام پودر قهوه موجود در دستگاه می‌شود. همچنین، از به وجود آمدن هر گونه طعم تلخ یا اسیدی در نوشیدنی شما جلوگیری می‌کند.

اسپرسوساز سفری

روش تمیز کردن و شستشوی یک قهوه ساز سیار همیشه دغدغه‌ی مسافران عاشق قهوه بوده، به خصوص زمانی که دسترسی به آب محدود است. اما، اصلا جای نگرانی نیست. تمیز کردن کفلانو کمتر از ۳۰ ثانیه زمان می‌برد؛ بنابراین، در مدت کوتاهی می‌توانید یک فنجان قهوه دیگر آماده کنید.

در حال حاضر تنها دو رنگ قرمز و قهوه‌ای از این دستگاه وارد بازار شده است اما در آینده نزدیک این دستگاه کاربردی در رنگ‌های متنوع متناسب با سلیقه‌های مختلف تولید و عرضه خواهد شد.

اسپرسوساز

کفلانو کامپکت همراه با یک کیف بسیار شیک و زیبا به فروش می‌رسد که از دستگاه در برابر ضربه یا خراش‌های احتمالی جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه امکان تولید قهوه سرد است. آماده سازی و حمل قهوه هیچ‌گاه تا به حال به این آسانی نبوده است. کفلانو با درپوش ضد چکه و البته کوچکی منحصربه‌فرد و امکان حمل آسان یکی از بهترین همراهان هر مسافر قهوه دوستی خواهد بود.

تنها لازم است پودر قهوه را درون دستگاه قرار دهید و آب سرد یا آبی که به دمای اتاق رسیده است را درون دستگاه بریزید و سپس درپوش دستگاه را در جای خود قرار دهید. البته متاسفانه مشکل آماده سازی قهوه سرد با این دستگاه مدت زمان طولانی است که باید منتظر بمانید تا قهوه با آب ترکیب شود، یعنی زمانی حدود ۵ ساعت که البته این مدت زمان برای تولید قهوه سرد امری طبیعی است.

برای مشاهده سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی تجهیزات سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع thegadgetflow

دیدگاه