مردی که پس از ترک تحصیل در ۱۸ سالگی به ۹۷ کشور سفر کرد

آرمان والی
آرمان والی چهار شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
مردی که پس از ترک تحصیل در ۱۸ سالگی به ۹۷ کشور سفر کرد

 کریستین لیندگرن (Christian Lindgren) زمانی که ۱۸ سال داشت، از درس خواندن خسته شد و تحصیل برایش خسته کننده شده بود. در آن زمان تصمیم گرفت دور دنیا سفر کند و کشورهای مختلف را ببیند. وی هم‌اکنون ۲۷ سال دارد و ۹۷ کشور دنیا را دیده‌ است. از نیجریه در آفریقا تا کره شمالی در آسیا. با کجارو همراه باشید تا تصاویر منتخب این سفر دور دنیا را مشاهده کنید.

کریستین که اهل نروژ است، می‌گوید:

من همیشه با بودجه‌ای اندک سفر می‌کنم و هیچ‌گاه از راهنمای سفر استفاده نمی‌کنم. این تصاویر منتخب مواردی را نشان می‌دهد که همچون گوهری نهفته در زیر خاک هستند و کمتر کسی به زیبایی آن‌ها توجه نشان داده است.

یک وانت از پاکستان

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world1__880 یک وانت که جلوی دریاچه اتاباد در شمال پاکستان پارک کرده است.

لورانگار (Larung Gar) در چین

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world7__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world10__880 من به لارانگار در بخش غربی سیچوان چین رفتم و بزرگترین مدرسه بودایی را در جهان دیدم.

کره شمالی

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world6__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world19__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world18__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world11__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world8__880 با بودجه بسیار کمی به کره شمالی رفتم و این منظره‌ای بود که از پنجره هتل قابل‌مشاهده بود. قوانین کره شمالی، این کشور را به یکی از منزوی‌ترین کشورهای جهان تبدیل کرده‌اند.

کاتسکا پیلار(Katska Pilar)، گرجستان

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world5__880 به کلیسای کاتسکا پیلار در گرجستان رفتم و یک شب را در آنجا گذراندم.

اصفهان، ایران

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world16__880  2BA488D500000578-3209244-One_of_the_most_beautiful_places_in_the_whole_world_for_the_27_y-a-5_1440514029278

یکی از زیباترین جاهایی که تاکنون سفر کرده‌ام اصفهان است. مردم ایران هم مهمان‌نواز ترین مردم جهان هستند.

عروسی در تاجیکستان

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world4__880 خیلی خوش‌شانس بودم که به این عروسی دعوت شدم.

قله اورست از سمت تبت

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world2__880 شانس این را داشتم که در کمپ قله اورست ۳ بار حضور داشته باشم، دوبار از سمت نپال و ۱ بار از سمت تبت.

رجیستان، ازبکستان

I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world__880 I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world14__880 رجیستان در سمرقند واقعا زیبا است. یکی از تحسین برانگیزترین بناها در تمام جهان.I-traveld-around-the-world-times-Heres-some-of-the-untouristy-beauty-of-the-world3__880     منابع: boredpanda و dailymail

مطالب مرتبط:

دیدگاه