بهترین هتل های 5 ستاره مونیخ؛ شهر هنر و تکنولوژی در آلمان

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی پنجشنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره مونیخ؛ شهر هنر و تکنولوژی در آلمان

مونیخ شهری زیبا و جذاب برای گردشگرانی است که به آلمان سفر می‌کنند؛ هتل‌های 5 ستاره در این شهر مهمانان خود را با لوکس و مدرن بودن خود هیجان زده می‌کنند.

مونیخ از شهرهای مهم و دیدنی آلمان است که از شهرهای گران آن محسوب می‌شود و در تور آلمان حتما برنامه بازدید از این شهر وجود دارد. این شهر به‌ عنوان مرکز ایالت بایرن از مناطق ثروتمند اروپا است و لقب‌های زیادی از جمله شهر فوتبال، شهر کلیساهای بزرگ، شهر بزرگ‌ترین جشنواره‌ها و شهر هنر و تکنولوژی جدید را با خود به یدک می‌کشد. از یک سو طبیعت بکر و قرار گرفتن در مسیر رودخانه و از سوی دیگر پیشینه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر، آن را به یکی از مقاصد گردشگری حائز اهمیت تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مسافرین بسیاری برای دیدن جاذبه‌های این شهر به آن سفر می‌کنند، موضوع اقامت در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این شهر هتل‌های متعددی وجود دارد که پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است. هتل‌های 5 ستاره مونیخ در نوع خود بی‌مانند هستند و سفر مهمانان خود را به سفری خاص و فراموش نشدنی تبدیل می‌کنند.

در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین هتل‌های 5 ستاره مونیخ و امکاناتی که ارائه می‌دهند آشنا شوید.

هتل 5 ستاره مونیخ

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Munich)

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Munich)

هتل ماندارین اورینتال هتلی لوکس و بی‌نظیر در مونیخ است که در بخش تاریخی شهر قرار دارد و ساختمان زیبایش در منطقه همچون نگینی زیبا می‌درخشد. مهمانان از همان بدو ورود حس خوبی از اقامت در این هتل خواهند داشت. این هتل در موقعیت عالی قرار دارد و بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های شهر از این هتل به راحتی در دسترس است.

اتاق‌های هتل بسیار شیک و زیبا هستند و از رنگ‌هایی استفاده کرده است که لوکس بودن بیشتر این اتاق‌ها را به رخ می‌کشد؛ بسیاری از اتاق‌ها تراسی با منظره خیره‌کننده از شهر را شامل می‌شوند که ممکن است ساعت‌ها در آن بنشینید و از دیدن این همه زیبایی لذت ببرید. اتاق‌ها با طراحی داخلی به سبک آلمانی و کمی شرقی دکور شده و همه اتاق‌ها در این هتل مجهز به امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، میز کار و حمامی مجلل با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران‌های هتل با غذاهای محلی و بین‌المللی در یک فضای زیبا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند و مهمانان با انتخاب یک نوشیدنی اصیل و ناب در این رستوران طعم غذای خود را ماندگارتر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند. یکی از رستوران‌های هتل منویی از غذاهای ژاپنی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که علاقه‌مندان به غذاهای شرقی می‌توانند آن‌ها را تست کنند. بار هتل با دکور خاص و زیبایش نوشیدنی‌های متفاوتی را به مهمانان پیشنهاد می‌دهد که تست آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. کافه هتل نیز برای یک عصر دل‌انگیز یا محفلی با دوستان با کیک‌ها و دسرهای خوش‌طعمش پیشنهادی است که بدون تردید باید دعوت به آن را پذیرفت.

استخر روباز هتل با چشم‌انداز پاناروما از شهر نیز به تازگی افتتاح شده است و مهمانان لحظات مهیجی را در آن سپری خواهند کرد و نکته جالب‌تر آنکه می‌توانند از تنقلات و نوشیدنی‌های خنکی که در فصل تابستان در آنجا سرو می‌شود نیز میل کنند و لذت بیشتری از این فضا ببرند. از این هتل تا موزه آلمان ۰٫۷ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt  حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  نزدیک به ۰٫۵ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Neuturmstrasse 1, Altstadt-Lehel, 80331 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، مربی شخصی، تفریحات هتل (دوچرخه سواری، اسکی، زمین بازی کودکان)، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، بوفه مخصوص کودکان، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، امکانات وی‌آی‌پی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل مونیخ پالاس (Hotel München Palace)

هتل مونیخ پالاس (Hotel München Palace)

هتل مونیخ پالاس هتلی 5 ستاره و شیک است که اقامت در آن لوکس و بی‌نظیر خواهد بود؛ این هتل می‌تواند یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر باشد، بخصوص آنکه باغ انگلیسی نیز در نزدیکی آن قرار دارد و مسافرین در موقع استراحت خود یا در شب‌ها می‌توانند به این باغ رفته و از قدم زدن در آن لذت ببرند. طراحی زیبای داخلی این هتل و نظم بسیاری که در همه بخش‌های آن مشهود است، شما را از انتخاب خود مطمئن خواهد کرد.

اتاق‌های لوکس و کلاسیک هتل هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد؛ انتخاب دقیق وسایل چوبی در کنار رنگ‌هایی که در دکور اتاق‌ها استفاده شده، محیط جذاب و آرامی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها با پنجره‌های بزرگ رو به باغ و با چشم‌اندازی خیره‌کننده باز می‌شوند؛ نورپردازی اتاق‌های این هتل معرکه است و با چراغ‌های زیبا فضای روح‌نوازی را ایجاد کرده که با ترکیب رنگ‌های خاکستری، خاکی و کرم که بیشتر از هر رنگ دیگری در اتاق‌ها استفاده شده است، محیطی مملو از آرامش را برای مهمانان خود فراهم ‌سازد. بی‌شک مهمانان در مدت سفر خود از اقامت در اتاق‌های خود نهایت لذت را خواهند برد.

رستوران هتل با غذاهای بین‌المللی که زیر نظر بهترین آشپزها تهیه می‌شود از مهمانان میزبانی می‌کنند و صبحانه نیز هر روزه با میزی متنوع از خوردنی‌های هوس‌انگیز برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران هتل فضایی دلچسب و دوست‌داشتنی دارد و رو به تراس هتل است. در فصل‌های خوش آب و هوا خوردن غذا یا حتی نوشیدنی در این تراس زیبا، در کنار گل‌ها و محیط بانشاطی که دارد، حسی فوق‌العاده و وصف‌نشدنی خواهد داشت.

از این هتل تا موزه آلمان ۱٫۷ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۲ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt  حدود ۱٫۹ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  نزدیک به ۲ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Trogerstrasse 21, Au-Haidhausen, 81675 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ماساژ، تفریحات هتل (دوچرخه سواری، تور پیاده روی)، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، مجارستانی، یونانی، عربی، تایلندی)

هتل له مریدین مونیخ (Le Méridien Munich)

هتل له مریدین مونیخ (Le Méridien Munich)

هتل‌های مونیخ یکی از دیگری بهتر و زیباتر هستند و امکاناتی که در آن‌ها ارائه می‌شود، هیچ نقصی ندارد و سفری لوکس را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل له مریدین مونیخ نیز هتلی 5 ستاره و مجلل با طراحی زیبا و مدرن است و هر بخش از آن که قدم بگذارید شما را هیجان‌زده خواهد کرد. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و از یک موقعیت عالی برخوردار است و یک شروع عالی برای گشت و گذار در شهر خواهد بود. باغ زیبای هتل با طراحی زیبایش و درختچه‌های کوچکی که در زیباسازی آن استفاده شده است، برای قدم زدن یا استراحت کردن پیشنهاد می‌شود.

اتاق‌های هتل با پنجره‌های بزرگ و منظره‌ای از شهر که ارائه می‌دهد و همچنین محیط دلبازی که دارد اقامتی عالی را برای مهمانان فراهم می‌کند؛ از رنگ‌های سفید و خنثی بیشتر از هر رنگ دیگری در دکوراسیون اتاق‌ها استفاده شده است که این موضوع محیط آرام‌تری را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه، تلویزیون، حمامی مجلل و زیبا اقامت را برای مهمانان خاص‌تر کرده است.

رستوران هتل با غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌های نابی که سرو می‌کند، عالی بودن خدمات این هتل را تکمیل می‌کند؛ رستوران با پنجره‌هایی رو به باغ و تراس فوق‌العاده‌اش محیطی جذاب را ایجاد کرده است که مسافرین نیز اگر علاقه‌مند باشند، می‌توانند غذای خود را در فضای باز میل کنند؛ منویی که رستوران به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد، متنوع و عالی است. بار هتل برای شبانگاه و داشتن لحظاتی رویایی با دوستان برای تست نوشیدنی‌ها و تنقلات گوناگون بسیار پیشنهاد می‌شود.

استخر سرپوشیده هتل برای تفریح و بخش اسپای آن نیز برای برطرف کردن خستگی و ریلکس کردن آماده ارائه خدمات به مهمانان است. از این هتل تا موزه آلمان ۲٫۱ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۲ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt  حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  نزدیک به ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Bayerstrasse 41, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۸۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، تفریحات هتل (دوچرخه سواری)، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل سوفیتل مونیخ بایرپست (Sofitel Munich Bayerpost)

هتل سوفیتل مونیخ بایرپست (Sofitel Munich Bayerpost)

هتل سوفیتل مونیخ بایرپست هتلی زیبا در ساختمانی تاریخی است که طراحی آن مدرن است و این تلفیق مدرنیته و سنت در ظاهر و داخل آن نمایان است. این هتل در سال ۲۰۱۷ مورد بازسازی قرار گرفت و آن را به هتلی مدرن و جدید تبدیل کرد. ایستگاه مرکزی شهر در نزدیکی هتل قرار دارد و همین موضوع دسترسی را برای مهمانان راحت‌تر کرده است.

اتاق‌های هتل مدرن و زیبا هستند و رنگ خاکستری پایه دکوراسیون اتاق‌ها است که گاها وسایلی تک رنگ با رنگ سبز و بنفش جذابیت بیشتری به اتاق‌ها بخشیده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. اتاق‌ها شامل پنجره‌هایی هستند که رو به منظره  از شهر گشوده می‌شوند، اما اتاق‌هایی که در طبقه آخر هتل قرار دارند پنجره‌های بیشتر و بزرگتری دارند که چشم‌انداز خاص‌تری را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

رستوران هتل غذاهای فوق‌العاده‌ فرانسوی را با ظرافت و هنر بسیار برای مهمانان خود سرو می‌کند که بی‌شک آنان از خوردن وعده غذایی خود در فضای ساده و آرام رستوران لذت خواهند برد. از صبحانه این هتل نباید غافل شد و مطمئنا دیدن میز صبحانه این هتل هر کسی را به خوردنش تشویق می‌کند. بار این هتل با نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌اش در محیطی با دکوراسیون خاص، در انتظار مهمانان علاقه‌مند به تست نوشیدنی‌های نشاط‌آور و خوش‌طعم است.

هتل دارای یک تراس سرسبز با صندلی‌های راحتی سبز رنگ است که در کنار فواره‌های داخل محوطه فضایی متفاوت را ایجاد کرده است و مهمانان می‌توانند نوشیدنی خود را در این محیط نوش جان کنند و از شادابی و طراوت این محیط لذت ببرند.

از این هتل تا موزه آلمان ۲٫۱ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt  حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  نزدیک به ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 12, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۹۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، تفریحات هتل (دوچرخه سواری، کتابخانه)، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آذربایجانی)

هتل روکو فورته چارلز (Rocco Forte The Charles Hotel)

هتل روکو فورته چارلز (Rocco Forte The Charles Hotel)

هتل روکو فورته چارلز هتلی 5 ستاره در یک موقعیت عالی از شهر مونیخ است؛ این هتل در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن قرار دارد و به همین منظور برای کسانیکه با قطار به این شهر سفر می‌کنند، عالی است. دکوراسیون داخلی هتل مدرن و زیبا است و برای سفری در این شهر گزینه‌ای مناسب است.

اتاق‌های شیک و مدرن هتل با لوازم زیبا، مبل‌هایی با پارچه‌های طرح‌دار و تخت‌های راحت مبله شده‌اند. هارمونی بسیاری بین رنگ‌هایی که در اتاق‌ها استفاده شده است، وجود دارد؛ بی‌شک مهمانان در مدت اقامت خود از این فضا لذت خواهند برد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

رستوران هتل با سقف بلند و دکور استخوانی رنگش و با پنجره‌هایی که رو به تراس هتل باز می‌شود، محیطی آرام و رمانتیک را برای سرو غذاهای لذیذ آلمانی و بین‌المللی فراهم می‌کند. بار هتل با نور کم و فضای زیبایش لذت خوردن نوشیدنی را دوچندان می‌کند. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در رستوران هتل سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند از تراس تابستانی این هتل نیز استفاده کنند و صبحانه را در آن میل کنند.

بعد از گشت و گذار در شهر مهمانان می‌توانند به استخر و مرکز اسپای هتل مراجعه کنند و خستگی خود را از تن بیرون کنند و با استراحت در این مرکز و استفاده از خدمات ماساژ انرژی از دست رفته را بدست آورند.

از این هتل تا موزه آلمان ۲٫۱ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche حدود ۱ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt  حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا میدان Marienplatz  نزدیک به ۱٫۱ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 28, Maxvorstadt, 80333 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، کلاب کودکان، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیون کودکان، نگهداری کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، هلندی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی)

هتل ایدن ولف (Eden Hotel Wolff)

هتل ایدن ولف (Eden Hotel Wolff)

هتل ایدن ولف از هتل‌های شیک و 5 ستاره در مونیخ است که در نزدیکی ایستگاه مرکزی مونیخ قرار دارد و میدان مارین پلاتز نیز تنها با مترو ۳ دقیقه از این هتل فاصله دارد. هتل امکانات بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند تا اقامتی آرام و با خاطرات شیرین را در این هتل تجربه کنند.

اتاق‌های هتل بیشتر طرحی نزدیک به روستیک دارند و بعضی از اتاق‌ها دارای سقفی با تیرک‌های چوبی هستند که حس خوبی برای مهمانان ایجاد می‌کند. رنگ‌های شاد در کنار رنگ سفید یا خاکستری فضای اتاق‌ها را متفاوت کرده است. امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، حمامی مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون و مینی‌بار در همه اتاق‌ها برای رفاه حال مسافرین فراهم شده است.

طرح سنتی و استفاده از صندلی‌های چوبی، در رستوران هتل نیز به چشم می‌خورد و با منویی متنوع از غذاهای لذیذ و اشتهاآور به استقبال مهمانان خود می‌روند. کارمندان این بخش با پوشیدن لباس‌های محلی، حس و حال سنتی بیشتری به رستوران بخشیده‌اند. نوشیدنی‌های بار هتل را نیز نباید نادیده گرفت، بخصوص با محیط فوق‌العاده و آرامی که دارد.

از این هتل تا موزه آلمان ۲٫۲ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche ۱٫۱ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz ۱٫۳ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Arnulfstrasse 4, Maxvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، نگهداری کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل کونیگشوف (Hotel Königshof)

هتل کونیگشوف (Hotel Königshof)

هتل کونیگشوف در قلب مونیخ قرار دارد و هتلی لوکس و مجلل است که اقامتی شاهانه را برای شما فراهم می‌کند. حس زندگی در کاخ‌های سلطنتی را شما در این هتل خواهید داشت.

 اتاق‌های هتل بزرگ و جادار است و دکوراسیون کلاسیک آن با رنگ‌های کرم و طلایی در کنار گچ‌بری‌های ظریف با نور زیبای لوسترها محیطی رویایی را ایجاد کرده است. چشم‌انداز شهر از اتاق‌ها فوق‌العاده است و دیدن شهر در شب بی‌نظیر است.

رستوران هتل با تابلوهای نقاشی زیبایش با دکور خاص و بی‌نظیرش و لوسترهای درخشانش یک گزینه عالی و رمانتیک برای یک شام رویایی است که تا سال‌ها در ذهن مسافرین نقش می‌بندد. در این هتل پیشنهاد می‌دهیم که ساعاتی را نیز در لابی هتل سپری کنید و از شنیدن صدای دلنشین پیانو در فضای بی‌نظیرش لذت ببرید.

از این هتل تا موزه آلمان ۱٫۷ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche ۰٫۷ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt ۱٫۵ کیلومتر، تا میدان Marienplatz ۰٫۸ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Karlsplatz 25, Ludwigsvorstadt, 80335 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر روباز، ماساژ، نگهداری کودک، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، سوئیت ماه عسل، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی)

هتل وستین گرند مونیخ (The Westin Grand Munich)

هتل وستین گرند مونیخ (The Westin Grand Munich)

هتل وستین گرند مونیخ هتلی لوکس و مجلل است که امکانات آن بی‌نظیر و منحصر به فرد است. در هر بخش از این هتل که قدم بگذارید، متوجه طراحی زیبا و دکور خاصش خواهید شد. اتاق‌های شیک هتل دلباز و بزرگ هستند و مانند دیگر هتل‌های معرفی شده با چشم‌اندازی زیبا از مهمانان خود استقبال می‌کند. تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه و تلویزیون هستند.

رستوران هتل با پنل‌های چوبی دکور شده و فضایی سنتی دارد و طرح شطرنجی رومیزی‌ها جلوه بیشتری به آن بخشیده که خوردن غذای محلی را در آن لذت‌بخش‌تر کرده است؛ البته این هتل دارای غذاخوری‌های متنوعی است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید در هر کدام از آن‌ها غذای خود را میل کنید. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیاری از کیک‌ها، شیرینی‌ها و آبمیوه‌ها سرو می‌شود. در بار هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و اسنک‌ها را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

این هتل مجموعه‌ای ۱۵۰۰ متری از اسپا، سونا و استخر را دارد که یک تفریح فوق‌العاده عالی است و مهمانان می‌توانند برای ریلکس کردن به آن مراجعه کنند؛ استخر این هتل ۲۴ ساعته باز است.

از این هتل تا موزه آلمان ۳٫۵ کیلومتر، از کلیسای بانوی ما یا Frauenkirche ۳٫۶ کیلومتر، تا بازار Viktualienmarkt ۳٫۶ کیلومتر، تا میدان Marienplatz ۳٫۶ کیلومتر و تا باغ انگلیسی مونیخ ۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 6, Bogenhausen, 81925 Munich, Germany
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۲۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، بطری آب، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، امکانات وی‌آی‌پی، اتاق‌های عایق صدا، نگهداری چمدان، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، سرویس روزانه اتاق، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل 5 ستاره مونیخ

آنچه که ذکر شد، تنها تعداد معدودی از هتل‌های 5 ستاره مونیخ بوده است. در این مقاله تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که از نظر امکانات و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، در نوع و سطحی که قرار دارند، بهترین باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه