بهترین کافه‌ های مشهد | معرفی 37 کافه معروف + آدرس و عکس

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور دوشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین کافه‌ های مشهد | معرفی 37 کافه معروف + آدرس و عکس

کافه‌ های مشهد با فضای روباز یا سرپوشیده، مدرن یا سنتی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌روند.

در مشهد تعداد بی‌شماری کافه و رستوران وجود دارد که حال و هوای هر یک با دیگری متفاوت است. برخی در فضای روباز و برخی دیگر در سالنی سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. بعضی‌ها به سبک مدرن و بعضی دیگر به سبک سنتی طراحی شده‌اند. این کافه‌ها که مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و خانوادگی، برگزاری جشن تولد، صرف صبحانه و غذا است، از جاهای دیدنی مشهد به شمار می‌رود. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین کافه های مشهد آشنا کنیم و لحظه‌های خوشی را در این کافه‌ها تجربه کنید.

لیست بهترین کافی شاپ های مشهد:

بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه

کافه شوکِت

  • آدرس: مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی ۲۹ و ۳۱، کافه شوکت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۶۹۹۵۲۸ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۳

کافه شوکت مشهد

منبع عکس: اینستاگرام ، عکاس: نامشخص

«کافه شوکِت» یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه است. این کافه لوکس با فضای روباز و سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. منو صبحانه معروف این کافه شامل صبحانه فرانسوی (کروسان، خامه، مربا، عسل، کاپوچینو)، سیمیت مدیترانه‌ای (نان سیمیت، پنیر طعم‌دار، گردو، گوجه خشک، ریحان، چای سیاه)، صبحانه گرم (فرنچ تست، رولت بوقلمون، املت اسفناج) است. همچنین انواع قهوه (اسپرسو، کاپوچینو، لاته، آمریکانو)، قهوه‌های دمی، شکلات داغ، دمنوش، چای و انواع نوشیدنی‎‌های سرد در کافه شوکِت سرو می‌شود. این کافه برای انواع تارت، چیزکیک و شیرینی سفارش می‌پذیرد.

اگر راهی مقصد مشهد هستید، یکی از بهترین راه‌های دسترسی برای یک سفر زیارتی، استفاده از مسیرهای هوایی است. شما می‌توانید از هرجای ایران بلیط هواپیمای خود را به مقصد مشهد تهیه کنید. اسنپ‌تریپ، سامانه جامع خرید خدمات سفر، بهترین قیمت را برای خرید بلیط ارزان هواپیما در دسترس مسافران قرار می‌دهد.

کافه عربیکا

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۳۱ و ۳۳، کافه عربیکا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۸۲۶۸۱۵  ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از هفت تا ۲۴ و روزهای تعطیل از ۹ تا ۲۴

کافه عربیکا مشهد

منبع عکس: اینستاگرام arabica.cafebakery، عکاس: نامشخص

«کافه عربیکا» که یکی از جدیدترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه به شمار می‌رود، با سرو قهو‌ه‌های دمی و تخصصی شهرت زیادی پیدا کرده است. پکیج‌های صبحانه ساعت هفت تا ۹ این کافه بین قهوه‌دوستان طرفداران زیادی دارد و از تخفیف ویژه‌ای برخوردار است. منوی کافه عربیکا شامل انواع نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو، شکلات داغ، شیر کاکائو)، نوشیدنی‌های سرد (آیس لاته، آیس موکا)، قهوه‌های دمی (فرنچ پرس، ترک)، چای، دمنوش، اسموتی، ماکتیل، نان و میان‌وعده (انواع کروسان، انواع سیمیت، خاچاپوری، کوکی، دونات، چیز کیک) می‌شود.

کافی‌شاپ کاسابلان 

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، خیابان شهید سرهنگ قاسمی، نبش قاسمی ۳، کافی‌شاپ کاسابلان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن:  ۳۶۰۲۴۵۶۹ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۳

کافه کاسابلان مشهد

منبع عکس: اینستاگرام casablan.cafe، عکاس: نامشخص

«کافی‌شاپ کاسابلان» از بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه است که از تاسیس آن، زمان چندانی نمی‌گذرد. این کافی‌شاپ با طراحی جذاب و  منوی خاص صبحانه خود شهرت یافته است. در کافی‌شاپ کاسابلان می‌توانید برای صبحانه با توجه به ذائقه خود، خاچاپوری کلاسیک (تخم‌مرغ، پنیر و جعفری)، خاچاپوری اسفناج، خاچاپوری بیکن، انواع سیمیت (بوقلمون، پرشن) و انواع کروسان را سفارش دهید.

همچنین قهوه‌های گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو)، قهوه‌های دمی، انواع دمنوش، قهوه‌های سرد، اسموتی و انواع نوشیدنی‌های سرد در کافی‌شاپ کاسابلان سرو می‌شود. با توجه به فضای محدود کافه بهتر است قبل از مراجعه میز خود را رزرو کنید.

کافی‌شاپ کولینان

  • آدرس: مشهد، بلوار کوهسنگی، خیابان پرستار، رستوران قصر درویش، طبقه سوم، کافی‌شاپ کولینان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹۲۵۲۹۴۲ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۳

کافه کولینان مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cullinancafe، عکاس: نامشخص

«کافی‌شاپ کولینان» در روف گاردن رستوران قصر درویشی و در فاصله کمی از کوهسنگی مشهد قرار دارد. این کافه از کافه‌های روباز و از بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه به شمار می‌رود. برای ورود به کافی‌شاپ کولینان لازم است که از درب ورودی سمت راست رستوران وارد شوید و با آسانسور به طبقه آخر بروید. درب آسانسور به فضای روباز و زیبای کافه باز می‌شود. همچنین این کافه فضای سرپوشیده‌ای با سقف شیشه‌ای دارد. در هر دو بخش روباز و مسقف کافه کولینان، فضای مخصوصی برای برگزاری جشن تولد در نظر گرفته شده است.     

از دیگر ویژگی‌های کافی‌شاپ کولینان، منوی جذاب صبحانه است که شامل صبحانه‌ انگلیسی، چیکن‌رپ، کرپ‌ رول، بیف‌چیز، املت بیکن، اگ‌برگر، پنکیک نوتلا، کروسان ژامبون و... می‌شود. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، موکا، لاته)، نوشیدنی‌های سرد (موهیتو، آیس لاته، فراپه چینو، شیک اسپرسو)، اسموتی و آب‌میوه‌های خوشمزه این کافه لذت ببرید. برای غذا نیز پاستا آلفردو، جاباتا بیف، چیکن استیک، سیب‌زمینی تنوری بیکن، لازانیا، تست مرغ، سالاد سزار و... سفارش دهید.

کافی‌شاپ تونل

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، میدان وصال، نبش بلوار صارمی، کافی‌شاپ تونل (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۸۴۹۶۶۰ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۴ و جمعه‌ها از ساعت ۹ تا ۲۴

کافه تونل مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_tunnel، عکاس: نامشخص

در «کافی‌شاپ تونل» که از بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه به شمار می‌رود، خوشمزه‌ترین وعده صبحانه‌ خود را تجربه می‌کنید. در این کافی‌شاپ، فضایی روباز در بیرون محوطه طراحی شده که بسیار دنج و آرامش‌بخش است. کرپ مخصوص تونل، کرپ رست بیف، شیک انجیر، کروسان‌های ویژه تونل، چیزکیک بادام‌زمینی و رول دارچین از پرطرفدارترین آیتم‌های منو کافه تونل هستند.

کافه لوماری لانژ

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بلوار حافظ، نبش حافظ ۲، کافه لوماری لانژ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۹۴۴۱۶۳ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۳

کافه لوماری لانژ مشهد

منبع عکس: اینستاگرام lomary.lounge، عکاس: نامشخص

«کافه لوماری لانژ» که از بهترین کافه‌ های مشهد برای صبحانه به شمار می‌رود، دارای سالنی بزرگ و فضایی روباز برای پذیرایی از میهمانان است. برای صبحانه می‌توانید صبحانه انگلیسی، املت سنتی، بشقاب ایرانی (نان تازه، پنیر، کره، مربا، عسل)، کروسان پاسترامی، فرنچ تست، سیمیت، بشقاب فیتنس و... سفارش دهید. همچنین می‌توانید از قهوه‌های گرم (لاته، اسپرسو، کاپوچینو، موکا)، انواع دمنوش، آیس تی، قهو‌ه‌های سرد، انواع شیک، شربت و آب‌میوه، ماکتیل، کیک و دسرهای این کافه لذت ببرید. منوی غذا در کافه لوماری لانژ شامل پیش‌ غذاها، انواع برگر، هات داگ، پنینی، انواع پاستا، استیک و... می‌شود.

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافی‌شاپ لوه (باما)

  • آدرس: مشهد، بلوار کوثر، کوثر شمالی ۸، بعد از مسجد ثارالله، کافی‌شاپ لوه (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۰۴۲۴۰ ۰۹۳۷
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۴، جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۴

کافی‌شاپ لوه (باما) مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe.loveh، عکاس: نامشخص

«کافی‌شاپ لوه» یا «باما» یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است که شما با خیال آسوده می‌توانید مراسم جشن تولد و دورهمی‌های خود را به این کافه بسپارید. فضای زیبا و رمانتیک این کافه برای ولنتاین، سالگرد ازدواج و... نیز بسیار مناسب است. برای برگزاری مراسم از حدود یک ماه قبل میز خود را رزرو کنید. کیک دلخواه خود را نیز می‌توانید به کافی‌شاپ لوه سفارش دهید. این کافه با توجه به تم مورد نظر شما، سالن را تزیین می‌کند.

کافه‌ هترا

  • آدرس: مشهد، بلوار کوثر، باهنر ۳، پلاک ۲۵، کافه‌ هترا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۴۴۱۶۳۹۸ ۰۹۹۴
  • ساعت فعالیت: ۸:۳۰ تا ۲۴

کافه هترا مشهد

منبع عکس: اینستاگرام hatra_cafe، عکاس: نامشخص

«کافه هترا» از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است که شامل فضای سرپوشیده و روباز می‌شود. فضای داخلی این کافه، یک اتاق وی‌آی‌پی (VIP) مجهز به سیستم صوتی برای برگزاری جشن تولد دارد که با رزرو این اتاق می‌توانید از خدمات بادکنک‌آرایی و تزیینات با تم دلخواه خود استفاده کنید. در محوطه روباز کافه هترا اتاقک‌های شیشه‌ای و هرمی‌شکلی وجود دارد که درون هرکدام میزی برای پذیرایی از میهمانان قرار داده شده است. اگر می‌خواهید اقتصادی‌تر جشن بگیرید، می‌توانید از این اتاقک‌های شیشه‌ای استفاده کنید. 

منو کافه هترا شامل انواع صبحانه (چاشت ایرانی، صبحانه انگلیسی، املت، فرنچ تست)، انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ، برگر، پاستا، فرنچ فرایز، انواع دسر، قهوه‌های گرم (اسپرسو، لاته، آمریکانو)، قهوه‌های سرد، انواع شیک، چای، بستنی، فراپه، کیک (تیرامیسو، رد ولوت، کیک روز)، نوشیدنی‌های سرد و... می‌شود.

 کافی‌شاپ بلانش

  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بنفشه ۳ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۲۰۷۶۹۵ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: ۸:۳۰ تا ۲۴

کافه بلانش مشهد

منبع عکس: archigate.ir، عکاس: نامشخص

«کافه بلانش» در سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در زیر بنای ۲۸۰ متری ساخته شده است. این کافه که یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد به شمار می‌رود، با ظرفیتی حدود ۱۰۰ نفر در فضای روباز حیاط، تراس و سالن سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی کافه بلانش شامل انواع کیک‌های خوشمزه، قهو‌ه‌های گرم، انواع شیک، اسموتی، شربت‌ها و غذاهای با کیفیت مانند استیک، پاستا، انواع برگر ، ساندویچ‌ها و... می‌شود. با رزرو میز در این کافه می‌توانید جشن تولدی به‌یادماندنی در کنار خانواده و دوستان خود برگزار کنید. 

کافه ویو کوهسر 

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه ۶۲، مجموعه کوهسر، کافه ویو کوهسر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۸۱۱۲۹۱ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴

کافه ویولند کوهسر مشهد

منبع عکس: blog.rahbal.com، عکاس: نامشخص

«کافه ویو کوهسر» در محیطی روباز با چشم‌انداز زیبایی از مجموعه تفریحی کوهسر قرار دارد. این کافه که از بهترین کافه های مشهد برای تولد، ولنتاین و سالگرد ازدواج به شمار می‌رود، در هوای مطبوع و پاک کوهپایه‌ای با نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی این کافه شامل صبحانه (انگلیسی، ایرانی، کرپ، پنکیک، املت سبزیجات)، انواع پاستا، پیتزا، استیک، قهوه‌های گرم، چای، دمنوش، کیک و دسر می‌شود.

بهترین کافه باغ‌ های مشهد

کافه رستوران هالیدیز (تعطیلات)

  • آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۹ و ۱۱، صارمی ۲۳، کافه رستوران هالیدیز (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۶۸۰۰۰۸ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴

کافه رستوران هالیدیز مشهد

منبع عکس: اینستاگرام holidays.cafe.restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران هالیدیز» یکی از بهترین کافه باغ‌ های مشهد است که در فضای سرسبز باغ و در محیطی رویایی با آبنمایی بزرگ و زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین این کافه رستوران دارای یک سالن بزرگ و یک سالن VIP است. امکان برگزاری مراسم جشن تولد در هر دو فضای روباز باغ و سالن سرپوشیده به‌همراه تزیینات و بادکنک‌آرایی با تم دلخواه وجود دارد. کافه باغ هالیدیز با منو کامل خود، رضایت میهمانان با ذائقه‌های غذایی متفاوت را جلب می‌کند.

منو کافه رستوران هالیدیز شامل صبحانه (پنکیک هلندی، وافل، سیمیت، املت قارچ با نان فوکاچیا، املت گوجه‌فرنگی، صبحانه سرد ایرانی)، انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ، غذاهای ایرانی (انواع کباب، قورمه‌سبزی، ماهیچه، ماهی)، غذاهای فرنگی (لمب چاپس، لمب استیک، چیکن گریل، پاستا آلفردو، فتوچینی، انواع پیتزا، برگر) می‌شود. لذت قهوه‌های گرم (اسپرسو، موکا، لاته)، قهوه‌های سرد، هات چاکلت، چای و دمنوش این کافه رستوران را از دست ندهید.

کافه باغ بهشت

  • آدرس: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، خیابان فرهیختگان، کافه بهشت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۰۲۰۴۵۵ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۳ بامداد

کافه باغ بهشت مشهد

منبع عکس: اینستاگرام bagh_behesht.vip، عکاس: نامشخص

«کافه باغ بهشت» یکی از بهترین کافه باغ‌های مشهد است که با امکانات و منو کامل خود میزبانی بسیاری از گردشگران را بر عهده دارد. این کافه با فضایی مملو از درختان سبز، گل‌های خوش‌بو و باطراوت خستگی میهمانان خود را به آرامش تبدیل می‌کند. باغ بهشت آماده برگزاری جشن تولد و مراسم در فضای باغ و سالن سرپوشیده است. منو این کافه شامل غذاهای ایرانی (انواع کباب، ماهیچه، چلو گوشت، ماهی، ته‌چین، سوپ، آش رشته، دیزی)، انواع کیک، باقلوا، چای و قلیان است.

کافه باغ (Garden Cafe) 

  • آدرس: مشهد، تقاطع بزرگراه کلانتری و بزرگراه غدیر، کافه باغ (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴

کافه باغ مشهد

منبع عکس: google map، عکاس: مروه حیدر محمد جواد

«کافه باغ» مشهد همان طور که از نام آن پیدا است، در میان باغی با درختان فراوان و درختچه‌ها قرار دارد. در این کافه میزهای چوبی با صندلی‌های حصیری در میان درختان و فضای سبز این باغ به‌شکل زیبایی چیده شده‌اند. این کافه که دارای لژ خانوادگی است، با منوی کامل و باکیفیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

بهترین کافه رستوران‌ های مشهد

کافه رستوران امیر شاهان

  • آدرس: مشهد، بلوار هفت‌تیر، بین هفت‌تیر ۳ و ۵، کافه رستوران امیر شاهان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۶۵۶۷۶۷ ۰۵۱ و ۳۸۶۸۳۴۳۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲:۳۰ تا ۰۰:۳۰

کافه رستوران امیر شاهان مشهد

منبع عکس:utravs.com، عکاس: نامشخص

کافه رستوران امیر شاهان با چند سالن پذیرایی، روف گاردن و آلاچیق‌های کنار استخر از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. همچنین با وجود تالاری مجزا برای برگزاری جشن تولد و عروسی، فرصت مناسبی برای زوج‌های جوان فراهم آورده است. علاوه برفضای سرپوشیده این مجموعه می‌توانید از فضای روباز با آلاچیق‌های زیبا نیز برای صرف غذا استفاده کنید. بخش روف گاردن مجموعه، از قسمت‌های جذاب این رستوران است که با منویی متفاوت از غذاهای دریایی و قهوه‌های خاص از میهمانان پذیرایی می‌کند.

منوی کافی‌شاپ امیر شاهان شامل انواع نوشیدنی گرم (هات چاکلت، وایت چاکلت)، چای، دمنوش، انواع قهوه گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو)، انواع قهوه سرد، قهوه‌های دمی، میلک شیک، اسموتی، شربت و... می‌شود. همچنین می‌توانید انواع پیش‌غذا، سوپ، سالاد، انواع استیک، سوخاری، پیتزا، برگر، پاستا، لازانیا و انواع کباب (شیشلیک، برگ، بختیاری، لقمه، جوجه) و... را برای ناهار یا شام سفارش دهید.

کافه رستوران فود باکس

  • آدرس: مشهد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۳۳، کافه رستوران فود باکس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۶۹۰۹۰۷ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۰۰:۳۰

کافه رستوران فود باکس مشهد

منبع عکس: اینستاگرام food_box_restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران فود باکس» با طراحی زیبا و منحصر به‌فرد، یکی از بهترین کافه‌ رستوران‌ های مشهد برای صرف یک وعده غذای لذیذ یا نوشیدن یک فنجان قهوه به شمار می‌رود. در این کافه برای صبحانه می‌توانید پنکیک، صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، وافل و کروسان سوخاری سفارش دهید. لذت انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، آمریکانو، شکلات داغ)، نوشیدنی‌های سرد (موهیتو، آیس لاته)، انواع دسر و کیک‌های کافه رستوران فود باکس را از دست ندهید. انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ، پیتزا، برگر و پاستا در منوی این رستوران موجود است.

کافه رستوران گرانیوم (گل شمعدانی)

  • آدرس: مشهد، میدان صارمی، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۱۱، کافه رستوران گرانیوم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۶۹۶۲۶۸ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: کافی‌شاپ ۸ تا ۲۴، سرو صبحانه هشت تا ۱۱:۳۰،سرو ناهار ۱۲ تا ۱۶ و سرو شام ۱۹ تا ۲۴ 

کافه رستوران گرانیوم مشهد (گل شمعدانی)

منبع عکس: اینستاگرام geranium_restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران گرانیوم» با محیطی گرم و صمیمی، پرسنل خوب و غذاهای باکیفیت از بهترین کافه رستوران‌ های‌ مشهد به شمار می‌رود. این کافه برای برگزاری جشن تولد نیز بسیار مناسب است. در منوی صبحانه کافه گرانیوم می‌توانید انواع پنکیک، بشقاب انگلیسی، چاباتا بوقلمون، املت بیکن و کالزونه را سفارش دهید. منوی کافی‌شاپ شامل انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم ، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، انواع شیک، بستنی، کیک، دسر و... می‌شود. برای ناهار و شام انواع پیتزا، برگر، استیک، پاستا، انواع سالاد و نوشیدنی قابل سفارش است.

کافه‌ رستوران رزماری 

  • آدرس: مشهد، بزرگراه کانتری، بین کلانتری ۱۱ و ۱۳، کافه‌ رستوران رزماری (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۱۲۷۶۷۶ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۴

کافه‌ رستوران رزماری مشهد

منبع عکس: اینستاگرام rosemary_house_restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه‌ رستوران رزماری» با فضایی صمیمی و دلنشین، با منوی کامل و غذاهای با کیفیت خود از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. در منوی این کافه انواع صبحانه (پنکیک، نان اسفناج، خاگینه سبزیجات، املت ربی)، پیش‌غذا (سوپ، سیب‌زمینی تنوری)، انواع سالاد (رزماری، سزار)، انواع پاستا، پیتزا، استیک را می‌توانید سفارش دهید.

در کافه رستوران رزماری برای صرف ناهار، منوی روزانه‌ای از غذاهای لذیذ ایرانی وجود دارد که شامل آلبالو پلو، ته‌چین گوشت و بادمجان، ته‌چین مرغ، قلیه ماهی، کباب دیگی، رولت گوشت و خوراک بره است. همچنین در منوی کافه می‌توانید از انواع قهوه گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو، موکا)، قهوه سرد، چای، دمنوش‌های ترکیبی، کوکتل، آب‌میوه تازه، کیک و... لذت ببرید.

کافه رستوران ماریان

  • آدرس: مشهد، بلوار صارمی، نبش سامانیه ۱۴، کافه رستوران ماریان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۸۳۴۳۴۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: همه‌روزه از هشت تا ۲۴، پنجشنبه و جمعه از هشت تا ۱

کافه رستوران ماریان مشهد

منبع عکس: اینستاگرام mariyan_cafe_restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران ماریان» با فضای آرام و منوی جذاب خود از بهترین کافه‌ رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. در این کافه می‌توانید برای صبحانه انواع تست، کروسان بیکن، پنکیک و املت بیکن را سفارش دهید. همچنین انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی‌های سرد، دمنوش، شیک و انواع کیک در منو کافی‌شاپ وجود دارد. برای غذا نیز انواع برگر، پاستا، چیکن فرایز و... قابل سفارش است.

کافه رستوران نیپر

  • آدرس: مشهد، بلوار ملک‌آباد، ملک آباد ۱۳، انتهای هوشیار ۱، کافه رستوران نیپر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۶۰۳۴۳۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: کافی‌شاپ از ۸:۳۰ تا ۲۴، سرو صبحانه از ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰، سرو ناهار از ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و سرو شام از ۲۰ تا ۲۴ 

کافه رستوران نیپر مشهد

منبع عکس: اینستاگرام nippercaferestaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران نیپر» با فضای روباز و فضایی سرپوشیده در سالن دو طبقه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این کافه انواع صبحانه مانند املت اسفناج، صبحانه انگلیسی، پنکیک و... قابل سفارش است. در منو کافی‌شاپ انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم و سرد، ماکتیل‌های تخصصی، دمنوش و چای وجود دارد. برای ناهار و شام می‌توانید سوپ، انواع سالاد (مدیترانه، میگو)، پیش‌غذا (بروسکتا، رول اسفناج)، پیتزا (پپرونی، مارگاریتا)، ماکیان (بوقلمون تمپورا، چیکن رایس)، ساندویچ (زبان گوساله، چاپاتا مرغ)، نودل، برگر، استیک، پاستا (آلفردو، چیکن پستو)، غذاهای دریایی (شاه میگو) را در کافه رستوران نیپر سفارش دهید.

کافه رستوران استوری (داستان)

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بین وکیل آباد ۳۴ و ۳۶، کافه رستوران استوری (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۹۰۶۶۰۰ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: کافی‌شاپ از ۸:۳۰ تا ۲۴، سرو صبحانه از ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰، سرو ناهار از ۱۲ تا ۱۶ و سرو شام از ۱۸ تا ۲۴  

کافه رستوران استوری (داستان) مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_restaurant_story، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران» استوری دارای فضای سرپوشیده و تراسی با سقف شیشه‌ای است که محیطی دلچسب برای میهمانان خود فراهم می‌کند. منو کامل و با کیفیت این کافه باعث شده است تا کافه رستوران استوری در رده بهترین کافه رستوران‌ های مشهد قرار گیرد. برای صبحانه انواع خاچاپوری، املت ایرانی، املت اسفناج، املت بیف چیلی، تست فرانسوی و... قابل سفارش است.

منوی کافه استوری از نوشیدنی‌های گرم (کاپوچینو، لاته، اسپرسو، فرنچ پرس)، نوشیدنی‌های سرد (آیس لاته، آیس کافی)، چای، دمنوش، اسموتی، میلک شیک، دسر (کیک روز، چیز کیک، کیک براونی شکلاتی) تشکیل می‌شود. برای غذا نیز می‌توانید چیکن استراگانف، استیک مرغ، بیف استراگانف، انواع پیتزا، انواع پاستا، انواع برگر (استوری برگر، چیز برگر دودی) را در این کافه رستوران سفارش دهید.

کافه‌رستوران رابو

  • آدرس: مشهد، بلوار صیاد شیرازی، بین صیاد شیرازی ۱۲ و ۱۴ کافه‌رستوران رابو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۹۰۱۵۱۵۱ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: کافی‌شاپ از ۸:۳۰ تا ۲۴، سرو صبحانه از ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰، سرو ناهار از ۱۲:۳۰ تا ۱۵:۴۵ و سرو شام از ۱۸ تا ۲۴

کافه رستوران رابو

منبع عکس: اینستاگرام rabolivefood، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران رابو» از بهترین کافه‌ رستوران‌ های مشهد برای صرف صبحانه، میان‌وعده، نوشیدن قهوه و صرف یک وعده غذای ایرانی یا فرنگی است. در منو کافه می‌توانید برای صبحانه املت با ژامبون، صبحانه انگلیسی، ساندویچ سوسیس و تخم‌مرغ با نان فوچاکا، ساندویچ پنیر و ریحان، پنکیک، املت ایرانی، کرپ قارچ و تخم‌مرغ سفارش دهید.

نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، هات چاکلت، موکا)، چای، انواع شیک، فراپه، بستنی و نوشیدنی‌های سرد کافه رابو را از دست ندهید. برای ناهار و شام نیز انواع برگر، سوخاری، پاستا، پیتزا، هات داگ، فرنچ فرایز و شنیتسل مرغ قابل سفارش است. همچنین غذاهای ایرانی مانند چلو ماهیچه گوسفندی، دنده کباب، ته‌چین قورمه، مرغ ترش، انواع پیش‌غذا، سوپ شیر، سالاد و نوشیدنی‌های ترکیبی در منو رستوران رابو موجود است.

کافه رستوران ژیوان

  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، حامد جنوبی، نبش حامد ۱۲ کافه رستوران ژیوان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۰۸۴۳۲۶ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴

کافه رستوران ژیوان مشهد

منبع عکس: اینستاگرام zhivan.cafe.restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران ژیوان» از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد است که با فضایی گرم و صمیمی، نوشیدنی‌ها و غذاهای باکیفیت از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. انواع صبحانه سرد و گرم (دیس صبحانه ایرانی، پنکیک)، انواع قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد و... در منو این کافه وجود دارد. همچنین برای غذا می‌توانید انواع پیتزا، استیک، غذاهای مدیترانه‌ای، لازانیا، پاستا، برگر، سوخاری، سالاد، انواع پیش‌غذا، بشقاب رژیمی، زبان گوساله، باقالی پلو با گوشت، استانبولی، کباب دیگی و... را سفارش دهید.

کافه رستوران اپیزود 

  • آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، وکیل آباد ۶۱، کافه رستوران اپیزود (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۹۳۳۳۳۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۰۰:۳۰

کافه رستوران اپیزود مشهد

منبع عکس: اینستاگرام episodecafe، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران اپیزود» با طراحی داخلی جذاب و محیطی گرم و دوستانه از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. در منو این کافه انواع صبحانه مانند املت ایرانی، صبحانه انگلیسی، کروسان بیکن، پنکیک و سوسیس تخم‌مرغ قابل سفارش است. همچنین انواع پیتزا، پاستا، برگر، سالاد، پیش‌غذا، نوشیدنی و... در منو رستوران اپیزود وجود دارد. برای عصرانه یا میان‌وعده نیز می‌توانید از انواع قهوه گرم (اسپرسو، آمریکانو)، قهوه سرد (آیس لاته، آیس کافی)، آب‌میوه، کیک، دسر، میلک شیک و ماکتیل در کافه رستوران اپیزود لذت ببرید.

کافه‌ رستوران اسپرلوس

  • آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان بهارستان، نبش بهارستان ۱۷، کافه‌ رستوران اسپرلوس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۶۶۶۴۴۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴

کافه‌ رستوران اسپرلوس مشهد

منبع عکس: اینستاگرام sperlous.restaurant، عکاس: نامشخص

«کافه‌ رستوران اسپرلوس» با سالن سرپوشیده، فضای روباز و پرسنل مجرب از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود که برای برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌ها نیز بسیار مناسب است. در این کافه صبحانه انگلیسی، پنکیک، انواع قهوه‌ گرم، قهوه‌های سرد، میلک شیک، اسموتی، بستنی و دمنوش وجود دارد. برای ناهار و شام نیز می‌توانید غذای ایرانی (انواع کباب، عدس پلو، قیمه نثار، ته‌چین مرغ) و غذای فرنگی (انواع پیتزا، برگر، پاستا، ساندویچ)، پیش‌غذا، سوپ و سالاد سفارش دهید.

بهترین کافه های روباز مشهد

کافه تراس

  • آدرس: مشهد، ابتدای بلوار وکیل آباد، بین امامت ۶ و ۸، کافی‌شاپ تراس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۶۶۰ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴

کافی‌شاپ تراس مشهد

منبع عکس: اینستاگرام terrace.food.complex، عکاس: نامشخص

«کافه تراس» از بهترین کافه ‎‌های روباز مشهد است که در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر قرار دارد. این کافه که در نزدیکی پارک ملت مشهد واقع شده است، منظره زیبایی از شهربازی و چرخ‌وفلک بزرگ پارک ملت در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. این کافه یک اتاق VIP در فضای سرپوشیده کافه با ظرفیت ۲۵ نفر، برای برگزاری جشن تولد دارد.

منوی کافه تراس، انواع صبحانه (سوسیس وتخم‌مرغ، املت فرانسوی، املت اسفناج، صبحانه ایرانی، وافل)، انواع پاستا، برگر، استیک، پیتزا، سالاد و پیش‌غذا را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو، شکلات داغ)، قهوه‌های دمی، چای، قهوه‌ و نوشیدنی‌های سرد، بستنی، میلک شیک، کیک و دسر این کافه لذت ببرید.

کافی‌شاپ دیت

  • آدرس: مشهد، خیابان هفت‌تیر، نبش گلشن، برج آرمیتاژ، طبقه پنجم، کافی‌شاپ دیت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۱۰۷۴۰۰ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۳

کافه دیت مشهد

منبع عکس: اینستاگرام ، عکاس: نامشخص

«کافی‌شاپ دیت» با فضای روباز و سرپوشیده در طبقه پنجم برج آرمیتاژ مشهد، از بلندترین برج‌ های ایران، قرار دارد. با انتخاب یک میز در فضای روباز این کافه، چشم‌انداز زیبایی از شهر مشهد در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از هوای مطبوع و همچنین منوی جذاب کافه دیت می‌توانید ساعات خوشی را سپری کنید. محیط روباز این کافه در روزهای سرد سال نیز به وسایل گرمایشی مجهز می‌شود.

منوی کافی‌شاپ دیت شامل انواع قهوه گرم (اسپرسو، لاته، کاپوچینو)، قهوه‌های دمی، آیس کافی، فراپه، بستنی، میلک شیک، چای، دمنوش، آب‌میوه و آب مرکبات گازدار می‌شود. همچنین برای غذا می‌توانید انواع پاستا، برگر، ساندویچ، سوخاری، سالاد، انواع سیب‌زمینی و... را سفارش دهید.

کافه رستوران دوسولی

  • آدرس: مشهد، بلوارسازمان آب، قاضی طباطبایی ۱۰، سوزنچی ۵، کافی‌شاپ دوسولی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۷۱۱۲۲۷۷ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۴

کافه رستوران دوسولی مشهد

منبع عکس: اینستاگرام dusoleilcafe، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران دوسولی» یکی از بهترین کافه‌ های روباز مشهد است که سالن سرپوشیده نیز دارد. منوی کامل دوسولی از جذابیت‌های این کافه به شمار می‌رود. در این کافی‌شاپ می‌توانید غذاهایی مانند پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، انواع ساندویچ، برگر‌، پاستا، انواع پیش‌غذا و سالاد را با تازه‌ترین مواد اولیه سفارش دهید. همچنین می‌توانید از انواع قهوه‌های گرم (اسپرسو، موکا)، اسموتی، دمنوش و نوشیدنی‌های سرد کافه رستوران دوسولی لذت ببرید.

 کافی‌شاپ سی

  • آدرس: مشهد، بلوار وکیل‌آباد، نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جوادالائمه، ٢٠ قدم داخل پاركينگ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن:  ۱۳۰۳۷۳۰ ۰۹۰۲
  • ساعت فعالیت: هشت تا ۲۳:۳۰

کافه سی مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe.see، عکاس: نامشخص

«کافی‌شاپ سی» از متفاوت‌ترین کافه‌ های روباز مشهد است که در پارکینگ بیمارستان جواد‌الائمه قرار دارد. فضای باغ مانند و مملو از درختان بلند بیمارستان از نقاط قوت این کافی‌شاپ به شمار می‌رود. کافی‌شاپ سی، سالن سرپوشیده‌ نیز دارد. منوی این کافه در حال حاضر شامل انواع قهوه‌ گرم، قهوه‌های دمی، نوشیدنی‌های سرد و انواع کیک می‌شود و جای غذاهای لذیذ در منوی کافه خالی است.

 کافی‌ شاپ گرندزا

  • آدرس: مشهد، بزرگراه آزادی، نبش گلشن۲، کافی‌ شاپ گرندزا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۰۵۹۵۷۹ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۶ تا ۲۴

 کافی‌ شاپ گرندزا مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_grandeza، عکاس: نامشخص

«کافی‌ شاپ گرندزا» یکی از بهترین کافه‌ های روباز مشهد برای نوشیدن قهوه و دورهمی است. تماشای مسابقات فوتبال نیز لذتی  است که می‌توانید در کنار دوستان خود در این کافه تجربه کنید. این کافه دارای اتاق VIP برای برگزاری جشن تولد است. منوی کافی‌شاپ گرندزا شامل قهوه‌های گرم (اسپرسو، موکا، لاته، کاپوچینو)، چای، دمنوش، قهوه‌های سرد، ماکتیل، کیک و دسر می‌شود. همچنین انواع استیک، پاستا، پیتزا، برگر، سوخاری و انواع پیش‌غذا را می‌توانید در این کافه سفارش دهید.

بهترین کافه های سنتی مشهد

سفره‌خانه سنتی ترنج

  • آدرس: مشهد، بلوار فرامرز عباسی، بین فرامرز عباسی ۱ و ۳، مجتمع آناهیتا، طبقه منفی یک، سفره‌خانه ترنج (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۰۴۵۴۸۷ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲ بامداد

سفره خانه ترنج مشهد

منبع عکس: اینستاگرام cafe.toranj.mashhad، عکاس: نامشخص

«سفره‌خانه ترنج» با فضایی کاملا سنتی و با محیطی صمیمی از بهترین کافه‌ های سنتی مشهد به شمار می‌رود. در منوی این کافه می‌توانید  انواع نوشیدنی‌های گرم (قهوه اسپرسو، کاپوچینو، فرنچ پرس)، دمنوش، انواع نوشیدنی‌های سرد، موهیتو، آب‌میوه، شربت، انواع بستنی، انواع شیک و کیک‌های لذیذ را سفارش دهید. در منوی سفره‌خانه ترنج انواع کباب‌ها، میرزا قاسمی و... نیز وجود دارد. در این کافه، موسیقی زنده محلی اجرا می‌شود. در ترنج قلیان و چای نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

سفره‌خانه فانوس آبی

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام، نبش بلوار فردوسی، طبقه زیرین بانک صادرات، سفره‌خانه فانوس آبی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۴۰۰۵۶ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲ بامداد

کافه سنتی فانوس آبی مشهد

منبع عکس: google maps، عکاس: Abolfazl_Ghaderi

«سفره‌خانه فانوس آبی» در فضایی زیبا و محیطی کاملا سنتی با موسیقی‌های قومی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه در فضایی به مساحت ۱۸۰ متر مربع با دو سالن خانوادگی و عمومی و با معماری سنتی، حوضچه قدیمی، تنور محلی به سبک شمال خراسان و طاقچه‌های باستانی از بهترین کافه‌ های سنتی مشهد به شمار می‌رود. در سفره‌خانه فانوس آبی وسایل قدیمی مانند سماور زغالی، چرخ بافت گلیم و نمد، چرخ چاه قدیمی، اتو زغالی و فانوس‎‌های قدیمی جلوه خاصی به این فضا بخشیده است. پرسنل این کافه از لباس‌های اصیل مشهدی برای پذیرایی از میهمانان استفاده می‌کنند.

 کافه سنتی حس خوب

  • آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، بلوار امام رضا، تقاطع امام رضا ۳ و شریعتی ۴، کافه سنتی حس خوب (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۰۱۰۱۰۴۷ ۰۹۰۱
  • ساعت فعالیت: ۱۶ تا ۲۳:۳۰

کافه سنتی حس خوب مشهد

منبع عکس: اینستاگرام good_feeling_cafe، عکاس: نامشخص

«کافه سنتی حس خوب» دارای محیطی سنتی، زیبا، صمیمی، شیک و آرام است که به‌همراه نام خود، حس خوب را به تمام میهمانان هدیه می‌دهد. این کافه با کادری مجرب و حرفه‌ای، ظرفیت پذیرایی از ۹۰ نفر را دارد. منوی کافه حس خوب شامل انواع نوشیدنی‌های گرم، انواع قهوه (اسپرسو، کاپوچینو، لاته)، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، انواع شیک، چای و قلیان، میان‌وعده‌های لذیذ (چیپس و پنیر، اسنک) می‌شود. در این کافه امکان برگزاری جشن تولد با تزیینات و تم دلخواه شما امکان‌پذیر است.

کافه سنتی اسطوره

  • آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۵ و ۷، کافه سنتی اسطوره (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۱۵۶۱۲۷ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۲۳

کافه سنتی اسطوره مشهد

منبع عکس: facebook.com، عکاس: نامشخص

«کافه سنتی اسطوره» یکی از کافه های سنتی مشهد است که با فضای کاملا سنتی در محیطی سرپوشیده با آلاچیق‌های به‌هم چسبیده، محیطی گرم و صمیمی برای میهمانان خود ایجاد کرده است. این کافه سنتی با غذاهای ایرانی (انواع کباب، میرزا قاسمی، دیزی، آش رشته)، انواع دمنوش، بستنی، چای و قلیان از مشتریان پذیرایی می‌کند.

بهترین کافه های بازی مشهد

کافه بازی دایس

  • آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، احمد آباد ۹ (نشاط)، پلاک ۸، کافه بازی دایس (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۴۱۳۸۴۵ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۱

کافه بازی دایس مشهد

منبع عکس: اینستاگرام dicegamecafe، عکاس: نامشخص

«کافه بازی دایس» یک مجموعه ویژه بانوان پر از بازی‌های فکری است که علاوه بر سرگرمی، هیجان و لذت رقابت با یکدیگر، قدرت تفکر و تصمیم‌گیری را بالا می‌برد. این کافی‌شاپ با بازی‌های جذاب مانند بازی مافیا، آبشار نیاگارا، مار و پله و همچنین با پخش سریال، فیلم و مسابقات فوتبال از تلویزیون ساعات خوشی برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید با رزرو قبلی، مراسم جشن تولد یا دورهمی دوستانه خود را به پرسنل مجرب این کافه بسپارید.

کافی‌شاپ دایس یک اتاق بازی پر از وسایل سرگرمی و جایزه برای خردسالان و کودکان در نظر گرفته است که مادران با خیال آسوده بتوانند ساعاتی را در کنار دوستان خود بگذرانند. در منو این کافه می‌توانید انواع صبحانه (املت، انواع تست، سوسیس و سیب‌زمینی و نان، پنیر و گردو)، چیکن استراگانف، پیراشکی، سالاد، انواع شیک، قهوه‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، انواع کیک، آب‌میوه و... را سفارش دهید.

<h3کافه بازی مروارید

  • آدرس: مشهد، بلوار شریعتی، به‌سمت بهار، خیابان رزم، بهشتی ۴، پلاک ۴۷، کافه بازی مروارید 
  • تلفن: ۱۷۹۸۳۱۷ ۰۹۹۳
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۰:۴۵

کافه بازی مروارید مشهد

منبع عکس: اینستاگرام morvarid_coffee_game، عکاس: نامشخص

«کافه بازی مروارید» ویژه بانوان با محیطی سرپوشیده و روباز از بهترین کافه‌ های بازی مشهد به شمار می‌رود که علاوه بر منوی خوب و با کیفیت، با بازی‌های جذاب خود محیطی پر از شور و هیجان برای بانوان فراهم آورده است. از بازی‌های سرگرم‌کننده این کافه می‌توان فوتبال‌دستی، مافیا، بازی‌ باغ‌های معلق بابل، بوم بال، صد دروازه، دژ، کش بال، پینت بال شاتل، اجی مجی بوم، استوژیت، مونو پولی، سرآشپز، شتر سواری، جالیز، سوشی گو پارتی، ناشتایی، زیرخاکی و... را معرفی کرد.

کافه مروارید اتاق مخصوصی برای برگزاری جشن تولد و دورهمی بانوان نیز در نظر گرفته است. همچنین بانوان می‌توانند در عکاس‌خانه این کافه با پوشیدن لباس‌های محلی و تاریخی، لحظاتی به‌یادماندنی ثبت کنند. منوی این کافه شامل انواع قهوه، شیک، کیک، آب‌میوه، اسموتی، سیب‌زمینی تنوری، پاستا، سوخاری، میرزا قاسمی و... می‌شود.

کافه رستوران فکری کانو

  • آدرس: مشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی ۱۲، رستوران فکری کانو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۰۲۴۰۱۴ ۰۵۱
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۰۰:۴۵

کافه رستوران فکری کانو مشهد

منبع عکس: اینستاگرام resturanfekri.cano، عکاس: نامشخص

«کافه رستوران فکری کانو» از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های فکری در سطح کشور فعالیت دارد. این کافه دارای محیطی گرم و صمیمانه است و به‌راحتی میزبانی چندین گروه دوستانه برای بازی‌های مختلف را بر عهده می‌گیرد. در این کافه رستوران علاوه بر بازی های فکری و بردگیم (جامائیکا، راننده کهکشان، وارث، صعود) می‌توانید با انواع بازی‌های گروهی مانند مافیا، اتاق فرار، واقعیت مجازی، پلی‌استیشن، سرنوشت پرونده و... سرگرم شوید.

در منو کافه رستوران فکری کانو می‌توانید انواع استیک، پاستا، برگر، هات داگ، سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سالاد گرم، سالاد فصل، انواع قهوه (اسپرسو، لاته، کاپوچینو)، میلک شیک، اسموتی، انواع کیک؛ چای، دمنوش و... را سفارش دهید.

کافه بازی فرانسیسکو

  • آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، هتل بین‌المللی قصر طلایی، کافه بازی فرانسیسکو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۰۳۰۱۱۴ ۰۹۱۵
  • ساعت فعالیت: ۱۶ تا ۲۴

کافه بازی فرانسیسکو مشهد

منبع عکس: اینستاگرام francisco_gamecafe، عکاس: نامشخص

«کافه بازی فرانسیسکو» در هتل بین‌المللی قصر طلایی یکی از بهترین کافه های بازی مشهد است که استفاده از آن برای ساکنان هتل و عموم آزاد است. در این کافه می‌توانید با بازی مافیا، انواع گیم برد، تخته نرد، بزررگراه توکیو، بازی تعادل و... سرگرم شوید و از منوی جذاب این کافه نیز لذت ببرید. همچنین در این کافه امکان برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌ با رزرو قبلی وجود دارد.

اگر شما نیز تجربه بازدید از کافه های مشهد را داشته‌اید، با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: toptourist.ir، عکاس:ناشناس

پرسش‌های متداول

بهترین کافه رستوران های مشهد کدامند؟

از بهترین کافه‌ های مشهد می‌توان از کافه شوکِت، کافه عربیکا، کافی‌شاپ لوه (باما)، کافه هترا، کافی‌شاپ بلانش، کافه رستوران هالیدیز (تعطیلات)، کافه باغ بهشت، کافه رستوران امیر شاهان، کافه رستوران فود باکس، کافه رستوران نیپر، کافه رستوران اپیزود و کافه تراس نام برد.

بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد کدامند؟

کافی‌شاپ لوه، کافه هترا، کافی‌شاپ بلانش و کافه ویو کوهسر

بهترین کافه‌ های روباز مشهد کدامند؟

کافه تراس، کافی‌شاپ دیت، کافه دوسولی، کافی‌شاپ سی و کافه گرندزا

بهترین کافه‌ های بازی مشهد کدامند؟

کافه بازی دایس، کافه بازی مروارید، کافه رستوران فکری کانو و کافه بازی فرانسیسکو

مطالب مرتبط:

دیدگاه