بهترین اتاق فرارهای مشهد

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین اتاق فرارهای مشهد

تجربه بازی در بهترین اتاق فرارهای مشهد، از محبوب‌ترین تفریحات گردشگران و اهالی شهر مشهد است؛ تجربه‌ای تازه که هرگز از یاد نخواهید برد.

مشهد، یکی از مقاصد اصلی گردشگری زیارتی ایران به شمار می‌رود که جاذبه‌هایی اعم از دیدنیهای طبیعی، تاریخی و مراکز تفریحی متعددی نظیر مراکز خرید و شهربازی‌ها دارد؛ اما در سال‌های اخیر، افتتاح اتاق فرارهای مشهد در این شهر، امکانات تفریحی مشهد را به سطح بالایی ارتقا داده است. 

اتاق فرار از پرطرفدارترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در سراسر جهان و ایران محسوب می‌شود که تجربه آن برای تمام گروه‌های سنی، به‌ویژه جوانان بسیار جذاب و مفرح است. در اتاق فرار، تیم‌های یک تا چندنفره در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرند، در به‌روی آن‌ها بسته می‌شود و باید با هم‌فکری، حل معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوند. تیم اتاق فرار می‌تواند جمعی دوستانه، خانوادگی یا به‌همراه همکاران باشد.

تجربه هیجان ناشی از اکتشافات و حل معما، هیجان ناشی از بازی‌ گروهی به‌همراه عزیزان، افزایش مهارت کار گروهی، تقویت حافظه، افزایش توان مغز، افزایش مهارت استدلال و افزایش تمرکز با حل معما از مزیت‌های بازی اتاق فرار هستند.

در ادامه برخی از بهترین اتاق فرارهای مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که برخی از آدرس‌های ذکر شده در اتاق فرارهای معرفی‌شده حدودی هستند و آدرس دقیق پس از رزرو و تماس با مجموعه موردنظر برای شما ارسال می‌شود.

بهترین اتاق فرارهای مشهد:

مجموعه الموت اسکیپ

مجموعه الموت اسکیپ یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین مجموعه اتاق فرارهای مشهد است که همانند مجموعه اتاق فرارهای تهران، چندین اتاق برای بازی دارد. در حال حاضر (سال ۱۴۰۲)، اتاق فرار «حمام شوم»، اتاق فرار «دخمه شوم» و «جنگل عزازیل»، سه اتاق فرار فعال این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

درجه ترس در مجموعه الموت اسکیپ مشهد کاملا مطابق با سلیقه و نظر بازیکنان بازی است؛ بنابراین اگر بازیکنان با درجه ترس بیشتر یا کمتر موافق باشند، بازی با میل آن‌ها چیده خواهد شد.

امکان برگزاری جشن تولد سورپرایزی در مجموعه الموت اسکیپ وجود دارد. کافی است یک ساعت قبل از سانس بازی، کیک و وسایل تولد را به کارکنان مجموعه برسانید تا در اوج هیجان و ترس، هم‌بازی عزیزتان را سورپرایز کنند.

اتاق فرار دخمه شوم

  • آدرس: محدوده شهرک غرب، خیابان کوی فرهنگ، بین خیابان دکتر حسابی شمال هفت و دکتر حسابی شمالی ۹ (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: معمایی، هیجان، ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ساعات ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۱:۳۰، ۲۲:۴۰
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۷۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار دخمه شوم  با محیطی ترسناک و دلهره‌آور اولین سناریوی بازی مجموعه الموت اسکیپ است که از تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره میزبانی می‌کند. این اتاق فرار در همان مکان اتاق فرار حمام شوم قرار دارد. در این بازی با درجه سختی هشت از ۱۰، به‌مدت ۸۰ دقیقه زمان دارید تا معماها را حل کنید. حداقل سن بازی در این اتاق فرار، ۱۵ سال است.

اتاق فرار دخمه شوم. منبع عکس: اینستاگرام الموت اسکیپ. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام الموت اسکیپ. عکاس: نامشخص

امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران در محل اتاق فرار دخمه شوم وجود ندارد. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به اتاق فرار حمام شوم در نبش خیابان حسابی شمالی هفت واقع شده است.

داستان اتاق فرار دخمه شوم:

در زمان‌های قدیم در روستایی، مرد رمالی بنام «کاووس» در خانه قدیمی و اجدادی‌اش از طریق طلسم‌نویسی روزگار می‌گذراند. زندگی کاووس و همسرش خاتون بعد از مرگ نوزاد تازه متولدشده‌شان دچار تغییرات عجیب و ترسناکی می‌شود. بنا به گفته مردم روستا، از آن زمان دیگر کسی خاتون را ندید و این اتفاق پس از مرگ کاووس نیز ادامه داشت… آیا شما حاضرید برای کشف سرنوشت خاتون به آن مکان که الان متروکه‌ای مخوف شده، بروید؟

اتاق فرار حمام شوم

  • آدرس: محدوده شهرک غرب، خیابان کوی فرهنگ، بین خیابان دکتر حسابی شمال هفت و دکتر حسابی شمالی ۹ (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ساعات ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۲:۴۰
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۷۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

همان طور که از نام اتاق فرار حمام شوم برمی‌آید، این اتاق محیطی ترسناک و دلهره‌آور دارد. در این اتاق با درجه سختی هفت از ۱۰، تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره در مدت زمان ۷۰ دقیقه، برای حل معماها و بیرون آمدن فرصت دارند. برای بازی در اتاق فرار حمام شوم باید بالای ۱۵ سال سن داشته باشید.

نکته مهم و نوآورانه بازی حمام شوم که برای اولین بار در مشهد پیاده‌سازی شده، ترکیب اتاق فرار با بازی‌های کارتی و مافیا است. به این نوع بازی به‌اصطلاح نقش‌آفرین می‌گویند؛ به این معنا که هریک از بازیکنان شخصیتی متفاوت نسبت به بقیه افراد و داستان مخصوص به خود را دارند؛ به‌علاوه با توجه به شخصیت هر فرد، وظایف متفاوتی برای وی در نظر گرفته شده است. درمجموع ۹ کارت شخصیت برای بازی حمام شوم وجود دارد و بهترین تعداد برای تجربه این بازی، هفت نفر است.

در بازی حمام شوم، چهار تم مختلف در بیش از چهار اتاق در نظر گرفته شده است و هر مکان با مکان دیگر فرق دارد. سعی بر این بوده است که از مصالح طبیعی در ساخت این اتاق فرار استفاده شود. سناریوی بازی حمام شوم ادامه سناریوی او،ل (دخمه شوم) است.

داستان اتاق فرار حمام شوم:

شما گروهی هستید که توسط نامه‌ای محرمانه از طرف فردی مجهول‌الهویه به روستایی دورافتاده و خالی از سکنه دعوت می‌شوید. عجله کنید؛ اما مراقب باشید.

اتاق فرار جنگل عزازیل

  • آدرس: محدوده وکیل آباد، بزرگراه وکیل آباد غرب به شرق، نرسیده به بلوار نمایشگاه (بلوار برونسی)، خیابان کوهستان (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک، جنی روحی، تئاتر تعاملی
  • سانس: ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۷۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار جنگل عزازیل از بازی‌های سبک جدید مجموعه الموت اسکیپ است؛ اتاقی با سناریوی ترسناک، جنی روحی و تئاتر تعاملی که تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره در آن، ۷۰ یا ۹۰ دقیقه فرصت حل معماها را دارند. سبک تئاتر تعاملی از سبک‌های جدید اتاق فرار است؛ سبکی که در آن برای حل معما باید با بازیگرهای داخل اتاق به تعامل بپردازید و برای حل معماها از راهنمایی آن‌ها استفاده کنید؛ البته باید به این نکته توجه کنید که تمام شخصیت‌های بازی قابل‌اعتماد نیستند.

اتاق فرار جنگل عزازیل. منبع عکس: t4f.ir. عکاس: نامشخص

منبع عکس: t4f.ir. عکاس: نامشخص

درجه سختی اتاق فرار جنگل عزازیل هفت از ۱۰ و حداقل سن لازم برای تجربه آن، ۱۵ سال است. بازی در این اتاق فرار برای افرادی مناسب است که حداقل یک یا دو بار تجربه اتاق فرار داشته باشند. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس و تاکسی به اتاق فرار جنگل عزازیل، ایستگاه وکیل آباد ۷۲ است. امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران در محل این اتاق فرار وجود ندارد. 

داستان اتاق فرار جنگل عزازیل:

سال‌ها پیش زمزمه اتفاقات مشکوکی در یکی از جنگل‌های شمال ایران بین مردم پخش شده بود و خبر کوچ مردمش به همه‌جا رسیده بود. این اتفاقات باعث شد که گروه طبیعت‌گردی ۱۰ نفره‌ای برای پیداکردن حقیقت ماجرا به آنجا بروند؛ اما جز یک نفر هیچ‌کس از آن جنگل خارج نشد و هیچ‌کس هیچ اطلاعی از آن‌ها ندارد. اکنون پس از چند سال تنها باقی‌مانده آن گروه شما را دعوت کرده است تا به آن جنگل بروید و کار ناتمام آن‌ها را تمام کنید. به جنگل عزازیل خوش آمدید.

در تم و فضاسازی اتاق فرار جنگل عزازیل سعی شده است تا بسیار نزدیک به جنگل باشد و شب را در جنگلی مه‌آلود تداعی کند؛ در تمام فضای اتاق از گیاهان طبیعی در دکور استفاده شده است. با وجود اینکه ژانر بازی ترسناک است، افراد با سناریویی درام و احساسی روبه‌رو هستند و خبری از داستان‌های تکراری اتاق فرارهای دیگر نیست.

اتاق فرار جنگل عزازیل دارای چند پایان‌بندی متفاوت است و برخی معماهای اضافی در داخل بازی پنهان شده‌اند که با حل شدن آن‌ها سناریو پایان بازی تغییر می‌کند؛ یافتن این صندوق‌ها به زمان حل کردن شما بستگی دارد.

مجموعه ویلاژ توریست

  • آدرس: منطقه ویلاشهر، بلوار امام رضا جنوب به شمال، امام رضا هشتم، مجتمع ویلاژ توریست، طبقه اول، واحد ۲۲۸ (مشاهده روی نقشه)
  • صفحه اینستاگرام: anp_game_group@
  • ژانر: معمایی، هیجان، ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۳
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۳۰,۰۰۰ تومان

مجموعه ویلاژ توریست در حال حاضر (سال ۱۴۰۲) با اتاق فرار «زندان گور» میزبان اهالی شهر مشهد و گردشگران است. تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره در این اتاق فرار با سناریوی ترسناک و دلهره‌آور و درجه سختی هفت از ۱۰، تنها ۹۰ دقیقه زمان برای حل معماها دارند. حداقل سن شرکت‌کننده‌ها، ۱۶ سال است. در مجموعه ویلاژ توریست، برای رفاه حال بازدیدکنندگان، یک کافی‌شاپ تعبیه شده است؛ اما پارکینگ و رستوران در این محل وجود ندارد. زمین بازی لیزرتگ از دیگر امکانات تفریحی مجموعه ویلاژ توریست به شمار می‌آید.

مجموعه ویلاژ توریست مشهد. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه ویلاژ توریست. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه ویلاژ توریست. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار زندان گور:

بر اساس یک رویداد واقعی (۱۴ ژوئن ۱۹۶۳ میلادی) گروهی از زندانیان قصد فرار از زندان آتیکا (Attica) در شمال ایالت نیویورک را داشتند که موفق به فرار نشدند. آن‌ها را به زندانی در جزیره‌ای به نام «گور» تبعید کردند. این زندان فوق‌سری و مخوف ساخته شده است و یک شکجه‌گر روانی دارد که هرکسی قصد فرار به سرش بزند را به‌شدت شکنجه می‌دهد. شما و تیمتان باید شکنجه‌گر را از بین ببرید و از این زندان رهایی پیدا کنید.

مجموعه THE NIGHT ESCAPE

  • آدرس: بزرگراه وکیل آباد غرب به شرق، کنارگذر وکیل آباد، بعد از بلوار هفت تیر، ابتدای بلوار هنرستان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۷۸۸۳۴۸ ۰۹۳۵
  • صفحه اینستاگرام: the_night_escape@
  • ژانر: معمایی، تئاتر تعاملی، ترسناک، شروع از مبدا
  • سانس: ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۳
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار «روستای آل» تنها بازی مجموعه THE NIGHT ESCAPE با ژانر معمایی، تئاتر تعاملی و ترسناک و درجه سختی ۶ از ۱۰ است. چهار تا هشت نفر در مدت زمان ۷۰ دقیقه فرصت دارند معماها را حل کنند و از اتاق خارج شوند. حداقل سن شرکت‌کننده‌ها ۱۶ سال است. 

روستای آل. منبع عکس: وبسایت مجموعه انگیما اسکیپ روم. عکاس: نامشخص

منبع عکس: وب‌سایت مجموعه انگیما اسکیپ روم. عکاس: نامشخص

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به اتاق فرار روستای آل، ایستگاه متروی دانش‌آموز در خط یک مترو مشهد و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه هنرستان است. امکاناتی نظیر پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران در این مجموعه وجود ندارد.

داستان اتاق فرار روستای آل:

چند سالی بود که آل در این روستای دوردست نفوذ کرده بود و جان کودکان را می‌گرفت. مردم این روستا دنبال راه چاره بودند. آن‌ها رمالی را پیدا کردند. آن شیاد به مردم روستا گفت باید جان یکی از دختران جوان را فدای این روستا کنند و اشک‌های قبل از مرگش را برایش ببرند. مردم این روستا «بلقیس»، «دختر ربابه» را قربانی کردند؛ بعد از آن، مردم دچار نفرین ربابه شدند و حالا مردم این روستا هر ماه منتظر هستند تا نفرینِ ربابه، جان یکی از فرزندشان را بگیرد. آن‌ها تا ابد تقاص مرگ بی‌رحمانه‌ بلقیس را خواهند پرداخت؛ مگر آنکه افرادی حاضر شوند بهای باطل شدن دائمی نفرین را بپردازند...

مجموعه هراس اسکیپ

  • آدرس: محدوده قاسم آباد، بلوار حجاب شمال به جنوب، بعد از بلوار ادیب نیشابوری (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک، ماورایی، دلهره‌آور، تئاتر تعاملی
  • سانس: ۱۵، ۱۶:۳۰، ۱۸، ۱۹:۳۰، ۲۱، ۲۲:۳۰
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۴۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

مجموعه هراس اسکیپ با تک اتاق فرار «آوای خونین»، میزبان علاقه‌مندان به این تفریح هیجان‌انگیز است. در این اتاق فرار با درجه سختی هفت از ۱۰، تیم‌های چهار تا ۱۲ نفره، ۷۰ دقیقه فرصت دارند معماها را حل کنند. شرکت‌کنندگان این بازی باید حداقل ۱۶ سال سن داشته باشند.

رستوران از امکانات رفاهی تعبیه‌شده در مجموعه هراس اسکیپ است. پارکینگ و کافی‌شاپ در این مکان وجود ندارد.

داستان اتاق فرار آوای خونین:

نامادری آوا برای خلاص شدن از شر آوا به یک رمال مراجعه می‌کند و از وی طلسمی برای ازدواج هرچه سریع‌تر آوا می‌گیرد؛ غافل ازین‌که در طلسم قید نشده است که آوا حتما با انسان ازدواج کند...

مجموعه باغ متروکه

  • آدرس: منطقه طرقبه، ویلاشهر، بلوار امام رضا جنوب به شمال، بین امام رضا دوم و چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۳۷۲۷۰۷ ۰۹۳۵
  • صفحه اینستاگرام: bagh_matroukeh@
  • ژانر: معمایی، ترسناک، روحی جنی
  • سانس: ۱۲، ۱۳:۳۰، ۱۵، ۱۶:۳۰، ۱۸، ۱۹:۳۰، ۲۱، ۲۲:۳۰
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۲۳۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار «وصلت شوم» تنها اتاق فرار مجموعه باغ متروکه است؛ مجموعه‌ای که در اریبهشت سال ۱۴۰۱ خورشیدی افتتاح شد و در حال حاضر (سال ۱۴۰۲) قرار است به‌زودی یک اتاق فرار جدید به مجموعه خود اضافه کند. در اتاق فرار وصلت شوم با درجه سختی هفت از ۱۰، تیمی متشکل از پنج تا ۱۰ نفر، ۷۰ دقیقه فرصت دارند تا معماها را حل کنند. حداقل سن شرکت‌کننده‌ها در این اتاق فرار، ۱۶ سال است. محیط بازی وصلت شوم، باغ است.

اتاق فرار باغ متروکه. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه باغ متروکه. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه باغ متروکه. عکاس: نامشخص

مجموعه باغ متروکه امکاناتی چون پارکینگ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد؛ اما رستوران و کافی‌شاپ ندارد. امکان برگزاری جشن تولد سورپرایزی نیز در مجموعه فراهم است. سناریوی بازی بعد از ورود به اولین اتاق و عبور از مسیر باغ برای بازیکنان پخش می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه تاکسی به اتاق فرار وصلت شوم، پایانه طرقبه است.

مجموعه فرارستان

  • آدرس: منطقه هاشمیه، بلوار هنرستان، خیابان هنرستان سی و ششم، خیابان پیله‌چیان یکم، انتهای کوچه هنرستان ۳۶٫۱۱ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۱۰۹۶۵۰۸ ۰۹۳۸
  • وب‌سایت: fararestan.ir
  • صفحه اینستاگرام:‌ fararestan@
  • ژانر: دلهره‌آور، آخرالزما‌نی، تئاتر تعاملی
  • سانس: ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۸۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

مجموعه فرارستان از دیگر مجموعه‌های مشهور اتاق فرار در مشهد است؛ مجموعه‌ای با دو اتاق فرار که سناریوی یکی از آن‌ها («گاوبازی در میدان مین»؛ سناریوی ترسناک و دلهره‌آور و درجه سختی ۸٫۵ از ۱۰) منقضی شده است.

اتاق فرار گم شده در تاریکی. منبع عکس: وبسایت مجموعه فرارستان. عکاس: نامشخص

منبع عکس: وب‌سایت مجموعه فرارستان. عکاس: نامشخص

اتاق فرار گم‌شده در تاریکی (LOST IN THE DARK)، اتاق فرار فعال مجموعه فرارستان در ژانر ترسناک و تئاتر تعاملی، از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ خورشیدی، از تیم‌های چهار تا هشت نفره میزبانی می‌کند. در این بازی با درجه سختی ۸٫۵ از ۱۰، تنها ۸۰ دقیقه برای خروج از اتاق زمان دارید. حداقل سن شرکت‌کننده‌ها، ۱۸ سال است. امکاناتی چون رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ در این مکان وجود ندارد. توجه داشته باشید که برای شرکت در این بازی، باید لباس‌های راحت بپوشید و از پوشیدن لباس‌های موردعلاقه‌تان بپرهیزید.

نزدیک‌ترین ایستگاه تاکسی به اتاق فرار گم‌شده در تاریکی، ابتدای پیروزی ۴۲، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو، ایستگاه سیدرضی در خط یک مترو مشهد و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه میدان هاشمیه است.

داستان اتاق فرار گم‌شده در تاریکی:

در یک جهان آخرالزمانی که بیش از ۹۰ درصد جمعیت کره زمین بر اثر یک عفونت قارچی به موجوداتی شبیه زامبی تبدیل شده‌اند. شما بازماندگانی هستید که به امید یافتن یک سرپناه به خانه‌ای می‌رسید که ...

مجموعه ترپ اسکیپ روم

  • آدرس: بلوار سجاد غرب به شرق، خیابان حامد جنوبی، کوچه مرجان هشتم، پلاک ۷۲ (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک، روحی جنی
  • سانس: ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۳
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تومان

اتاق فرار «جنگل جیغ»، تنها بازی مجموعه ترپ اسکیپ روم است؛ در این بازی، تیم‌های پنج تا ۱۰ نفره، ۸۰ دقیقه زمان دارند تا معماهای بازی را حل کنند و از اتاق خارج شوند. درجه سختی بازی جنگل جیغ، هفت از ۱۰ است و برای شرکت در این بازی باید حداقل ۱۶ سال سن داشته باشید.

بسیاری از افراد با شنیدن نام اتاق فرار مجموعه ترب اسکیپ روم به یاد جنگل جیغ مشهد می‌افتند؛ جاذبه‌ای ترسناک و مشهور در روستای سربرج در بخش طرقبه به‌محض تاریک شدن هوا در آن صدای جیغ به گوش می‌رسد.

با وجود اینکه دلایل علمی متعددی برای شنیده شدن این صدای گوش‌خراش در شب‌های جنگل جیغ مشهد وجود دارد، افراد زیادی بر این باورند که این مکان، محل سکونت اجنه و شیاطین است و شب هنگام، شیاطین و ارواح نفرین شده در این جنگل پرسه می‌زنند و صدای جیغ را از خود درمی‌آورند. برخی نیز معتقدند که زنی در این جنگل در بین شعله‌های آتش سوزانده شده و به قتل رسیده و به همین دلیل، هر شب با صدای جیغ به‌دنبال قاتل خود است.

جنگل جیغ مشهد. منبع عکس: respina24.ir. عکاس: نامشخص

منبع عکس: respina24.ir. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار جنگل جیغ:

در سال ۱۳۲۰ خورشیدی، در روستای سربرج در شبی طوفانی پسری به دنیا می‌آید که ظاهری عجیب‌الخلقه و ترسناک دارد؛ شبی طوفانی که صدای زوزه گرگ‌ها یک لحظه قطع نمی‌شود. مادر یحیی در اثر زایمان می‌میرد. صبح روز بعد، ملخ‌ها به روستا حمله می‌کنند و تمام محصول روستا را از بین می‌برند. تمام این اتفاقات باعث می‌شود که اهالی روستا یحیی را نحس می‌پندارند و او را به‌همراه پدرش از روستای محل زندگیشان طرد می‌کنند.

پدر یحیی مجبور به ساخت کلبه‌ای در جنگل می‌شود تا یحیی را به‌تنهایی در آن بزرگ کند. یحیی در ۱۳ سالگی، پدرش را از دست می‌دهد و تنهاتر می‌شود. او بعد از چند سال، دختر کدخدا را کنار چشمه می‌بیند، عاشق او می‌شود و به خواستگاری می‌رود؛ اما کدخدا یحیی را به خانه خود راه نمی‌دهد. یحیی با کینه، خانه کدخدا را ترک می‌کند. بعد از گذر چند سال، شب عروسی دختر کدخدا، همه‌چیز تکرار می‌شود: طوفان، زوزه گرگ‌ها و صدای ملخ‌ها. خبری در همه روستا پخش می‌شود: «عروس گم شده است».

از ماجرای گم شدن دختر کدخدا چند سال می‌گذرد. همه‌چیز در آن جنگل لعنتی مخوف است؛ هر شب صدای جیغ‌های دیوانه‌کننده زنی جوان به گوش می‌رسد؛ لعنت به صدای جیغ! لعنت به صدای جیغ!

مجموعه دانی کلاب

  • آدرس: بلوار جانباز شمالی جنوب به شمال، بعد از میدان جانباز، نرسیده به خیابان یاس دوازدهم، طبقه همکف برج برفی (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: معمایی، مهیج، کاراگاهی
  • سانس: ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

مجموعه دانی کلاب با بازی اتاق فرار نجات فرمانده میزبان علاقه‌مندان به این بازی مهیج است. در این اتاق فرار با درجه سختی هفت از ۱۰، تیم‌های چهار تا هشت نفره وارد بازی می‌شوند و ۹۰ دقیقه فرصت دارند معماهای بازی را حل و قفل‌ها را باز کنند. حداقل سن شرکت‌کننده‌ها در بازی اتاق فرار نجات فرمانده، ۱۶ سال است.

برج برفی مشهد. منبع عکس: وبسایت سینماتیکت. عکاس: نامشخص

منبع عکس: وب‌سایت سینماتیکت. عکاس: نامشخص

مجموعه دانی کلاب در طبقه همکف یکی از بهترین برج‌های تفریحی مشهد، برج برفی، قرار دارد. جای پارک در اطراف مجموعه موجود است. بازی‌های واقعیت مجازی، بردگیم، ایونت مافیا و جشن تولد سورپرایزی از دیگر امکانات مجموعه دانی کلاب، به شمار می‌آیند. ایستگاه میدان جانباز، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به مجموعه دانی کلاب است.

داستان اتاق فرار نجات فرمانده:

بعد از اینکه شما توانستید با موفقیت الماس را سرقت کنید، فرمانده شما توسط پلیس بازداشت می‌شود. شما متوجه این نکته می‌شوید که یک کلکسیونر با نفوذ خودش در پلیس، توانسته است تا فرمانده را از پلیس تحویل بگیرد و او را در جایی مخفی و پنهان کند. کلکسیونر چندبار تلاش کرده است تا با شما تماس بگیرد و فرمانده را با الماس سرقت‌شده معاوضه کند؛ اما شما این همه تلاش برای سرقت الماس را نمی‌توانید فراموش کنید و از طرفی هم شما به فرمانده وفادار هستید و نمی‌توانید او را تنها بگذارید. شما توانسته‌اید محل مخفی کلکسیونر را پیدا کنید؛ اما باید از قبل از جابه‌جایی فرمانده از آن محل کلکسیونر را غافل‌گیر کنید.

منابع عکس‌ها: وب‌سایت هلدینگ گردشگری جوانمرد. عکاس: نامشخص

برج برفی مشهد از محبوب‌ترین مراکز تفریحی تجاری و از جاهای دیدنی مشهد است که تفریحات بسیاری برای کودکان و بزرگسالان در آن وجود دارد. همان طور که از نام این مجموعه برمی‌آید، مهم‌ترین تفریح برج برفی، سرزمین برفی آن با سرسره‌های، تیوب‌ها، خانه اسکیموها و غیره است. از دیگر امکانات رفاهی تفریحی برج برفی می‌توان به پردیس سینمایی با ۶سالن سینما، اتاق فرار، سالن بیلیارد، فودکورت، کافی‌شاپ و بوفه اشاره کرد. سرزمین برفی مکانی است که در فصول گرم و سرد سال، می‌توانید در آن از تفریحات زمستانی لذت ببرید.

مجموعه دیمن اسکیپ

  • آدرس: بزرگراه آزادی جنوب به شمال، نرسیده به میدان استقلال، بین کوچه آزادی دوم و سوم (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: معمایی، ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۶۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار «خوابگاه بولونیا» تنها بازی مجموعه دیمون اسکیپ با درجه سختی هفت از ۱۰ است. در این اتاق فرار، تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره، ۷۰ دقیقه زمان دارند تا با حل معماها و باز کردن قفل‌ها از اتاق خارج شوند. برای شرکت در بازی خوابگاه بولونیا باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید. جای پارک در نزدیکی مجموعه وجود دارد.

داستان اتاق فرار خوابگاه بولونیا:

سال ۱۹۶۰ ایتالیا شهر بولونیا.

مجموعه قتل‌های زنجیره‌ای که در سال ۱۹۶۰ در این خوابگاه قدیمی اتفاق افتاد تا مدت‌ها موجب رعب و وحشت مردم بود؛ اتفاقاتی که در آن سال‌ها به نام «وحشت بولونیا» معروف شد. حوادثی که هیچ‌گاه مشخص نشد چه‌کسانی پشت پرده آن هستند. اکنون پس از گذشت چند سال از آن اتفاقات گروه شما قدم به داخل این خوابگاه شوم برای پرده برداشتن از راز قتل‌های مخوف آن گذاشته‌ است...

مجموعه توعه اسکیپ

  • آدرس: بلوار شاهد غرب به شرق، بعد از چهارراه راه‌آهن، نرسیده به خیابان شاهد ۵۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۰۳۱۹۷۶ ۰۹۰۱
  • صفحه اینستاگرام: escaperoom.toeh@

مجموعه توعه اسکیپ از مجموعه‌های اتاق فرار مشهد است که در حال حاضر (سال ۱۴۰۲)، دو بازی فعال به نام‌های «یوما» و «نیما» دارد. برای شرکت در بازی‌های این مجموعه باید حداقل ۱۵ سال سن داشته باشید. جای پارک در نزدیکی مجموعه وجو دارد؛ اما لطفا روی پل و‌ جلوی پل پارک نکنید. 

اتاق فرار یوما

  • ژانر: ترسناک، تئاتر تعاملی
  • سانس: ۱۶ ،۱۸، ۲۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

اتاق فرار یوما اولین بازی مجموعه طوعه اسکیپ (Toeh Escape) با ژانر ترسناک و تئاتر تعاملی است. در این بازی با سختی پنج از ۱۰، تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره در مدت زمان ۷۰ دقیقه باید معماها را حل کنند و از اتاق خارج شوند. 

داستان اتاق فرار یوما:

۱۱۴ سال پيش خانواده‌ای چهار نفره از جنوب كشور به اين شهر آمدند و در خانه‌ای كه سال‌ها كسی حاضر به زندگی در آن نبود ساكن شدند. همه‌چيز خوب بود تا اينكه هيچ ‌بری از اين خانواده نشد و در پی آن جنازه‌ پدر و فرزندان در آن خانه كشف شد. از آن‌موقع به بعد هركس به اين خانه مي‌آمد ديگر باز نمی‌گشت. اين خانه تسخیر شده است. حالا شما و گروهتان بايد وارد اين خانه شده‌اید و باید طلسم اين خانه را باطل كنيد.

اتاق فرار نیما

  • ژانر: ترسناک، تئاتر تعاملی
  • سانس: ۱۵ ،۱۷، ۱۹، ۲۱
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۲۰۰,۰۰۰ تومان

اتاق فرار نیما جدیدترین بازی مجموعه طوعه اسکیپ مشهد است؛ در این بازی با درجه سختی هشت از ۱۰، تیم‌های پنج تا ۱۰ نفره فرصت دارند در ۸۵ دقیقه معماها را حل کنند.

داستان اتاق فرار نیما:

نیما در یکی از خانه‌های قدیمی آن روستا زندگی‌ می‌کرد؛ ولی بعد از مرگ خانواده‌ش حال خوشی نداشت؛ به‌ظاهر به مرگ طبیعی مرده بودند؛ ولی نیما نظر دیگری داشت. این موضوع نیما را خیلی اذیت می‌کرد و دیگر نیمای قبل نبود. روزبه‌روز می‌گذشت، رفتارهای نیما تغییر می‌کرد، کارهای وحشیانه‌ای انجام می‌داد و چشمانش از شدت پلک نزدن و به یک‌جا خیره شدن قرمز می‌شد.

دعانویسی در روستا زندگی می‌کرد که خود را در زیرزمین خانه‌ای حبس کرده بود و قرار ملاقات با هیچ‌شخصی را قبول نمی‌کرد. در شبی بارانی و سرد که مه همه‌جا را فرا گرفته بود، حال نیما از همیشه بدتر شده بود؛ به همین دلیل اهالی روستا تصمیم گرفتند نیما را جلوی در خانه دعانویس زندانی کنند تا شاید دعانویس کاری برای او بکند. امروز ۳۰ روز از این قضیه گذشته است و هیچ‌کس جرئت ندارد وارد آن زیرزمین شود. از شما تیم شجاع می‌خواهیم تا از حال نیما خبر‌دار شوید!

مجموعه سایلنس روم

  • آدرس: بلوار فردوسی، خیابان مهدی، بین کوچه مهدی ۶ و مهدی هشت (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۹۰۱۰۲۱۳ ۰۹۳۶ / ۹۰۱۰۳۱۲ ۰۹۳۶
  • صفحه اینستاگرام: holocaustescape.room@
  • ژانر: ترسناک، دلهره‌آور، بقا، شروع از مبدا
  • سانس: از شنبه تا چهارشنبه: ۱۵ ،۱۷، ۱۹، ۲۱؛ پنجشنبه و جمعه: ۱۳، ۱۵ ،۱۷، ۱۹، ۲۱
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

مجموعه سایلنس روم (silence room) با بازی «هولوکاست» در ژانر ترسناک و دلهره‌آور و درجه سختی هشت از ۱۰، پذیرای تیم‌های چهار تا هشت نفره بالای ۱۵ سال است. در این بازی ۷۰ دقیقه برای حل معماها زمان در اختیار دارید.

اتاق فرار هولوکاست مشهد. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه سایلنس روم. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه سایلنس روم. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار هولوکاست:

درسال ۱۹۳۹ با حمله نازی‌ها به لهستانی‌ها جنگ جهانی دوم آغاز شد؛ پس از آن نازی‌ها دست به جداسازی نژاد یهودیان زدند و اردوگاه‌های کار اجباری و مرگ برپا شد؛ اردوگاه‌هایی که در آن افراد یا از بیماری‌های وحشتناک جانشان را از دست می‌دادند یا به‌عنوان ابزارهایی برای آزمایش به‌کار گرفته می‌شدند. این آزمایش‌ها شامل گذاشتن انسان‌ها در اتاق فشار، منجمدکردنشان، قطع عضو و تزریق مواد شیمیایی درون چشم بود که عواقب ناگواری در پی داشت. تیم شما به‌عنوان اسیران جنگی وارد این اردوگاه شده است. سعی کنید زنده بمانید!

اتاق فرار هولوکاست درجه سلامتی دارد؛ بنابراین هرگونه برخورد با بازیگر یا سلاح سرد، سبب از دست رفتن یک درجه از سلامتی شما می‌شود. توجه داشته باشید که با چهار برخورد با بازیگر، تیم شما می‌بازد و بازی به پایان می‌رسد. برای حضور در اردوگاه حتما لباس راحت بپوشید؛ زیرا تحرک بسیاری در بازی در انتظار شما است.

در اردوگاه هولوکاست موجودات حساس به صدایی وجود دارند که در تاریکی و روشنایی حرکت می‌کنند. شما و تیمتان برای مقابله با آن، باید در سکوت کامل فرار کنید.

مجموعه کانو

  • آدرس: بزرگراه کلانتری (بزرگراه آزادی) جنوب به شمال، ابتدای بلوار سجاد، انتهای خیابان حامد جنوبی ۱۲ (جامی) (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۳۴۰۳۱ ۰۹۳۷ / ۶۹۰۰۱۷۹ ۰۹۱۵
  • صفحه اینستاگرام: resturanfekri.cano@

مجموعه کانو (رستوران فکری کانو) در حال حاضر (سال ۱۴۰۲) دارای چهار اتاق فرار فعال «وبلاگ»، «احضار»، «کلبه» و «سرقت پیاچنزا» است. برای شرکت در بازی‌های این مجموعه باید حداقل ۱۴ سال سن داشته باشید.

مجموعه کانو از نخستین مجموعه‌های بردگیم، بازی مافیا و اتاق فرار در مشهد به شمار می‌آید. کافه از امکانات مجموعه کانو است؛ در این مکان می‌توانید انواع نوشیدنی گرم و سرد، پیش‌غذاها و غذاهای فست‌فودی نظیر پاستا و پیتزا را سفارش دهید.

مجموعه کانو مشهد. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

اتاق فرار وبلاگ

  • ژانر: ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۳، ۱۴:۳۰، ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۹۹,۰۰۰ تومان

اتاق فرار وبلاگ با درجه سختی پنج از ۱۰، از تیم‌های چهار تا هشت نفره میزبانی می‌کند. در این بازی جذاب، ۸۰ دقیقه زمان دارید تا به‌همراه تیمتان معماها را حل و قفل‌ها را باز کنید.

اتاق فرار وبلاگ.منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار وبلاگ:

چندروزی‌ است که صفحه حوادث روزنامه‌ها در مورد یک قاتل سریالی گزارش می‌نویسند. اولین قربانی یک ناشر کتاب بود؛ مقتول به‌خاطر خون‌ریزی زیاد به‌دلیل فرو رفتن خودکار به گردنش به قتل رسیده بود. تاکنون هیچ سرنخی پیدا نشده و به همین دلیل شایعه‌های زیادی در حال دست‌به‌دست شدن است. گفته می‌شود قتل‌ها بر اساس جزئیات داستان‌های یک وبلاگ اتفاق افتاده‌اند؛ حالا شما نویسنده‌ وبلاگ را پیدا کرده‌اید و به‌دنبال کشف حقیقت هستید.

در ملاقات اول در دفتر وبلاگ‌نویس متوجه هیچ نکته‌ مشکوکی نمی‌شوید و همه‌چیز کاملا عادی است؛ اما در ملاقات دوم که به‌همراه دوستانتان رفته‌اید، بعد از پذیرایی بیهوش می‌شوید و در چهار سلول مجزا به هوش می‌آیید.

اتاق فرار احضار

  • ژانر: ترسناک
  • سانس: ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۳، ۱۴:۳۰، ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰، ۲۲، ۲۳
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۹۹,۰۰۰ تومان

در اتاق فرار احضار با درجه سختی پنج از ۱۰، تیم‌های چهار تا هفت نفره، ۷۰ دقیقه زمان دارند تا معماها را حل کنند و از اتاق خارج شوند.

اتاق فرار احضار.منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار احضار:

طبق کتیبه‌های باستانی هنگامی که آدم و حوا از بهشت رانده شدند و به زمین آمدند، لوسیفر نیز به زمین آمد. معبد «تارتاروس» (Tartarus) قدمگاه اولیه لوسیفر بود. گفته شده است اکسیر جاودانگی توسط شیاطین از بهشت ربوده شده و در معبد تارتاروس پنهان شده است؛ به همین دلیل فرمانروایان و سران ادیان الهی برای جلوگیری از خارج شدن شیاطین و اکسیر جاودانگی از معبد تارتاروس آن معبد را مهر و موم کرده‌اند؛ البته عده‌ای از باستان‌شناسان معتقدند این افسانه‌ها فقط برای محفوظ نگه داشتن گنجینه‌ها است تا کسی وارد آن معابد نشود! حالا شما و تیمتان می‌خواهید راز این معبد را کشف کنید.

اتاق فرار سرقت پیاچنزا

  • ژانر: معمامحور
  • سانس: ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۳، ۱۴:۳۰، ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۷۹,۰۰۰ تومان

درجه سختی اتاق فرار سرقت پیاچنزا پنج از ۱۰ است. در این اتاق فرار، تیم‌های چهار تا هشت نفره، ۸۰ دقیقه فرصت دارند که از پس حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها برآیند.

داستان اتاق فرار سرقت پیاچنزا:

هفته‌ پیش مزایده‌ای در شهر پیاچنزای ایتالیا برگزار شد. در این مزایده الماسی سلطنتی که متعلق به فردیناند سوم بود به مزایده گذاشته شد. این الماس از سال ۱۸۱۶ میلادی، یعنی دقیقا بعد از مرگ فردیناند سوم و سقوط پادشاهی سیسیل، دیگر دیده نشده بود.

حالا این الماس در اختیار یک کلکسیونر ایتالیایی است؛ او این الماس را در خزانه مخفی در خانه خود پنهان کرده است. شما و گروهتان تنها افرادی نیستید که به‌دنبال سرقت این الماس هستید؛ پس بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید و آماده این سرقت بزرگ شوید.

اتاق فرار کلبه

  • ژانر: ترسناک
  • سانس: ۱۰، ۱۱:۳۰، ۱۳، ۱۴:۳۰، ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۹۹,۰۰۰ تومان

اتاق فرار کلبه از دیگر اتاق‌های ترسناک مجموعه کانو با درجه سختی پنج از ۱۰ است که از تیم‌های چهار تا ۶ نفره میزبانی می‌کند. مدت زمان این بازی، ۷۰ دقیقه است.

اتاق فرار کلبه. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

داستان اتاق فرار کلبه:

گروهی از گردشگران به جنگلی در منطقه‌ی والاچیا می‌روند.‌ آن‌ها به‌علت تاریکی هوا در جنگل گم می‌شوند؛ فردای آن روز گروه تجسس فقط یک‌نفر از آن گروه را زنده و سالم پیدا می‌کنند. طبق اعلام پلیس و گروه‌های امدادی، سایر افراد گروه مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفته‌اند و تنها بازمانده نیز دچار اختلال روانی شده است.

شما از دوستان بازمانده هستید. او به شما گفته است در هنگام غروب عمارتی در میان جنگل پیدا کرده‌ و درخواست کرده‌اند که شب را آنجا بمانند و پیرمردی که خدمتکار عمارت بوده به آن‌ها گفته است اربابش از مهمان خوشش نمی‌آید و می‌توانند شب را فقط در کلبه‌ کنار عمارت بمانند؛ اما حق ندارند به سایر اتاق‌های عمارت بروند؛ با این حال همراهان دوست شما وارد سایر اتاق‌ها شده‌ و بعد مورد حمله موجودات عجیبی قرار گرفته‌اند.

پلیس هرگز چنین عمارتی پیدا نکرده است. تنها سرنخ داستان شایعاتی است که مردم محلی در مورد کنت والاچیا می‌گویند. حالا شما خودتان به‌دنبال کشف حقیقت در مورد اتفاقات آن شب هستید.

منابع عکس‌ها: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

اتاق فرار سجین

  • آدرس: بلوار وکیل آباد شرق به غرب، بلوار دانش‌آموز، دانش‌آموز چهارم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۸۹۷۹۷۰۹ ۰۹۱۵
  • سانس: ۱۶، ۱۸ ،۲۰، ۲۲
  • ژانر: ترسناک
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۵۰,۰۰۰ تا ۱۸۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

اتاق فرار سجین از اتاق فرارهای ترسناک مشهد است که با درجه سختی پنج از ۱۰ در محدوده بلوار دانش‌آموز قرار دارد. در این بازی با تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره، تنها ۷۵ دقیقه زمان برای خروج از اتاق دارید. سناریوی بازی در اتاق اول برای بازیکنان پخش می‌شود. برای شرکت در این بازی باید حداقل ۱۴ سال سن داشته باشید.

اتاق فرار سجین مشهد. منبع عکس: t4f.ir. عکاس: نامشخص

منبع عکس: t4f.ir. عکاس: نامشخص

ایستگاه دانش‌آموز در خط یک مترو مشهد، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به اتاق فرار سجین است.

مجموعه پنیک اسکیپ روم

  • آدرس: بلوار شاهد جنوب به شمال، نرسیده به چهارراه راه‌آهن، بین کوچه شاهد ۴۷ و ۴۹ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۵۴۷۹۶۰۴ ۰۹۹۱ / ۸۲۲۴۰۶۴ ۰۹۳۵
  • ژانر: ترسناک، دلهره‌آور
  • سانس: ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱، ۲۳
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۸۰,۰۰۰ تا ۲۲۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

مجموعه پنیک اسکیپ روم (Panicescaperoom) با اتاق فرار تیمارستان متروکه با درجه سختی هفت از ۱۰ در انتظار علاقه‌مندان به اتاق فرار است. در این بازی با تیم‌های چهار تا ۹ نفره وارد اتاق می‌شوید و ۷۰ دقیقه برای خروج فرصت دارید. برای شرکت در اتاق فرار تیمارستان متروکه باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید. جای پارک در نزدیکی این مجموعه وجود دارد.

داستان اتاق فرار تیمارستان متروکه:

همه‌چیز از گم شدن یانگ شروع شد؛ پسری که به‌علت دیوانگی در تیمارستان روانی دانورس زندگی می‌کرد؛ اما یانگ یک بیمار روانی معمولی نبود؛ او صورتی زشت، عجیب و چهره‌ای بسیار ترسناک داشت؛ تاجایی که بیماران و دکترهای تیمارستان او را کریه‌المنظر و عجیب‌الخلقه صدا می‌زدند و او را زشت‌ترین پسر دنیا می‌پنداشتند.

یانگ بعد از دوسال زندگی در دانورس به‌طرز ناگهانی و مشکوکی ناپدید شد. شایعات زیادی در ارتباط با مفقودشدن او در بین مردم به‌وجود آمد. برخی می‌گفتند یانگ به‌علت تمسخر و تنفر اطرافیانش خودکشی کرده و برخی دیگر بر این باور بودند که یانگ از دانورس فرار کرده است؛ اما هیچ‌وقت حقیقت راز گم‌شدن او روشن نشد…‌

ناپدیدشدن یانگ سرآغاز اتفاقاتی وحشتناک بود که یکی پس از دیگری در تیمارستان دانورس و مناطق اطراف اون رخ می‌داد. شما و گروهتان به‌عنوان تیمی از کارگاهان و نیرو‌های پلیس مامور می‌شوید تا بررسی این پرونده را به دست بگیرید. آیا تصمیم دارید از سر منشا این اتفاق یعنی گم‌شدن یانگ شروع کنید؟! پس بهتره وارد تیمارستان بشوید، خوش آمدید.

مجموعه گروه نایت‌مر

  • آدرس: جاده مشهد، شاندیز (محور شرق به غرب)، نرسیده به میدان فردوسی، کنار ایستگاه اتوبوس (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک، هیجانی 
  • سانس: ۱۶:۳۰، ۱۸، ۱۹:۳۰، ۲۱، ۲۲:۳۰
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۷۰,۰۰۰ تا ۱۹۰,۰۰۰ تومان (بسته به روز و سانس بازی)

مجموعه گروه نایت‌مر (The Nightmare Group) دارای یک اتاق فرار فعال به نام خونه باغ است. در این بازی با درجه سختی هشت از ۱۰، با تیم‌های چهار تا ۱۰ نفره وارد اتاق می‌شوید و ۷۰ دقیقه زمان برای حل معماها دارید. برای شرکت در این اتاق فرار، باید حداقل ۱۶ ساله باشید.

منبع عکس: عکاس: نامشخص

سناریوی بازی خونه باغ پس از ورود به باغ برای بازیکنان از طریق بلندگو پخش می‌شود. طراحی این اتاق فرار توسط گروه کابوس انجام شده است.

مجموعه ریون روم

  • تلفن: ۹۰۶۵۹۵۳ ۰۹۹۱/ ۵۰۶۴۰۹۳ ۰۹۱۵
  • صفحه اینستاگرام: ravenroom_

مجموعه ریون از مجوعه اتاق فرارهای جدید مشهد است که در بهار سال ۱۴۰۰ خورشیدی افتتاح شد. این مجموعه در حال حاضر (۱۴۰۲ خورشیدی) دارای دو اتاق فرار نفرین و تقاص است. امکان برگزاری جشن تولد سورپرایزی در مجموعه ریون روم وجود دارد.

اتاق فرار نفرین

  • آدرس: بلوار معلم غرب به شرق، نرسیده به میدان تربیت، ابتدای خیابان معلم ۶۴ (مشاهده روی نقشه)
  • ژانر: ترسناک
  • سانس: ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۱۷۰,۰۰۰ تومان

در اتاق فرار ترسناک نفرین با درجه سختی هشت از ۱۰، تیم‌های پنج تا ۱۰ نفره، ۸۰ دقیقه برای حل معماها و خروج از اتاق فرصت دارند. توجه داشته باشید که برای تجربه این بازی باید بالا ۱۸ سال داشته باشید.

داستان اتاق فرار نفرین:

آلمان عصر پسا نازی، سال ۱۹۶۲ میلادی. مدتی است، سوفی، دختر ۱۰ ساله خانواده ثروتمند واگنر، نشانه‌های روشنی از جن‌زدگی دارد. بررسی‌های کلیسا نشان می‌دهد که سوفی، توسط موجودی شیطانی تسخیر شده است؛موجودی که گویا با تسخیر کودکان، آن‌ها را وادار به کشتن اعضای خانواده خود می‌کند. تحقیقات کشیشان و معاینات جن‌گیران بزرگ روی سوفی، تا شب هفتم ژانویه ادامه دارد؛ اما این شب تبدیل به یکی از تلخ‌ترین شب‌های خانواده واگنر شده است. در این شب، سوفی برادر کوچک خود را بی‌اختیار به قتل می‌رساند. پس از این حادثه، کلیسا تصمیم می‌گیرد که سوفی را در همان خانه با انواع طلسم‌ها و موانع حبس کند تا جلوی خروج او و شیطان درونش را از آن خانه بگیرد. خانواده واگنر را مجبور به نقل مکان می‌کند. سوفی سال‌ها است در آن خانه تنها است. در سال ۱۹۷۰، اکنون پس از گذشت هفت سال از آن شب طوفانی، پدر خانواده واگنر شما و گروه شما را مامور می‌کند که برخلاف قوانین کلیسا، به خانه قدیمی آن‌ها بروید، از سد معماها و موانع کلیسا عبور کنید و از حال و روز سوفی برایش خبری آورید.

اتاق فرار تقاص

  • آدرس: محله آب و برق، فکوری ۱۱-خیابان شقایق
  • ژانر: ترسناک، درام، تئاتر تعاملی
  • قیمت بلیط (سال ۱۴۰۲) به‌ازای هر نفر: ۲۰۰,۰۰۰ تومان

در بازی جدید اتاق فرار تقاص، تیم‌های پنج تا ۱۰ نفره بالای ۱۸ سال، ۹۰ دقیقه زمان دارند تا در این بازی با درجه سختی هشت از ۱۰، معماها را حل کنند. داستان این اتاق فرار درباره یک یتیم‌خانه قدیمی است.

اتاق فرار نرماندنی مجموعه کانو مشهد. منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

منبع عکس: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

اگر تجربه در اتاق فرارهای مشهد بازی کرده‌اید یا اتاق فرار دیگری می‌شناسید، لطفا تجربه‌های و اطلاعات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اتاق فرارهای مشهد کدامند؟

مجموعه الموت اسکیپ مجموعه ویلاژ توریست، مجموعه THE NIGHT ESCAPE، مجموعه هراس اسکیپ، مجموعه باغ متروکه، مجموعه فرارستان، مجموعه ترپ اسکیپ روم،مجموعه دانی کلاب، مجموعه دیمن اسکیپ، مجموعه توعه اسکیپ، مجموعه سایلنس روم، مجموعه کانو، اتاق فرار سجین، مجموعه پنیک اسکیپ روم، مجموعه گروه نایت‌مر، مجموعه ریون روم

منبع عکس کاور: اینستاگرام مجموعه کانو. عکاس: نامشخص

مطالب مرتبط:

دیدگاه