بهترین رستوران‌ های خرم آباد؛ از مسی تا یلدا

معصومه صادقپور
معصومه صادقپور دوشنبه، ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۶
بهترین رستوران‌ های خرم آباد؛ از مسی تا یلدا

رستوران های خرم آباد با فضای صمیمی و دلنشین، انتخاب مناسبی برای صرف غذا، گذران وقت و برگزاری دورهمی خانوادگی و دوستانه است.

شهر خرم آباد یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که با جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی همچون دریاچه کیو، پارک جنگلی مخمل‌کوه، قلعه فلک‌الافلاک، حمام گپ و... شناخته می‌شود. این شهر سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که در کنار بازدید از آثار ارزشمند و گشت‌وگذار در شهر، برای صرف غذا در جست‌و‌جوی بهترین رستوران‌ های خرم آباد هستند.

همچنین امروزه بسیاری از میهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه در محیط بیرون از خانه و در رستوران‌ها برگزار می‌شود؛ به همین دلیل روزبه‌روز، انواع رستوران‌ها در شهرهای مختلف افتتاح می‌شوند و رستوران‌گردی به یکی از تفریحات رایج در میان اهالی این شهر و گردشگران تبدیل شده است. 

هر یک از رستوران‌ها با توجه به طراحی فضای داخلی، ساعت فعالیت، ظرفیت، امکانات و منوی غذایی، مخاطبان خاص خود را دارد. کافه‌ها و رستوران‌های خرم آباد نیز با معماری و تزیینات جذاب، غذاهای لذیذ و باکیفیت و اجرای موسیقی زنده، محیط دلنشینی را برای میهمانان خود فراهم می‌کنند و مکان‌های مناسبی برای صرف غذا، گذران وقت، دورهمی و برگزاری میهمانی و جشن تولد به شمار می‌روند.

هدف ما آشناکردن شما با بهترین رستوران های خرم آباد است؛ اگر اهل این شهر یا مسافر آن هستید، پس از بازدید از دیدنی‌های خرم آباد، سری به این رستوران‌ها بزنید و اوقات خوشی را با خانواده، دوستان و هم‌سفران خود سپری کنید. 

بهترین رستوران های خرم آباد:

رستوران سنتی یلدا

  • آدرس: خیابان امام خمینی، خیابان طالقانی شرقی، نرسیده به میدان استانداری (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۲۲۳۴۴۱۷ ۰۶۶
  • صفحه اینستاگرام: restouranyalda@
  • بهترین رستوران های سنتی خرم آباد

رستوران سنتی یلدا خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام restouranyalda، عکاس: ناشناس

«رستوران سنتی یلدا» از رستوران‌های قدیمی خرم آباد است که با فضای سنتی، محیط صمیمی و غذاهای لذیذ آوازه‌ای خوش در شهر دارد. کارکنان این رستوران بسیار با تجربه و خوش برخورد هستند. در رستوران سنتی یلدا می‌توانید از تخت یا میز و صندلی‌ استفاده کنید، غذاهای اصیل ایرانی را بچشید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

در منوی رستوران یلدا می‌توانید غذاهایی نظیر باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی یا ماهیچه گوساله و مرغ، زرشک پلو با ماهیچه گوسفندی یا ماهیچه گوساله و مرغ، کباب‌ها (کوبیده، برگ، سلطانی، بختیاری، وزیری و جوجه)، ماهی قزل‌آلا، خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، ته‌چین لقمه‌ای، سوپ، سالاد، زیتون پرورده، ماست موسیر و انواع نوشیدنی را سفارش دهید. این رستوران در نزدیکی یکی از زیباترین دیدنی‌های خرم آباد، قلعه فلک‌الافلاک، قرار دارد.

رستوران حمام تاریخی گپ

  • آدرس: خیابان حافظ، میدان گپ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۳۹۹۹۹ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت مجموعه: از ۱۱ تا ۲۳
  • ساعت سرویس‌دهی رستوران: ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: gap_complex@
  • بهترین رستوران های سنتی خرم آباد

رستوران حمام تاریخی گپ در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام gap_complex، عکاس: ناشناس

«رستوران حمام تاریخی گپ» در مجموعه تاریخی فرهنگی حمام گپ (به‌معنای بزرگ در گویش لری) قرار دارد. حمام تاریخی گپ که متعلق به دوره صفویه است، در سال ۱۳۷۸ خورشیدی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. بخشی اصلی گرمخانه بر چهار ستون سنگی استوار است که در چهار جهت آن، چهار رختکن با پلان صلیبی قرار دارد. جامخانه‌ای در مرکز سقف گنبدی حمام، نور فضای داخلی را تامین می‌کند. این حمام زیبا و تاریخی با واگذاری به بخش خصوصی و با مرمت و بازسازی بنا در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، به یک مجموعه فرهنگی و پذیرایی تغییر کاربری داد. 

مجموعه تاریخی گپ با معماری سنتی، سقف‌ مقرنس‌کاری، گچ‌بری‌های ساده و حوض آبی‌رنگ خود، شما را به دل تاریخ می‌برد. این مجموعه در فضای سرپوشیده داخلی و در فضای روباز حیاط از میهمانان داخلی و خارج پذیرایی می‌کند و شامل بخش‌های دمنوش‌خانه، سرای انارستان (رستوران سنتی)، سرای تشریفات، قهوه‌سرا و سوغات‌سرا است. 

در رستوران سنتی گپ شب‌های فرد و جمعه شب‎‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۳ موسیقی زنده لری اجرا می‌شود. در منو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی نظیر جوجه‌کباب، جوجه سبز، کباب لقمه، کباب قفقازی، شیشلیک، دیزی، ماهی، ماهی شکم‌پر، مرغ شکم‌پر و جوجه ترش وجود دارد. همچنین انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، بستنی و چای در قهو‌ه‌سرا و دمنوش‌خانه مجموعه سرو می‌شود. این رستوران گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم و جشن تولد با رزرو قبلی است. 

رستوران سنتی مسی

  • آدرس: خیابان انقلاب، بین خیابان کریم منصوری و بعثت، طبقه چهارم بعثت مال (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۶۱۳۰۴۵ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۱۵:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: foodcourt.besatmall@
  • بهترین رستوران های سنتی خرم آباد

رستوران سنتی مسی در خرم آباد

منبع عکس: google map، عکاس: mohammad ghaednodoomi

«رستوران سنتی مسی» در فودکورت بعثت مال واقع شده است و به «دیزی و کباب‌سرای مسی» نیز شهرت دارد. فودکورت بعثت مال از متنوع‌ترین مجموعه‌های غذایی خرم آباد و لرستان است که تنوع غذایی آن به بیش از ۳۰۰ نوع می‌رسد و ظرفیت پذیرایی از ۲۸۰ نفر را دارد. دیزی و کباب‌سرای مسی یکی از رستوران‌های محبوب این فودکورت است که در نگاه اول چندان شباهتی به رستوران‌های سنتی ندارد؛ اما استفاده از مس در طراحی داخلی رستوران و همچنین سرو غذاها و نوشیدنی‎‌های ایرانی در ظروف مسی و سفالی سبب این نام‌گذاری شده است.

غذاهای رستوران مسی با مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه می‌شود. برای پیش‌غذا می‌توانید سوپ جو، ماست محلی و نان ساجی، سالاد و  ژله را سفارش دهید. یکی از غذاهای محلی استان لرستان به نام چزنک رغو (نان فطیر و روغن حیوانی) نیز در این رستوران سرو می‌شود. منوی غذای اصلی شامل دیزی، کباب کوبیده مخصوص مسی، جوجه با استخوان، جوجه حلزونی، کباب شیشلیک، چنجه سنتی، چنجه خایدالو، کباب بره قفقازی، دنده کباب مخصوص، جگر وز گوسفندی، جگر وز گوساله، کاسه کباب، ماهی کباب، کباب بال، جوجه زعفرانی و چلو گوشت ماهیچه است. در منوی نوشیدنی‌ها، دوغ محلی به‌ دو صورت لیوانی و پارچی وجود دارد. در رستوران سنتی مسی، برگزاری مراسم جشن تولد با رزرو قبلی امکان‌پذیر است.

رستوران گردان رنگین کمان

  • آدرس: خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم، مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۳۴۷۴۷ ۰۶۶
  • صفحه اینستاگرام: ranginkamanhotel@
  • رستوران‌های لوکس خرم آباد

رستوران گردان رنگین کمان در خرم آباد

منبع عکس: google map، عکاس: mohammad mehdi salehi

مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی رنگین کمان ساختمانی ۹ طبقه است و «رستوران گردان رنگین کمان» در بالاترین طبقه آن قرار دارد. این مجتمع شامل مرکز خرید، رستوران، کافه، تالارهای پذیرایی، شهربازی و هتل می‌شود. رستوران گردان رنگین کمان یکی از بهترین رستوران‌های خرم آباد به شمار می‌رود و با پنجره‌های بزرگ رو به شهر، منظره‌ای زیبا از خرم آباد را پیش روی میهمانان قرار می‌دهد؛ طراحی داخلی آن ساده و شیک است و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند. همان طور که از نام این رستوران پیدا است، می‌توانید انواع غذاهای رنگارنگ و لذیذ ایرانی، خوراک‌های فرنگی، غذاهای دریایی، پیش‌غذا، سالاد و دسر را سفارش دهید. میز اردور رستوران شامل سوپ، سالاد، ترشی و ژله است.

رستوران گردان هتل کاسین

  • آدرس: جاده اندیمشک-خرم آباد، بام خرم آباد (کوه مدبه)، مجموعه علمی، تحقیقاتی، گردشگری و اقامتی کاسین (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۰۶۰۶۸ ۰۶۶
  • صفحه اینستاگرام: restoran_gardan_kasi@
  • رستوران‌های لوکس خرم آباد

رستوران گردان هتل کاسین خرم آباد

منبع عکس: safaraneh.com، عکاس: ناشناس

مجموعه علمی، گردشگری و اقامتی کاسین در ارتفاع ۱۸۶۰ متری از سطح دریا بر فراز قله کوه مدبه معروف به بام خرم آباد قرار دارد. این مجموعه که در فاصله کمتر از ۹ کیلومتری مرکز شهر خرم آباد واقع شده است، شامل رصدخانه کاسین به‌عنوان یک از مدرن‌ترین رصدخانه‌های ایران و خاورمیانه، آمفی‌تئاتر، نمایشگاه عکس، کتابخانه، سالن رباتیک، هتل لوکس، کافی‌شاپ و رستوران می‌شود.

«رستوران گردان هتل کاسین» در طبقه آخر هتل پنج طبقه کاسین قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی از شهر خرم‌ آباد را به نمایش می‌گذارد. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، پیش‌غذا، سالاد و نوشیدنی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر مسافر خرم‌آباد هستید، هتل و رستوران کاسین انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. 

رستوران سراب کیو

  • آدرس: بلوار جام جم، هتل جهانگردی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۲۵۶۷۲ ۰۶۶
  • ساعت سرو صبحانه: ۷:۳۰ تا ۹:۳۰
  • ساعت سرو ناهار و شام: ۱۲ تا ۲۲:۳۰
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای صبحانه

رستوران سراب کیو در هتل جهانگردی سراب کیو خرم آباد

منبع عکس: ittic.com، عکاس: ناشناس

خرم آباد دارای یک «هتل جهانگردی» معروف به نام سراب کیو است که سوئیت‌های آن با فاصله از هم و در فضایی باز و سرسبز قرار گرفته است. رستوران هتل در سالنی سرپوشیده و بزرگ با ظرفیت حدود ۲۵۰ نفر، در محوطه هتل قرار دارد؛ استفاده از این رستوران برای افراد ساکن هتل و عموم گردشگران آزاد است.

«رستوران سراب کیو» در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می‌کند. صبحانه رستوران به‌صورت سلف‌سرویس است و شامل انواع املت، نیمرو، عدسی، سوسیس تخم‌مرغ، پنیر، کره، عسل، مربا، آب‌میوه، شیر، چای و نان تازه می‌شود. منوی شام و ناهار نیز شامل انواع کباب (جوجه‌کباب، کوبیده، برگ، بختیاری) و ماهی قزل‌آلا سرخ‌شده است. سراب کیو در رده رستوران‎‌های با قیمت مناسب قرار دارد و طعم خوش غذاهای آن، زبانزد خاص و عام است. این رستوران در نزدیکی جاهای دیدنی خرم آباد نظیر دریاچه کیو، گرداب سنگی و قلعه فلک الافلاک قرار دارد.

کافه رستوران چوبی

  • آدرس: خیابان کاشانی، جنب پل دارایی زاده (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: cafe.choobii@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای صبحانه

کافه رستوران چوبی در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام cafe.choobii، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران چوبی» یکی از بهترین کافه رستوران‌های خرم آباد برای صبحانه است که محبوبیت زیادی در میان شهروندان و گردشگران دارد. این رستوران در دو فضای سرپوشیده و روباز از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. حیاط زیبای کافه با درختان سرسبز، حوض آبی‌رنگ و گلدان‌های زیبا، فضای بسیار دل‌انگیزی را ایجاد کرده است. در کافه چوبی امکان برگزاری دورهمی‌های کوچک و جشن تولد با رزرو قبلی وجود دارد.

منوی صبحانه کافه رستوران چوبی شامل سینی ایرانی، صبحانه ویژه چوبی، صبحانه انگلیسی، سوسیس تخم‌مرغ، املت، نیمرو، تخم‌مرغ لوبیا، گوشت تخم‌مرغ (به‌همراه نان باگت)، پنکیک، کرپ موز نوتلا، فرنچ تست، کالزون چوریستو، میکس چوبی، خامه مربا، کره مربا، پنیر گردو و آب‌میوه‌های طبیعی می‌شود.

برای ناهار و شام می‌توانید انواع پیتزا (خورشیدی، سیر و استیک، چیکن گورمه، پپرونی، رست بیف و آمریکانو)، انواع ساندویچ و برگر (هات‌داگ تنوری، ایتالیایی، رویال برگر و چیز برگر) و سوخاری (بال، فیله استریپس، سیب‌زمینی، قارچ و هات داگ) را سفارش دهید. انواع قهوه، چای و دمنوش، شیک، گلاسه، کیک، دسر و بستنی، اسموتی و عصرانه‌های خوشمزه مانند سیب با پنیر، کرپ ژامبون پنیر، پنه آلفردو، چیکن آلفردو و سالاد سزار در کافه چوبی سرو می‌شود.

قهو‌ه خانه محمد

  • آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به میدان شقایق، کوچه شهید چتر عنبری (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۷۳۹۵۶۴۲ ۰۹۳۶
  • ساعت فعالیت: ۶ تا ۱۵
  • صفحه اینستاگرام: ghahvekhane_mohamad62@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای صبحانه

قهو‌ه خانه محمد در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام ghahvekhane_mohamad62، عکاس: ناشناس

«قهوه‌خانه محمد» یکی از قدیمی‌‎ترین رستوران‌های خرم آباد است که از سال ۱۳۶۲ خورشیدی فعالیت دارد. مالک اصلی این رستوران مرحوم سید محمد بوده است و در حال حاضر (بهمن ماه ۱۴۰۱ خورشیدی) پسر سید محمد، مسئولیت رستوران را بر عهده دارد. این قهوه‌خانه با ۴۰ سال تجربه، در وعده‌های صبحانه و ناهار پذیرای میهمانان است. 

غذاهای قهوه‌خانه محمد شامل حلیم، عدسی، خوراک لوبیا چیتی، نیمرو، سوسیس تخم‌مرغ، خوراک مخلوط سوسیس و سیرابی است؛ برای وعده ناهار دیزی نیز سرو می‌شود. تخم‌مرغ لوبیا، یکی از غذاهای قهوه‌خانه است که طرفداران زیادی در میان شهروندان خرم آباد به‌ویژه جوانان دارد. 

کافه رستوران لاله‌زار

  • آدرس: خیابان شهدای شرقی، بین پل شهدا و دارایی زاده، روبه‌روی کوچه مخابرات (مشاهده روی نقشه)
  • ساعت فعالیت: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱؛ جمعه و روزهای تعطیل فقط عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱
  • صفحه اینستاگرام: cafe_lalezar@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای صبحانه

کافه لاله‌زار خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_lalezar، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران لاله‌زار» یکی از کافه‌های مناسب برای صبحانه است که با محیط صمیمی و منوی جذاب خود طرفداران بسیاری در میان تمام گروه‌های سنی دارد. در این کافه می‌توانید جشن تولد یا مراسم دیگر را با رزرو قبلی برگزار کنید. کافه لاله‌زار در تمام روزهای هفته به‌غیر از جمعه و روزهای تعطیل، آماده پذیرایی در وعده صبحانه است. منوی صبحانه فقط صبح‌ها سرو می‌شود و در ساعات دیگر روز قابل سفارش نیست. 

برای صبحانه می‌توانید صبحانه انگلیسی (تخم‌مرغ، ژامبون، لوبیا، قارچ، سوسیس و آب پرتقال)، صبحانه فرانسوی (تست موز و نوتلا و قهوه)، صبحانه ایرانی (تخم‌مرغ، خامه، مربا، پنیر، سبزیجات، گردو و چای)، املت مکزیکی (تخم‌مرغ، پپرونی، لوبیا و سبزیجات)، املت اسپانیایی (تخم‌مرغ، ژامبون، پنیر و سبزیجات)، املت ایرانی، سوسیس تخم‌مرغ، نیمرو، نیمرو خرما، آب پرتقال، چای و نان را سفارش دهید. میان‌وعده‌های کافه لاله‌زار فقط عصرها سرو می‌شود و شامل پنینی مرغ، پنینی هات داگ، پنینی اسپایسی، چیکن استراگانف، پنه آلفردو، سیب‌زمینی اسپایسی، سیب‌زمینی ویژه و هات چیپس است. 

در کافه‌ لاله‌زار در ساعات مختلف روز، انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، لاته، کاپوچینو، موکا، آفوگاتو، فرانسوی و ترک)، چای (دمی، ماسالا، مراکشی، آرامش، کوهستان، کهکشان و لیمو اسپایسی)، شیک (شکلات، نوتلا، انبه، نسکافه، پینات چیز و شیک تیرامیسو)، آیس لاته، آیس موکا، آیس نسکافه، کافه گلاسه، انواع کیک، اسموتی (رد لیموناد، موهیتو، سان رایز و آدرنالین)، بهار نارنج، بیدمشک، شربت زعفران گل‌ سرخ و شربت سیب دارچین قابل سفارش است. با سفارش خوشمزه‌های این کافه، دقایق خوشی را در کنار دوستان خود سپری کنید.

رستوران سفره ایرانی

  • آدرس: خیابان انقلاب، کوچه آراسته نهم، نبش ۲۰ متری دهخدا (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۰۵۳۱۴ ۰۲۱
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۳:۴۵
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای ناهار

رستوران سفره ایرانی خرم آباد

منبع عکس: google map، عکاس: مهدی محمدی

«رستوران سفره ایرانی» یکی از رستوران‌های خوب خرم آباد است که با انواع غذاهای ایرانی و محلی به‌صورت سلف سرویس (بوفه باز) از میهمانان پذیرایی می‌کند. این رستوران محیطی صمیمی و خودمانی دارد و با صرف غذا در آن احساس می‌کنید که در منزل خود مشغول خوردن غذایی لذیذ به‌همراه خانواده هستید.

بوفه رستوران سفره ایرانی شامل غذاهایی نظیر کباب کوبیده، جوجه‌کباب، خورشت (قورمه‌سبزی، قیمه سیب‌زمینی، فسنجان، بامیه و کرفس)، زرشک پلو، ته‌چین، ماهیچه، ماهی، لوبیا پلو، ماکارونی، بادمجان شکم‌پر، کباب تابه‌ای، آبگوشت، کوفته تبریزی، دلمه برگ مو، دلمه کلم، آش عدس، کشک بادمجان، گوجه بادمجان، کتلت، سوپ، لازانیا، اسنک، انواع سالاد، ماست و خیار می‌شود. 

کباب‌ سرای نهاوندی

  • آدرس: خیابان مجاهدین اسلام، بین خیابان وصال شیرازی و فرخ (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۰۲۱۵۱ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۲
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای ناهار

کباب‌ سرای نهاوندی خرم آباد

منبع عکس: google map، عکاس: Faraz Hendijani

«کباب‌ سرای نهاوندی» یکی از بهترین چلوکبابی‌های خرم آباد است که محبوبیت زیادی میان اهالی شهر دارد. غذاهای این رستوران تنها شامل کباب کوبیده، کباب برگ و جوجه‌کباب زعفرانی، گوجه و فلفل کبابی، دوغ محلی و نوشیدنی می‌شود. کباب‌ها را می‌توانید با پلو یا نان سنگک داغ سفارش دهید. در سفر به خرم آباد، به کباب‌سرای نهاوندی سر بزنید، کباب‌های خوشمزه این رستوران را بچشید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

رستوران شهر کباب

  • آدرس: خیابان میدان پلیس، روبه‌روی درب اصلی پارک معلم (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۶۷۵۰۷۴ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام:shahre.kabab1@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای ناهار

رستوران شهر کباب خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام shahre.kabab1، عکاس: ناشناس

«رستوران شهر کباب» از رستوران‌های خانوادگی خرم آباد است که با کیفیت غذا و طعم کباب‌های خود شهرت دارد. این رستوران با وجود فضای کوچک، از محبوبیت بسیاری برخوردار است و شهروندان بسیاری برای صرف ناهار یا شام به‌سوی آن روانه می‌شوند. در رستوران شهر کباب می‌توانید سینی مخصوص شهر کباب، انواع چلو و خوراک کبابی (کوبیده خانگی، وزیری، چنجه، برگ، بختیاری، دنده کباب بره، سلطانی، جوجه با استخوان و بدون استخوان)، چلو ماهیچه، چلو گردن، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، انواع خورشت و جگر وز را سفارش بدهید. این رستوران به‌صورت حضوری و بیرون‌بر فعالیت دارد.

کباب سنتی عمو عباس

  • آدرس: بلوار شریعتی، خیابان مجاهدین، بالاتر از میدان آزادی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۱۸۴۲۴ ۰۶۶ و ۲۸۴۲۱۰۸ ۰۹۳۳
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: amoabbass_kababsonati@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای ناهار

کباب سنتی عمو عباس در خرم آباد

 منبع عکس: اینستاگرام amoabbass_kababsonati، عکاس: ناشناس

«کباب سنتی عمو عباس» یکی از رستوران‌های قدیمی خرم آباد به شمار می‌رود که با بیش از چند دهه تجربه، با غذاهای لذیذ و باکیفیت و در فضایی صمیمی و دلنشین میزبان شهروندان و گردشگران خرم‌ آبادی است. این رستوران دو طبقه دارد و مکان مناسبی برای صرف ناهار و شام به‌همراه خانواده است.

منوی رستوران کباب سنتی عمو عباس شامل انواع کباب (کوبیده مخصوص، برگ، شیشلیک، چنجه، سلطانی، بختیاری، وزیری، کوبیده مرغ، جوجه‌کباب زعفرانی، جوجه با استخوان، جوجه‌کباب ترش، بال کباب، قارچ کباب و جگر وز)، کاسه کباب، سینی مخصوص، سوپ جو با ماهیچه، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون پرورده، ماست و خیار، ماست موسیر و انواع نوشیدنی می‌شود.

رستوران سندباد

  • آدرس: دره گرم، بلوار شهید شیخ پور، نبش ۲۰ متری (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۱۱۲۶۰ ۰۶۶ - ۳۳۲۴۳۵۶۲ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۳:۳۰
  • صفحه اینستاگرام: sandbadrestaurant@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای ناهار

رستوران سندباد خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام sandbadrestaurant، عکاس: ناشناس

«رستوران سندباد» از رستوران‌های خانوادگی خرم آباد است که با منوی متنوع از غذاهای ایرانی و فست‌فود، افراد با سلیقه‌های متفاوت را به‌سمت خود می‌کشاند. اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید، انواع کباب (کوبیده، وزیری، سلطانی، چنجه، برگ، تبریزی، بختیاری و جوجه)، جگر وز، اکبر جوجه، مرغ کامل بریانی، زرشگ پلو با مرغ، ماهی قزل‌آلا کبابی، چلو ماهیچه، خورشت قیمه سیب‌زمینی، خورشت قورمه سبزی و خورشت آلو را سفارش دهید.

اگر به‎‌دنبال غذاهای فست‌فود هستید، طعم پیتزاهای رستوران سندباد را امتحان کنید. منوی فست‌فود شامل پیتزا مخصوص، قارچ و گوشت، پپرونی، رست بیف، سبزیجات، آمریکانو، آفریکانو، برگامو، اسپشیال و سیسیلی می‌شود. سالاد فصل، سالاد شیرازی، ماست موسیر، زیتون پرورده، زیتون شور و انواع نوشیدنی در منو وجود دارد.

رستوران سنتی آریو برزن

  • آدرس: میدان شهدا، خیابان شهدای شرقی، بین خیابان دی و بیرانوند (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۳۱۹۵۹۷ ۰۹۳۷
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: aryo_barzan_restoran@
  • بهترین رستوران های خرم آباد با موسیقی زنده

رستوران سنتی آریو برزن در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام aryo_barzan_restoran، عکاس: ناشناس

«رستوران سنتی آریو برزن» که به «خانه کباب‌ آریوبرزن» نیز شهرت دارد، یکی از بهترین رستورانهای خرم آباد با موسیقی زنده است و هر شب به‌غیر از ایام سوگواری از ساعت ۲۰ تا ۲۴ با اجرای موسیقی سنتی، محلی و پاپ از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. برای صرف شام و لذت‌بردن از نوای موسیقی هنرمندان باید میز خود را رزرو کنید. فضای این رستوران سنتی است و برای صرف غذا می‌توانید از تخت یا میز و صندلی استفاده کنید.

همان طور که از نام رستوران پیدا است، انواع غذاهای ایرانی نظیر بره کباب (چنجه)، کوبیده ، بناب، دنده کباب، سلطانی، برگ، بختیاری، وزیری، شیشلیک، جوجه‌کباب زعفرانی، جوجه‌کباب مراکشی، ماهی کبابی، بال کبابی، قارچ کبابی، جگر، دل و قلوه، کاسه کباب، زرشک پلو با مرغ و باقالی پلو با ماهیچه سرو می‌شود. در رستوران آریو برزن هزینه ورودی، مالیات و ارزش افزوده دریافت نمی‌شود.

رستوران سنتی کاسیت

  • آدرس: خیابان کیلومتر پنج جاده خرم آباد - الشتر، جنب تالار شب طلایی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۱۹۱۷۷۷۴ ۰۹۳۶ - ۹۵۷۱۰۰۳ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: kasit_restaurant_1400@
  • بهترین رستوران های خرم آباد با موسیقی زنده

رستوران سنتی کاسیت در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام kasit_restaurant_1400، عکاس: ناشناس

«رستوران سنتی کاسیت» یکی از بهترین رستوران‌ های خرم آباد است که آن‌را می‌توان در گروه رستوران‌های سنتی، مناسب تولد و دارای موسیقی زنده دانست. این رستوران با دو فضای باز بیرونی و سرپوشیده داخلی، موسیقی زنده و غذاهای لذیذ از میهمانان پذیرایی می‌کند. نقاشی‌های روی دیوار و نورپردازی زیبای رستوران، حال و هوای خاصی به این مکان داده است. در میان سالن، استخری پر از آب به‌همراه فواره‌های زیبا وجود دارد؛ میز و صندلی‌ها، دورتادور این استخر و تخت‌‌ها کنار دیوار چیده شده است. گروه موسیقی، هر شب با نوای موسیقی‌ پاپ، سنتی و محلی هنرنمایی می‌کنند.

غذاهای سفره‌خانه سنتی کاسیت با مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود و منوی آن شامل انواع کباب (کوبیده، برگ ویژه کاسیت، جوجه مخصوص، جوجه حلزونی، چنجه و وزیری)، چلو ماهیچه، بال کبابی، ته‌چین مرغ، زرشک پلو با مرغ، ماهی کباب، سالاد، زیتون و نوشیدنی است.

رستوران سنتی فانوس 

  • آدرس: کیلومتر سه جاده خرم آباد - الشتر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۶۶۷۳۴۶۳ ۰۹۱۶
  • ساعت فعالیت: ۱۱ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: restoran_fanos_khoramabad@
  • بهترین رستوران های خرم آباد با موسیقی زنده

رستوران سنتی فانوس خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام restoran_fanos_khoramabad، عکاس: ناشناس

«رستوران سنتی فانوس» در نزدیکی پارک جنگلی مخمل کوه واقع شده است و چشم‌انداز زیبایی از جنگل دارد. این رستوران با فضای دلنشین، اجرای موسیقی زنده و غذاهای لذیذ و باکیفیت خود، طرفداران بسیاری در میان شهروندان و گردشگران خرم آباد دارد. نوازندگان موسیقی هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ با نوای دلنشین سازهای خود در انواع موسیقی پاپ، سنتی و موسیقی شاد محلی هنرنمایی می‌کنند. برای صرف غذا می‌توانید از میز و صندلی یا تخت‌های چوبی رستوران استفاده کنید.

از غذاهای لذیذ رستوران سنتی فانوس می‌توان از انواع چلو کباب‌ها (کوبیده، جوجه، چنجه، برگ و شیشلیک)، ماهی قزل‌آلا کبابی و زرشک پلو با مرغ نام برد. همچنین توصیه می‌شود «جگر وز» این رستوران را امتحان کنید. جگر وز از غذاهای مخصوص اقوام لر و جگر کباب‌شده به‌همراه یک لایه چربی است. سرویس چای مخصوص رستوران به‌همراه آب‌نبات‌های رنگی، بامیه و آجیل سرو می‌شود. در رستوران فانوس، امکان برگزاری مراسم دورهمی و جشن تولد با رزرو قبلی وجود دارد.

کافه رستوران کدخدا

  • آدرس: خیابان مطهری، کوچه رز دو (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۸۰۷۰۲۹ ۰۹۳۰
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: cafe_kad_khoda@  
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای تولد

کافه رستوران کدخدا در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_kad_khoda، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران کدخدا» یکی از بهترین کافه رستوران‌های خرم آباد برای تولد است. این رستوران با فضای صمیمی و جذاب، امکان برگزاری یک جشن تولد خاطره‌انگیز را برای میهمانان فراهم می‌کند. حیاط کافه در هر فصلی حال و هوای خاص خود را دارد؛ حوضچه پر از آب و ماهی قرمز درون آن و گلدان‌های رنگارنگ اطراف حوض در بهار و تابستان، عطر درخت خرمالو در پاییز و درختان سفیدپوش برفی در زمستان شما را مسحور می‌کند. این کافه دارای دو فضای حیاط و فضای سرپوشیده با سالن‌های مجزا برای پذیرایی و برگزاری جشن تولدهای دوستانه است؛ با انتخاب تم تولد مورد نظر، اجرای دیزاین را به کافه کدخدا بسپارید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خود ثبت کنید.

در کافه رستوران کدخدا می‌توانید انواع پیش‌غذا (سیب‌زمینی تنوری، نان سیر، بشقلاب سبزیجات، فیله سوخاری، قارچ سوخاری و اسنک ژامبون)، انواع پیتزا (پیتزا مخصوص کدخدا، مارگاریتا، پپرونی، کاپری، سوپریم، فیلتو، رست بیف و کائول)، انواع گریل (استیک، فیله مرغ با سبزیجات، برگر ذغالی، ماشروم برگر، ساب گوشت، ساب مرغ و سوپر هات داگ)، انواع پاستا (چیکن آلفردو، بیف آلفردو، سبزیجات و بلونز)، بیف استراگانوف، لازانیا و انواع سالاد (سزار، سزار کریسپی و یونانی) را سفارش دهید.

در منوی بار سرد کافه انواع ماکتیل (موهیتو، لیموناد، رد لایت، پشن تی، پینا بری، رینبو و جامایکا)، اسموتی (جرالد، چری بری، فری هانی، اسموتی طالبی و اسموتی هندوانه)، انواع آب‌میوه، شیک (پسته، نوتلا، موز نوتلا، کره بادام‌زمینی، کیت‌کت و شیک قهوه)، شربت سنتی (منظر، آذین، لیمو زنجبیل و سکنجبین) قابل سفارش است. در این کافه می‌توانید طعم انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، نسکافه و موکا)، هات چاکلت، قهوه‌های دمی، دمنوش (آرامش، نشاط‌آور، چای ماسالا، چای سبز، چای ترش و چای سیاه)، آیس لاته، آیس موکا، کوک اسپرسو، انواع کیک و بستنی را بچشید و لذت ببرید.

کافه رستوران کن

  • آدرس: خیابان شهدای شرقی، روبه‌روی هتل رنگین‌کمان (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۰۴۰۱۴ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۳
  • صفحه اینستاگرام: restaurant_cafe_can@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای تولد

کافه رستوران کن در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام restaurant_cafe_can، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران کن» با فضای صمیمی و دلنشین خود یکی از بهترین کافه رستوران‌های خرم آباد برای برگزاری جشن تولد به شمار می‌رود و در میان شهروندان خرم‌آبادی محبوبیت خاصی دارد. این رستوران دارای سالن سرپوشیده و یک فضای کوچک و دلنشین روباز است که در هر دو بخش، امکان پذیرایی و برگزاری جشن تولدهای دوستانه و خانوادگی وجود دارد.  

در رستوران کن می‌توانید انواع پیتزا (سیر استیک، کارنه، رست بیف، اسپشیال، آفریکانو، متیت بال، مارگاریتا، پپرونی و سبزیجات)، برگر ذغالی (چیز برگر، ماشروم برگر، رویال برگر و کاد برگر)، ساندویچ‌‌ها (هات داگ مخصص کن، هات داگ تنوری ویژه و ژامبون)، استیک (چیکن، گوشت و فیش استیک)، پاستا (آلفردو مرغ، آلفردو گوشت و آلفردو آرابیاتو)، پیش‌غذا (قارچ تنوری، نان سیر، سیب با فیله مرغ و سیب دیپ چدار) و سالاد (سزار، چهار فصل و یونانی) را سفارش دهید.

در منو انواع قهوه‌های سرد و گرم (اسپرسو، ترک، کاپوچینو، آمریکانو، موکا، هات چاکلت، آیس لاته و آیس کارامل ماکیاتو)، شیک‌ (شکلات، نسکافه، قهوه، نوتلا و موز شکلات)، اسموتی (طالبی، هندوانه و هلو)، کیک (شکلاتی، گردویی و چیز کیک)، انواع نوشیدنی (شربت کهکشانی، شربت زعفران، شربت پرتقال، موهیتو، گرین رد و بلو اسکای)، بستنی (میوه‌ای، شکلات ساندی، بنانا اسپلیت و وانیل شکلات) و انواع چای و دمنوش وجود دارد. با رزرو قبلی در کافه رستوران کن، همسر یا دوست خود را سورپرایز کنید و لحظات خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رقم بزنید.

کافه رستوران ایونت پلاس 

  • آدرس: خیابان انقلاب، بین خیابان کریم منصوری و بعثت، طبقه سوم مجتمع تجاری بعثت مال (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۲۳۱۹۷۴ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت: ۱۰ تا ۲۲
  • صفحه اینستاگرام: eventpluscafe@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای تولد

کافه رستوران ایونت پلاس در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام eventpluscafe، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران ایونت پلاس» (ایونت +) یکی از کافه‌های پرطرفدار در میان جوانان شهر است که در آن ایونت‌های (رویداد) متفاوتی همچون کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی، نقد فیلم کوتاه، نشست‌های شاعران و هنرمندان و نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود. فضای این کافه برای برگزاری مراسم جشن تولد نیز بسیار مناسب است؛ شما می‌توانید با رزرو قبلی و انتخاب تم دلخواه، تزیین سالن و پذیرایی از میهمانان خود را به ایونت پلاس بسپارید و لحظات به‌یادماندنی برای خود ثبت کنید.

منوی صبحانه کافه ایونت پلاس شامل املت گوجه، املت سوسیس و املت قارچ و پنیر است. برای ناهار یا شام نیز می‌توانید لازانیا، بشقاب سبزیجات، بشقاب مرغ ایتالیایی، نودل، کنتاکی، پاستا چیکن آلفردو، پاستا بیف آلفردو، چیکن استراگانف، بیف استراگانف، استیک مرغ، استیک گوشت و گریل میکس و انواع سالاد را سفارش دهید. در منو انواع قهوه (اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، موکا و آفرگاتو)، چای و دمنوش، هات چاکلت، شیر شکلات، انواع اسموتی، گلاسه، شیک، بستنی، کیک و دسر موجود است.

کافه رستوران رومانو 

  • آدرس: سرچشمه، ابتدای خیابان گرشاسبی (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۳۳۳۰۰۱۱۴ ۰۶۶
  • ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴
  • صفحه اینستاگرام: romano.group@
  • بهترین رستوران های خرم آباد برای تولد

کافه رستوران رومانو در خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام romano.group، عکاس: ناشناس

«کافه رستوران رومانو» یکی از بهترین رستوران‌های خرم‌ آباد برای تولد به شمار می‌رود. فضای دل‌باز، مبلمان و میز و صندلی‌های شیک و منوی جذاب، سبب محبوبیت این رستوران در میان شهروندان خرم آبادی به‌ویژه جوانان شده است. با هماهنگی و رزرو قبلی در رومانو، همسر یا دوستان خود را در روز تولدشان سورپرایز کنید و روزی خاطره‌انگیز برای آن‌ها رقم بزنید. همچنین می‌توانید با خانواده به این کافه بروید و با صرف غذا و نوشیدنی‌های کافه، ساعاتی را در کنار هم به خوشی سپری کنید.

منوی کافه رستوران رومانو، انواع برگر (دنده برگر، کلاسیک برگر، همبرگر، چیز برگر و برگر ذغالی)، پیتزا (مخصوص رومانو، رست بیف، پروسس میکس، سیر استیک، بلونزه، هالومی بیکن و پپرونی)، ساندویچ زینگر، انواع سوخاری، بشقاب مزه سوخاری، چیکن استیک، پاستا چیکن آلفردو، پاستا بیف آلفردو، بوفالو چیکن کورن، سالادها (سزار، چیکن کورن)، سیب پپرونی با سس چدار و سیب ساده را شامل می‌شود. همچنین می‌توانید انواع قهوه‌های سرد و گرم، اسموتی، شیک، کیک و نوشیدنی‌های لذیذ را در این کافه سفارش دهید.

کافه لاله‌زار خرم آباد

منبع عکس: اینستاگرام cafe_lalezar، عکاس: ناشناس (کافه لاله‌زار خرم آباد)

اگر تجربه بازدید و صرف غذا در رستوران های خرم آباد را دارید، نظر خود را در بخش دیدگاه‌های مقاله با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

منبع عکس کاور: اینستاگرام gap_complex، عکاس: ناشناس

پرسش‌های متداول

بهترین رستورا‌ن‌ های خرم آباد کدامند؟

رستوران سنتی یلدا، رستوران حمام تاریخی گپ، رستوران سنتی مسی، رستوران گردان رنگین کمان، رستوران گردان هتل کاسین، رستوران سراب کیو، کافه رستوران چوبی، قهو‌ه خانه محمد، کافه رستوران لاله‌زار، رستوران سفره ایرانی، کباب‌ سرای نهاوندی، رستوران شهر کباب، کباب سنتی عمو عباس، رستوران سندباد، رستوران سنتی آریو برزن، رستوران سنتی کاسیت، رستوران سنتی فانوس، کافه رستوران کدخدا، کافه رستوران کن، کافه رستوران ایونت پلاس و کافه رستوران رومانو

بهترین رستورا‌ن‌های خرم آباد برای صبحانه کدامند؟

رستوران سراب کیو، کافه رستوران چوبی، قهوه‌خانه محمد و کافه رستوران لاله‌زار

بهترین رستورا‌ن‌های خرم آباد کدامند؟

رستوران سفره ایرانی، کباب‌ سرای نهاوندی، رستوران شهر کباب، کباب سنتی عمو عباس و رستوران سندباد

بهترین رستورا‌ن‌های خرم آباد با موسیقی زنده کدامند؟

رستوران سنتی آریو برزن، رستوران سنتی کاسیت و رستوران سنتی فانوس 

مطالب مرتبط:

منبع ittic

دیدگاه